Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusia finnejä ei ton kuurin aloittamisen jälkeen ole tullut yhtään
Ja tottakai vieläkin tulee yksittäisiä. En kyllä muista millon viimeksi olisin puristanu valkopään selästä tai naamasta. Ennen sai joka ilta puristaa toistakymmentä selästä...Oletatko ettei tule kuurin jälkeenkään?
Meni harrastukset vaihtoonJa tottakai vieläkin tulee yksittäisiä. En kyllä muista millon viimeksi olisin puristanu valkopään selästä tai naamasta. Ennen sai joka ilta puristaa toistakymmentä selästä...
All Out on huippu valmennus. Miten sitten mun valmennus eroaa siitä? Project Same Goal on mun näköinen valmennus ja mä olen siellä valmentajana. Kaikki on toki pienempää kun ei ole niin isoa koneistoa takana ja ihmisiäkin on vähemmän mukana. Ruokavaliot ja treenit olen toteuttanut tavalla millä haluan valmentaa ja mihin itse uskon. Tulokset mitä ekassa valmennuksessa saavutettiin olivat aika huikeita jos näit muutoskuvia. Varmasti on paljon samoja elementtejä kuin All Outissa mutta koko ajan yritän luoda oman näköistä valmennusta ja etsiä tapaa miten erotun kaikista muista. Toivottavasti tämä vähän selvensi sulle asiaa. Tämän enempää en voi auttaa jos vielä ton videonkin olet katsonut. Sun pitää se itse kokeilla ja todeta.Hysymys Matiakselle. Olin Bullin all outista mukana pari kierrosta mukaan lukien control jaksot. Tykkäsin valmennuksesta mutta tuntui että sain irti mitä halusin valmennuksesta. Kysymykseni on siis kun teet paljon yhteistyötä tai ainakin reenat bullin kanssa niin eroaako same goal valmennuksen treeni ja ruokavalio all outista ? Tähän kun saan vastauksen niin aika varmasti olen lähössä mukaan matkaasi !