BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos ei ole vatsoja suoraan treenannut, niin liekö tehnyt kyykkyjä tai maastavetoja, koska nehän leventävät keskivartaloa. Sivuttaiset sahalihset ovat ainakin selvästi ottaneet paksuutta!
Mä olen ainakin tehnyt aivan vitusti kyykkyjä viimeisen vuoden eikä ole paksuuntunut minnekään.

Jos ei ole vatsoja suoraan treenannut, niin liekö tehnyt kyykkyjä tai maastavetoja, koska nehän leventävät keskivartaloa. Sivuttaiset sahalihset ovat ainakin selvästi ottaneet paksuutta!
No paskat se keskivartalo kyykyistä ja vedoista vuoden tai parin sisällä paksuunnu. Vaatii useita vuosia erityisesti keskivartaloa kuormittavaa harjoittelua ja sillonkin se on aika marginaalista.

Viimeks tais olla vyötärönympärys 73cm ennen lavalle menoa. Yritetään nyt saada alle 70cm ;)

Joten älkää pätekö kun ette mistään mitään tiedä taas perkele! Offi kunto on offi kunto. Maha täynnä ruokaa 24/7...

Mulla on AINA ollut samanlainen pakki offilla. Se on vaan jännä miten se kapenee ihan silmissä kun dietti alkaa.

On kyllä raskas tapa. Nyt siis 3 viikko menos. Dorian Yatesin jalanjälkiä tässä seurataan. Tai melko samanlainen treenityyli. Tulis nyt samat lihatkin :D Sarjoja tehdään aina vaan 1 ja siihen pitäis antaa ihan kaikki. Käytetään pakkotoistoja,negatiivisiä ja restpauseja treeneissä tehostamaan niitä sarjoja. Tällä viikolla otettiin myös pudotuksia mukaan. Rintatreenissä ei tullu kun 4 sarjaa mutta tuntui taas riittävän :)

Voimaa tarttuu tosi hyvin mutta onneks ens viikkolla kevennetään. Tai jos sitä kevennykseksi voi sanoa... Kasvatetaan ainakin volyymin määrää. Sitten homma taas kiristyy treenien osalta.

2,5 viikkoa niin saa polkaista dietin käyntiin. Torstaina kuvaan olkapäätreenin videolle. Kovat odotukset siitä treenistä.

Jos torstaina kuvaat treeniä niin lupaathan yhden jutun? Keskityt siihen reenaamiseen et jonninjoutavaan puhumiseen :) Hyvä siitä tuloo Matyas! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom