Matinkylän wellness tai muut Matinkylän salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juissi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jees matinkylästä pitäs löytää punttisali,firma on matinkylässä ja maksaa punttiksesta puolet. Tossa lähellä olis wellness?Pystyykö siellä kunnon rautoihin tottunut karju edes käymään?yhden kesän vain,edes vaihtelumielessä? Onko muita hyviä vaihtoehtoja täällä päin?Jotain jossa ois rautaa?

Asuin Matinkylässä vielä reilu vuosi sitten ja kävin silloin CMS-ketjun salilla (Forever). Sali on kohtuullisen suuri, mutta kyllä se melkoinen fitness sali on. Mukavia laitteita siis täynnä.

Kun itse siellä vielä kävin löytyi sieltä kaksi tasapenkkiä ja yksi vinopenkki. Lisäksi löytyi yksi kyykkyteline. Nostolavaa ei ollut eikä power rackiä. Käsipainoja löytyi n. 36 kg:n asti. Bonuksena samaan hintaan sai pelata myös sulkapalloa, eli salin yhteydessä on useita sulkiskenttiä.

Myös Wellnessissä kävin kerran tutustamassa ja se oli pitkälti saman tyyppinen. Paljon pienempi kuin Forever ja vielä vähemmän vapaita painoja. Muistaakseni vain yksi penkki. Käsipainojen maksimikokoa en muista.

Kummatkaan näistä saleista eivät mielestäni sovellu kovin hyvin "oikeaan" treenaamiseen, mutta noista kahdesta valitsisin Foreverin.

Mulla on kortti Ison Omenan Satsiin ja kyllä siellä treenailee (ps. jos haluisit auttaa pakkisveljeä hädässä ni otat multa kortin sinne) ;)

Voin ottaa kortin satsiin,anna.
Mites toi sportsmani,kukaan käyny?onko siellä oikeeta rautaa? onko toi forever kaukana isosta ompusta?firma siinä lähellä mulla...

Sats on myös pitkälti fitness sali; tasapenkki, kyykkyteline, kp:ja 40 kg:aan saakka, v*tusti porukkaa viiden jälkeen. Jos hyviä puolia haetaan niin ennen viittä ei ole penkeillä tms tungosta.

Olen treenannut Satsissa ja Foreverissa molemmissa pari vuotta. Nyt jos pitäisi valita ja joku muu maksaisi salin niin mielummin Forever. Huomattavasti väljempi sali, reilusti tilaa lämmitellä/venytellä ja vähemmän porukkaa treenaamassa. Satsissa on tasan yksi paikka tehdä kyykkyä tai mavea, eikä siellä ole turvarautoja. Suosittelen että käyt tutustumassa paikkoihin ennen valintaa. Foreverissä oli ainakin aikasemmin mahdollista käydä kerran ilmaiseksi.

Sportmanissa kävin kerran, kokoa on varmaan 50 neliötä, painoja ei edes nimeksi. Penkki ja Hack löytyy. About viisi konetta ja pari juoksumattoa. Halvalla ei saa hyvää tässä yhteydessä, ei kannata edes käysä katsomassa. Olarissa on Olarium, se on ihan ok.

Tänään käyn tsekkaamassa wellnessin kun kerran se on tossa läheisin,sportmania en aio edes katsastaa mikäli se on niin paska. forever vois olla ihan hyvä ja olarium mutta ne ei ole välittömässä läheisyydessä...sats on poisluettu koska en voi liittyä jäseneksi 12kk kun kesän ulkopuolisella ajalla ei ole rahaa laittaa siihen hommaan,ilman jäsenyyttä kuukausimaksu on 100e/kk.
Olis nyt se wellness edes mistään kotoisin, kyllä yhen kesän voisi kai ihan pelkillä laitteilla treenata,tulisi ainakin rutiineihin muutoksia. No mutta tänään sen näkee, laitan raporttia tänne siitä jos muistan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Siin matkalla on ilmeisesti myös danafitness jos meet leppävaaraan päin, käypä kattoo se. se on ihan jees kans

forever vois olla ihan hyvä ja olarium mutta ne ei ole välittömässä läheisyydessä...sats on poisluettu koska en voi liittyä jäseneksi 12kk kun kesän ulkopuolisella ajalla ei ole rahaa laittaa siihen hommaan,ilman jäsenyyttä kuukausimaksu on 100e/kk.

Myös Foreveriin pitää liittyä vuodeksi.

mites toi sellon elixia?se olis kotimatkalla,vois olla ihan hyvä vaihtoehto.
Elixiahan avaa Ison Ompun kohdalle länärin toiselle puolelle vuodenvaihteessa toisen salin ja samalla sopparilla saa käyttää molempia. Siitä tulee ainakin mun viikonloppusali niin ei tartte raahautua länsi-Espoosta Lepuskiin (arkipäivinä ihan ok kun on Sellon nurkilla duunissa).

Suositut

Back
Ylös Bottom