Mega duty.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hain juuri ton originaali mega dutyn kirjastosta ja harmikseni huomasin, että siellä ei ollukkaan paljon odottamaani harjoitus ohjelmaa:evil:

Joten voisko joku update version omaava henkilö laittaa vaikka yhden ohjelman sieltä tänne:confused:

En meinaa jaksais uudelleen mennä kirjastoon.

Avaa se kirja sivulta 41 ja lue yläreunassa oleva teksti uudelleen.

Sitten sun ei auta kuin lukea se kirja uudelleen. Jos et sieltä toistoja ja sarjoja löydä, niin ihme.

Voi perkele, tarkotan TREENIOHJELMAA, missä lukee treenattavat lihakset, liikket, sarjat jne.:evil:

Ja tässä vanhassa kirjassa ei ole niitä, mutta uudessa kirjassa sanotaan olevan!!!

Aha, no mulla on tää vanha kirja just nyt kätösessä ja mä kyllä löydän sieltä kaikki noi jutut.

Eikä ole mikään ihme. Jos on noin laiska paskiainen, niin saakin vittuilla. Ideana on kirjan kautta tajuta mitkä liikkeet, sarjat ja toistot olisivat "ideaalit" (älköön kukaan puuttuko tähän sanaan, MD EI ole aina ideaali treenifilosofia.)

Luetunymmärtämistä, young padawan.

:kippis1:

Kaikille kovasta treenistä pitäville mm. täydellinen viiden viikon treeniohjelma, jossa otettu huomioon raskaat ja kevyet treeniviikot. Kirjassa on 128 sivua todella tiukkaa tekstiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehkäpä se edellyttää kirjan kauttaaltaan läpi lukemista ja lukemansa ymmärtämistä jonka perusteella osaat itsekkin päätellä MD ohjelman;) Vähän paneutimista siihen asiaan niin kyllä ne sieltä kirjasta löytyy!

toimii, minulla

minulla ainakin toimii hyvin. ja sopiva kun ehtii salille maksimissaan sen 3 krt/vko. tarkempaa tuloksistani ei ole nyt kertoa, mutta kannattaa kokeilla MD:täkin. Urheilen paljon muutakin, mikä kyllä syö lihasten kasvulta tehoa, mutta haluan nauttia elämästä muutenkin urheilemalla. Siihne MD suo minulla aikaa, vaikka tarkkaan noudattaen pitäisi enemmän lepäillä, mutta olen selvinnyt kelpaavasti näinkin.

"kovis"

Mitä toi +1JAT=Jatkettu sarja oikeen meinaa ?
Ja sit tossa penassa oli toi 6-8 +2 a'3-5,3-5 eli 3-5 vähennyssarjaa, mutta mitä toi viimeinen 3-5 meinaa ?

On toi ohjelma vähä saatanan rankka ? Olkäpää kun vaivaa muutenkin.....:(

Originally posted by juhata
Mitä toi +1JAT=Jatkettu sarja oikeen meinaa ?
Ja sit tossa penassa oli toi 6-8 +2 a'3-5,3-5 eli 3-5 vähennyssarjaa, mutta mitä toi viimeinen 3-5 meinaa ?

On toi ohjelma vähä saatanan rankka ? Olkäpää kun vaivaa muutenkin.....:(

Ohjelma on rankka, mutta tuo tulosta!! Oletko aikaisemmin vain luullut treenaavasi kovaa?

Kuinka moni täällä treenaa nyt tuolla kyseisellä ohjelmalla? (pientä galluppia pystyyn)

Minähän tilata pätkäsin ton mega-duty kirjan ja pitäs lähtee hakeen se postista pois.. eli viikonloppu menee sitten vielä teoreettisissa merkeissä, mutta ens viikolla sitten testaillaan käytännössä. Saas nähdä että mitä vanhanpierun kroppa tuumii. Kaikkia liikkeitä en pysty tekeen, ku treenivehkeet on sitä mitä on, mutta pitää soveltaa.. Annan palautetta sitten joskus kun on päässyt vauhtiin.. Ellen sitten kyllästy ja löydä jotain muuta mielenkiintoista ohjelmaa (kuten puzy down by the river..:D )

Tässä tuli vedettyä tollaset 4kk tolla 5-viikon ohjelmalla ja tulokset nousi kyllä ihan kiitettävästi. Vaikeinta vain meinasi olla se kevyt viikko ja malttaa olla treenaamatta kovaa :D

Muuten kyllä suosittelen kaikille, toimii!!!

Originally posted by Jonksu
.

Kertokaas oonko käsittäny oikein, että mega duty on vain käännetty versio alkuperäisestä ja englanninkielisestä hevy dutysta?

Ei ole.
Perusperiaatteet on pitkälle samoilla linjoilla muttei MD:ssa yhtä extremistisiä. Lue ensin HD, sitten MD, äläkä noudata HD ykkösen esimerkkiohjelmaa kuin pieninä jaksoina kerrallaan, jos sitäkään.
:)

Lue myös HD2 ja vaikka Muscles in Minutes. Siinä on yksi näkemys perinpohjaisesti luettuna. Siitä voikin siirtyä toisenlaisten metodejen tutkimiseen.

Ystävällinen neuvo: älä jämähdä pelkästään puhtaisiin HIT-metodeihin omissa treeneissäsi.

Kysymys KP:lle: miksi ihmeessä piti antaa noin idioottimainen nimi treenimetodille kun on jo olemassa käytännössä samanniminen versio??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom