Matias tuskin hirveästi pahastuu, että hänen ketju on nyt tällä kertaa osunut jonkun totaalisen off-topicin platformiksi. Toki jos olen väärässä, niin Matias varmasti tämän tuo ilmi ja Mike tai joku moderaattori varmasti korjaa asian. Ja mikäli Matias itse olisi toivonut keskustelun jatkamista muualla jo aiemmin, niin kaikki tätä pyyntöä varmasti olisivat kunnioittaneet. Ja onhan se vain hyvä asia, että omassa ketjussa on liikehdintää, vaikka aihe olisikin täysin ketjuun kuulumaton. Nyt Matiaksen kannattaisikin heittää nimenomaan joku video, jotain omia kuulumisia tai jopa oma mielipide ko.aiheeseesta. Ainahan näitä täysin ohi aiheen meneviä keskusteluita kisailijoiden ketjuihin syntyy ja kyllä, toki aiheelle voisi perustaa oman ketjunsa muualle, mutta ne keskustelut vain ikävästi tuntuvat aina lopahtavan siinä vaiheessa. Nytkään kukaan tuskin aiheen käsittelyä sen enempää jatkaa. Vaikka moni muu kokee varmasti toisin, niin mun mielestä aiheesta syntyi ihan hyvää keskustelua ja linja pysyi asiallisena. En voi mitenkään nähdä, että alkoholista yleensä ja sen vaikutuksesta treenaamiseen olisi koskaan huono keskustella. Ja keskustelupalstalla on aina ne hyvät puolet, että epäkiinnostavat aiheet voi skipata kokonaan ja kaikki toisaalta tulevat tasapuolisesti kuulluiksi. Ja itselleni ainakin yksi syy siihen, etten käy käytännössä missään muilla foorumeilla kuin Pakkotoistolla on se, että kyllä täällä lähes poikkeuksetta linja pysyy vähintään kohtuullisen asiallisena vrt joku Suomi24, Ylilauta tms. Ymmärrän kyllä senkin, jos off-topic vituttaa. Kyllä itseä ainakin, jos keskusteltava aihe ei kiinnosta pätkääkään.