BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiks se oo tyhmyyttä jos anorektikko kokee ittensä lihavana vaikka on vaan laiha?
Eiks masentuneet vois vaan ajatella ilosesti?

"Nää on vaan mielipideasioita" - Vitut ole. Jos luulee sairauden olevan tyhmyyttä, niin se kertookin kommentin antajasta jo tarpeeksi.

No mun mielestä noi ei taas ole samalla linjalla asioiden kanssa mistä käyty keskustelua. Mut eiköhän tää vatvominen riitä.

Omasta mielestä se ei ole ku mielen heikkoutta jos ei pysty olemaan ilman. Ite en pysty olemaan ilman roskaruokaa ku max vk. Jotenki jääny päälle et joka lauantai vedetää et napa raikaa.

Ymmärrän sun pointin, etkä mielestäni aivan väärässä ole tuon mielen heikkouden suhteen. Alkoholismihan on etenevä sairaus. Eihän kukaan heti alkoholin käytön aloittaessa muutu juopoksi, vaan alkoholiongelma kehittyy ajan mittaan jos on kehittyäkseen. Eli toisinsanoen, jos on mielenlujuutta pitää käyttö siinä mittakaavassa, ettet onnistu kehittämään fyysistä tai psyykkistä riippuvuutta alkoholiin, niin hyvä näin! Itse koen sen nykyään niin, että on mielenlujuutta olla ottamatta sitä ensimmäistä, ettei viskaa kännin puolelle tai hirtä ryyppy päälle.

Alkoholi on loistava seurustelujuoma ja sen ryydittämänä voi pitää todella hauskaa. Itseä harmittaa usein se, etten pysty ottamaan muiden mukana huikkaa, mutta yritän pysyä muuten hengessä mukana. Toisaalta loppukäytön aikoihin alkoi juominen minulla olemaan niin maanista, etten varmasti ollut mitään mukavinta seuraa. Mulla alkoi tulemaan ne pakkotoistot siinä vaiheessa kehiin, kun ei uskaltanut enään selvitä vaan oli helpompi ottaa aamusta tiukkaa viinaa, ettei joudu kohtaamaan fyysistä pahaa oloa tai sitä henkistä helvettiä, joka tuli sellaisena mustana hyökyaaltona päälle. Osa dokaa parisuhteen ja duunin - itse onneksi älysin lopettaa ennen kuin kumpikaan meni.

Mutta koska kehonrakennuspalstalla ollaan, niin treeneihin alkoholilla ei ole mitään positiivisia vaikutuksia. Ja kun vielä Matiaksen ketjussa kommentoin, niin joskus katsoin jonkun etelässä kuvatun treenivideosarjan Youtubesta, jossa hän veti selvinpäin koko reissun poikaporukassa. Hatun noston arvoinen suoritus! Ei ole maailman helpoin rasti olla tipattomana kaveriporukassa auringon lämmössä :D

Joo en tiä onko alkoholille omaa ketjua mut jos ei niin perustakaa ja menkää sinne kinaamaan onko 2 pulloa kolmoskuraa vuodessa kiva vai ei kiva jutska.
Kiitos ja anteeksi.

Joo en tiä onko alkoholille omaa ketjua mut jos ei niin perustakaa ja menkää sinne kinaamaan onko 2 pulloa kolmoskuraa vuodessa kiva vai ei kiva jutska.
Kiitos ja anteeksi.

Tää sama jakomielitautinen alkoholi vs. treeni ryöpsähtää aika ajoin, eikä se katso aikaa eikä paikkaa. Samat asiat jankutetaan uudestaan ja uudestaan. Sama homma kun joku mainitsee Savolaisen vuoden 97 kunnon, lets get ready to rumble!!

Mitähän Matiakselle kuuluu?

Ja ymmärtäisin noi parit saunakaljat jos porukalla ois jotai spessuoluita mitkä maksaa 5e pullo mut ku siellä on 6-12pack jotain rotan kusta. Kuka voi sanoa et joku koff tai karjala on hyvää? Enemmän toi vaikuttaa hiprakan hakuiselta juomiselta.

Minä ainakin voin sanoa että kalja on hyvää varsinkin jos janottaa. On niitä kyllä huonojakin tullut vastaan. Niin kuin vaikka tuo karjala. Mikä olis sitte parempaa saunajuomaa?

Minä ainakin voin sanoa että kalja on hyvää varsinkin jos janottaa. On niitä kyllä huonojakin tullut vastaan. Niin kuin vaikka tuo karjala. Mikä olis sitte parempaa saunajuomaa?

No jos pitää jotai valita saunajuomaks ni kelpaa vaikka tölkki tai pari vanilja kokista, normia tai zeroa tai sitte jos muija on ostanu breezerin tai pari. Yleensä kyllä ei ole mitää juomia ostettu erikseen saunomisen kylkeen, jääkaapista löytyy normi zeroa ni se ajaa kanssa asiansa.

Matias tuskin hirveästi pahastuu, että hänen ketju on nyt tällä kertaa osunut jonkun totaalisen off-topicin platformiksi. Toki jos olen väärässä, niin Matias varmasti tämän tuo ilmi ja Mike tai joku moderaattori varmasti korjaa asian. Ja mikäli Matias itse olisi toivonut keskustelun jatkamista muualla jo aiemmin, niin kaikki tätä pyyntöä varmasti olisivat kunnioittaneet. Ja onhan se vain hyvä asia, että omassa ketjussa on liikehdintää, vaikka aihe olisikin täysin ketjuun kuulumaton. Nyt Matiaksen kannattaisikin heittää nimenomaan joku video, jotain omia kuulumisia tai jopa oma mielipide ko.aiheeseesta. Ainahan näitä täysin ohi aiheen meneviä keskusteluita kisailijoiden ketjuihin syntyy ja kyllä, toki aiheelle voisi perustaa oman ketjunsa muualle, mutta ne keskustelut vain ikävästi tuntuvat aina lopahtavan siinä vaiheessa. Nytkään kukaan tuskin aiheen käsittelyä sen enempää jatkaa. Vaikka moni muu kokee varmasti toisin, niin mun mielestä aiheesta syntyi ihan hyvää keskustelua ja linja pysyi asiallisena. En voi mitenkään nähdä, että alkoholista yleensä ja sen vaikutuksesta treenaamiseen olisi koskaan huono keskustella. Ja keskustelupalstalla on aina ne hyvät puolet, että epäkiinnostavat aiheet voi skipata kokonaan ja kaikki toisaalta tulevat tasapuolisesti kuulluiksi. Ja itselleni ainakin yksi syy siihen, etten käy käytännössä missään muilla foorumeilla kuin Pakkotoistolla on se, että kyllä täällä lähes poikkeuksetta linja pysyy vähintään kohtuullisen asiallisena vrt joku Suomi24, Ylilauta tms. Ymmärrän kyllä senkin, jos off-topic vituttaa. Kyllä itseä ainakin, jos keskusteltava aihe ei kiinnosta pätkääkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielipideasioista voi kiistellä, mutta alkoholismissa on kyse ihan diagnosoitavissa olevasta sairaudesta ja silloin, kun joku henkilö kertoo, että "mun mielestä alkoholistit on vaan selkärangatonta porukkaa", niin kyse on luultavasti sanojan kohdalla vain tietämättömyydestä. Tässä Polarin tapauksessa on kerrottu hänelle jo useampaan kertaan, että tämä ei ole mielipideasia vaan fakta, ja nykyään pystyy helposti internetin välityksellä etsimään nopeasti paljonkin tietoa asiasta.

Addiktit osaavat aina perustella ja oikeuttaa tekemisensä. Mutta itsepetot on perseestä. Jos vaikka vaan myöntäisi että teen tämän vaikka takapakkia tulee eikä yrittäisi suu vaahdossa puhua alkoholia, paskaruokaa tai tupakkaa terveelliseksi.

"Mun mielestä sitä, tätä ja lässynläätä"- Polari 5v

Pälä pälä. Oon kattonu vierestä faijan ryyppäämistä 30 vuotta. Ei voi ottaa sitä yhtäkään tai lähtee putki päälle. Sit ku ottaa ni sit se kestääkin eri pitusia aikoja. Ainoo millä se saa sen putken aina poikki on urheilu.

Viimeksi muokattu:
Addiktit osaavat aina perustella ja oikeuttaa tekemisensä. Mutta itsepetot on perseestä. Jos vaikka vaan myöntäisi että teen tämän vaikka takapakkia tulee eikä yrittäisi suu vaahdossa puhua alkoholia, paskaruokaa tai tupakkaa terveelliseksi.
Oliko täällä joku niin väittänyt vai oliko tuo vain yleinen toteamus addikteista?

Niin yleisellä tasolla näin. Addiktiot ovat vaikeita asioita ja monesti hyvin monimutkaisiakin. Tähän lajiin kuuluen joskus mietityttää näin yleisellä tasolla miksi steroidejen vaikutuksia vähetellään ja aina samaan keskusteluun otetaan alkoholi, että terveellisempää tämä on kuin joka viikonloppu juosta baareissa. Niin terveellisempäähän olisi olla ilman kumpaakaan, mutta ihmisillä on vapaus valita. Joillekkin ei tule pahoja vaikutuksia ja joillekkin tulee pahojakin. Kyllähän jotkut vetelee röökiä 100 vuotiaaksi asti, mutta tarkoittaako se että itsellä menisi samalla tavalla. Harmittavaa, että otetaan usein itsensä tai joku kaveri esimerkiksi että ei sillekkään tullut mitään vaikka teki ja veti sitä sun tätä.

Mielestäni silloin tällöin kaljoittelussa ei ole mitään pahaa varsinkin, kun on harrastelija. Jos halutaan optimoida kaikki kehityksen ja urheilun suhteen (oli laji mikä tahansa) niin eihän siitä mitään hyötyä oikein ole, mutta harvoin täysi ehdottomuus kaikissa asioissa on välttämättä harrastelijalla paras tapa asennoitua. Saattaa muuttua vaikutukset negatiiviseksi jos liikaa pitää stressata mitä syön, jos mieli tekee juonko joskus kaveriporukalla kaljan, kaksi jos tai syönko joskus pullan kyläillessä. Jos ei halua juoda ollenkaan niin hienoa. Se on hanurista, että jotkut ottavat sen melkein jonain loukkauksena, että miksi et nyt juo kun juodaan me muutkin :cautious:

Matiashan on CP-kisaaja. Jos tuo pose kaksinkertaiselle Olympia-voittajalle kelpaa, on se varmaan ihan hyvä löytyä repertuaarista Matiakseltakin.

main-qimg-da04e6a4bf5f935653c00505913bd09e.jpeg

Mikä ihmeen vänkä poseeraus tämä tällainen on? Sanokaa nyt joku Matiakselle että ottaa herran jumala sentään poseerausvalmennusta joltakin ennen kisoja! Ei noin poseerata tuplia edestä!! Tuohan näyttää ihan paskalta ja ryhti ihan kasassa...
Matiashan on helvetin taitava poseeraaja ja osaa esiintyä lavalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom