BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viis päivää kännissä,urheilija? Ettei nyt puliukko erehtyny foorumista päissään?...Mulla väsyttäs kuukauden sen jälkeen.Tuo vaatii kyllä jo erityistä lahjakkuutta ryyppäämiseen,ei onnistu tavalliselta ihmiseltä.En usko,video kehiin.
Onpa ihme että sitten mutistaan natumaksimista peltikiinni,paino sata ja rasvat 30% nii ja liian iso gaspin huppari.
Ihanko tosissaan tuo kaveri puhuu vai joku huumoripläjäys?

Katkon kautta kotia.

Viis päivää kännissä,urheilija? Ettei nyt puliukko erehtyny foorumista päissään?...Mulla väsyttäs kuukauden sen jälkeen.Tuo vaatii kyllä jo erityistä lahjakkuutta ryyppäämiseen,ei onnistu tavalliselta ihmiseltä.En usko,video kehiin.
Onpa ihme että sitten mutistaan natumaksimista peltikiinni,paino sata ja rasvat 30% nii ja liian iso gaspin huppari.
Ihanko tosissaan tuo kaveri puhuu vai joku huumoripläjäys?

Katkon kautta kotia.
Onhan näitä kovia jätkiä jotka festari viikonloput "juo putkeen". 6-pack olutta päivään niin voidaan henkseleitä paukutella että huhh kun on ryyppyputki takana.

Jos oikeesti vedetään 5 päivää putkeen joka päivä överikännit niin että se krapula hoidetaan viinalla niin silloin on kyllä alkoholi ongelma ja ihan helvetin tyhmä ihminen kyseessä

Jos oikeesti vedetään 5 päivää putkeen joka päivä överikännit niin että se krapula hoidetaan viinalla niin silloin on kyllä alkoholi ongelma ja ihan helvetin tyhmä ihminen kyseessä

Ei, silloin ei ole tyhmä ihminen, vaan sairas. Alkoholismi on sairaus, jonka kanssa saa alkoholisti painia lopunikäänsä. Kokemuksesta voin sanoa, että alkoholista ei ole mitään, ei yhtään mitään hyötyä treenaamisen, duunin, perhe-elämän tai hyvinvoinnin näkövinkkelistä. Itsekin aikanaan uskottelin itselleni ja muille, että alkoholista ei ole käyttämilläni määrillä mitään haittaa ja homma on ihan hanskassa. Se raja, milloin kohtuukäyttö (onko edes sellaista) muuttuu riippuvuudeksi, on ihan vitun ohut, joten olkaa varovaisia niiden päihteiden kanssa. Itse kävin AA:n kautta hakemassa vauhdin raitistumiselle, joka jatkuu edelleen. Ja mikä parasta, niin treenit kulkee keski-iässä paremmin kuin koskaan, kun ei päihteet ole sotkemassa treenejä!

Ei, silloin ei ole tyhmä ihminen, vaan sairas. Alkoholismi on sairaus, jonka kanssa saa alkoholisti painia lopunikäänsä. Kokemuksesta voin sanoa, että alkoholista ei ole mitään, ei yhtään mitään hyötyä treenaamisen, duunin, perhe-elämän tai hyvinvoinnin näkövinkkelistä. Itsekin aikanaan uskottelin itselleni ja muille, että alkoholista ei ole käyttämilläni määrillä mitään haittaa ja homma on ihan hanskassa. Se raja, milloin kohtuukäyttö (onko edes sellaista) muuttuu riippuvuudeksi, on ihan vitun ohut, joten olkaa varovaisia niiden päihteiden kanssa. Itse kävin AA:n kautta hakemassa vauhdin raitistumiselle, joka jatkuu edelleen. Ja mikä parasta, niin treenit kulkee keski-iässä paremmin kuin koskaan, kun ei päihteet ole sotkemassa treenejä!

Omasta mielestä se ei ole ku mielen heikkoutta jos ei pysty olemaan ilman. Ite en pysty olemaan ilman roskaruokaa ku max vk. Jotenki jääny päälle et joka lauantai vedetää et napa raikaa.

