BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja varsinkin jos tavoitteena on ainoastaan osallistua ja sitä kautta saada näkyvyyttä skenessä. Sit taas valmisohjelmat ja lippalakit saa myyntibuustin.

Mikä heitto tämäkin nyt oli? Vai onko Matias itse jossain kertonut, että mitään varsinaista intohimoa ja tavoitteita ei kilpailemiseen ole, vaan kilpailemaan mennään vain ajatuksella osallistua ja funktiona on saada näkyvyyttä ja sitä kautta edistää omaa bisnestä? Vai onko mahdollista, että ihmisellä on ambitioita niin työelämän kuin jonkin muunkin asian suhteen? Joku totesi, että ainoastaan tätä lomamatkaa on nyt kritisoitu. Kamoon, kyllä Matiaksen kilpailumentaliteettia on aika lailla kyseenalaistettu ja epäilty, vaikka Matias juuri sivu tai pari taaksepäin sitten ihan omin sanoin jälleen kertoo, missä priorisaatiojärjestyksessä hän asioita tekee ja olisihan se imo järjetöntä, jos oma elanto jäisi oman harrastuksen taakse, oli se miten intohimoinen tahansa. Ellei tavoite olisi tosiaan nousta kehonrakennuksen ultimaattiselle huipulle, kuten Markolla aikoinaan syystäkin oli. Mutta joku tässä Matiaksen yhtälössä jengiä kumma kyllä tuntuu hiertävän ja närästävän. Ehkä erityisen hämmentäväksi sen tekee juuri se, että Matias ei missään väitäkään elävänsä 110% kehonrakennuksen ehdoilla ja että elämässä ei olisi mitään kehonrakennusta tärkeämpiä asioita.

Totta kyllä että itse kisoissa Suomessa on niukat palkinnot, mutta kyllähän se voi tuoda paljon muutakin oheistuottoa, kuten esim. nyt Markolle kävi. Vuosia kisaamisen jälkeen sai pystytettyä suositun lisäravinne bisneksen jossa ite toimi keulakuvana ja "markkinavalttina" ja tulojakin avasi omassa ketjussa että ei tarvinut kyllä Markonkaan miettiä mitä juusto kaupasta hakee. Eikä varmasti tarvi Matiaksenkaan. Matiaksella taas voi olla tuossa 10vuoden päästä firma ja brändi todella loistavalla tasolla, ei sillä että se nyttenkään huonolla olisi. Tuo fiksuus taas sitten on katsojan silmässä, en lähtis itse ainakaa lokeroimaan tuon perusteella, tai sanomaan että toiset ois vähemmän fiksuja jos panostaa lajiin kaikkensa, jokasella kuitenki on se intohimo jonnekkin. Ja onko se enää loppuenlopuksi rajottamista jos hommaa oikeasti rakastaa täysin sydämmin niin ei varmana ole.

En tarkoittanutkaan, että Matias olisi jollain tavalla muita fiksumpi! Veikkaan, että vain murto osalla kisaajista on oma yritys, joka on hienossa nousussa, niin mksi suotta heittää käsijarrua päälle kun rauta on kuumaa. Eli sen takia lähinnä sanoin Matiaksen olevan fiksua sorttia, että laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. Uskon vahvasti, että monelle muullekkin bisnes menisi etusijalle tässä vaiheessa. Sanoinkin, että ''on hienoa, että löytyy kisaajia''! Eli tarkoitin, että löytyy niitäkin henkilöitä jotka reissaavat ja tekee muitakin hienoja asioita dieetillä, eikä päivän kohokohta ole aina se rinta/hauis treeni, vaikka tätä hommaa rakastaisikin.

Ihan käsittämätön tämä Matiaksen lomareissusta noussut kohu.

Eikös se tuomari nyt loppuviimein ne kilpailijat siellä lavalla arvostele ja laita järjestykseen? Mikäli lomareissu tai joku muu seikka valmistautumista häiritsee, menee muut kisaajat ohi oikealta ja vasemmalta ja tämän Matias varmaankin on
kymmenet kerrat punninnut mielessään.

Ja tuo ainainen yrityksen dissaus. Kahdessa vuodessa rakentanut tyhjästä firman, jonka tilikauden liikevoitto huitelee miltein 50%:ssa. Myönnän, etten ole Warren Buffett, mutta haiskahtaa nerokkaalta bisnekseltä. Hommissa on hyvä fiilis, tuotteet on laadukkaita ja Matias työllistää monen alan ihmisiä. Takuulla tekee pitempää työpäivää, kuin valtaosa meistä. Ei itselle kyllä tulisi pieneen mieleenkään lähteä tällaista menestyjää arvostelemaan varsinkaan sillä mentaliteetilla, miten se työ nyt vaikuttaa Matiaksen HARRASTUKSEEN.

En tarkoittanutkaan, että Matias olisi jollain tavalla muita fiksumpi! Veikkaan, että vain murto osalla kisaajista on oma yritys, joka on hienossa nousussa, niin mksi suotta heittää käsijarrua päälle kun rauta on kuumaa. Eli sen takia lähinnä sanoin Matiaksen olevan fiksua sorttia, että laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. Uskon vahvasti, että monelle muullekkin bisnes menisi etusijalle tässä vaiheessa. Sanoinkin, että ''on hienoa, että löytyy kisaajia''! Eli tarkoitin, että löytyy niitäkin henkilöitä jotka reissaavat ja tekee muitakin hienoja asioita dieetillä, eikä päivän kohokohta ole aina se rinta/hauis treeni, vaikka tätä hommaa rakastaisikin.

Aivan :) Tuo on kyllä ihan totta ja täysin kyllä ymmärrettävää että tehdään bisnestä kovalla panostuksella kerta se kehonrakennuksen tavoite ei ole siellä maailman kärjessä jolloin se omistautuminen sille ei tarvitse olla ainakaan Markon luokkaa :D Ja aivan samaa mieltä oon kyllä että Matiaksella kannattaa nyt sitä bisnestä takoa kun näyttää hyvin luonnistuvan sekä on vielä "alkuvaiheessa" yritys. Tolla panostuksella saa hienon jutun tosta luotua ja veikkaan että suht isonki vielä. Tsemppiä Matiakselle bisneksee ja diettii jos tätä lukee! Ja myös kaikille muille jotka niitä harrastaa :)

Mikä heitto tämäkin nyt oli? Vai onko Matias itse jossain kertonut, että mitään varsinaista intohimoa ja tavoitteita ei kilpailemiseen ole, vaan kilpailemaan mennään vain ajatuksella osallistua ja funktiona on saada näkyvyyttä ja sitä kautta edistää omaa bisnestä? Vai onko mahdollista, että ihmisellä on ambitioita niin työelämän kuin jonkin muunkin asian suhteen? Joku totesi, että ainoastaan tätä lomamatkaa on nyt kritisoitu. Kamoon, kyllä Matiaksen kilpailumentaliteettia on aika lailla kyseenalaistettu ja epäilty, vaikka Matias juuri sivu tai pari taaksepäin sitten ihan omin sanoin jälleen kertoo, missä priorisaatiojärjestyksessä hän asioita tekee ja olisihan se imo järjetöntä, jos oma elanto jäisi oman harrastuksen taakse, oli se miten intohimoinen tahansa. Ellei tavoite olisi tosiaan nousta kehonrakennuksen ultimaattiselle huipulle, kuten Markolla aikoinaan syystäkin oli. Mutta joku tässä Matiaksen yhtälössä jengiä kumma kyllä tuntuu hiertävän ja närästävän. Ehkä erityisen hämmentäväksi sen tekee juuri se, että Matias ei missään väitäkään elävänsä 110% kehonrakennuksen ehdoilla ja että elämässä ei olisi mitään kehonrakennusta tärkeämpiä asioita.

No sulla on oikeus sun mielipiteeseesi aivan kuten mullakin. Mun mielestä on vain erikoista ajattelua urheilijalta, että ei mennä voittamaan kisoja vaan osallistumaan. Jokainen voi sitten muodostaa siitä ajatuksia, miksi kisoihin ylipäänsä osallistutaan. Tämän omin sanoin, ”ei ole niin tyhmä, että panostaisi täysiä kehonrakennukseen, koska mitä siitä sitten saa?” Henkilökohtaisesti mulle on aivan sama, mitä kukin tekee elämällään. Eikä mulla ole mitään henkilökohtaista ketään kohtaa, kysehän on herranjumala videoilla esiintyvistä henkilöistä. Jos tämä on koettu hyväksi tavaksi markkinoida itseä ja sillä saadaan bang for the buck, ni antaa palaa vaan. Koomiseksi tämän homman lopulta teki, kun henkilö alkoi arvostella Savon Makea... Saattaa löytyä vielä sieltä ketjusta. Kaikkea hyvää tosiaan herran bisneksille, ei ole multa pois millään tavalla (koska en myöskään aio kyseisiä tuotteita ostaa).

Edit: Ja on ihan eri asia saada kaikki ja menettää se, kuin saada rippeitä ja tulla ilkkumaan menettäneen viereen.

Viimeksi muokattu:
Ihan käsittämätön tämä Matiaksen lomareissusta noussut kohu.

Eikös se tuomari nyt loppuviimein ne kilpailijat siellä lavalla arvostele ja laita järjestykseen? Mikäli lomareissu tai joku muu seikka valmistautumista häiritsee, menee muut kisaajat ohi oikealta ja vasemmalta ja tämän Matias varmaankin on
kymmenet kerrat punninnut mielessään.

Ja tuo ainainen yrityksen dissaus. Kahdessa vuodessa rakentanut tyhjästä firman, jonka tilikauden liikevoitto huitelee miltein 50%:ssa. Myönnän, etten ole Warren Buffett, mutta haiskahtaa nerokkaalta bisnekseltä. Hommissa on hyvä fiilis, tuotteet on laadukkaita ja Matias työllistää monen alan ihmisiä. Takuulla tekee pitempää työpäivää, kuin valtaosa meistä. Ei itselle kyllä tulisi pieneen mieleenkään lähteä tällaista menestyjää arvostelemaan varsinkaan sillä mentaliteetilla, miten se työ nyt vaikuttaa Matiaksen HARRASTUKSEEN.
Vai oikein kohu :ROFLMAO: Ihan kuin iltalehden otsikot "Lukijat kauhuissaan"=3kpl laittoi viestin perään huutomerkin

Ohan tää nyt nättii jos kaveri pystyy luomaan uuden vastaavan merkin kuin esim Under armor täällä perä pohjolassa. Fruit of loom -paitakauppa ja vihaiset linnut tyylinen ”lintutarraa vaikka jopon kylkeen ja daijuilta massit veke” on niin last season bisnestä. Alkuun menee mutta hienoa että uskaltaa ottaa seuraavan askeleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ohan tää nyt nättii jos kaveri pystyy luomaan uuden vastaavan merkin kuin esim Under armor täällä perä pohjolassa. Fruit of loom -paitakauppa ja vihaiset linnut tyylinen ”lintutarraa vaikka jopon kylkeen ja daijuilta massit veke” on niin last season bisnestä. Alkuun menee mutta hienoa että uskaltaa ottaa seuraavan askeleen.
No nyt alkoi mopo keulimaan :LOL:
Vastaava kuin ua… :ROFLMAO:

No sulla on oikeus sun mielipiteeseesi aivan kuten mullakin. Mun mielestä on vain erikoista ajattelua urheilijalta, että ei mennä voittamaan kisoja vaan osallistumaan. Jokainen voi sitten muodostaa siitä ajatuksia, miksi kisoihin ylipäänsä osallistutaan. Tämän omin sanoin, ”ei ole niin tyhmä, että panostaisi täysiä kehonrakennukseen, koska mitä siitä sitten saa?” Henkilökohtaisesti mulle on aivan sama, mitä kukin tekee elämällään. Eikä mulla ole mitään henkilökohtaista ketään kohtaa, kysehän on herranjumala videoilla esiintyvistä henkilöistä. Jos tämä on koettu hyväksi tavaksi markkinoida itseä ja sillä saadaan bang for the buck, ni antaa palaa vaan. Koomiseksi tämän homman lopulta teki, kun henkilö alkoi arvostella Savon Makea... Saattaa löytyä vielä sieltä ketjusta. Kaikkea hyvää tosiaan herran bisneksille, ei ole multa pois millään tavalla (koska en myöskään aio kyseisiä tuotteita ostaa).

Edit: Ja on ihan eri asia saada kaikki ja menettää se, kuin saada rippeitä ja tulla ilkkumaan menettäneen viereen.

OK. En tiennyt, että Matias on sanonut menevänsä vain osallistumaan. Luulin, että menee voitto tähtäimenä.

:hyper:

Täällä on nyt pojilla niin korkealentoista juttua menossa, että pakko oli tarkistaa ja Under Armourin liikevaihto 2018 näyttäisi olleen 5.2 miljardia dollaria. Kyllä siihen jo pari paitaa saa myydä.
Jatkakaa... :LOL:

Shoot for the moon u may land among the stars. Tosin ei oo ees Matiaksen suusta nuo UA puheet mutta kuitenki:ROFLMAO:

Moro! Annoin teidän mellastaa loppuun täällä ja seurasin sivusta melko huvittavaa keskustelua. Kiitos markkinoinnista taas kerran :)

Muutamaan asiaan haluan kuitenkin puuttua koska kukaan ei ala laittamaan sanoja mun suuhun. Se että mun Thaimaan reissusta kisadietillä nousi tälläinen keskustelu niin on toki hyvä asia. Siinä ootte oikeassa että markkinointi reissu se oli. Oikein kannatava :)

2 viikkoa mietin että lähdenkö sinne ja viimeisenä iltana ennen kuin tein päätöksen laitoin listalle kaksi asiaa jotka olivat kehonrakennus ja firma. Niille aloin sitten kerätä plussia ja miinuksia. Tuli vaan tasapeli joten tosta lapusta ei ollut yhtään apua päätöksen teossa. Soitin valmentajalle ja sieltä ei varsinaisesti vihreää valoa tullut mutta ymmärsi kuitenkin hyvin tilanteen pitkän puhelun jälkeen. Soitin myös mun hyvälle ystävälle ja hän kysyi " kumpi on tärkeämpi,firma vai kehonrakennus". Mä vastasin että firma. Päätös oli tehty!

Nyt te voitte taas alkaa vääntään kättä siitä että mä teen kehonrakennusta vaan firman takia. Se kun on sitten ihan paskapuhetta! Mutta se että mulla on satoja valmennettavia ja suuri vastuu niin se painaa harteilla. Se vaan menee etusijalle. Myös se menee etusijalle että mä haluan mun yrityksen kasvavan. Tänä vuonna valmistellaan isoja juttuja seuraavaan vuoteen.

Vaikka Thaimaan reissu varmasti olikin riski niin se oli hallittu riski. Tämä asetelma mistä puhuin kehonrakennus vai firma niin toivon että mun ei tarvitse sellaista ratkaisua IKINÄ tehdä. Mä koen että mä pystyn toteuttamaan molempia juuri sillä tasolla kun haluan. Jos haluaisin panostaa vaan firmaan niin kehonrakennus on vaan tiellä sen kasvussa. Se vaan on tosiasia että mun firma pyörii ja kasvaa jo ilman mun kisaamista.

Mä teen treenit,ruokailut ja kaiken niinkun urheilijan kuuluu tehdä ja oon edellisillä kisadieteillä tehnyt. Samalla panostuksella! Mä en anna itselleni anteeksi jos jokin osa-alue on tehty huonosti ja lavalla ollessa se pyörii päässä. Tälläistä tilannetta ei tule! Mä en nousisi lavalle jos en antaisi tälle projektille tarvittavaa huomiota. Totta vitussa mä menen sinne voittamaan. Urheilija joka puhuu muusta kun voittamisesta saa mun mielestä lopettaa. Realismi voi toki tulla vastaan mutta ainoastaan se että sulla on voiton palo kaikessa tekemisessä vie sua eteenpäin. Mä uskon siihen!

Te voitte jatkaa meuhkaamista siitä miten Marko omistautui kehonrakennukselle. Te suunsoittajat voisitte lähteä siitä liikkeelle että panostaisitte edes puolet siitä mitä mä lajille niin alkaisi hymy hyytyä. Mäkin voin ottaa jonkun puoleksi vuodeksi toteuttamaan mun arkea niin yrityksen kun urheilun osalta kun vaan tarpeeksi lyödään lappua pöytään. Siinähän voisitte jotain tästä elämästä oppia :)

Jatkakaa!

SG!!!

Back
Ylös Bottom