Mitähämmuuta
Changshusta olinki laittanu vähä juttua jo sillo aiemmin:
https://pakkotoisto.com/threads/matkakertomus-kunshan-kiina.117666/page-7#post-4340960, nyt pääsin viime viikonloppuna pyörähtään tuolla sitten uudestaan.
Entiä mistä johtu, mutta ei oikee löytyny mitään. Yks normi pieni nahkalaukku joka tuli samantien käyttöön. Joko paikka on muuttunu, mulla ei ollu mielenkiintoa tai sit en vaan enää löydä sieltä mitään. Joku noista. :D Kohtuu turha reissu tällä kertaa kuiteski.
Oasis Bar on tullu tutuks tälläkin reissulla. Parina vkloppuna siellä pyörähtänyt nauttimassa olutta ja pelaamassa bilistä. Viime lauantaina meniki bilikset jo huomattavasti paremmin mitä ekalla kerralla. Käytii myös toisessa biljardipaikassa lähellä Eagle Baria(?) lätkimässä ennen Oasiksee siirtymistä. Juu ja sitte... Oasiksesta ku lähettii ni kierrettii lähimestat et mikä olis viä auki. Ainoo paikka missä raikas viä musiikki oli joku Club Kiss / The Kiss tms... Jooh. Hmm... Jäätii suosiolla alakertaan nauttii kaljoja ja lauleskelee mikkeihin. :D Kyllä siinä nätit naikkoset koitti kauheesti mua ja kahta mun mukana ollutta miestä saada kokoajan yläkertaan asti, mutta passattii se ny kuiteski. :D
Tuleva viikonloppu onki taas viimenen täällä ja aattelin kierrellä Kunshanin keskustaa vallan ja kattella mikä on muuttunu. Kummilapsille en oo viä löytäny tuliaisia eli niiden mettästys on viikonlopun agendana. Muuten alkaaki olee tuliaiset valmiina.
Shanghain F1 kisat olis kyllä ny kans vkloppuna, mutta päätin passata ne. Ei toi F1 kuitenkaa nii paljo kiinnosta, vaikka hieno kokemus olis ollu varmasti. Saattaa kaduttaa toki myöhemmin, mutta ehkä selviän just ja just.
Friboja en oo päässy ulkoiluttaa ku kahdesti tällä reissulla ja neki on ollu sellasia muutaman draivin keikkoja. Ei tässä lähimaastossa vaan oo mitään paikkoja missä pääsis viskoon radoista puhumattakaan. Niitä ei Kiinassa vielä toistaiseksi ole. Otan parit kiakot kuitenkin vkloppuna reppuun mukaan jos sattus keskustasta löytyy tyhjää nurmikkoo/kenttää missä niitä ulkoiluttaa.