Positiiviset: Keho palautui henkisesti ja fyysisesti, jonka ansiosta käytin isompia sarjapainoja, kuin ennen lomaa.

Jos näin on käynyt, niin oletko miettinyt että ehkä treenityylissäs tai henkisellä puolella on jotain todella pahasti vialla? Se nyt vaan on fakta, että kenenkään suorituskyky ei parane tollasella, vaan syyt sarjapainojen nousulle johtuu jostain aivan muusta.

Jos näin on käynyt, niin oletko miettinyt että ehkä treenityylissäs tai henkisellä puolella on jotain todella pahasti vialla?

Totta kai siellä treenipuolessa on ollut vikaa. Eli selkeästi treenattu liikaa, johon sitten tauko ja rentoutuminen auttanut. Ei nyt varmaan ole kovin harvinaista, että joku treenaa liikaa. Tästä nyt vaan piti joidenkin aloittaa sitten kauhea henkinen masturbaatio oikein monen viestin verran. Ite miettisin, jos 3 viestiä kirjoittaisin 11 minuutin sisälle samasta aiheesta, et onko jäänyt saama puolelle jossain.

Omasta mielestä se ei ole ku mielen heikkoutta jos ei pysty olemaan ilman.

Olen kyllä samaa mieltä. En kyllä miellä alkoholismia sairaudeksi, kuin ehkä kaikista pahimmissa tapauksissa. Toki, jos putki on kestäny monta viikkoa niin varmaan se ulkopuolista apua tarvii, et putki katkee.

Itse kävin AA:n kautta hakemassa vauhdin raitistumiselle, joka jatkuu edelleen.

Mut hienoa, että olet päässyt eroon. Useimmathan käy vain katkolla katkasemassa putken, että pääsee aloittamaan uudestaan.

Mutta olisi varmaan hyvä myös tiedostaa se, että olet selkeästi ongelmakäyttäjä. Ei sen takia voi kaikkia käyttäjiä tuomita, kun itse ei pysty käyttämään oikein. Kyllä sen elämän saa sekaisin monella muullakin asialla, vaikka treenaamisella, jos sitä pakkomielteisesti tekee.

Täällä on taas tahalteen ymmärretty väärin. En itse laske itseäni urheilijaksi, aika lasten kengissä ollaan monella mittarilla. Onhan se lähtökohtaisesti aina haitallista urheilijoille, mutta kisakaudella paljon haitallisempaa.

Niin kuin tuossa aiemmin jo vähän vihjailin, että tuloksien "nousun" syynä oli 99% todennäköisyydellä hyvin tankattu kroppa, sekä olin paljon palautuneempi, sekä lihaksisto, että hermosto, vaikka se kuullostaakin monen korvaan todella hämärältä, kun on juonut viikosta sen viisi päivää, johon vastasinkin jo, että itse en kärsi minkäänlaisista olotiloista.

Olen pitänyt n. viikon mittaisia kevyitä jaksoja, sekä totaalisia lepoviikkoja tähänkin asti, ehkä se kroppa tarvitsee syystä taikka toisesta hieman enemmänkin, niin kuin nyt?
Mainitaan myös, että ihan sellaisiakin, jossa ei alkoholia ole käytetty tippaakaan, kun joku siitäkin tulee vielä vääntämään.
En myöskään varmaan koskaan ole juonut sen takia, että olisi kova krapula enkä nauti alkoholia viikoittain.

Taitaa olla ihan geeneissä. Eron huomaa ainakin siinä että jos on kaverin kans juopotellut hieman enempi edellis iltana niin toinen voi aloittaa aamulla uudestaan tai sillä jopa haluttaa jotain loiventavaa. Minulle alkoholi on viimeinen asia mitä suuhunsa voi laittaa ja saattaa mennä pitkä aika että maistuu uudestaan. En voi edes kuvitella että saisin kehitettyä itselle jonkinlaisen alkoholiongelman. Suvussakin melkein kaikki saattaa alkoholia juoda, mutta kenelläkään ei ole minkäänlaista ongelmaa. Tuolla kaverilla isä on sellainen että viina kyllä maistuu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En väitä etteikö teitä muutaman saunakaljan ottajiakin olisi, ja oluen mausta pitäviä jne. Jokainen tyylillään. Jotenkin kuitenkin myös huvittaa asiasta hyssyttely. Itse olen aina myöntänyt jopa työhaastatteluissa, aselupatenteissä yms että en juo kovin usein, enkä edes tykkää kaljasta, mutta kun juon niin juon ns. mahallisen. Kunnolla naula päähän. Ja kyllä, tämän jälkeen on monta päivää aivan vitun paska olo niin henkisesti kuin fyysisesti, ruoka ei maistu, uni on pinnallista, treenit ei kulje... Mutta jostain helvetin syystä moinen nollaus on silti harvakseltaan toteutettuna niin hienoa että tuo kaikki on sen arvoista. Monesti pistää itsenikin ihmettelemään että :woot: :LOL:

En väitä etteikö teitä muutaman saunakaljan ottajiakin olisi, ja oluen mausta pitäviä jne. Jokainen tyylillään. Jotenkin kuitenkin myös huvittaa asiasta hyssyttely. Itse olen aina myöntänyt jopa työhaastatteluissa, aselupatenteissä yms että en juo kovin usein, enkä edes tykkää kaljasta, mutta kun juon niin juon ns. mahallisen. Kunnolla naula päähän. Ja kyllä, tämän jälkeen on monta päivää aivan vitun paska olo niin henkisesti kuin fyysisesti, ruoka ei maistu, uni on pinnallista, treenit ei kulje... Mutta jostain helvetin syystä moinen nollaus on silti harvakseltaan toteutettuna niin hienoa että tuo kaikki on sen arvoista. Monesti pistää itsenikin ihmettelemään että :woot: :LOL:

Vähän samaa, ei niinkään naula päähän meininkiä kylläkään. Väsymys yleensä vaa seuraa keskiviikkoon jos la käyny ulkona pyörähtämässä. Tissuttelua en ole koskaan ymmärtänyt.

Tissuttelua en ole koskaan ymmärtänyt.

Näinpä. Ja naula päässä oli ehkä turhan vahva ilmaus, haluan kuitenkin että ns. toimintakyky säilyy, pystyn juttelemaan, pääsen baareihin sisään yms. Reilu känni nyt kuitenkin. Sitäkään en toisaalta ymmärrä että miksi hörpätä pitkä pullo viinaa ja nukkua jo parin tunnin päästä siitä kun "juhlinta" alkoi. Toisaalta enpä mä montaa muutakaan asiaa ymmärrä, eikä mun tarvikaan. Mutta onhan se fakta että kehonrakennuksen/voimailun kannalta ei alkoholilla mitään höytyjä ole.

On
Omasta mielestä se ei ole ku mielen heikkoutta jos ei pysty olemaan ilman. Ite en pysty olemaan ilman roskaruokaa ku max vk. Jotenki jääny päälle et joka lauantai vedetää et napa raikaa.

"Omasta mielestä". Ei jeesus kun huvittaa nämä oman mielen kertojat, kun alkoholismi on diagnostinen sairaus. Sen varjolla voi toki halutessaan harrastaa ryyppäämistä, vaikka kyseessä ei olisikaan alkoholismista, vaan mielen heikkoudesta, mutta kyllä se lähes poikkeuksetta menee juuri toisin päin. Mutta toisaalta surkuhupaisuudessaan jotenkin hellyyttävänkin typerää, miten ihmiset kertovat vielä nykypäivänäkin, että "Ei, minun mielestäni kyse on vain mielen heikkoudesta". :ROFLMAO: Mutta joo, tästä ei paljon jaksa enää vääntää, sama kun koittaisi fundamentalistiuskovaiselle perustella, miten evoluutioteoria nyt vaan näyttäytyy olevan tieteellisesti paremmin argumentoitu kuin sinun henkilökohtaiset tuntemuksesi ja yli 2000 vuotta vanha satukirja. Jooh, koitan jättää tämän tähän...

Ja ymmärtäisin noi parit saunakaljat jos porukalla ois jotai spessuoluita mitkä maksaa 5e pullo mut ku siellä on 6-12pack jotain rotan kusta. Kuka voi sanoa et joku koff tai karjala on hyvää? Enemmän toi vaikuttaa hiprakan hakuiselta juomiselta.

On

"Omasta mielestä". Ei jeesus kun huvittaa nämä oman mielen kertojat, kun alkoholismi on diagnostinen sairaus. Sen varjolla voi toki halutessaan harrastaa ryyppäämistä, vaikka kyseessä ei olisikaan alkoholismista, vaan mielen heikkoudesta, mutta kyllä se lähes poikkeuksetta menee juuri toisin päin. Mutta toisaalta surkuhupaisuudessaan jotenkin hellyyttävänkin typerää, miten ihmiset kertovat vielä nykypäivänäkin, että "Ei, minun mielestäni kyse on vain mielen heikkoudesta". :ROFLMAO: Mutta joo, tästä ei paljon jaksa enää vääntää, sama kun koittaisi fundamentalistiuskovaiselle perustella, miten evoluutioteoria nyt vaan näyttäytyy olevan tieteellisesti paremmin argumentoitu kuin sinun henkilökohtaiset tuntemuksesi ja yli 2000 vuotta vanha satukirja. Jooh, koitan jättää tämän tähän...

No eiks se heikkoutta ole jos jää veto päälle? Ihan sama mitä vedät. Se on mulle ihan sama mihin se luokitellaan. Mut joo, mielipiteitä niin ei tarvi tapella näistä.

No eiks se heikkoutta ole jos jää veto päälle? Ihan sama mitä vedät. Se on mulle ihan sama mihin se luokitellaan. Mut joo, mielipiteitä niin ei tarvi tapella näistä.

Hyvin harva oikeasti päihderiippuvainen vaan on millään tasolla nauttinut kyseisen päihteen käytöstä mitenkään enää vuosikausiin, vaan toiminta on pakonomaista, usein tiedostetun itsetuhoista ja siihen liittyy helvetinmoiset fysiologiset, psykologiset ja sosilogisetkin riippuvuudet. Sitä on ehkä monen vaikea hiffata, miten helvetillistä itsekuria, määrätietoisuutta ja omistautumista on kyetty esim.työelämän, ammattiurheilun tai muiden asioiden muodossa toteuttamaan myös siinä päihderiippuvuuden alaisena, että vaikka itsellä ei ole ollut riippuvuusongelmia ja omia harrastuksia ja muuta elämää on pystynyt toteuttamaan ajoittain todella kovalla itsekurin ja halun yhdistelmällä, niin kyllä monet omat asiakkaat sillä saralla pesee ihan sata-nolla, jolloin tuo mielen heikkous vain todella harvoin kuvaa oikeasti riippuvaisia ihmisiä. Mutta joo, ymmärrys näistä asioista on ymmärrettävästikin vielä hyvin lapsenkengissä, koska jokainen tunnemme kuitenkin senkin sortin päihderiippuvaisia, joilla ei sitä omaa yritystä ja halua kuvaudu hirveästi olevan. Että on tässä mielipideaspekti joo sitä kautta olemassa, olet oikeassa (y)

No eiks se heikkoutta ole jos jää veto päälle?

Eiks se oo tyhmyyttä jos anorektikko kokee ittensä lihavana vaikka on vaan laiha?
Eiks masentuneet vois vaan ajatella ilosesti?

"Nää on vaan mielipideasioita" - Vitut ole. Jos luulee sairauden olevan tyhmyyttä, niin se kertookin kommentin antajasta jo tarpeeksi.

Viimeksi muokattu:
Eiks se oo tyhmyyttä jos anorektikko kokee ittensä lihavana vaikka on vaan laiha?
Eiks masentuneet vois vaan ajatella ilosesti?

"Nää on vaan mielipideasioita" - Vitut ole.

Tärkei unohtu vielä. Eiks jengi vois vaa pitää huole omista asioistaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom