Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnittelut uudesta navasta! Mitäs nyt sitten tehdään kun ei voi enää negata Matiaksen napaa???? Tuhosit napasi korjaamalla monen negaajan elämän...voe voe...
Lihastakin sillä taitaa olla enemmän kun kenelläkään Suomessa jotenka luulis sen jotain tietävän sen tekemisestä.
Mahtoi ottaa teitä monia sydämestä kun voitin Helsingin karsinnat! Haha!
KISOJEN JÄRJESTÄJÄ oli mun karsintavoiton jälkeen huutanut tuomareille että tuolla navalla ja iholla ei palkintosijaa!
Missä massoissa Jari liikkuu? Lähinnä tulee mieleen Artturi Kallio, joka nyt 125kg semisiistissä kunnossa, jos pitäisi tehdä massiviisuusvertailua.
Ei muuta kuin tsemppiä tulevaan ja toivottavasti ensi vuonna tulee voittosijoituksia.
(Note: En ole lukenut aikaisempien sivujen Jonne-viestejä, joihin Matias viittasi)
Iho joka mulla on ollut huonossa kunnossa on myös hoidon alla. Antibioottia oon syönyt siihen noin 3kk ja nyt alkaa vahvempi lääkitys heti kun navan arpi on parantunut.
Joo juuri tota roaccutania. Tai sen nimi on muuttunut mutta sama lääke. Kauan pitäny hoitaa toi vaiva pois mutta ei ole saanut aikaiseksi. Nyt sen hoidan! Alkuun piti syödä antibiootti ja saada toi selkä sen avulla rauhoittumaan. Se meni kisojen jälkeen meinaan ihan hirveeseen kuntoon. Pahempaan kuin ikinä. Toi roaccutan nimittäin alkuun vielä pahentaa sitä ihoa niin sitä ei voinu heti aloittaa. Toivotaan nyt että saan ton ihon sillä kuriin sitten. Mullahan aina kisadieteillä iho parantuu. Ei siellä kisoissakaan ollut kun arvet jäljellä ja muutama finni. Näytti vaan karsealta kun värit ei onnistunut ja ne tarttui niihin arpiin... Sitten kun dietti loppuu ja vähänkin syö ohi ruokavaliosta niin seuraavana aamuna se näkyy selässä. Saan apua noihin arpiin sitten kuurin jälkeen kaverilta joka opiskelee kosmetologiksi. Tekee sinne kaikkia eri hoitoja ja timanttihiontaa. Pitäs vaan keretä käydä niissä hoidoissa kun on tollainen tilaisuus. Tota navan arpeakin varmaan timanttihiodaan että siitä ei tulisi kovin näkyvää. On tämä melkoinen laji helvetti! Haha!
Mentiinhän täs monta vuotta ilman mitään suurempia ongelmia. Enkä mä näitä asioita nyt kovin vakavina pidä. Ei millään vaan malttais olla sivus yhtään treeneistä koska treenaaminen on yli siistiä. Kyllä niitä ongelmia vaan on ihan KAIKILLA urheilijoilla tai jossain vaiheessa tulee. Mieluiten vähän mutkia matkassa kuin pääsis suoraan maaliin. Eihän se tuntuisi miltään!Ikävä homma, että tuossa kohtaa uraa on jo kaikennäköstä pientä ongelmaa. Tossa kohtaa pitäs vaan kasvaa kokoajan ilman häiriötekijöitä.