Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko mavessa tehtävissä mitään sille että se tanko hinkkaa polvia ja sääriä? Rasittavaa kun jalat ovat ihan hiertymillä ja housut rispaantuu kun se tanko hinkkaa niihin. Keveillä painoilla ei tuota ongelmaa ole mutta kun aletaan lisätä rautaa niin heti alkaa toi hinkkaus.
Grippi on mulla jo tarpeeksi hyvä, kaikki purkit saan auki yms. normaalielämän näppivoimaa vaativat jutut onnistuu, eivätkä jää kiinni puristusvoimasta.
Miten jengi yleensä sijoittaa maven treeniohjelmaan? Tyyliin, eka liike vai -vika, samana päivänä kuin kyykky, vai ei, jne. Sarjojen määrä mavessa on myös vähän kyssäri tällä hetkellä. Kaikki muut liikkeet olen tehnyt SS:stä pöllityllä 3x5 tsydeemillä, mutta vedossa olen tehnyt vain yhden sarjan. Olen vielä niin pussy, että teen maven omana päivänä ( ei kyykkyä samana päivänä ), ja ekana liikkeenä, niin toi yksi sarja alkaa tuntua liian vähältä.
Toisaalta olen huomannut, että mavessa, toisin kuin vaikka kyykyssä, vähemmmän saattaa olla enemmän. Eli oman kokemuksen mukaan aika pienestä on kiinni, millon se tekniikka hajoaa siinä vikassa toistossa jus sen verran, että suurin haaste sen jälkeen on löytää nukkuma-asento, joka ei satu. Nämä kysymykset heräsivät, kun pitkästä aikaa sain tehtyä mavea ilman mitään lieve-ilmiöitä, ja jäi vähän sellainen fiilis, että olis voinut tehdä enemmän sarjoja.
Sitä vaan mietin että kun minulla ei ikinä ole tavoitteena kilpailla voimanostossa tai missään, missä tarvitaan vallan perkeleellistä grippiä. Niin kyllä minulle silloin riittää sellainen puristusvoima että saan hillopurkin auki ilman työkaluja.
Mave ilman remmejä tietenkin mahtiliike gripinkin kehitykseen, jos sitä kaipaa.
:itku:Hihii, mulla pysyy 135kg näpeissä ilman remmejä mutta en silti saa hillopurkkeja enkä pulloja auki.
:itku:
Mulla pysyy 135kg näpeissä ja hillopurkit aukeaa, mutta toi 135kg ei irtoa maasta...
Minkälaisella gripillä kannattais mavea tehdä?
Vastaote, myötäote vai sekaote (eli siis toinen käsi vasta ja toinen myötä) ?