- Ikä
- 37
Elikkäs,tilanne on tämä:
Olen nyt käynyt aktiivisesti salilla n.9 kuukautta ja voimapainotteisesti.Tottakai nyt vähän on lihastakin tullut,mutta kyllä sitä läskiä on enemmän.Olen huomannut, etten palaudu kunnolla (neljä kertaa vikossa salilla), joten päätin vaihtaa tuollaiseen Mega duty treeniin.Olen myös alkanut kiinnostua body tyylisestä treenistä enemmän.Lainasin kirjastosta Mega duty kirjan ja nyt laittaisin treeniohjelmani tänne arvosteltavaksi.
Maanantai
Rinta,olkapäät,ojentajat,vatsa
- Penkkipunnerrus 2x8-10
- Vinopenkkipunnerrus 2x8-10
- Pystypunnerrus smith-koneessa 2x6-8
- Pystypunnerrus käsipainoilla 2x10-12
- Vipunostot sivulle 2x8-10
- Kapea penkkipunnerrus 2x6-8
- Ojentajat ylätaljassa 2x8-12
- Vatsarutistukset 2x15-20
- Jalkojennostot 2x15-20
Keskiviikko
Selkä,hauikset,kyynärvarret
-Kulmasoutu tangolla 2x6-8
-Alataljasoutu 2x8-10
-Ylätalja eteen 2x10
-Hauis tangolla 2x8-10
-Hauis käsipainoilla istuen 2x8-10
Perjantai
Jalat
-Jalkaprässi 2x6-8
-Hack-kyykky 2x8
-Reiden koukistuslaite istuen 2x8-10
-Pohjenosto seisoen 2x10
Jalkoja teen siksi vähemmän,koska ne ovat kehittynien lihasryhmä.Kyykkyä enkä maastavetoa pysty tekemään selän takia.Ja sitten ajattelin vielä tehdä vaikka joka toinen tai joka kolmas viikko erikoistekniikoita esim.pudotussarjat.Ruokapuolikin pitäisi pistää kuntoon, mutta sitä en jaksa tähän laittaa.Ai niin,vielä yksi kysymys:Voiko ketodieetillä olla ja samalla käydä salilla?
Olen nyt käynyt aktiivisesti salilla n.9 kuukautta ja voimapainotteisesti.Tottakai nyt vähän on lihastakin tullut,mutta kyllä sitä läskiä on enemmän.Olen huomannut, etten palaudu kunnolla (neljä kertaa vikossa salilla), joten päätin vaihtaa tuollaiseen Mega duty treeniin.Olen myös alkanut kiinnostua body tyylisestä treenistä enemmän.Lainasin kirjastosta Mega duty kirjan ja nyt laittaisin treeniohjelmani tänne arvosteltavaksi.
Maanantai
Rinta,olkapäät,ojentajat,vatsa
- Penkkipunnerrus 2x8-10
- Vinopenkkipunnerrus 2x8-10
- Pystypunnerrus smith-koneessa 2x6-8
- Pystypunnerrus käsipainoilla 2x10-12
- Vipunostot sivulle 2x8-10
- Kapea penkkipunnerrus 2x6-8
- Ojentajat ylätaljassa 2x8-12
- Vatsarutistukset 2x15-20
- Jalkojennostot 2x15-20
Keskiviikko
Selkä,hauikset,kyynärvarret
-Kulmasoutu tangolla 2x6-8
-Alataljasoutu 2x8-10
-Ylätalja eteen 2x10
-Hauis tangolla 2x8-10
-Hauis käsipainoilla istuen 2x8-10
Perjantai
Jalat
-Jalkaprässi 2x6-8
-Hack-kyykky 2x8
-Reiden koukistuslaite istuen 2x8-10
-Pohjenosto seisoen 2x10
Jalkoja teen siksi vähemmän,koska ne ovat kehittynien lihasryhmä.Kyykkyä enkä maastavetoa pysty tekemään selän takia.Ja sitten ajattelin vielä tehdä vaikka joka toinen tai joka kolmas viikko erikoistekniikoita esim.pudotussarjat.Ruokapuolikin pitäisi pistää kuntoon, mutta sitä en jaksa tähän laittaa.Ai niin,vielä yksi kysymys:Voiko ketodieetillä olla ja samalla käydä salilla?