BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, kyllä täytyy antaa Matiakselle pelkkää positiivista palautetta videoista, joita jaksaa vääntää. Vaikka oonkin jo vähän "varttuneempi" ukko, niin ajoittain joutuu nauraan niin, että kusi lentää ja rahkat valuu pitkin leukaa! Tietysti murre iskee lujaa kun oon samoilta seuduilta lähtöisin, jatka vaan Matias samahan mallihin!

Joo, kyllä täytyy antaa Matiakselle pelkkää positiivista palautetta videoista, joita jaksaa vääntää. Vaikka oonkin jo vähän "varttuneempi" ukko, niin ajoittain joutuu nauraan niin, että kusi lentää ja rahkat valuu pitkin leukaa! Tietysti murre iskee lujaa kun oon samoilta seuduilta lähtöisin, jatka vaan Matias samahan mallihin!
Kiitos paljon kommentista! Videoitten tuottaminen jatkuu :)
Oonko missannu vai mitä sille niilon 250kg penalle kävi? Mites niilon vedot ja kyykyt, onko niissä millaista tulosta ja progressiota tullut?
Ei niilo sit kokeillutkaan vielä sitä nostoa mutta kyllä se muita hurjia tuloksia teki. 230kg sotilaspenkki,115kg sirkuskäsipaino,350kg maastaveto ja 160kg vauhditon pystypunnerrus. Katotaan kun se lomailemasta pääsee kotia että mitä me keksitään sen kans,haha!
Tämä Härmän häjy menee seurantaan...todella viihdyttäviä videoita ja raju sälli....ISO peukku:puntti::rock:
Hienoa kiitos!!! :)

Miehen taivalta kauan seurannu, hattua täytyy nostaa monelta osin. Vastoinkäymisistä voittoon tapaus!

Sen lisäksi että on hauska ja viihydyttävä tapaus kuten videot antaa kuvan niin arvostus löytyy myös siltä osin kuinka auttavainen, ystävälline ja reilu kyseinen mies on, niin salilla kuin siviilissä! Tsemppiä tulevaan kisavuoteen härkä

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tätä on odotettu ! Dokumentin ensimmäinen osa on nyt julkaistu :)

"Dokumentti Matias Niemen matkasta kohti tulevia kehonrakennus kisoja. Haastatteluja sekä palaaminen vanhan harrastuksen pariin Petra Ollin kanssa. Ensimmäinen jakso on leikattu kahteen osaan. Ekassa jaksossa käydään syvällisemmin läpi mun elämää ja toisessa osassa eri vieraiden kanssa."

Muistakaa pistää kommenttia ja seuratkaa Matiasta somessa, niin pysytte menossa mukana ;)
FACEBOOK
INSTAGRAM
YOUTUBE
Snäpsätti matias.niemi

View: https://www.youtube.com/watch?v=Fhouu0FaS6A

Viimeksi muokattu:
Loistava video, Matias on kyllä syntynyt kameran eteen. Ja on se perkele ketterä jätkä vielä kun katseli painitreenejä, vaikka massat ehkä pistää jo vähän puuskuttamaan noissa treeneissä. :D

Hyvä pätkä,tälläisiä katselee mielellään

ps, pipo pois sisällä
Pakko oli pitää päässä että saa Same Goalin logon näkymään,pientä tuote sijoittelua ;)

Meitsi diggaa kyl tästä äijästä. Hyvä video ja odotan kyllä innolla seuraavia osia. :)
Kiitos kommentista :heart: Mulle ainakin luvattiin että tällä viikolla tulee ulos se toinen osa ekasta jaksosta,toivotaan... Niilon kans lähdetään kuvaamaan kevään kisoja joten siitä ainakin videota tulossa.

Loistava video, Matias on kyllä syntynyt kameran eteen. Ja on se perkele ketterä jätkä vielä kun katseli painitreenejä, vaikka massat ehkä pistää jo vähän puuskuttamaan noissa treeneissä. :D
Ei se mulla helppoa ole ollut toi kameran edessä oleminen mutta mitä enemmän tätä hommaa tekee niin koko ajan se helpottuu. Ihmeen hyvin vielä onnistui kaikki painisalilla. Takaperin volttia olis tehny mieli kokeilla mutta siihen vedin rajan. Olis ollu liian suuri riski että jää kevään kisat käymättä,haha :nolo: Petra meinas innostua oikeen painimaan niin piti vähän esittää väsynyttä kun ei viittiny sitä vääntää solmuun ;) Kova tyttö se on painimaan,palataan!

Muistakaa antaa Matiakselle palautetta videosta ! Ja seurailkaa miestä somen ihmeellisessä maailmassa ;)
Facebook SAME GOAL <- Tuolta löytää perille Matiaksen tänään avatulle uudelle kotisivulle
Instagram matias_niemi
Youtube
Snäpsätti matias.niemi

Dokumentti Matias Niemen matkasta kohti tulevia kehonrakennus kisoja Kauniita ja kannustavia sanoja mulle tärkeiltä ja läheisiltä ihmisiltä. Jos tulee vaikeita aikoja niin mä tiedän etten oo yksin. Pitäkää ihmiset ystävistä kiinni. Toisessa osassa mukana Jari BULL Mentula.

View: https://www.youtube.com/watch?v=0imxvNxT1kE

Viimeksi muokattu:
Matiaksen seuraava video vaikuttaa aika timanttiselta, Instassa oli teaseriä. :D

pistä nyt se saatanan video sinne juutuubiin äijjä piinaa meitä täällä. oon prkl päivittäny tota tubea koko päivän et sais piristystä tähän päivään!

Suositut

Back
Ylös Bottom