Mega duty.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon kerran ton Mega dutyn lukenu. Olin vähän pettyny ku se oli vaan sellane pieni ja ohut vihkonen.
En kyllä todellakaan aioi noudattaa ohjeita pilkun tarkasti, sillä jos oikein muistan siinä oli selkä-ohjelma, joka kesti vain 12 minuuttia ja lämmittelyt mukaan luettuna. Noin kiire ei saa olla vaikka haluaisi tehdä kuinka intensiivisesti tahansa. Jos mavea meinaa thdä niin siinä lämmittelyssä menee toi 12 min.

Joo, oli pieni pettymys ku kävin hakeen postista megaduty vihkosen. Olis siinä saanu tietenki olla vähän enemmän asiaa, vaikkapa vähän muustakin ku megaduty metodista. Oli vähän höynäytetty olo maksettuani 25 € + 8 € (=postikulu). Luin vihkon läpi parissa tunnissa, muuten se oli ihan hyvin kirjoitettu ja asiaa, mutta niin lyhyt.. No, ok, ei haittaa, jos homma toimii niinku junan vessa, eli lihaa ja tulosta tulee.. Tänään sitten testaileen, että miltä tuntuu..

Vein sitten sunnutaina eka megaduty treenin. Paukutin "vain" rinnan ja olkapään ja tuntu siltä että on kumma jos ei lihas saa riittävää ärsykettä. Vaimo tuli kaveriksi jeesaan pakkotoistot ja kattoon etten jää painojen alle. Nyt on ollut lihas vähän kumman tuntonen pari päivää. Ihan mielenkiinnolla seuraan kehitystä. Ruokapuolenki olen laittanu paremmalle mallille, että ei ainakaan siitä pitäis kengän puristaa.. Nyt tässä just syömään ja sitte vähän myöhemmin kyykkään (..kele ku ei oo muuta ku kyykkyteline ja tanko, tekis mieli touhuta prässin tai hackin kanssaki)...

Originally posted by juhata
Mitä toi +1JAT=Jatkettu sarja oikeen meinaa ?
Ja sit tossa penassa oli toi 6-8 +2 a'3-5,3-5 eli 3-5 vähennyssarjaa, mutta mitä toi viimeinen 3-5 meinaa ?
Samaa itsekkin pohdiskelin.
Pudotussarjat on jo lueteltuna niin mitähän tällä +1JAT tarkoitetaan? Vois tietysti noita muitakin termejä, kuten rest/pause, negatiiviset toistot, kertailla hieman. Jos joku viitsii malttaa :lol2:

Originally posted by jabe84
Samaa itsekkin pohdiskelin.
Pudotussarjat on jo lueteltuna niin mitähän tällä +1JAT tarkoitetaan? Vois tietysti noita muitakin termejä, kuten rest/pause, negatiiviset toistot, kertailla hieman. Jos joku viitsii malttaa :lol2:

Laitoin kylllä jo postauksen aikaisemmin kyseisestä asiasta, mutta hävisi mystisesti. Se taitaa olla niin salaista tietoa, ettei sitä voi julkaista. :cool:

No, onhan ne siinä kirjassa selostettu. Ei muuta kuin ekut KP:lle ja kirja tassuun. Sieltä ne selviää.

tarkoitus

Ne mitä ne tarkoittaa esim JAT rest/pause ne kaikki on selitetty kirjassa tosi tarkasti mitä ne tarkoitaa.
Mulla ohjelma toimii ainaki hyvin tulokset on noussu aika lailla.
Pitää sit kattoa et sitte kun tulokset ei enää nouse niin vaihtaa ohjelman

Originally posted by veijo esso
vähän myöhemmin kyykkään (..kele ku ei oo muuta ku kyykkyteline ja tanko, tekis mieli touhuta prässin tai hackin kanssaki)...

Ei kannata itkeä moisten pilipalilaitteiden perään, kun itse siirryin kaupalliselta salilta takaisin omaan "treeniluolaani", ei ole kertaakaan tullut mieleen kyykätä hackissa vaikka sieltä sellainenkin löytyy, täysin turha laite. Prässistä nyt puhumattakaan, ne on tarkotettu vanhuksille jotka ei pysy pystyssä tai niille joilla ei muuten vaan ole munaa kyykätä.

Originally posted by Jimmy
Prässistä nyt puhumattakaan, ne on tarkotettu vanhuksille jotka ei pysy pystyssä tai niille joilla ei muuten vaan ole munaa kyykätä.

:D A-T-T-I-T-U-D-E ! ! ! :D

Originally posted by Jimmy
Ei kannata itkeä moisten pilipalilaitteiden perään, kun itse siirryin kaupalliselta salilta takaisin omaan "treeniluolaani", ei ole kertaakaan tullut mieleen kyykätä hackissa vaikka sieltä sellainenkin löytyy, täysin turha laite. Prässistä nyt puhumattakaan, ne on tarkotettu vanhuksille jotka ei pysy pystyssä tai niille joilla ei muuten vaan ole munaa kyykätä.

Miksiköhän sitten kukaan kehonrakentaja ei harjoittele pelkällä levytangolla ja treenaa jalkojaan pelkällä kyykyllä.

Alkaa kyllästyttää tämä yliyksinkertaistaminen. Kyykky on paras liike jaloille ja oikeastaan paras yleisliike koko keholle mutta se ei tarkoita että muuta ei jaloille kannata tehdä jos siihen mahdollisuus on.
Jokainen treenaa tavallaan ja vaikka pelkkää kyykkyä kaikin mokomin mutta on edesvastuutonta antaa toisille neuvoja tuohon tyyliin.

:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by S225T
Miksiköhän sitten kukaan kehonrakentaja ei harjoittele pelkällä levytangolla ja treenaa jalkojaan pelkällä kyykyllä.

Miksiköhän kukaan kehonrakentaja ei treenaa jalkojaan pelkällä prässillä?

Lueskelin tossa taannoin meka tuutti apdeittia ja täytyy sanoa. että sen KP:n ohjelma siinä on ihan sairas. Ja sekö muka on kovaa treenaaville? Jos tollai pystyy treenaamaan, ei reenit kyllä kovin kovia ole (hihihii, oli pakko laittaa, että joku KP:n opetuslapsi vetäis herneet nenään)... Itse kun vedän aina 2 liikettä (selkä 3) per lihasryhmä ja 2-3 sarjaa loppuun asti (tai ehkä jopa 1 niistä yhtä vaille loppuun), joka neljäs viikko on superkevyt neitiviikko ja silti kolmannen kovan viikon treeneissä rupeaa jo paikkoja kolottaan niin vietävästi ja ylikunto kolkuttelee jatkuvasti eikä viikon lepo treenatulle lihakselle tahdo riittää nytkään.

Ohjelma voisi toimia ehkä, jos tekisi sen sillälailla, että sen 2 viikkoa kovaa (niin kuin siinä onkin, mutta hieman vähemmän erikoistekniikoita) ja sitten yksi oikeasti kevyt viikko (KP ei tiedä mikä on kevyt viikko, kirjassa oli suunnilleen näin: "jos teet kasin 140 kg:lla, tee kevyellä viikolla 120x12, tai noin muistelisin, kirjaa ei ole, joten en voi tarkistaa, saa korjata mikäli muistan väärin). Mulle tuo ei olisi kovin kevyt viikko.

Sellaiset viestiketjut ovat aina viihdyttäviä, joissa ensin heitetään provoa ilman hymiöitä ja sitten tartutaan täkyyn sarkastisen hymiön kera.:)

Alkaa kyllästyttää tämä yliyksinkertaistaminen. Kyykky on paras liike jaloille ja oikeastaan paras yleisliike koko keholle mutta se ei tarkoita että muuta ei jaloille kannata tehdä jos siihen mahdollisuus on.
Jokainen treenaa tavallaan ja vaikka pelkkää kyykkyä kaikin mokomin mutta on edesvastuutonta antaa toisille neuvoja tuohon tyyliin.

Minen ookaan kehonrakentaja :p Kun kaveri tuossa kiros ettei ole prässiä, niin minä vaan toin sellaisen mielipiteen julki, ettei siitä mikään taivas aukene vaikka sillä pilipalivehkeellä pääsisikin vetkuttelemaan. Kyllähän sillä jalat ja perseen kipeäksi saa ja lihakset kasvamaan, en minä sitä väitä.

Minulla nyt on vaan henkilökohtaisia kaunoja kaikkia jalkaprässejä kohtaan ja olen sitä mieltä että kaikki prässit pitäis polttaa (jos ne perkeleet suotuisi palamaan).

:kippis1:

Patrick Lynn muuten treenaa reitensä pelkällä kyykyllä ja rautaa lastataan tankoon 700lbs...

Myös Arnoldin aikoina treenit keskittyivät pääsääntöisesti jalkakyykkyyn ja Arnold oli siinä mielessä epäortodoksinen, että meni jopa tekemään äärimmäisen pienille rintalihaksilleen tasapenkkipunnerrusta ja kaverinsa Franco Columbu suorastaan vannoi penkin nimeen, kuin myös levytankoliikkeisiin.

Eihän kukaan varmaan pelkällä levytangolla treenaa, mutta jos pitkällä aikavälillä mennään vertaamaan levytankoa, koneita ja käsipainoja, saa levytangolla varmasti eniten tuloksia aikaan. Se toimii jopa niin hyvin, että käsipainojen ja koneiden käyttäminen ei ole välttämättä tarpeellista...

Osattiin sitä käyttää "varusteita" jo 60-luvullakin, sillä Dave Draper sai idean kyykätä aina farkut jalassa. Paremmathan ne on kuin farkusta tehdyt trikoot...:)

Originally posted by strong
Patrick Lynn muuten treenaa reitensä pelkällä kyykyllä ja rautaa lastataan tankoon 700lbs...

Myös Arnoldin aikoina treenit keskittyivät pääsääntöisesti jalkakyykkyyn ja Arnold oli siinä mielessä epäortodoksinen, että meni jopa tekemään äärimmäisen pienille rintalihaksilleen tasapenkkipunnerrusta ja kaverinsa Franco Columbu suorastaan vannoi penkin nimeen, kuin myös levytankoliikkeisiin.

Eihän kukaan varmaan pelkällä levytangolla treenaa, mutta jos pitkällä aikavälillä mennään vertaamaan levytankoa, koneita ja käsipainoja, saa levytangolla varmasti eniten tuloksia aikaan. Se toimii jopa niin hyvin, että käsipainojen ja koneiden käyttäminen ei ole välttämättä tarpeellista...

Patrick Lynn ei pahemmin olekaan menestynyt sitten amatööriytensä.

Ehkä huomasit muuten, etten missään vaiheessa kiistänyt kyykyn ylivertaisuutta, päinvastoin.

Arnold ja Franco käyttivät kyykkyä pääliikkeenä niin kuin moni tänäkin päivänä. Mutta hekin tekivät muitakin liikkeitä jaloille, kuten KÄYTÄNNÖSSÄ KAIKKI muutkin kehonrakentajat silloin ja nyt. Se oli koko vastaukseni pointti.

Lisänä se, että myös ilman kyykkyä voi rakentaa suuret reidet, mutta jos sitä pystyy ongelmitta tekemään, on se toki ehdottoman kannattavaa.

Tuo penkkikeskustelu käytiin jo aiemmin, joten sen jätän kommentoimatta, sinä levytankomies.

;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom