BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo söin sitä ensin ihan minimi annostuksella 10mg päivässä. Nyt nostettiin 20mg ja saan nostaa kun haluan 40mg. Hyvin puree ja lähtee pikkuhiljaa pois. Uusia finnejä ei ton kuurin aloittamisen jälkeen ole tullut yhtään. Kyllä se tästä paranee. Arpia toki jää varmasti kun niin kauan on ollu akne mutta aika näyttää! Yks kaveri tekee timanttihiontaa niin sitä käyn ainakin kokeilemas. Kuurin aikana sitä ei vaan voi tehdä kun iho on niin herkäs tilas. Huulet kuivuu helvetisti mutta muuta sivareita ei ole.

Toi on ainut lääke tohon vaivaan jolla ne voi saada pysyvästi pois. Harvalla enää tulee ton jälkeen.Sitä vaan pitää syödä vielä vähintään 3kk sen jälkeen kun iho on oireeton. Monet lopettaa sen liian aikaisin. Aika monta tuttua syöny ton ja ei enää mitään ongelmaa. Myös kaikki mun siskot on syöny sen nuorempana. Olis pitäny itekkin syödä jo 10 vuotta sitten :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hysymys Matiakselle. Olin Bullin all outista mukana pari kierrosta mukaan lukien control jaksot. Tykkäsin valmennuksesta mutta tuntui että sain irti mitä halusin valmennuksesta. Kysymykseni on siis kun teet paljon yhteistyötä tai ainakin reenat bullin kanssa niin eroaako same goal valmennuksen treeni ja ruokavalio all outista ? Tähän kun saan vastauksen niin aika varmasti olen lähössä mukaan matkaasi (y)!

Hysymys Matiakselle. Olin Bullin all outista mukana pari kierrosta mukaan lukien control jaksot. Tykkäsin valmennuksesta mutta tuntui että sain irti mitä halusin valmennuksesta. Kysymykseni on siis kun teet paljon yhteistyötä tai ainakin reenat bullin kanssa niin eroaako same goal valmennuksen treeni ja ruokavalio all outista ? Tähän kun saan vastauksen niin aika varmasti olen lähössä mukaan matkaasi (y)!
All Out on huippu valmennus. Miten sitten mun valmennus eroaa siitä? Project Same Goal on mun näköinen valmennus ja mä olen siellä valmentajana. Kaikki on toki pienempää kun ei ole niin isoa koneistoa takana ja ihmisiäkin on vähemmän mukana. Ruokavaliot ja treenit olen toteuttanut tavalla millä haluan valmentaa ja mihin itse uskon. Tulokset mitä ekassa valmennuksessa saavutettiin olivat aika huikeita jos näit muutoskuvia. Varmasti on paljon samoja elementtejä kuin All Outissa mutta koko ajan yritän luoda oman näköistä valmennusta ja etsiä tapaa miten erotun kaikista muista. Toivottavasti tämä vähän selvensi sulle asiaa. Tämän enempää en voi auttaa jos vielä ton videonkin olet katsonut. Sun pitää se itse kokeilla ja todeta.

Onks Matiaksella ja Niilolla mennyt sukset ristiin? Koitin ettiä sitä parkkihallissa sekoilua, mutta ei osunut video vastaan. Voi tietty olla, että diginatiivina en osaa etsiä.

En oo sen kanssa enää missään tekemisissä eikä asia teille sen enempää kuulu.

Mä oon rakentanut elämääni tässä viimeiset neljä vuotta sellaiseksi kun haluan ja mä en päästä lähelleni ketään enää kovin helposti. Musta on tullut paljon varovaisempi sen suhteen keneen luotan ja kenen kanssa vietän aikaa. Negatiiviset asiat tulee poistaa elämästä oli se sitten henkilö tai jokin asia. Ne kun eivät vie eteenpäin missään. Tätä asiaa kannattaa kaikkien miettiä kun illalla painaa silmät kiinni.

Mutta sitten video kysymykseen. Osan vanhoista videoista oon sulkenut ja osan tube on estänyt. Teen pian laajemman putsauksen muutenkin mun tube kanavalle. Same Goal uudistuu :)

Asia loppuun käsitelty!

Suositut

Back
Ylös Bottom