- Ikä
- 38
Joo niin oon kuullut. Moni kaveri sen kans syönyt. Toi on kuitenkin ainut lääke millä se on mahdollisuus saada pois. Lääkäri joka mua asian kanssa hoitaa on kyllä ihan huippu. Kuullut että moni ei ole pystynyt treenata ton lääkkeen aikana koska paikat tulevat niin kipeeksi. Mä kerroin lääkärille että mun TÄYTYY pystyä treenata ja pitäs vielä oikeasti kasvaakin kun on vuoden sisään kisat tulossa.
Mua lähdetään hoitamaan siis tosi maltillisella annostuksella. Toi lääkäri hoitanut muitakin urheilijoita. Eli mä alotan ton kuurin 10mg joka on todella pieni annostus. Sitä voidaan siis syödä 1mg painokiloa kohti.. Toki se on jo aika rajua. Mutta tolla 10mg lähdetään liikkeelle ja katotaan sitten nostetaanko. Sitä syödään 6kk-12kk. Niin kauan että iho on ollut oireeton 2kk.
Tässä on siis taas vähän muuttujia matkassa. Eli toi iho ja napa ja pitäs vielä saada lisää lihaksiakin... mutta eikö ne tästä vielä järjesty!
Roacuttanin sivareita myös liioitellaan ihan vitusti. Tai siis annetaan sellainen mielikuva, että nuo kaikki pahimmat sivarit tulisivat lähes kaikille. Hyvä kun uskalsin edes aloittaa koko lääkettä, kunnes mietin järjellä, että jokaista lääkettä joka aiheuttaa ehkä keskimäärin jotain sivareita demonisoidaan ihan hulluna aina netissä. Itsellä joku 2kk nyt takana ja annostus 60mg tällä hetkellä(85kg painan). Nenäverenvuotoa, huulien ja muutenkin paikkojen kuivumista on tullut, mutta ei mitään ihmeempää. Tämä nyt sen takia, että netistä löytyisi edes yksi Roacuttanin sivuvaikutuksia melko köykäisinä pitävä kokemus :D