mave

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt syömään ja urakalla..olisinpa minäkin noin pitkä :) Tänään alko reeni itsellä pienoisen tauon jälkeen ja ruokapuolikin tuntuu olevan kunnossa pitkästä aikaa. Kovaa reeniä niin eiköhän tässä itsekullekkin massaa kartu ja ne penatulokset parane ;)

Vastausta kysymykseesi en tiedä, ajattelin vain postata kun olo on niin :thumbs:

Originally posted by pååtta
onks mulla hyvä maastaveto (125kg*5) suhteessa painoon? (196cm,82kg).Penkki ainakin on ihan perseestä...75kg...heikkoo
:(

Riippuu mihin ja kehen vertaa, ja kauanko olet harjoitellut. Joku kokoisesi ja painoisesi ottaa ekalla salikerralla vitosen 125kg:lla, eli jos olet joitakin kuukausia jopa harjoitellut niin ei tuo tulos ole hääppöinen. Itse olen mavessa about samoissa tuloksissa ja olen muutamia kuukausia harjoitellut, ja pidän voimatasoani heikkona :)

Re: Re: mave

Originally posted by ressukka
Riippuu mihin ja kehen vertaa, ja kauanko olet harjoitellut. Joku kokoisesi ja painoisesi ottaa ekalla salikerralla vitosen 125kg:lla, eli jos olet joitakin kuukausia jopa harjoitellut niin ei tuo tulos ole hääppöinen. Itse olen mavessa about samoissa tuloksissa ja olen muutamia kuukausia harjoitellut, ja pidän voimatasoani heikkona :)

Samaa mieltä pitäisi saada lisätietoja, jotta voisi paremmin vastata. Jos tuon kysymyksen ottaa sellaisenaan ilman lisätietoja, sanoisin sen olevan heikkotulos. Tuolla painolla moni kyllä ottaa vitosen jo ensimmäisellä salikerrallakin, joten ei sitä varmaan hyväksi voi sanoa. Tarkoitus ei ole lannistaa, mutta kun suoraan kysyy niin kait sitä pitää rehellinen arvio antaa.

Re: Re: Re: mave

Originally posted by mtk77
Samaa mieltä pitäisi saada lisätietoja, jotta voisi paremmin vastata. Jos tuon kysymyksen ottaa sellaisenaan ilman lisätietoja, sanoisin sen olevan heikkotulos. Tuolla painolla moni kyllä ottaa vitosen jo ensimmäisellä salikerrallakin, joten ei sitä varmaan hyväksi voi sanoa. Tarkoitus ei ole lannistaa, mutta kun suoraan kysyy niin kait sitä pitää rehellinen arvio antaa.

sanoisin ettei kauhean moni ota ekalla salikerralla 5x125. ainakaan sillä seudulla missä ei tarvi tehdä ruumiillista työtä. eikä kyllä sielläkään missä tarvii.

Re: Re: Re: Re: mave

Originally posted by tapsaattori
sanoisin ettei kauhean moni ota ekalla salikerralla 5x125. ainakaan sillä seudulla missä ei tarvi tehdä ruumiillista työtä. eikä kyllä sielläkään missä tarvii.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta minä en omaani muuta. Tuo moni on tietenkin suhteellinen käsite, jos otetaan tavalllisia kaduntallaajia ja pistetään kokeileen niin valtaosa varmaan ei saa. Tuolla monella tarkoitan, että ei ole mitenkään harvinaista, että siihen kykenee ja ettei sellaista kaveria ole kovin vaikea löytää vaikka suurin osa epäonnistuisikin. Ei siis ole mikään poikkeustapaus, jos sen verran jaksaa nostaa.

Kannattaa myös miettiä onko järkeä kokeilla ensimmäisellä kerralla nostaa tuollaisiakaan painoja. Kun ajatellaan, ukko ei ole koskaan treenannut, eikä tiedä käytännössä asiasta mitään muuta kuin kirjojen tekstiä..(mikäli on lukenut) Sitten mennään salille ja kokeillaan heti repiä kovasti ja päläpäläpälä. Tietty jos on maanviljelijä ja vetää 300 ekalla kerralla, ni onhan tuo hyvää lämmittelyä. :)
Mun mielestä ei kannata liiaksi vertailla itseään muihin vaan mennä oman kehityksen mukaan. Kaikilla on kuitenkin hyvin erilaiset lähtökohdat jen. Terve vertailu on toki hyvästä, sillonkaan ei kannata vertailla itseään ihan kehen tahansa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
toi sarja on kyllä otettu noin 1 kk sitten kapeella tyylillä ei varmasti mitään kauhean tyylipuhdasta mutta ei mitään pomputteluakaan emmä mitenkään yrittäny lesottaa tuolla sarjalla täällä varmaan porukka ottaa sarjaa tuplasti isommalla sitä mä vaan että onko toi veto edes jonkinlainen 17 vuotiaana tehdyksi?

Hyvä se on

Siis ton ikäsenä voit olla kyllä tyytyväinen. Sulla on tota varttakin sen verran että saat nostaa puoli metriä korkeammalle kuin muut. Olisipa tosiaan itsekin tuon pituinen, niin sitten kun lopulta olisi iso, olisi todella ISO.

Originally posted by pååtta
onks mulla hyvä maastaveto (125kg*5) suhteessa painoon? (196cm,82kg).Penkki ainakin on ihan perseestä...75kg...heikkoo
:(

Ite oon saman painonen mut 10cm lyhyempi.. Saan 150kg x10.. Että tosiaan voi olla että pituudesta voi vielä alkuvaiheessa ainaki olla haittaa.. itekki oon suht pitkä joten kädet on aika ohuet eikä penkki oo mikään vahvin liike mullakaan. Mut kai se sit ku tulee lihasta vähän enempi ni tuloksetki paranee..:rolleyes:

mulla ei ole edes koko paino mitenkään tiukkaa tavaraa vatsanseudulla on läskiä niin että päkki ei näy...nyt ois kyllä pyrkimys lihottaa vielä lisää niin toivottavasti nuo tulokset nousee:confused:

No kyl se hiljallee paranee.. vieläki oon omasta mielestä aika riisitikku, mutta kattoo vuos takaperin olin 10kg pienempi ku nyt, pituutta ei enää varmaan tuu mutta massaa ois tarkotus saada hilhallee lisää. :) että eikös se niin oo että hiljallee hyvä tulee :thumbs:

Itelläki on tulokset sitä luokkaa ettei kehtaa tänne vielä edes laittaa. Pituutta ei oo kovinkaan paljoa mutta selkä suhteessa pitenpi muihin osiin. Eli kädet ja jalat väh lyhkäsemmät.
Luin tuolta että box-kyykky vaikuttas ihan positiivisesti mave tuloksiin. Itse en oo mave enkkaa kokeillu ku kerran elämässä mutta ny ton boxia tullu jo vähä tehtyä. Pistäkääpä vertausta että vaikka paljo on box maximi ja veto maximi. Näkis vähä paljo itellä vois pian mennä. Tosi ois kyllä helpompi ku vaan kokeilis.

Originally posted by Gogen Yamaguchi
kyllä meikä ainaski eka kerran maastavedossa otti 8 x 150kg ja meinas silmät pullistua päästä tuon sarjan jälkeen - ja aikanakin..
ja meikä veti sua ainaski 3 kertaa enemmä... nimittäi ekal kerral:david: :david: :david:

[avautumista]

kyllä meikä ainaski eka kerran maastavedossa otti 8 x 150kg ja meinas silmät pullistua päästä tuon sarjan jälkeen - ja aikanakin..
olet 17 vuotias ja ekan kerran otit mavea, milloin?

pistää ihmetyttämään kun täältä tuntuu löytyvän näitä nuoria tyyppejä jotka kiskovat (suhteessa) helvetin suuria painoja ja vielä ekoissa treeneissä. sitten kun menen salille näen nämä 17 vuotiaat tyypit ottamassa penkistä 40 kiloa, hyvä jos jalkoja tai mavea edes tehdään!

[/avautumista]

Originally posted by Gogen Yamaguchi
Jos 17 vuotias jätkä (n.80kg) ottaa ENSIMMÄISELLÄ kerralla maastavedossa sarjaa lähes 2x omalla painolla niin ei voi muuta sanoa ku :worship:

Tuossahan on maksimikin lähes 2 markkaa :eek:

Suositut

Back
Ylös Bottom