Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs on paras kokeilemanne meikkivoide tms.? Mulla ei meinaa oikein mikään kestää, varsinkin kun baarissa hikoilee tanssiessa. Luoja on suonut rasvoittuvan ihon joka on kaiken lisäksi monesti pintakuiva.
mulle sanoi kosmetiikkamyyjä että valokynää voi laittaa niihin nenänpieliin? käytättekö valokynää meikkivoiteen alla vai päällä? musta tuntuu ettei se jotenkin peitä vai pitääkö sitä vaan laittaa niin paksulti...? ja sitten toisekseen en osaa levittää meikkivoidetta sienellä!?!? se joko jää liiän paksuksi kerrokseksi jos tuputtelen, ja jos pyyhin sienellä niin silloin se jää turhan ohueksi. levitän siis usein sormilla. onko tämä väärin.. täytyisköhän opetella tuon sienen käyttöä.....
toisekseen, suositelkaa hyvää päivävoidetta.
Menettekö salille täydessä meikissä vai pesettekö meikit ennen treeniä? Miten yleensä meikkaatte? Kauan käytätte päivittäin aikaa peilin edessä? Mitä meikkejä käytätte? Lakkaatteko kynnet arkisin?
Menettekö salille täydessä meikissä vai pesettekö meikit ennen treeniä? Miten yleensä meikkaatte? Kauan käytätte päivittäin aikaa peilin edessä? Mitä meikkejä käytätte? Lakkaatteko kynnet arkisin?
Päivittäin kyllä tulee meikattua. Jos olisin koko päivän vain kotona, niin silloin en meikkiin koskisi, mutta tällaisia päiviä ei kyllä mun elämässä ole usein. Itse meikkiä käytän kyllä suht vähän ja luonnollista lopputulosta silmällä pitäen. Iltameikki on sitten vahvempi. Arkena meikkivarustukseen kuuluu sävyttävä päivävoide (meikkivoidetta en ole käyttänyt ikinä), aurinkopuuteri ja ripsiväri. Joskus valokynää yms., jos vaikuttaa olevan tarvetta. Noilla kolmella tuotteella olen kyllä pärjännyt hyvin, enkä tosiaan arkena useimmiten mitään muuta käytä.Originally Posted by T.K.
Mikäs on paras kokeilemanne meikkivoide tms.? Mulla ei meinaa oikein mikään kestää, varsinkin kun baarissa hikoilee tanssiessa. Luoja on suonut rasvoittuvan ihon joka on kaiken lisäksi monesti pintakuiva.
ostin tuon make up storen cover all mix ja täytyy kyllä sanoa että ei menny rahat hukkaan vaikka siitä yli 20e joutuikin pulittamaan. Eihän se ihoani täydelliseksi tee, mutta parempaan suuntaan kumminkin häivyttää tummat silmänaluset ja punoittavat näpyt.