BB Matias Niemi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hyvä Matias.

Vitun nillittäjät nillittää täällä, kun jollekkin kehonrakennus ei ole ainoa asia elämässä.

Kuinka moni täällä on lopettanu työt, että on voinut keskittyä 100% bodaukseen?

Töitä on vaan pakko tehdä. Ja mitä sillä on edes väliä, jos Matias ei haluaisi panostaa 100% bodaukseen? En sano että näin siis on, mutta jos olisi. Miten se olisi meiltä pois? ”Eiku Matias, usko jo, sun pitää panostaa 100% bodaukseen, kun me halutaan nähdä sun isompi hauis.”

Get the fuck out.

Vitun nillittäjät nillittää täällä, kun jollekkin kehonrakennus ei ole ainoa asia elämässä

Täällä foorumilla herkästi muutenkin vääristyy mittasuhteet aina ajoittain, kun tuntuu, että harrastelijankin pitäisi vetää salilla aina all in tai haaskaa vain aikaansa. Kilpailijoista puhumattakaan.

Täällä foorumilla herkästi muutenkin vääristyy mittasuhteet aina ajoittain, kun tuntuu, että harrastelijankin pitäisi vetää salilla aina all in tai haaskaa vain aikaansa. Kilpailijoista puhumattakaan.
Samaan aikaan kuka tahansa harrastelija tietää paremmin kaikesta kaiken.

Miksi ei saisi tuloksia vaikka äiti ei heittäisi salille tai kantaisi ruokakasseja? Ruokapuoli on suht helppo, syödään hyvin ja treenataan hyvin, sen jälkeen voidaan tehdä mitä vain. Ei kannata juosta maratooneja mutta muuten voi elää normaalia elämää. En ymmärrä miksi jotkut " tavalliset natunostajat" miettivät asioita niin paljon. Ero ei ole iso panostatko 85% vs 100%.

Miksi ei saisi tuloksia vaikka äiti ei heittäisi salille tai kantaisi ruokakasseja? Ruokapuoli on suht helppo, syödään hyvin ja treenataan hyvin, sen jälkeen voidaan tehdä mitä vain. Ei kannata juosta maratooneja mutta muuten voi elää normaalia elämää. En ymmärrä miksi jotkut " tavalliset natunostajat" miettivät asioita niin paljon. Ero ei ole iso panostatko 85% vs 100%.
Se, että panostaako 99% tai 100% on valtava ero. Saati sitten tuo 85% vs 100%. Nuo erottaa juuri tekijät marjanpoimijoista.
Kylläpä kuulosti helpolta tuo bodaus kun luki sinun postauksen :)

Juuri tämän takia et varmaan itse saa mitään tuloksia kun panostat vain 85%.

Ei mä tarkoitin sitä jos olet perus 22v mies joka treenaa omaksi iloksi ja treenaa kovaa sekä syö hyvin niin kannattaako jättää työpaikan saunaillan väliin sen takia? Eri juttu jos olet kilpailija. Tietenkin se on jokaisen oma asia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Todella samaa mieltä.

Todella eri mieltä.

Vai tuleeko tosta ruokakassien kantamisesta sinusta se 25% ero? :D

Siula on yhtä hyvät laskutaidot ku miula. Tuosta tulee siis 15% ero (85% - > 100%). Jos panostat 85%, ja ajatellaan että olet natu, lisäät roinan tuoman hyödyn 5-10%, kauppakassien kannolle / sohvalla makoilulle jää 5-10%. Näin ollen panostus on 100% ja mestareita tulee.

E: roina ja sohvalla makoilu / sosiaalisen elämän vetäminen minimiin esimerkkeinä, koska voisi ajatella että ne on viimeiset asiat mitkä otetaan käyttöön että päästään panostuksen osalta sinne 100 prosenttiin, kun tavoitteet on olla maailman paras kehonrakentaja.

Viimeksi muokattu:
kannattaako jättää työpaikan saunaillan väliin sen takia?
No näillä tyypeillä se saunailta käsite venyy ja sitten keskiviikko on pikkuperjantai jne.

Toki vois kysyä kannattaako istua alastomien äijien kanssa saunassa ja vetää kaljaa sen sijaan, että olis urheilemassa. Toisille se kaljan lipittäminen munsasillaan samojen naamojen kanssa joita näkee joka päivä duunissa, on tärkeempää.

Olisiko mun tulokset paljon parempia jos jättäisin nämä pois?
Onko lasissa vettä enemmän jos kaadat en täyteen puolen sijaan? Kyllä on. Älä kysele tyhmiä. Sä dokaat 12 kertaa vuodessa ja kyselet olisko tulokset parempia jos et dokaisi. Camoon.

Onko lasissa vettä enemmän jos kaadat en täyteen puolen sijaan? Kyllä on. Älä kysele tyhmiä. Sä dokaat 12 kertaa vuodessa ja kyselet olisko tulokset parempia jos et dokaisi. Camoon.
Ok mutta ero olis minimaalinen kun ei jää edes treenejä väliin ja saman verran tulee syötyä. Ollaan ehkä eri mieltä tästä mutta mun mielestä ei ole sen arvoista.

Treenaan kovaa ja syön hyvin. Ryyppään kerran kk ja syön ulkona 2-3 kertaa. Olisiko mun tulokset paljon parempia jos jättäisin nämä pois?

Ok mutta ero olis minimaalinen kun ei jää edes treenejä väliin ja saman verran tulee syötyä. Ollaan ehkä eri mieltä tästä mutta mun mielestä ei ole sen arvoista.

Tossa sanoit että juot kerran kuukaudessa. Se meinaa sitä että siinä katotaa ainanki 3 päivää potentiaalista kehitystä per kuukausi, eli vuodessa 36 päivää mikä on taas 10% kaikista päivistä vuodessa. Sit jos vielä treenaat vähän laiskasti parina päivänä kuukaudessa niin jo kohta ollaan siinä 80% kokonaissuorituksesta.
Sit jos tulee vaikka kissan ristiäisiä ja mummon hautajaisia niin etsä enään kohtaa tee kuin sen 60% siintä mitä pystyis tekemään.

Alkuperäiseen kysymykseen vastaus on edelleen se että vähän enemmän panostamalla niitä tuloksia myös syntyy enemmän.

Kilpailijana sun pitää vetää täysillä joo. Ei tavallinen saliharrastaja tarvitse dokata, mutta jos treenaa KOVAA ja syö HYVIN niin pärjää aika pitkälle. Mun mielestä on jossain vikaa jos että voi esim pelata kavereiden kanssa säbää kerran kk koska se on katabolista, et voi kävellä 800m ruokakauppaan , pitää aina mennä nukkumaan viimeistään kl 22.
Onko se sen arvoista? Olen itse elänyt bodymunkin elämää ja kyllä kunto oli parempi mutta muuten oli paska fiilis koska en osannut yhdistää mun sosiaalinen elämää treenaamisen kanssa. Tuloksissa ei ollut niin isoja eroja että olis kannattanut.MUn Mielipide

Jos maksimaalista kehitystä tavoitellaan kannattaa sitä omaa panostusta kohdentaa sellaisiin asioihin, jotka oikeasti vaikuttavat siihen lopputulokseen. Jonkun viiden metrin kävelymatkan miettiminen on aivan turhaa.
Ja markolle kysymys, mikä tekee ylimääräisestä kulutuksesta (tällä tarkoitan kävelyä) haitallista maksimaaliselle kehitykselle olikose kohdallasi, että et jaksanut syödä siitä syntyvää ylimääräistä kalorivajetta täyteen vai liittyikö tämä ristiriitaisiin adaptaatioihin. Eikö normaali/riittävä päivittäinen kävely olisi vain edistänyt kehittymistäsi?

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom