Meikkithread...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mikäs on paras kokeilemanne meikkivoide tms.? Mulla ei meinaa oikein mikään kestää, varsinkin kun baarissa hikoilee tanssiessa. Luoja on suonut rasvoittuvan ihon joka on kaiken lisäksi monesti pintakuiva.

Mikäs on paras kokeilemanne meikkivoide tms.? Mulla ei meinaa oikein mikään kestää, varsinkin kun baarissa hikoilee tanssiessa. Luoja on suonut rasvoittuvan ihon joka on kaiken lisäksi monesti pintakuiva.

Yksi pintakuiva rasvanaama ilmottautuu.. Tällä hetkellä käytän semmoista vaahtomaista meikkivoidetta, jonka tilasin Avonilta. Hinnaltaan aika edullinen ja yllättävän hyvä. Meikkivoide on melko kevyt, levittyy tasaisesti ja tekee ihosta mattamaisen ja pehmeän.

Mulla kanssakin rasvoittuva iho ja lisäksi hikoilen----->naama kiiltää.
Siksi käytän yleensä vain sävyttävää päivävoidetta+peitepuikkoa.Onko kenelläkään kokemuksia jostain hyvästä peiteväristä joka peittäis näpyt ja punaiset nenänpielet?

mulle sanoi kosmetiikkamyyjä että valokynää voi laittaa niihin nenänpieliin? käytättekö valokynää meikkivoiteen alla vai päällä? musta tuntuu ettei se jotenkin peitä vai pitääkö sitä vaan laittaa niin paksulti...? ja sitten toisekseen en osaa levittää meikkivoidetta sienellä!?!? se joko jää liiän paksuksi kerrokseksi jos tuputtelen, ja jos pyyhin sienellä niin silloin se jää turhan ohueksi. levitän siis usein sormilla. onko tämä väärin.. täytyisköhän opetella tuon sienen käyttöä.....

toisekseen, suositelkaa hyvää päivävoidetta. :)

Kiitos kaikille eyeliner-vinkeistä! :)

Menin sitten Sokoksen meikkiosastolle vilkuilemaan vaihtoehtoja. Siinä Wet'n'wildin hyllykön kohdalla tutkiskelin tuota 2,5 euroa maksavaa eyelineria, ja yksi naisasiakas sanoi mulle, että "Tuo on ihan uskomattoman hyvä, ehkä paras eyeliner mitä olen kokeillut!" ja niinpä päätin tuhlata 2,5 euroa siihen :D

Eikä ainakaan vielä ole mitään valittamista. Tärisevät käteni vaan eivät tee hommaa kauhean helpoksi, kun yritän tehdä siistit rajaukset!

mulle sanoi kosmetiikkamyyjä että valokynää voi laittaa niihin nenänpieliin? käytättekö valokynää meikkivoiteen alla vai päällä? musta tuntuu ettei se jotenkin peitä vai pitääkö sitä vaan laittaa niin paksulti...? ja sitten toisekseen en osaa levittää meikkivoidetta sienellä!?!? se joko jää liiän paksuksi kerrokseksi jos tuputtelen, ja jos pyyhin sienellä niin silloin se jää turhan ohueksi. levitän siis usein sormilla. onko tämä väärin.. täytyisköhän opetella tuon sienen käyttöä.....

toisekseen, suositelkaa hyvää päivävoidetta. :)

Valokynästä en osaa sanoa mitään, en omista semmoista enkä näin ollen osaa edes käyttää sitä..

Meikkivoiteen minäkin levitän sormilla. Ei ole ikinä tullut mielenkään, että se jotenkin väärin olisi. Sienellä tulee sitten tasotettua ja pyyhittyä ylimääräiset meikkivoiteet pois naamasta.

Menettekö salille täydessä meikissä vai pesettekö meikit ennen treeniä? Miten yleensä meikkaatte? Kauan käytätte päivittäin aikaa peilin edessä? Mitä meikkejä käytätte? Lakkaatteko kynnet arkisin?

Itse meikkaan niin järjettömän vähän, varsinkin kesällä, että ennen treeniä en pese pois. Arkimeikkiini kuuluu vain ripsiväri ja hieman kajalia, toisinaan vähän luomiväriä. Aamusalille en meikkaa. Meikkivoiteita tai puuteria en käytä ollenkaan. Mulle on jostain ihmeestä siunautunut mahtava iho (kummallakaan vanhemmista ei ole samanlaista ihoa), harvemmin finnejä yms.

Aika menee arkisin varmaan noin minuutti. Juhlameikkiin sitten saatan panostaa, siihen menee noin puolituntia. Arkisin toi meikkaamisessa säästetty aika käytetään tosin sitten luonnonkiharoiden kesyttämiseen...

Merkeissä tykkään suosia laadukkaita merkkejä, jos ne itselleni sopivat. Make up storen meikkejä suurin osa, paitsi ripsiväri on Lumenea.

Kynsistä pidän hyvää huolta, vaikka en niitä kovin pitkinä töiden takia pystykään pitämään. Yleensä on kuitenkin jotain lakkaa, jotain nude-sävyä tai ihan väritöntä. Juhliin sitten kikkaillaan ja joskus muuten vaan laitetaan jotain värikkäämpää. Kiva olla jos kynnet on huolitellut.

Menettekö salille täydessä meikissä vai pesettekö meikit ennen treeniä? Miten yleensä meikkaatte? Kauan käytätte päivittäin aikaa peilin edessä? Mitä meikkejä käytätte? Lakkaatteko kynnet arkisin?

Mulle meikkaamisesta on tullut lähes jokapäiväinen rutiini :rolleyes: Tykkään meikata mahdollisimman luonnollisesti, eli ns. "siistiä" ulkonäköä pienellä ehostuksella. Kevyt meikkivoide (kesäisin sävyttävä päivävoide), aurinkopuuteri, ripsiväri ja kulmakynä kuuluu tavalliseen arkimeikkiin. Juhlallisempiin hetkiin laitan myös eyelineriä ja mahdollisesti vähän jotain luonnollista luomiväriä.

Jos menen päivällä (esim. suoraan töistä) salille, en yleensä pese kasvoja. Sen sijaan jos menen aamupäivällä (esim. viikonloppuna) salille, en meikkaa sitä ennen ollenkaan. Ennen lenkkiä pesen kyllä kasvot, koska silloin hikoilen enemmän. Peilin edessä kuluu aikaa aamuisin n. 15min ja illalla ihonhoitorutiinien ohessa suurin piirtein sama aika. Juhliin valmistautuessa aikaa kuluu enemmän. Päivän aikana toki vilkuilee peiliin aina ohimennen, mutta harvemmin jään ihailemaan kuvastustani paria minuuttia pidempään :D Kynsissä on yleensä aina läpikuultava lakka, koska mulla on sen verran pehmeät kynnet että ne katkeilee muuten ärsyttävästi.

Originally Posted by T.K.
Päivittäin kyllä tulee meikattua. Jos olisin koko päivän vain kotona, niin silloin en meikkiin koskisi, mutta tällaisia päiviä ei kyllä mun elämässä ole usein. Itse meikkiä käytän kyllä suht vähän ja luonnollista lopputulosta silmällä pitäen. Iltameikki on sitten vahvempi. Arkena meikkivarustukseen kuuluu sävyttävä päivävoide (meikkivoidetta en ole käyttänyt ikinä), aurinkopuuteri ja ripsiväri. Joskus valokynää yms., jos vaikuttaa olevan tarvetta. Noilla kolmella tuotteella olen kyllä pärjännyt hyvin, enkä tosiaan arkena useimmiten mitään muuta käytä.

Käyn aamuisin ennen töitä/opiskeluja salille, joten sinne en meikkaa. Pakkelia kasvoihin vasta sitten treenin jälkeen. Iltaisin taas on usein jumppaohjauksia, jonne menen suoraan samoilla meikeillä. Ripsari on vedenkestävää, joten ei ole pelkoa leviämisestä, ja meikkivoidetta kun en käytä, niin ei kasvoiltakaan leviä mitään. Viikonloppuisin laitan useimmiten vain ripsiväriä, koska silloin ainoat "asioimiset" liittyvät vain tuntien ohjaamisiin, enkä sinne halua laittaa muuta kasvoihin. Ripsiväri tuo vähän ryhdikkyyttä ja avaruutta yleisilmeeseen, enkä näin ollen pelota kaikkia jumppaajia pois salista. :D

MULLA kans samanlainen erittäin ärsyttävä ongelma. AINOA hyvä meikkivoide minkä olen löytänyt joka todella kestää jumpan , hikoilun jne on MAKE UP STOREN meikkivoide. Hintaa putelolle on 25e mut ihan sika riittoisa tuote. LUMENELTA JA tuolt MAKE UP STORESTA löytyy sellanen pieni peitepaletti, siinä on oma väri tummille silmäanalusille ja punaläiskille, nenänpielille jne. Se on tosi pieni mut riittoisa, hinta tais olla storessa n.20e ja lumenella n.15e. Storen on kyl parempi, molempia testattu, peittää kaikki ja on ehdottomasti parempi ku mikään peitepuikko mitä olen kokeillut. Toi meikkivoide viel on sellanen et ku sitä laittaa niin tuntuu ettei mitään olis, on tosi peittävä 8paras mitä olen kokeillut) ei kiiltele jne. Kestää koko päivän... Suosittelen lämpimästi koska mul on esim tosi inhottavasti näppyjä punaisia läiskiä tosi rasvainen iho ja tuo on kyl ehdottomasti paras tuote.

MÄ en voi lähtee mihinkää ilman meikkiä, edes meikkivoidetta on pakko olla. Meikkaan yleensä kyl sillai ettei sitä ees huomaa, mut jotain on oltava ettei näytä ihan läikykkäältä ja haudasta nousseelta ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
ostin tuon make up storen cover all mix ja täytyy kyllä sanoa että ei menny rahat hukkaan vaikka siitä yli 20e joutuikin pulittamaan. Eihän se ihoani täydelliseksi tee, mutta parempaan suuntaan kumminkin:) häivyttää tummat silmänaluset ja punoittavat näpyt.

Mulla meinaa olla ongelmana yleensä se, että en saa koko naamasta tasaisen väristä tai sitten kaula ja naama on ihan eri värisiä. Miten on, levitättekö meikkivoidetta myös kaulalle? Myyjä meinaan suositteli mulle semmosta meikkivoidetta josta naama saa vähän "eloa ja väriä". mutta nyt mun kaula ei oo samanlainen:D

ostin tuon make up storen cover all mix ja täytyy kyllä sanoa että ei menny rahat hukkaan vaikka siitä yli 20e joutuikin pulittamaan. Eihän se ihoani täydelliseksi tee, mutta parempaan suuntaan kumminkin:) häivyttää tummat silmänaluset ja punoittavat näpyt.

Allekirjoitan täysin. Tuo cover all mix on kuulunut luottotuotteisiini jo usemman vuoden ja vaikka maksaakin hieman enemmän niin kestäähän se myös kauan päivittäisessäkin käytössä.

Siis nyt on kyllä pakko kysyä!

Onko kukaan ollut tyytyväinen noihin ripsivärien yleistyviin "kumiharjoihin", tai miksikä noita nyt voi kutsua..
Itseä alkoi juuri vituttaa uusi kallis ripsari ko harjalla varustettuna, älytöntä skeidaa!
Ripset näyttää siltä, et oisin 14v liisa :/

Meikkivoide alkaa olla lopussa ja harkinnassa on ollu ostaa meikkipuuteri.. Millasia kokemuksia mimmeillä on meikkipuutereista, voittaako meikkivoiteen ja puuterin? Peittävyys, kestävyys, tahraamattomuus, hinta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom