Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by pååtta
onks mulla hyvä maastaveto (125kg*5) suhteessa painoon? (196cm,82kg).Penkki ainakin on ihan perseestä...75kg...heikkoo
:(
Originally posted by ressukka
Riippuu mihin ja kehen vertaa, ja kauanko olet harjoitellut. Joku kokoisesi ja painoisesi ottaa ekalla salikerralla vitosen 125kg:lla, eli jos olet joitakin kuukausia jopa harjoitellut niin ei tuo tulos ole hääppöinen. Itse olen mavessa about samoissa tuloksissa ja olen muutamia kuukausia harjoitellut, ja pidän voimatasoani heikkona
Originally posted by mtk77
Samaa mieltä pitäisi saada lisätietoja, jotta voisi paremmin vastata. Jos tuon kysymyksen ottaa sellaisenaan ilman lisätietoja, sanoisin sen olevan heikkotulos. Tuolla painolla moni kyllä ottaa vitosen jo ensimmäisellä salikerrallakin, joten ei sitä varmaan hyväksi voi sanoa. Tarkoitus ei ole lannistaa, mutta kun suoraan kysyy niin kait sitä pitää rehellinen arvio antaa.
Originally posted by tapsaattori
sanoisin ettei kauhean moni ota ekalla salikerralla 5x125. ainakaan sillä seudulla missä ei tarvi tehdä ruumiillista työtä. eikä kyllä sielläkään missä tarvii.
mavee mä oon harjotellu about puol vuotta ku alotin niin sain 120 kg tosin olin sillo vaan 70 kilonen hernekeppi
onks mulla hyvä maastaveto (125kg*5) suhteessa painoon? (196cm,82kg).Penkki ainakin on ihan perseestä...75kg...heikkoo
:(
ja meikä veti sua ainaski 3 kertaa enemmä... nimittäi ekal kerralOriginally posted by Gogen Yamaguchi
kyllä meikä ainaski eka kerran maastavedossa otti 8 x 150kg ja meinas silmät pullistua päästä tuon sarjan jälkeen - ja aikanakin..
olet 17 vuotias ja ekan kerran otit mavea, milloin?kyllä meikä ainaski eka kerran maastavedossa otti 8 x 150kg ja meinas silmät pullistua päästä tuon sarjan jälkeen - ja aikanakin..
Jos 17 vuotias jätkä (n.80kg) ottaa ENSIMMÄISELLÄ kerralla maastavedossa sarjaa lähes 2x omalla painolla niin ei voi muuta sanoa kuOriginally posted by Gogen Yamaguchi
kyllä meikä ainaski eka kerran maastavedossa otti 8 x 150kg ja meinas silmät pullistua päästä tuon sarjan jälkeen - ja aikanakin..