BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kamppailu-urheilussa on ihan normaalia se, että kisojen lähestyessä treenataan 2x päivässä. Kisoja edeltävä viikko sitten vähennetään treeniä, että saadaan herkkyys kuntoon. On olemassa muitakin koulukuntia, missä treenataan peruskuntokauden lopulla todella kovaa ja kevennetään jo useita viikkoja ennen kisoja, mutta tuokin on ihan yleinen tapa.

Aikaerorasituksen käsittelyn harjoittelu on tietysti oma juttunsa, mutta Niemen bodausmatkassa ei liene kyse siitä, kun eihän hän tee samaan aikaan mitään kisaviimeistelysimulaatiota tai sellaista. Ja varmaan tässä vaiheessa tavoitteetkaan ei ole missään Euroopan ulkopuolisissa kisoissa, joita varten pitäisi harjoitella.

Viikon mittainen treenileiri maassa joka sijaitsee lähes toisella puolella maapalloa, ei ole lähtökohtaisesti hyvä asia.

Tähän en ottanut, enkä ota mitään kantaa. Kerroin vain miten asioita edelleen tehdään. Hintsan kirjasta jaksoin lukea puolet, en kokenut mielenkiintoiseksi lukea pidemmälle. Myöskään Thaimaan matkailuun en ottanut mitään kantaa. En oikein edes tiedä, miksi lainasit viestiäni.

@AndyS Kuten sanoin, osa tekee noin niinkuin sanoit, osa ei. Yleistyksiä et voi noin tehdä, vaikka kamppailijat tekisi mitä vaan. Olin ehkä väärässä, kun sanoin "missään lajissa" - useimmissa lajeissa olisi olut selkeämpi. Niemen matkusteluun en ottanut kantaa. Senkin taisin mainita.

Viimeksi muokattu:
Ja varsinkin jos tavoitteena on ainoastaan osallistua ja sitä kautta saada näkyvyyttä skenessä. Sit taas valmisohjelmat ja lippalakit saa myyntibuustin.
Minunkin mielestä Matias tekee tätä kisahommaa liian selvästi bisneksen kannalta... Enää ei kisata mies miestä vastaan vaan sen takia että saadaan lippiksiä myytyä enemmän... Toista se oli Arskan aikaan kun miehet ottivat mittaa toisistaan tosissaan...

Käyttäkääs nyt puoli minuuttia kallista aikaanne ja googlettakaa tuo WABDL KAUHAJOKI. Ei ole kyseessä mitkään kehonrakennuskisat. Same goal sponsoroi ja on ilmeisesti paikanpäällä. Vatanen kisaa.

Mä niin toivon, että Niemi vie kisat täysin suvereenisti.

Olis hienoa nähdä kun nää nenänkaivajat, joiden mielestä kehonrakentajan pitää naulata ikkunat kiinni, vetää verhot dietin ajaksi ikkunoiden eteen ja ruoskia itseään joka ilta ennen nukkumaan menoa, tukehtuis pullaan ku Niemi veis kirkkaimman mitalin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Olis hienoa nähdä kun nää nenänkaivajat, joiden mielestä kehonrakentajan pitää naulata ikkunat kiinni, vetää verhot dietin ajaksi ikkunoiden eteen ja ruoskia itseään joka ilta ennen nukkumaan menoa, tukehtuis pullaan ku Niemi veis kirkkaimman mitalin.
Itse taas toivon että se joka panostaa eniten voittaa.
Niemellä on kyllä tänä vuonna hyvät mahdollisuudet kun se napatyrä on saatu kondikseen.

O

Onko tässä nyt muuta puhuttu kuin tuosta reissaamisesta? Eiköhän se Matiaskin ruoski itseään dieetillä aika pirusti että kondikseen pääsee

Ainahan Matias hyvää kuntoo on päässy, oliko viimedietilläkin se Bulgarian reissu. Suurimman tasotuksen varmaan antanut napatyrällä ja selän iholla jotka näyttäs oleva nyt kunnossa joten innolla tässä ootellaan millasta tulee lavalle.

Onko tässä nyt muuta puhuttu kuin tuosta reissaamisesta? Eiköhän se Matiaskin ruoski itseään dieetillä aika pirusti että kondikseen pääsee

Koska kisaajien parissa on muotia dietin edetessä lopettaa aktiivinen somen käyttö. Virta riittää vuorokaudessa vaan siihen, että tullaan joka päivä tekemään yksi päivitys siitä, kuinka rankkaa hommaa tää on. Jos sulla riittää virta johonkin muuhun, niin Pakkiksen mielestä et vaan panosta lajiin tarpeeksi.

Säkrifeisson.

Matias on fiksu kaveri ja sillä on asiat tärkeysjärjestyksessä. Perhe, oma yritys etc.. menee varmasti kisaamisen edelle, niin kuin varmasti monella muullakin fiksulla kaverilla menisi. Mun mielestä on hienoa, että löytyy kisaajia, jotka ei rajota elämäänsä 10 minuutin lavalla olemisen takia, mistä voi hyvällä lykyllä saada hera pussin ja metallisen helyn kotiin viemisiks.

mistä voi hyvällä lykyllä saada hera pussin ja metallisen helyn kotiin viemisiks.

Totta kyllä että itse kisoissa Suomessa on niukat palkinnot, mutta kyllähän se voi tuoda paljon muutakin oheistuottoa, kuten esim. nyt Markolle kävi. Vuosia kisaamisen jälkeen sai pystytettyä suositun lisäravinne bisneksen jossa ite toimi keulakuvana ja "markkinavalttina" ja tulojakin avasi omassa ketjussa että ei tarvinut kyllä Markonkaan miettiä mitä juusto kaupasta hakee. Eikä varmasti tarvi Matiaksenkaan. Matiaksella taas voi olla tuossa 10vuoden päästä firma ja brändi todella loistavalla tasolla, ei sillä että se nyttenkään huonolla olisi. Tuo fiksuus taas sitten on katsojan silmässä, en lähtis itse ainakaa lokeroimaan tuon perusteella, tai sanomaan että toiset ois vähemmän fiksuja jos panostaa lajiin kaikkensa, jokasella kuitenki on se intohimo jonnekkin. Ja onko se enää loppuenlopuksi rajottamista jos hommaa oikeasti rakastaa täysin sydämmin niin ei varmana ole.

Eniten ärsyttää kun yleistetään. Tuolla tarkoitat että myös itsekkin olet sitä mieltä että Matias ei panosta tarpeeksi...

Älä ota niin vakavasti. Vaikka mun mielestä yleisen linjan mukaan yleistäminen on tapa, jolla yleistyksiä kuuluu tehdä.

Itteä ärsyttää lähinnä toi lähes jokaisen keholajin kisaajan pakottava tarve tuoda lajin rankkuutta esiin. Voin vakuuttaa, että lähes jokainen fyysinen laji on huipulla todella rankkaa, osa jopa rankempaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom