BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kannattaa suunnitella irtomikin (n. 40e) ostoa noihin haastattelutilanteisiin, etenkin jos tehdään ulkona tms.
Terolla on kyllä viimesen päälle kuvausvehkeet ja oli myös mikki mukana. Ei pitäny vaan kuvata puhekohtauksia vaan pelkkää salia tuolla paikanpäällä ja sillä oli kamerassa monitori kiinni. Yleensä on ulkoinen mikki koko ajan kiinni.

Matias kavereineen lähti Tanskaan Iron Rebel Show Europe kisatapahtumaan. Reissusta tuloo videoo myöhemmin !

Kuvasta käy hyvin ilmi kuinka helvetin iso äijä bull oikein on, muut näyttää tyyliin kärpäsen paskalta vierellä. Mielenkiintoista olisi kyllä tietää millaiset lisäravinteet on pakko olla koko ajan koneessa noin isona jotta voi pitää kireää yli 130 kilon lihasmassaa yllä. No toivotaan että joskus tulevaisuudessa saamme kuulla tämän.

Kuvasta käy hyvin ilmi kuinka helvetin iso äijä bull oikein on, muut näyttää tyyliin kärpäsen paskalta vierellä. Mielenkiintoista olisi kyllä tietää millaiset lisäravinteet on pakko olla koko ajan koneessa noin isona jotta voi pitää kireää yli 130 kilon lihasmassaa yllä. No toivotaan että joskus tulevaisuudessa saamme kuulla tämän.
Mikä järki on pitää itseään tuollaisissa massoissa, kun ei kilpaile enää?

Mikä järki on pitää itseään tuollaisissa massoissa, kun ei kilpaile enää?
Ei kilpaile? Onko sanonut niin jossain. Onko se kilpaileminen pakollista jos on isot lihakset? Onhan tota lihasta vähän enemmän kuin keskiverto ihmisellä ja turha alkaa pätemään mikä on järkevää ja mikä ei. Eiköhän se Jari itse tee päätökset koska keventää treenaamisen osalta. Ei kaikkea aina tarvi ajatella järjellä. Jarille treenaaminen on elämäntapa ja se nauttii tehdä sitä vieläkin. Sitäpaitsi lihakset on mukavat. Ja mitä isommat niin sitä mukavemmat! Minä ainakin rakastan lihaksia! Rakasta sinäkin :)

Ei kilpaile? Onko sanonut niin jossain. Onko se kilpaileminen pakollista jos on isot lihakset? Onhan tota lihasta vähän enemmän kuin keskiverto ihmisellä ja turha alkaa pätemään mikä on järkevää ja mikä ei. Eiköhän se Jari itse tee päätökset koska keventää treenaamisen osalta. Ei kaikkea aina tarvi ajatella järjellä. Jarille treenaaminen on elämäntapa ja se nauttii tehdä sitä vieläkin. Sitäpaitsi lihakset on mukavat. Ja mitä isommat niin sitä mukavemmat! Minä ainakin rakastan lihaksia! Rakasta sinäkin :)
Niin, en toki tiedäkkään, että kilpaileeko vai ei, mutta tuskimpa tuollainen lihasmassa pysyy ihan pelkällä protskulla ja treenillä päällä. Kuitenkin ikääkin alkaa jo olemaan jonkun verran, niin sitä taustaa vasten ajattelin, mutta mitäpä se minulle kuuluu, jokanen tekee, niin kun parhaaksi näkee. Minun lajissa pitää rakastaa kovaa päätä ja nyrkkejä, mutta eikä lihaksistakaan ole haittaa:) ja hyviä videoita teiltä tulee:) Ps tarkoitukseni ei ollut päteä vaan pohtia asiaa.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä minäkään enkä tota pahalla sanonut :) Mutta tää kehonrakennus on lajina sellainen että vaikea on välissä ajatella asioita järkevästi. Itse en ainakaan olisi tässä vaiheessa elämää valmis luopumaan yhdestäkään lihas kilosta vapaaehtoisesti. En tiedä olisinko Jarinkaan tilanteessa. Vaikeita päätöksiä varmasti keventää treenien osalta kun on aina tehnyt sitä suurella intohimolla. Sen verran tiedän että Jarilla on kyllä suunitelma mitä tulee tulevaisuudessa tekemään. Perhe on myös Jarille todella tärkeä ja antaakin sille aikaa työ kiireiden ja bodauksen ohella todella hienosti. Paljon puhutaankin luennoilla siitä että pitäisi löytää tasapaino elämään kaikilla osa-alueilla. Aika näyttää mitä tapahtuu :)

Onko Matias pohjoisen reissusta tulossa mitään materiaalia?
Ei oo tulossa. Oli niin raskas reissu että ei millään jaksanut kantaa vielä kameraa siinä mukana ja kytätä koska sais video materiaalia. Mutta eikö tässä pian taas jotain kuvailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom