Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan näitä kovia jätkiä jotka festari viikonloput "juo putkeen". 6-pack olutta päivään niin voidaan henkseleitä paukutella että huhh kun on ryyppyputki takana.Viis päivää kännissä,urheilija? Ettei nyt puliukko erehtyny foorumista päissään?...Mulla väsyttäs kuukauden sen jälkeen.Tuo vaatii kyllä jo erityistä lahjakkuutta ryyppäämiseen,ei onnistu tavalliselta ihmiseltä.En usko,video kehiin.
Onpa ihme että sitten mutistaan natumaksimista peltikiinni,paino sata ja rasvat 30% nii ja liian iso gaspin huppari.
Ihanko tosissaan tuo kaveri puhuu vai joku huumoripläjäys?
Katkon kautta kotia.
Jos oikeesti vedetään 5 päivää putkeen joka päivä överikännit niin että se krapula hoidetaan viinalla niin silloin on kyllä alkoholi ongelma ja ihan helvetin tyhmä ihminen kyseessä
Ei, silloin ei ole tyhmä ihminen, vaan sairas. Alkoholismi on sairaus, jonka kanssa saa alkoholisti painia lopunikäänsä. Kokemuksesta voin sanoa, että alkoholista ei ole mitään, ei yhtään mitään hyötyä treenaamisen, duunin, perhe-elämän tai hyvinvoinnin näkövinkkelistä. Itsekin aikanaan uskottelin itselleni ja muille, että alkoholista ei ole käyttämilläni määrillä mitään haittaa ja homma on ihan hanskassa. Se raja, milloin kohtuukäyttö (onko edes sellaista) muuttuu riippuvuudeksi, on ihan vitun ohut, joten olkaa varovaisia niiden päihteiden kanssa. Itse kävin AA:n kautta hakemassa vauhdin raitistumiselle, joka jatkuu edelleen. Ja mikä parasta, niin treenit kulkee keski-iässä paremmin kuin koskaan, kun ei päihteet ole sotkemassa treenejä!
Positiiviset: Keho palautui henkisesti ja fyysisesti, jonka ansiosta käytin isompia sarjapainoja, kuin ennen lomaa.
Jos näin on käynyt, niin oletko miettinyt että ehkä treenityylissäs tai henkisellä puolella on jotain todella pahasti vialla?
Omasta mielestä se ei ole ku mielen heikkoutta jos ei pysty olemaan ilman.
Itse kävin AA:n kautta hakemassa vauhdin raitistumiselle, joka jatkuu edelleen.
Ei, silloin ei ole tyhmä ihminen, vaan sairas. Alkoholismi on sairaus, jonka kanssa saa alkoholisti painia lopunikäänsä. Kokemuksesta voin sanoa, että alkoholista ei ole mitään, ei yhtään mitään hyötyä treenaamisen, duunin, perhe-elämän tai hyvinvoinnin näkövinkkelistä. Itsekin aikanaan uskottelin itselleni ja muille, että alkoholista ei ole käyttämilläni määrillä mitään haittaa ja homma on ihan hanskassa. Se raja, milloin kohtuukäyttö (onko edes sellaista) muuttuu riippuvuudeksi, on ihan vitun ohut, joten olkaa varovaisia niiden päihteiden kanssa. Itse kävin AA:n kautta hakemassa vauhdin raitistumiselle, joka jatkuu edelleen. Ja mikä parasta, niin treenit kulkee keski-iässä paremmin kuin koskaan, kun ei päihteet ole sotkemassa treenejä!
En väitä etteikö teitä muutaman saunakaljan ottajiakin olisi, ja oluen mausta pitäviä jne. Jokainen tyylillään. Jotenkin kuitenkin myös huvittaa asiasta hyssyttely. Itse olen aina myöntänyt jopa työhaastatteluissa, aselupatenteissä yms että en juo kovin usein, enkä edes tykkää kaljasta, mutta kun juon niin juon ns. mahallisen. Kunnolla naula päähän. Ja kyllä, tämän jälkeen on monta päivää aivan vitun paska olo niin henkisesti kuin fyysisesti, ruoka ei maistu, uni on pinnallista, treenit ei kulje... Mutta jostain helvetin syystä moinen nollaus on silti harvakseltaan toteutettuna niin hienoa että tuo kaikki on sen arvoista. Monesti pistää itsenikin ihmettelemään että
Tissuttelua en ole koskaan ymmärtänyt.
Omasta mielestä se ei ole ku mielen heikkoutta jos ei pysty olemaan ilman. Ite en pysty olemaan ilman roskaruokaa ku max vk. Jotenki jääny päälle et joka lauantai vedetää et napa raikaa.
On
"Omasta mielestä". Ei jeesus kun huvittaa nämä oman mielen kertojat, kun alkoholismi on diagnostinen sairaus. Sen varjolla voi toki halutessaan harrastaa ryyppäämistä, vaikka kyseessä ei olisikaan alkoholismista, vaan mielen heikkoudesta, mutta kyllä se lähes poikkeuksetta menee juuri toisin päin. Mutta toisaalta surkuhupaisuudessaan jotenkin hellyyttävänkin typerää, miten ihmiset kertovat vielä nykypäivänäkin, että "Ei, minun mielestäni kyse on vain mielen heikkoudesta". Mutta joo, tästä ei paljon jaksa enää vääntää, sama kun koittaisi fundamentalistiuskovaiselle perustella, miten evoluutioteoria nyt vaan näyttäytyy olevan tieteellisesti paremmin argumentoitu kuin sinun henkilökohtaiset tuntemuksesi ja yli 2000 vuotta vanha satukirja. Jooh, koitan jättää tämän tähän...
No eiks se heikkoutta ole jos jää veto päälle? Ihan sama mitä vedät. Se on mulle ihan sama mihin se luokitellaan. Mut joo, mielipiteitä niin ei tarvi tapella näistä.
No eiks se heikkoutta ole jos jää veto päälle?
Eiks se oo tyhmyyttä jos anorektikko kokee ittensä lihavana vaikka on vaan laiha?
Eiks masentuneet vois vaan ajatella ilosesti?
"Nää on vaan mielipideasioita" - Vitut ole.
Kyllä siitä kaveristakin on hyvä pitää huoltaTärkei unohtu vielä. Eiks jengi vois vaa pitää huole omista asioistaa?