/me Uudenlainen Treeniohjelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ensinnäkin kiitos ja anteeksi miljoonannesta treeniohjelma-kyselystä...
Mutta en nyt saanut haulla tai selaamalla verrannollista ohjelmaa haettua joten kysyisin keksiikö joku jotain hirveää virhettä tai muuten vain typerää ideaa seuraavasta kolmijakoisesta treeniohjelmasta?;

Ma
  • Kuntoliikunta (pyöräily/lenkkeily/uinti/hiihto)

Ti (rinta, olkapäät)
  • Vinopenkki 6x8
  • Pystysoutu 3x10
  • Dippi rinnalle 4x12
  • Ristikkäistalja 3x12
  • vielä joku liike??

Ke (nyrkkeilysäkki & kevyt lenkki)

To (jalat, vatsat)
  • Roomalainen Penkki 3x30 (lisäpainolla)
  • Vatsarutistus taljassa 3x12
  • Kyykky 6x8
  • Pohjenousu seisten 4x12
  • Reisiojennus 3x12
  • Hyvää huomenta -liike 3x10

Pe
  • Kuntoliikunta (pyöräily/lenkkeily/uinti/hiihto)

La (selkä, hauis)
  • Leuanveto 4x20
  • Kulmasoutu käsipainolla 4x12
  • Maastaveto 6x8
  • Hauiskääntö tangolla 4x12 (mahdollisesti neljäs pienemmällä painolla failureen)

Su
'EPOO!

Ideana olisi n. 1,5kk:n jälkeen vaihtaa ohjelmassa enemmän tai vähemmän liikkeitä. Otin tarkoituksella ohjelmaan mukaan itselle hieman "eksoottisempia" liikkeitä kuten soutuliikkeet ja "hyvää huomenta" liikkeen. Olisiko erityisesti niille liikkeille jotain huomioitavaa (vastaliikkeitä tms.)?

Mielestäni voisit laittaa:
-Olkapäille 1 liikkeen lisää, esim. Viparit sivuille.
-Takareisille 1 liike lisää
-Selälle 1 liike lisää, esim. ylä- tai alatalja
-Haiuksille 1 liike lisää

Ja missä on ojentajat??? paitsi jos ne on jo niin isot niin :kuvia:

edit. Ja leuanvetoon lisäpainoja ettei mee toistojen määrä noin isoksi

Aika paljon sarjoja näyttäisi olevan. Itse en jaksaisi tahkoa kyykkyä ja maastavetoa kahdeksaa sarjaa.

Millainen on roomalainen penkki?

heitä pystysoutu selälle, ja tilalle pystypunnerrukset ja viparit, ja rinnalle tavallista penkkii käsipainoilla tai tangolla.

Frodo sanoi:
heitä pystysoutu selälle, ja tilalle pystypunnerrukset ja viparit, ja rinnalle tavallista penkkii käsipainoilla tai tangolla.

Pystysoutuhan on olkapääliike :confused:

Itse en jaksaisi tahkoa kyykkyä ja maastavetoa kahdeksaa sarjaa.

kirjotusvirhe... kuusi piti pistää tuohon:)

Joo eli tuli vähän kiire laittaa noita kun piti lähteä salille :kippis1:
Eli tiistaille tuli lisää:
  • Olankohautus 4x12
  • Kapea Penkki 3x12

Lauantaille:
  • Ylätalja 3x12

Sukulaku sanoi:
Millainen on roomalainen penkki?
Eli sellainen vinovatsapenkki. Jalat tuettu ja alhaalta ylös vatsoja.

Penkin ajattelin ottaa kunnolla vasta ensi jaksoon ja ottaa tehokkaammin tässä rintadippiä lisäpainoilla (tehnyt jo ainakin viimeiset 2kk penkkiä).
Ojentajat tosiaan jäi ja lisäsin tuon kapean penan TI loppuun.
Myös viparit tuli kulutettua aika tehokkaasti viime jaksossa, hence muita olkaliikkeitä.
A2J sanoi:
-Haiuksille 1 liike lisää
edit. Ja leuanvetoon lisäpainoja ettei mee toistojen määrä noin isoksi
Ehdotuksia lisähauis liikkeeksi? Tuettu käsipainoilla?

Lauantaina ei saa vöitä käyttöön että saisi kiekkoja kiinni(pihi mies ei sellaisia osta). Ellei joku tiedä toista keinoa painonlisäämiseen?

Sukulaku sanoi:
Itse en jaksaisi tahkoa kyykkyä ja maastavetoa kuutta sarjaa.
Aiemmin olen kyllä jaksanut, mutta onko se muiden mielestä haitallisesti liikaa?

Kiitän vastanneita!

Timba79 sanoi:
Edellisiin lisäten vielä ainakin ne vatsat tehtäväksi vasta jalkojen jälkeen.
Onko siihen jotain tieteellistä syytä? Itse ainakin yleensä olen aika p*skana jalkatreenin jälkeen, mutta pientä vatsalihasten kiristelyä yleensä kestää helpommin.

Uber-Gott sanoi:
Onko siihen jotain tieteellistä syytä? Itse ainakin yleensä olen aika p*skana jalkatreenin jälkeen, mutta pientä vatsalihasten kiristelyä yleensä kestää helpommin.

Vatsoja tarvitaan kyykyssä, joten jos ne eivät jaksa pitää asentoa kunnossa voi tulla loukkaantumisia yms.

Itse en ainakaan jaksaisi vetää kuutta sarjaa kyykkyä tai maastavetoa täysillä, mutta jos joka sarjaan annat kaikkesi ja silti jaksat vetää kuusi niin ei kai siinä mitään. Noista ylikuntojutuista en tiedä...

Uber-Gott sanoi:

Sukulaku jo ehtikin, eli jos vatsa pettää rasitettuna kyykyn aikana niin voi käydä ikävästi. Tee ainakin ne kyykyt ensin alta pois ja sitten vaikka pohjesarjojen välissä vatsoja jos tuntuu liian pahalta tehdä jalkatreenin perään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom