Kahvatalo :D Se on pullonkorkinavaaja!
Kauppakassiksikin sanottu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kahvatalo :D Se on pullonkorkinavaaja!
Juu Kunshaniin kuukaudeksi. Ei mitään hajua vielä missä suunnalla ollaan, mutta jos nyt niin käy, että jonkun 12 euroa / kerta joutuu maksamaan, niin mieluummin haistatan paskat ja kuihdutan itseäni kuukauden. Äkkiä ne lihakset takaisin tulee. Täällä kotosuomessa saan kuukausikortin kolmella tuollaisella kertamaksulla.Kunshaniin kuukaudeks? Toi sali mis mä oo käyny ni sinne ei oo viäkää kk-kortti mahollisuutta. Nostivat kertahinnan juuri 100rmb:hen eli n. 12euroon mikä on aika törkynen. 10kerran kortin saattaisi saada vielä 600rmb:llä, kun vanha hinta oli 60rmb/kerta. Tiäkkö yhtään, että mihin päin Kunshania majotut? Ku oha tääl siis enempiki saleja, mutta toi ny sattuu olemaa mulle lähin moinen.
Mä menisin Japsiravintoloista kokeilee tottakai Tairyo Teppanyakia, löytyy Kunshan hotellin läheisyydestä.
HotPottia vaikka Little Sheep -ravintolaa Bailu Lu:lle ja sitä rataa.
Hyvä, että tuli joku muukin kertoo mielipiteitää
Noihin Hotpotteihin ja Teppanyakeihin kyllästyy aika nopeasti.
Powerhousu on tääl kuukauden :D ...ja uskoisin, että kokeilee eri mestoja, joten kyllästyminen ei luultavasti ole vaihtoehto.
Mä tykästyin Teppiksessä varmaa enempi kokemuksee ku ruokaa, vaikkei siinäkää siis mitää vikaa ole ollu.
Tulipa nälkä.
E. Paikallinen ruoka on pirun hyvää!
Tuolla olis kyllä hieno käydä, mutta tuskin tulee lähdettyä. Mapsin mukaan sinne ajelee junalla melkein 8 tuntia ja sitä ei kyllä jaksa hullukaan. Lentäen menee pariin tuntiin, mutta se taas on paljon vaivalloisempi matkustustapa. Lentokentät on perseestä.Nyt on sellanen tilanne, että tuleva viikonloppu on mulle Kiinassa viimeinen ja siitä syystä lähdenkin nyt katsomaan sitä kuuluisaa Kiinan muuria! Pekingiin siis matkani käy ja tällä kertaa Jallu ei unohdu (!!!) matkasta :D
Tuolla olis kyllä hieno käydä, mutta tuskin tulee lähdettyä. Mapsin mukaan sinne ajelee junalla melkein 8 tuntia ja sitä ei kyllä jaksa hullukaan. Lentäen menee pariin tuntiin, mutta se taas on paljon vaivalloisempi matkustustapa. Lentokentät on perseestä.
Olin ihan kivenheiton päässä Tinglin parkista. Siellä sitten nautiskelin aamuisin mm. leivitettyä possua nuudeleiden kera -->
Kunshanista junalla Pekingiin menee ainakin näillä lipuilla noin 5tuntia. Liput normaaliluokassa 533,5RMB per suunta. Lauantaina lähetää aamulla puol kasin mais ja palataan sunnuntai-iltana kympin mais takasi
- - - Updated - - -
1st class tossa junassa on kaiken puolen ok, hinta on 850-950 välillä suuntaansa, 2nd riippuu säkästä onko vieressä mimmonen valkosipulinkäryinen maalainen vai ei.
Lentäminen Honqiaosta Pekingiin on melko kivutonta, riippuen tietenkin kuinka paljon koneet on lähdössä myöhässä riippuen milloin mistä (sumua, savusumua, ilmatila suljettu lentosotaharjoitusten takia Pekingin lähellä jne). Kenttänä Honqiao on ihan kelvokas. Sitten Pekingistä kentältä taksin jonottamisesta se hupi alkaa...
Pekingin kentän kakkosterminaali mistä itse olen lentänyt Shanghaihin takaisin (10+ kertaa) on melko vaatimaton mutta ei mahdoton. Muistettavaa on että Honqiaosta ei men junia kovinkaan myöhään KunShaniin ja sitten Honqiaosta on melko matka muille rautatieasemille joista voi ottaa hitaan junan Kunshaniin (on muuten melkoinen elämys sekin, saa helposti uusia humalaisia kiinalaisia kavereita...). Tosin aina voi ottaa pimeän taksin joka on kanssa erään asteen seikkailu....
btw Sanze; Kunshanisa olisi ollu thainyrkkeilyäkin, ihan aidoilla (ja laiskoilla) thaikkuvetäjillä ...
btw Sanze; Kunshanisa olisi ollu thainyrkkeilyäkin, ihan aidoilla (ja laiskoilla) thaikkuvetäjillä ...