Mayor´s nykyisin pt. 2

...Jota ei tarvitse maksaa kun ilmoittaa tulevansa tutustumaan saliin.

Lisätään nyt vielä, ettei noi mayor.fi päivystysajat pidä paikkansa. Ja ei, en muista oikeita aikoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.mayor.fi/
tuolla kertamaksuks ilmotetaan 8e.

Ja opiskelijoille kertamaksu taisi olla 5e.

Mun pitää kyllä myöntää että pidän tosi paljon meijerin musiikista. Pidän sekä raskaammasta että 50 centeistä sun muista vastaavista. En millään haluisi että niitä paria ei-rokkibiisiä poistettaisiin, ne on just jees. :-)

tämmöstä tarinaa "naapuri" forumilla:
Mayors on myyty.
Kuulin tossa just, että Mayors vai mikä hemmetin JR fitness center on vaihtanut omistajaa.

onko kellään tarkempaa tiedossa?

Nähtäväksi jää muuttuuko. Esimerkiksi pysyykö hinnat samana? Pysyvätkö laitteet samana, vai raivataanko tilaa aktiivi kuntoilijoiden laitteille? Saako salilla enää äristä? Entä magnesiumin käyttö? Kyllä ne asiat tulevat muuttumaan, mutta kuinka paljon, niin se on se mielenkiintoinen kysymys.

jos sali olisi nykyisellä formaatillaan taloudellisesti kannattava niin olisiko edellinen omistaja myynyt sitä?
Itse olen muistaakseni 7 kertaa vaihtanut salia. Näistä useampi kerta oli omistajan vaihdoksen takia. joka kerralla sanottiin että mikään ei muutu, puitteita parannetaan vain entisestään. täyttä paskapuhetta on ollut joku kerta.

Tosiaan mitään faktatietoa minulla ei tästä meijerin tapauksesta ole

Toivottavasti ei käy niin kuin viimeksi. Viimeksi jäi kortista 4kk käyttämättä, nyt on mahdollisuuksia jäädä 9 kertaa käyttämättä.

Itellä on suoraveloitus käytössä ja kyllä ihmettelen suuresti jos sen tekevät, että pistävät poikki vanhan kortin, huolimatta siitä millon se on ostettu. Voivathan ne sen tehdä, mutta...toivottavasti eivät.

Toivottavasti (toimivat) laitteet ei vaihdu ja toivottavasti hinnat ei nouse.

Itellä on suoraveloitus käytössä ja kyllä ihmettelen suuresti jos sen tekevät, että pistävät poikki vanhan kortin, huolimatta siitä millon se on ostettu. Voivathan ne sen tehdä, mutta...toivottavasti eivät.

Mulla ei oo suoraveloitusta vaan tietty määrä x kertoja ladattuna korttiin. Edellisen vaihdon yhteydessä jäi 4kk käyttämättä ladatusta kortista. Saatana.

Tämä aktiiviklubi on kuulemma hoitanut noita omistajuudenvaihdoksia aika vaihtelevaan malliin useammassakin paikassa. Laitteisto meni uusiksi parissa paikassa ainakin..

Firma on siis tämä: www.activeclubs.fi... ite ollu joskus töissä tuolla Puistolan pisteessä tämän Mayor´sin tulevan omistajan alaisuudessa ja ihan ok on hommat toimineet. Toivottavasti ei mene muuttamaan mitään meijerillä.

meneeköhän porukan salikortit/maksut uusiksi niinkuin viimeksi.....

Active laittoi viimeksi stadin itäisellä laidalla korttijärjestelyt uusiksi: aiemmin kerta/ kuukausi- kortti periaatteella toiminut sali muutettiin jäsenyyssaliksi ja wanhat asiakkaat ajettiin käytännössä pihalle. Pari kaveria siis treenasivat ko. salilla..:david:

Huoh, pitäisköhän tuo irtisanoa tuo sopimus nyt samantien. En jaksaisi maksaa kuukautta etukäteen ja sitten vain joutua ostamaan uuden kortin jos haluaa jatkaa salilla. Die in Hell Active. Paras olisi jos lopettaisivat tuon läävän pitämisen kokonaan, kun se näyttää olevan niin helvetin kallista. Naurettavaahan toi huhuiltu vuokra on tuossa kiinteistössä. Helvetti varastotiloja ylimmässä kerroksessa.

Juu, kyllä tää nyt vahvasti kuulostaa taas siltä että rahat menee kankkulan kaivoon. Tuo active vaikuttaa nettisivujen perustella juurikin niin suolelta kuin sali vaan yleensä voi vaikuttaa. Turhan freesi ja kiva pikku kuntojumppapaikka.

Ei kiits. Aktiivi, make my day ja näytä että aina ei toimita saman kaavan mukaan?

Toivottavasti uusi omistaja panostaa myös aerobisten laitteiden kunnossa pitämiseen.

No niinpä, yksikin juoksumatoista on valittanut maton lubrikoinnista koko sen ajan kun olen meijerillä käynyt. Toinen näyttää olevan päällä mutta matto ei kyllä liiku mihinkään suuntaan...

Aika mälsää jos omistajat vaihtuvat ja esim hinnoille tapahtuu jotain. Liittyessäni oli tarjolla todella edullinen suoraveloitustarjous jonka otin, mielelläni makselisin sen tarjouksen mukaan edelleen.

Kuten arvata saattaa, jos he vielä uskovat tuohon kankkulan kaivoon nimeltä Mayor's niin silloin heillä on oltava helvetin tehokas sotasuunnitelma sen nostamiseksi tuottoisaksi saliksi.

Tämä tarkoittaa sitä, että vanhoilla asiakkuuksilla (jotka vielä sattuvat olemaan imagon vastaisia sikaniskaisia bodareita) ei ole mitään merkitystä, sillä nämä uuden ajan "hyvänolon" salit ovat ainoa keino oikeasti tehdä tuottoisaa liiketoimintaa salibisneksessä.

Joten pahimmassa tapauksessa suurin osa "turhista" bodarilaitteista lentää roskiin ja tilalle tulee hyvänolon laitteita ja sohvia. Salin vuokrakustannukset katetaan täysin uusilla asiakkuuksilla, joita huijataan ja värvätään sali täyteen värikkäillä ja iloisilla mainoksilla "hyvästä olosta". Sikaniskat ovat marginaaliryhmä, joka on vielä huonoa mainosta kuntoklubeille, joten heistä päästään eroon kätevästi tekemällä temput ja pistämällä salikortti poikki. Suutuspäissään he vaihtavat salia ja saadaan näin vaivatta pestyä salin vakibodarit pois.

;)

Mutta tämä on vain The worst-case scenario.

Mulla ei oo suoraveloitusta vaan tietty määrä x kertoja ladattuna korttiin. Edellisen vaihdon yhteydessä jäi 4kk käyttämättä ladatusta kortista. Saatana.

siis mitä. olit ostanut aikaa ja sitä ei saanutkaan sitten vaihdoksen jälkeen käyttää etkä saanut edes rahoja takaisin? Eihän se noin voi mennä vai ymmärsinkö väärin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom