BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Helou pakkotoisto!

Nyt kun oon sairaslomalla niin ajattelinpa tänne vähän pitkästä aikaa kirjoitella. Sanotaanko että melkoista keskustelua kävitte musta kisojen jälkeen. Sitä silloin mielenkiinnolla lueskelin ja ajattelin että mitäs mä enää teille kirjottelen. Se on näköjään ihan sama mitä sanoo niin aina siitä joku pahoittaa mielensä. Mulla kuitenkin muissa some kanavissa keskutelu käy kuumana joten ei ole multa pois. Turha ajatella että te pääsette mun ihon alle noilla kommenteilla koska mä oon oppinut käsittelemään negatiiviset asiat todella hyvin ja kääntämään ne eduksi. Koska aina kun tulee positiivistä palautetta niin sillä on myös varjopuolensa. Jos negatiivistä ei tulisi niin eihän nämä mun tekemiset aiheuttaisi puhetta eikä hommat menisi eteenpäin!

Lueskelin pitkästä aikaa tätä ketjua läpi ja siellä oli muutama niin hieno kommentti joka sai mut palaamaan. Mä en tarkoita että mua tarvis kehua tai mielistellä mutta jokin raja kirjoittelussa kuitenkin. Katsoin silloin kisojen jälkeen parhaaksi että turhaa lähteä teille vastailemaan koska ette te kuitenkaan ymmärrä tai ette halua ymmärtää. On paljon asioita mitä ette tiedä niin se on lähinnä huvittavaa yrittää teille asioita selittää. Mä en nyt puhu siis teistä kaikista vaan täällä oli muutama kommentoija jotka sai koko ketjun räjähtämään.

Kun luin tätä ketjua läpi niin haluan muutamaan asiaan ottaa kantaa. Ensinnäkin kovasti arvosteltiin mun valmentajaa. Tämäkin on taas sellainen asia että millä ihmeellä luulette arvostelevanne kun ette tiedä edes miten me asioita tehdään.

Halonen mut valmensi oikeestaan noihin edellisiin kisoihin ja aika matka Matin kanssa kuljettiinkin. Pitää kuitenkin muistaa mistä mäkin oon lähtenyt. Nyt on kuitenkin Mentula mulla valmentajana ja mistä muualta saa noin henkilökohtaista valmennusta? Mä treenaan ja teen töitä Jarin kanssa! Nään sitä päivittäin. Lihastakin sillä taitaa olla enemmän kun kenelläkään Suomessa jotenka luulis sen jotain tietävän sen tekemisestä. Tärkeintä on vielä että se aidosti haluaa että mä menestyn tässä lajissa!

Tää Miloksen ja Mentulan arvostelu on mun mielestä naurettavaa. Ootte aina tervetulleita keskustelemaan näistä asioista Wolffin kahvioon klo 18.00 jos on jotain tästä asiasta sydämellä.

Siitä myös kritisoitiin että mitä järkeä oli kilpailla vuoden välein. Sanotaanko että mä kerkesin tehdä mielestäni todella kovan kehityksen kisojen välissä ja myös mun yrityksen kannalta kisaaminen kannatti. Mahtoi ottaa teitä monia sydämestä kun voitin Helsingin karsinnat! Haha! Se on jännä huomata että silloin kun kaikki meni vielä hyvin niin fiilis ketjussa oli tosi kannustava. Sitten kun tuli vastoinkäyminen niin kappas kun negatiiviset kommentoijat heräsivät! Sitä ennen kun olivat olleet melko hiljaa.

Napatyrä tuli dietin alussa kun tehtiin vinopenkkiä. Sille vaan nyt ei voinut mitään ja halusin viedä dietin kuitenkin loppuun. On niitä napoja lavalla ennenkin nähty! Tyrä leikattiin tällä viikolla ja toivon että leikkaus onnistui. Iho joka mulla on ollut huonossa kunnossa on myös hoidon alla. Antibioottia oon syönyt siihen noin 3kk ja nyt alkaa vahvempi lääkitys heti kun navan arpi on parantunut.

Mun luonne on aika tulinen ja ottihan se nelos sija hermoon. Se mitä snäppiin silloin puhuin sijoituksesta niin siinäkin taustalla oli se että KISOJEN JÄRJESTÄJÄ oli mun karsintavoiton jälkeen huutanut tuomareille että tuolla navalla ja iholla ei palkintosijaa! Kuulin tästä heti kisojen jälkeen. Tämä mua hermostutti eniten! Enhän mä siitä silloin voinut edes puhua! Jos olisin tiennyt että kehonrakennusta ei ole enää tulevaisuudessa niin sitten mua ei olis estänyt mikään. Paremmat voitti ja luoja tietää oliko tuolla kommentilla sijoitukseen vaikutasta. Vapaaohjelma mulla ainakin pisteiden perusteilla oli laitettu meistä neljästä huonoimmaksi ja siitä nyt en ihan samaa mieltä ole. Toki ei noi mitkään tanssikisat ole mutta tällä asialla tehtiin se selväksi että en varmasti saa mitallia.

Mä en tämän enempää halua kaivella vanhoja. Mutta kaivelin vähän kuitenkin! Haluan että täällä pystyttäs tulevaisuudessa keskutelemaan asiallisesti. Mielipiteet kuuluu tänne mutta pitää erottaa mielipiteen ja vittuilun ero. Muistakaa että mä en todellakaan ole aina välttämättä samaa mieltä teidän kanssa. Te kun ette oikeesti mua tunne vaan te tunnette mun some persoonan. Siinä on oikeesti kuitenkin melkoisen suuri ero vaikka videolla yrittää olla mahdollisimman aito.

Tänä vuonna en kisaa mutta kaikkea hienoa on tulossa Same Goalin osalta ja on se seuraava kisapäiväkin lyöty lukoon! Lukekaa tämä teksti ajatuksella läpi! Mä oon huono kirjoittamaan asioita mutta toivottavasti osa teistä edes sai tästä jotain irti! Pidetään keskustelu aktiivisena jatkossa!

Muistakaa että MÄ OON TEIRÄN KUNINKAANNA!! #BBSAMEGOAL

Lihastakin sillä taitaa olla enemmän kun kenelläkään Suomessa jotenka luulis sen jotain tietävän sen tekemisestä.

Missä massoissa Jari liikkuu? Lähinnä tulee mieleen Artturi Kallio, joka nyt 125kg semisiistissä kunnossa, jos pitäisi tehdä massiviisuusvertailua.

Ei muuta kuin tsemppiä tulevaan ja toivottavasti ensi vuonna tulee voittosijoituksia.

(Note: En ole lukenut aikaisempien sivujen Jonne-viestejä, joihin Matias viittasi)

Mahtoi ottaa teitä monia sydämestä kun voitin Helsingin karsinnat! Haha!

Tää on kyllä sellanen asia, että miten joitaki voi kiinnostaa tuollanen, voitti tai ei...:LOL:

KISOJEN JÄRJESTÄJÄ oli mun karsintavoiton jälkeen huutanut tuomareille että tuolla navalla ja iholla ei palkintosijaa!

Oon pähkäilly, että jos tälläistä meininkiä tapahtuu kisoissa missä tuomariston ulkopuolinen vaikuttaja menee vaan sanomaan että ''hei tuolle ei palkintosijaa syystä x'' niin miksi helvetissä kukaan edes haluaa kisata koko lajissa:rolleyes: Täysin naurettavaa touhua. Missä muussa urheilulajissa(jos nyt lasketaan bodaus leikkisästi mukaan) tapahtuu tälläistä? Newsflash, ei missään.

Missä massoissa Jari liikkuu? Lähinnä tulee mieleen Artturi Kallio, joka nyt 125kg semisiistissä kunnossa, jos pitäisi tehdä massiviisuusvertailua.

Ei muuta kuin tsemppiä tulevaan ja toivottavasti ensi vuonna tulee voittosijoituksia.

(Note: En ole lukenut aikaisempien sivujen Jonne-viestejä, joihin Matias viittasi)

Jarilla painoa on yli 135kg ja se on ihan helvetin kireä. Ihan valmis lavalle. Pitäis ottaa sen kuntoa joskus videoille jos se innostuis sitä oikeen kunnolla näyttämään.

Kiitos tsempeistä! Voittamaan tietysti aina lähdetään mutta tärkeintä on se että mä oon huomattavasti parempi kuin viimeksi. Se on tärkeintä!

Kiitos Matias rehellisestä postauksesta. Arvostan.

Itse kuuluin niihin, jotka antoivat kritikkiä sulle kisojen jälkeen. En kuitenkaan pahalla, vaan koska koin, että kritiikille oli syynsä. Syynä siihen oli sun käytös, jossa kritisoit tuomareita. Jos siellä taustalla on ollut tuollainen keissi mistä kerroit, muuttaa koko tilanne muotoaan. Jos siellä KP (?) on siis se, joka tuollaisia huutelee, niin oma vihani kyseistä puttepossua kohtaan kasvoi entisestään.

Pitää kuitenkin muistaa, että kritiikin jälkeen annoin myös positiivista palautetta, koska koin, että sillekin on oli syynsä. Hoidit helvetin hienosti messuedustamisen kisojen jälkeen, vaikka voisin kuvitella, että tietyllä tapaa ei kiinnostanu vittuakaan pyöriä siellä nelossija niskassa. Siitä iso respect.

Jos en ole kiittänyt tuottamastasi materiaalista, niin nyt kiitän. Kiitos. Tälle lajille ja meidän elämäntavalla on hyvä mitä enemmän bodimateriaalia on tarjolla. Sä selkeästi rakastat tätä touhua ja haluat jakaa sitä meille muille. Arvostan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^Sanasta samaan kuin yllä. Samat kritiikit ja samat kiitokset tuli esitettyä silloin ja huomattavasti ymmärrettävämpää, että käämit paloi, jos tuollaista on ollut taustalla.

Kiitos teille kommenteista! Siitä ei pääse mihinkään että aika tulinen luonne mä olen mutta pitkälti kaikki jutut mitä laitan someen mä mietin eka niiden seuraukset. Myös niistä kisojen jälkeisistä snäpeistä puhuin kavareiden kanssa ennen kun niitä tein. Ette tiedäkkään miten paljon kommentteja tai videon kohtia mun muija rajoittaa laittamasta nettiin! Hyvä että se toimii välissä järjen äänenä.

Kisavideolla kuuluva kommentti ”tuomarit pitäis tappaa” niin myös sen kohdan lähetin monelle watsupissa ennen kun julkaisin videon. Pari kaveria sanoi että älä laita sitä videolle mutta suurin osa sanoi että anna mennä,haha! Kyllä mä tiesin että siihen osa tarttuu. Itse asiassa juuri siinä kun tämä kyseinen komentti sanotaan ja puhutaan siinä pihalla videolla niin sain tietää tästä yhden herran huutelusta. Mä olin juuri tullut lavalta ja kaveri oli käynyt juttelemassa tuomareiden kanssa ja ilmoitti mulle asiasta. Myös yksi toimittaja möläytti mulle vahingossa pari päivää kisojen jälkeen tästä samasta asiasta. Eli myös hän oli tietoinen siitä kun teki juttua musta ja oli tehnyt taustatutkimuksia haastattelua varten.

Mulla ei edelleenkään ole missään vaiheessa ollut kilpakumppaneita vastaan yhtään mitään! Eikä TUOMAREITA! Mutta siinä oli melkoisesti tunteet pinnassa kun oot kaikkes antanut koko vuoden ajan ja et saa sitä mitä lähdit tavoittelemaan. Mä nautin kisaamisesta,muista kilpailijoista ja erityisesti IHMISISTÄ siellä yleisössä!

Se oli mahtavaa tulla kisojen jälkeen sinne osastolle! Eli kiinnosti todellakin tulla sinne vaikka piti ensin vähän kerätä itteensä. Kiitos vielä teille jotka tulitte jutuille. Mä oon monesti katsonut sitä kohtaa videolta ja aina tulee hymy huulille. Jari sanoi mulle ennen kisoja että se on ihan sama voitatko vai häviätkö koska ne monet ihmiset on tullut sinne sun takia! Sen kyllä huomasin. Kiitos vielä! #samegoalfamily

Iho joka mulla on ollut huonossa kunnossa on myös hoidon alla. Antibioottia oon syönyt siihen noin 3kk ja nyt alkaa vahvempi lääkitys heti kun navan arpi on parantunut.

Tarkoitatko tuolla vahvemmalla lääkityksellä Roaccutania? Sehän on hankalamman aknen hoidossa periaatteessa ainoa oikeasti tehokas lääke, joka saattaa myös tuoda pysyvän avun ongelmaan. Antibioottihan auttaa akneen vain sen aikaa, kun sitä syö. Hienoa, että napatyrä ja akne ovat nyt hoidossa, niin eivät muut saa turhaan tasoitusta jatkossa niiden osalta. Tsemppiä tuleviin koitoksiin.

Joo juuri tota roaccutania. Tai sen nimi on muuttunut mutta sama lääke. Kauan pitäny hoitaa toi vaiva pois mutta ei ole saanut aikaiseksi. Nyt sen hoidan! Alkuun piti syödä antibiootti ja saada toi selkä sen avulla rauhoittumaan. Se meni kisojen jälkeen meinaan ihan hirveeseen kuntoon. Pahempaan kuin ikinä. Toi roaccutan nimittäin alkuun vielä pahentaa sitä ihoa niin sitä ei voinu heti aloittaa. Toivotaan nyt että saan ton ihon sillä kuriin sitten. Mullahan aina kisadieteillä iho parantuu. Ei siellä kisoissakaan ollut kun arvet jäljellä ja muutama finni. Näytti vaan karsealta kun värit ei onnistunut ja ne tarttui niihin arpiin... Sitten kun dietti loppuu ja vähänkin syö ohi ruokavaliosta niin seuraavana aamuna se näkyy selässä. Saan apua noihin arpiin sitten kuurin jälkeen kaverilta joka opiskelee kosmetologiksi. Tekee sinne kaikkia eri hoitoja ja timanttihiontaa. Pitäs vaan keretä käydä niissä hoidoissa kun on tollainen tilaisuus. Tota navan arpeakin varmaan timanttihiodaan että siitä ei tulisi kovin näkyvää. On tämä melkoinen laji helvetti! Haha!

Joo juuri tota roaccutania. Tai sen nimi on muuttunut mutta sama lääke. Kauan pitäny hoitaa toi vaiva pois mutta ei ole saanut aikaiseksi. Nyt sen hoidan! Alkuun piti syödä antibiootti ja saada toi selkä sen avulla rauhoittumaan. Se meni kisojen jälkeen meinaan ihan hirveeseen kuntoon. Pahempaan kuin ikinä. Toi roaccutan nimittäin alkuun vielä pahentaa sitä ihoa niin sitä ei voinu heti aloittaa. Toivotaan nyt että saan ton ihon sillä kuriin sitten. Mullahan aina kisadieteillä iho parantuu. Ei siellä kisoissakaan ollut kun arvet jäljellä ja muutama finni. Näytti vaan karsealta kun värit ei onnistunut ja ne tarttui niihin arpiin... Sitten kun dietti loppuu ja vähänkin syö ohi ruokavaliosta niin seuraavana aamuna se näkyy selässä. Saan apua noihin arpiin sitten kuurin jälkeen kaverilta joka opiskelee kosmetologiksi. Tekee sinne kaikkia eri hoitoja ja timanttihiontaa. Pitäs vaan keretä käydä niissä hoidoissa kun on tollainen tilaisuus. Tota navan arpeakin varmaan timanttihiodaan että siitä ei tulisi kovin näkyvää. On tämä melkoinen laji helvetti! Haha!

Vittumainen lääke sivareineen, voi olla pidempikin apu mitä lueskellu tai sit väliaikanen että vuoden parin päästä ongelma palaa, täällä hyvä esimerkki siitä. Toivottavasti pysyy psyyke kasassa.

Joo niin oon kuullut. Moni kaveri sen kans syönyt. Toi on kuitenkin ainut lääke millä se on mahdollisuus saada pois. Lääkäri joka mua asian kanssa hoitaa on kyllä ihan huippu. Kuullut että moni ei ole pystynyt treenata ton lääkkeen aikana koska paikat tulevat niin kipeeksi. Mä kerroin lääkärille että mun TÄYTYY pystyä treenata ja pitäs vielä oikeasti kasvaakin kun on vuoden sisään kisat tulossa.

Mua lähdetään hoitamaan siis tosi maltillisella annostuksella. Toi lääkäri hoitanut muitakin urheilijoita. Eli mä alotan ton kuurin 10mg joka on todella pieni annostus. Sitä voidaan siis syödä 1mg painokiloa kohti.. Toki se on jo aika rajua. Mutta tolla 10mg lähdetään liikkeelle ja katotaan sitten nostetaanko. Sitä syödään 6kk-12kk. Niin kauan että iho on ollut oireeton 2kk.

Tässä on siis taas vähän muuttujia matkassa. Eli toi iho ja napa ja pitäs vielä saada lisää lihaksiakin... mutta eikö ne tästä vielä järjesty!

Onneksi oot nuori eikä oo maailmanloppu vaikka kehitys junnaisikin hetken kun nuo asiat hoitaa kuntoon. Kisoja on joka vuosi ja sulla kisavuosia rutosti edessä!

Ikävä homma, että tuossa kohtaa uraa on jo kaikennäköstä pientä ongelmaa. Tossa kohtaa pitäs vaan kasvaa kokoajan ilman häiriötekijöitä.
Mentiinhän täs monta vuotta ilman mitään suurempia ongelmia. Enkä mä näitä asioita nyt kovin vakavina pidä. Ei millään vaan malttais olla sivus yhtään treeneistä koska treenaaminen on yli siistiä. Kyllä niitä ongelmia vaan on ihan KAIKILLA urheilijoilla tai jossain vaiheessa tulee. Mieluiten vähän mutkia matkassa kuin pääsis suoraan maaliin. Eihän se tuntuisi miltään!

Sattumalta eksyin tähän ketjuun about kuukausi sitten, tietämättä kuka on Matias Niemi. Muutaman sivun luin taaksepäin ja ei voinut kuin ihmetellä sitä ulinan määrää. Piti sitten ihan katsoa, että mitä nämä rumalla paralla ja finniselällä varustetun napatyrämiehen videot ovat kun niin jaksetaan ulista. Jäin koukkuun ekan videon jälkeen, ehdottomasti skenen viihdyttävintä materiaalia! Ilman noita ulisijoita tuskin olisin katsonut ensimmäistäkään videota

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom