Matkustajakone pudonnut Kreikassa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Ville1Suuri sanoi:
eiköhän sille ole ekana tullut mieleen se,et vastaisi radioviestiin?Jos autopilotti päällä on ollut.

Jos aupilotti ajaa parhaillaan päin kiveä niin mulle tulisi kyllä eka mieleen ottaa koneen ohjat, vasta sitten vastata radioon.

Helioksella on kuulemma tapana sulkea laskujen ja välilaskujen ajaksi happisäiliöitten hanat, sekin on mahdollista että eivät ole muistaneet avata ennen lähtöä ja siten happinaamareista ei ole ollut mitään hyötyä kuskeilla. Todella turhauttavaa/ärsyttävää jos noin on ollut. Voi tietysti olla että olen täysin hakoteillä..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakin alunperin, silmiini ei oo osunu tietoa siitä missä vaiheessa kabiinihenkilökunta pääsi ohjaamoon ihmettelemään tilannetta ja missä kone oli silloin.
 
Kedu sanoi:
Helioksella on kuulemma tapana sulkea laskujen ja välilaskujen ajaksi happisäiliöitten hanat, sekin on mahdollista että eivät ole muistaneet avata ennen lähtöä ja siten happinaamareista ei ole ollut mitään hyötyä kuskeilla.

Lähteitä kehiin? On joka tapauksessa sellainen lentoyhtiö että taisi päästä pysyvään lentokieltoon. Jo viime vuoden joulukuussa oli jouduttu toimittamaan matkustajia sairaalahoitoon kun paineistus petti matkustamosta. Ja sama rumba koko tämän vuoden. Onnettomuuskoneen paineistuksessa olevia vikoja korjattiin ainakin 3 kertaa heinä-elokuun aikana. Vieläpä ennen viimeistä starttia sählättiin ilmastoinnin kanssa ja loppu onkin historiaa.
 
Eikös tän päivän lehdessä ollu et kapteeni oli tajuton sit lentoemo olis yrittäny sit auttaa sen lentämisen kanssa..Onneks kuulin siitä vasta sen jälkeen kun olin tullu espanjasta maanantai päivällä muuten olis ollu jännäkakka housuissa
 
Ugga sanoi:
Ja nythän on vaihteeksi Etelä-Amerikassa tullut matkustajalentsikka kenttään. 161 kuollutta.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=37250 ;)

Tuossa muuten pari feikattua muka hävittäjälentäjien ottamaa kuvaa koneesta ennen turmaa. Omituinen hinku kaikilla tuottaa jos jonkinlaista scheissea tämän onnettomuuden tiimoilta. :rolleyes:

Kone oli muuten ollut jo kolme tuntia ilmassa siinä vaiheessa kun se tuli tonttiin, joten voisi epäillä että kerosiini alkoi olla aika loppu, ja koneen oli pakko tulla pikkuhiljaa alaspäin ja siinä tuli sitten vuori vastaan.
 
Ugga:Se ei välttämättä törmännyt mihinkään,hävittäjät ampui sen alas kun ei vastanneet kutsuihin.Tänään oli lehdessä,et koneesta olis muka loppunut bensa,kun autopilotti pisti sen kiertämään kehää ja kun matkustajat sai pilotin pois päältä ja lähti Ateenaan päin,niin löpö loppu.Just niin kai.
 
Nykymaailmassa lentokoneet ei voi enää tippua teknisten ongelmien vuoksi, vaan kyseessä täytyy olla (valitse mieleisesi)
A) Terroriteko
B) Hallituksen salaliitto (tai sitten hävittäjälentäjät muuten vaan vittuilaakseen ampuvat siviilikoneita alas taivaalta)
C) Ufot tai muut satuolennot
 
Integrandi sanoi:
Millä perusteella feikattuja?

Nooh, ensinnäkin en millään tajua miten Kreikan ilmavoimien hävittäjien kuvat olisivat päätyneet jonkun mainostoimiston sivuille. Ja photoshopin jäljet ovat aika selvät, ainakin tuo F16 on niin päälleliimatun näköinen kuin voi olla.
Näyttääkö tutulta :
328970.jpg


sekä

517270.jpg


Renkaat pois, rekkari uusiksi ja vähän maata alle ja se on siinä..
 
On tää niin saakelin ihmeellinen tapaus! Siis ei onnettomuus vaan oheishässäkkä. Mikä helkkarin hinku porukoilla on keksiä jotain valetekstiviestejä ja kuvia? Ehkä se kuuluu etelämaalaiseen luonteenlaatuun. Ihmettelin niitä jäätyneitä ruumiita heti alunperin. Pitää ihmisen olla pakkasessa aika kauan ennenkuin edes pinta alkaa jäätyä.
 
Jos joku muistaa,niin ensimmäine uutinen koneen tippumisesta oli,että epäiltiin kaappausta.Sitten alkoi jutut muuttua monta kertaa päivässä,eli oli mikä oli,niin aika erikoinen tapaus kuitenkin.
 
D.Yates sanoi:
Ihmettelin niitä jäätyneitä ruumiita heti alunperin. Pitää ihmisen olla pakkasessa aika kauan ennenkuin edes pinta alkaa jäätyä.

Paineistus kai petti 10 kilometrin korkeudessa. Siellä on noin -50 astetta pakkasta. Hävittäjäkoneet kohtasivat matkustajakoneen Kreikan ilmatilassa ja melko pian tämän jälkeen tehtiin näköhavainnot kahdesta henkilöstä jotka yrittivät saada koneen ohjaimia hallintaan. Eikö tämä osoita sen että koneessa on ollut vielä aika siedettävät olosuhteet happikatoa lukuun ottamatta?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom