Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siistejä paikkoja kuvista päätellen ja hyvää tarinaa jälleen!
Ja kiva nähdä et oot vielä elossa ;) Ja tervetuloo tamppereeelle! Talvi oo vielä edes alkanut, saa nähdä alkaako enään ollenkaan.
Mikä toi homma on, et breezeriä mäkkärin pöydässä. Myydäänkö sitä ihan mäkissä, vai onko se ihan "sööriäkin" että on omia eväitä mukana?
Harmitti vietävästi, kun Jallupullo jäi kämpille :(
Ai ai ai!
Niimpä. Heti ku hyppäsin junasta Shanghaissa olin, että HÖÖÖÖÖH! Sinne se jäi jääkaapin päälle!
...No voipaha juottaa sitä ens perjantaina kiinalaisille, ku lupasin nyt viimein pitää ne toiset ryyppäjäiset
No eihän pahaa tapa MIKÄÄN!Mikäs se pahan tappais ;)
Breezeriä ei tietääkseni myydä mäkissä, mutta matkalla mäkkiin oli kauppa josta otin matkaevään ja nautin sen ruuan kanssa. Eli on ok juoda omia juomia ainakin mäkissä :D ...Tai sitten työntekijät ei meiän köörille kehannu sanoo mitään. Oon kyl tehny noin aiemminki.
Muista kertoa sitte, että eivät oo tervetulleita Suomeen, jolleivät tykkää Jallusta.
Juottaa sitä ginger alella, pommacilla tai omppumehulla, niin eivät voi olla tykkäämättä.
No eihän pahaa tapa MIKÄÄN!
No tulikin sellanen deja vu, et olin nähnyt ehkä jossain aikasemmassakin kuvassa mäkkärissä Breezeri-pullon. Tosin en nyt jaksanut alkaa kuvia selaan, mut tuntu et toi on jo "tapa" :D
Onko muuten englanninkielen taito noussut kohisten, sitä oletettavasti käytät päivittäisessä työskentelyssä?
EI Kiinaan kannata lähettää mitään suomalaisia valtuuskuntia hommailee suomalaisille yrityksille projekteja.
Yksi Sanche ajaa sen asian hyvinkin.
Jos tuo on se video, jossa kaks venäläistä kiipee Shanghai Toweriin, niin ei tullut kiipeiltyä :D Jaoin kyseisen videon Facebookissa kyllä ja onhan siellä ny aika komeet maisemat ;) ...Ehkä odotan siihen asti että kyseinen torni on valmis ja aukeaa yleisölle ilman, että tarvitsee salaa kiivetä.
Joo ilmeisesti sama video. Enpä tiedä mitä sää oot jakanu, siellä facebookissa Näyttää se kahvatalokin aika pieneltä tuossa.