Matkakertomus: Kunshan, Kiina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohhoh ku en oo iha muistanu tätä kertomusta päättää (vielä), mutta tässä ny jotain kuiteski ;)

Danny_jaloviina.jpg

Santsi_jaloviina.jpg

Kyllä niitä halvempiakin saleja on kuulemani mukaan, joten ku tiedät missä päin oot ni laitat jonku ottaan selvää vaikka :)
Mä laitan sut ottaan selvää, kun sulla on siellä varmaan kontakteja. :D

Eli uskoisin työpaikan osoitteen olevan tämä. Noi Kiinan osoitteet eroaa meikäläisistä ihan hitusen. Jos saat selville onko noilla hoodeilla mitään järkevää salia, niin tarjoan jallut.

:D

Okei. Katson mitä voin tehdä...

E. Jos sulla olis ihan kirjotettuna jotai osotetta, ni paa tulemaan. Ei väliä vaikka olis kiinaks.

Aika vanhan nostoa, mutta kiitos vinkeistä. Löysin tieni Oasikseen jo tällä viikon reissullakin ja muutkin vinkit olivat tarpeen. Hotellin salin uskallan testata, mutta uima-allas hieman epäilyttää vaikka tosi siisti olikin.

Morjesta pöytää!

Lähen tällee jo alustavasti utelee, ku Kiinalla taas vahvasti uhkaillaan, että onko jollai kiinnostusta lukee tätä taas jos vähä jatkan kirjottelua siellä mahdollisesti ollessani?

Huomenna olen viisaampi asiasta, mutta lähin ny kysyyn kuitenki jo.

Totta helvetissä kiinnostaa. Oli mukava selata tuosta nopsaan noita sun laittamia kuvia läpi, kun oli monta tuttua paikkaa Kunshanista, Suzhousta ja Shanghaista. Käytiin tuossa samassa teppanyakissa Suzhoussa mistä laitoit kuvia ja näytti itse asiassa ihan samalta pöydältäkin ja jos oli sama pöytä niin mahdollisesti jopa sama jakkara kuvakulmasta päätellen. :D Papas Bierstube on myös tuttu paikka ja maisemat nyt ylipäänsä. Saas nähdä joutuuko sinne itsekin kevään tullen taas lähteen...

No pistetään nyt omakin ääni tänne, että ehdottomasti kiinnostaa!

Joo kyl mun lähtö tais varmistua eli ens kuussa n. kk keissillä noin alkuun taas :)

Kattoo sitte pitääkö alkaa ravaan siel tiheemmin vai miten käy, mutta kouluttaan lähen taas mallisnnusohjelmaa uudelle 4-5hlön tiimille! :)

Kannattaa yrittää saada jotain kivaa extraa palkkaukseen jos siellä pitempiä aikoja on omalla kukkarolla. Nykyinen euron kurssi yhdistettynä kiinan talous- ja hintojen kasvuun on tehnyt sen ettei todellakaan ole mikään halpa paikka enää nykyään.

Pitää sitte keskustella asiasta jos noita reissuja alkaa tulee enemmänkin. Kiitti vinkistä. :)

Kunshanin keskusta on kuulemma aika paljo muuttunu lähtöni jälkeen. Ostareita tipahtelee ku sieniä sateella vai miten se meni. Kivaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom