BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

"Paska sarja!" :)

Olikohan Matiaksella tuossa sitten ajatuksena/tavoitteena, että tuollaiset vajaa kymmenen nopeahkoa toistoa pitäisi mennä yhdellä hapella? Itse otan tuollaisessa setissä happea joka toiston välissä ja paineet ei sitten olekaan ihan parhaat mahdolliset sarjan tekemisen kannalta. Mulla kyllä taitaa hengitystekniikka muutenkin olla kaukana optimaalisesta.

Kai tossa oli ajatuksena, et hengittäminen ei pääsis vaikuttaa niihin paineisiin. Mulla ainakin tollanen huokaus kusis totaalisesti tollasen sarjan. Kympin pystyy tekee helposti punnertavissa istuen/maaten tehtävissä liikkeissä yhdellä hapella.

@albertto tais tehä juurikin tolla tyylillä?

Lyhyesti... Tavoite oli ottaa 10 toistoa ja ensimmäiset 6 toistoa samoilla hapeilla. Sit nopeet väli hapet ja 2-3 toistoa ja sitten vielä happea ja 1-2 toistoa. Eli tolla tyylillä piti mennä sinne 10 toistoon :)

Eka moka tuli siinä että kaveri ei kääntänyt lukkoja mulle kun olin ottanut hapet kehoon vaan jouduin sanoa siitä tosta sarjan alussa...

Mulla on todella tärkeää miten lataudun noihin isompiin painoihin ennen sarjaa ja miten toteutan hengityksen niissä.

Mutta enivei. Paska sarja se oli siihen nähden mitä odotin punnertavani. Piti mennä 140kg asti ja tehdä sillä sarja... Toiste sitten! :)

Eka moka tuli siinä että kaveri ei kääntänyt lukkoja mulle kun olin ottanut hapet kehoon vaan jouduin sanoa siitä tosta sarjan alussa...

Joku ainakin tuossa alussa sanoo, että "älkää koskeko"... Varmistajalle kannattaa aina antaa kunnon ohjeet ja vaikka sanoa, ettei koske ennen kuin ähkäiset siitä yms.

Toi pelkkä smith painaa 40kg ja toi lukko systeemi on todella nihkeä. Kaikissa edeltävissä sarjoissa me käännettiin se lukko auki toisille. ”Älkää koskeko” tarkoittaa varsinaista sarjaa ja sen nyt tajuaa tonttukin.

PASKA SARJA! STNA! Asia loppuun käsitelty. :cautious:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä veto tuo Classic Physiqueen osallistuminen! (Odotan mielenkiinnolla) Seuraatko paljon Matias näitä top Classikin Olympia ukkoja Bumstead, Grimes, Vissers jne.?

Tulee paljon seurattua ja nyt uutena kiinnostuksen kohteena Ruff Diesel. Sen vaparia oon nyt moneen otteeseen ihastellut ja se on oivaltanut sellaisia juttuja poseerauksen osalta ettei olis tullut itsellä mieleen. Ihan järkyttävän taitava! Mä tykkään tosta sarjasta todella paljon. Siellä saa poseerata myös vähän vapaammin ja pystyn näin tuomaan mun vahvuuksia paremmin esille ja piilottamaan heikkouksia. Tässä kovasti jo miettinytkin siihen sarjaan mulle sopivia klassisia poseerauksia. Tanskas kun olin kattoos noita kisoja niin olin pettynyt siihen poseerauksen tasoon. Odotin paljon enemmän. Viimeisenä poseerauksena on pakollisissa ”suosikki klassinen poseeraus” ja se pitäisi olla sellainen joka tuo oman fysiikan mahdollisimman vahvasti esille. Ihan luokatonta siellä. 2 äijällä koko kisoista oli sellainen pose siinä että jätti suun auki! Se kun on se hetki kun pitäisi hyökätä ja näyttää. Toivottavasti itse keksin siihen jotain sopivaa... niitä pitää vaan hakea ja hakea ja sitä kautta löytää ne oikeat poset.

Ymmärtääkseni leveäselkä edestä ja tuplat myös edestä on classikissa ne tärkeimmät poset? Sullahan on hyvä juuri tuo tuplat edestä (y)

Toi on hyvä kuulla jos ne on tärkeimmät poset :D. Tuplat takaa ja leveä selkä takaa on mun fysiikassa suuret heikkoudet. Osaksi siksi että selkäpuolelle tarvis paljon lihaa enemmän. Se on nyt työn alla! Tuplat edestä on hyvä kun teen sen kiertämällä. Se on vaan teknisesti tosi vaikee pose saada lavatilanteessa näyttämään hyvältä. Hienoa päästä vuoden alusta diettailemaan ja katsoa mitä sieltä saa kuorittua esiin. Paljon pitäs vaan vielä ennen sitä keretä tekemään :)

Toi on hyvä kuulla jos ne on tärkeimmät poset :D. Tuplat takaa ja leveä selkä takaa on mun fysiikassa suuret heikkoudet. Osaksi siksi että selkäpuolelle tarvis paljon lihaa enemmän. Se on nyt työn alla! Tuplat edestä on hyvä kun teen sen kiertämällä. Se on vaan teknisesti tosi vaikee pose saada lavatilanteessa näyttämään hyvältä. Hienoa päästä vuoden alusta diettailemaan ja katsoa mitä sieltä saa kuorittua esiin. Paljon pitäs vaan vielä ennen sitä keretä tekemään :)

Onneksi sulla menee vatsakin näyttävään vakuumiin, kun sekin on tietty yks iso juttu tossa lajissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom