BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä se on sarjana todella hieno ja mun fysiikka sinne sopiva. Viimeksi painoin Helsingin karsinnoissa jotka voitin 97kg 12 päivää ennen kisoja ja siitä vedätettiin mut puntarille. Puntarilla painoin 89kg ja lavalla 94kg. Se oli mun paras kunto! Liha oli paineinen vaikkakin kireämpi toki olisi saanut vielä olla.

Eli toi sarja on vähintäänkin kun mulle tehty. Nyt vaan vielä entistä kireämpänä puntarille ja sitten lihas täyteen. Siellä kun on niitä varmasti sarjassa joilla on varaa vielä kasvaa omaan painoluokkaan.

Ensi vuonna ajattelin aloittaa kisaamisen toukokuussa ja siitä painaa syksyyn asti kisoja. Pää tähtäin tossa Physiquessa vaikka varmasti tulen kehossakin kisaamaan. Pitää vaan saada työkuviot siihen pisteeseen että pystyn tosissani taas panostaa ensi vuonna kisaamiseen. Onneksi mulla alkaa olla työntekijöitä jo tässä ympärillä niin voin osan hommista antaa niiden tehtäväksi :)

Kasvaminen vaatii niin paljon enemmän kuin ylläpitäminen/fysiikan parantaminen ja kehittäminen. Tänä vuonna se ei ollut mahdollista. Ensi vuoden kisaan nyt tossa Physiquessa ja katson onko mulla saumoja siellä pärjätä ja sen jälkeen teen uudet suunitelmat. Jos se ei ole jatkossa Physique niin sitten pitää alkaa tosissaan kasvamaan koska mä oon vähän liian pitkä tohon alle 90kg sarjaan.

Aika näyttää!

-Matias

Nykyään on mistä valita jos ei halua lisää pattia hankkia. Shortsista lähtien löytyy sarjoja. Sinnen kun pro puoleltakin löytyy pro ja muropaketti pro. Ei lopu vaihtoehdot kesken.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikö optimaalisinta olisi syödä niin, että paino nousee 200g viikossa?
Ja treenata silleen progressiivisesti että maksimi sarjapainot(omilla failureen) tulee kuuden viikon päästä treenissä eli tehä sarjoja 8 toistoa vajaana ekalla viikolla ja vielä viikolla viis sarjat olis 4 toistoa vajaita "jumppia",sitten yks kova treenikierto ja sen jälkeen kevyt viikko heti päälle,kalorit nolliin ja latureista sekä energiajuomista tehot elämiseen :D

Kannatee muistaa lihasmuisti,tällaista tapahtuu tuollaisen jälkeen miten Matias eli hetken.
Ei ne lihakset mihinkään lähde jotka on joskus hankittu,ne on vaan "lepäämässä" ja ovat aktivoituneet taas kun saa ravintoa ja treeniä.

Lopetat reenaamisen pitkäksi(yli vuosi) aikaa ja syöt kuin normaali naapuri niin kutistut tietenki,mutta siihen lihasmassaan minkä hankintaan ennen meni viis vuotta,sen palauttamiseen menee alle vuosi

Viimeksi muokattu:
Eikö optimaalisinta olisi syödä niin, että paino nousee 200g viikossa?

Jos oot alottelija ja haluat kerätä vaan ns kiinteetä massaa niin joo. Mutta on tosiaan aika eri homma jos treeniä on takana vuosia ja sitten oot ollu hetken poissa pelistä niin ne lihat mitkä vuosien työllä on tehty tosiaan katoa mihinkään hetkessä (edes vuosissa).

Itellä esim treeniä takana reilu 10vuotta. Olin 8kk käytännössä treenaamatta painoilla ollenkaan, sitten alotin treenit taas kunnolla ja painoa tuli 15kg ekan 2kk aikana. Tähän suurin syy on lihasmuisti, joka tuli todettua omalla kohdalla viimeistään tuossa vuosi sitten.

Itellä olis menny ainakin 4-5v tehdä kunto siihen mitä se on nyt jos lihasmuisti ei olisi todellinen asia. Nyt siihen meni siis noin 6kk ja paino sen jälkeen pysynyt 95-98kilossa. Eli se historia ratkasee todella paljon, et voi verrata alottelijana itsees 5-10vuotta treenanneisiin millään tapaa. Se vauhti millä jo kerran tehdyt massat saa takaisin on 10x nopeampi kuin uuden lihaksen rakentamiseen menevä aika! :puntti:

Nykyään on mistä valita jos ei halua lisää pattia hankkia. Shortsista lähtien löytyy sarjoja. Sinnen kun pro puoleltakin löytyy pro ja muropaketti pro. Ei lopu vaihtoehdot kesken.

Totta! Kun kerta on shortsisarja niille ketkä ei jaksa jalkoja kasvattaa, niin miksei olisi vielä hupparisarjaa pelkästään jalkoja treenaaville :D

Kuukauden lopussa Matias ja Mike kuvailee selkävideoo PtvGym Pitäjänmäellä.

SAMEGOAL.png

Suositut

Back
Ylös Bottom