- Ikä
- 40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos paljon kommentista! Videoitten tuottaminen jatkuuJoo, kyllä täytyy antaa Matiakselle pelkkää positiivista palautetta videoista, joita jaksaa vääntää. Vaikka oonkin jo vähän "varttuneempi" ukko, niin ajoittain joutuu nauraan niin, että kusi lentää ja rahkat valuu pitkin leukaa! Tietysti murre iskee lujaa kun oon samoilta seuduilta lähtöisin, jatka vaan Matias samahan mallihin!
Ei niilo sit kokeillutkaan vielä sitä nostoa mutta kyllä se muita hurjia tuloksia teki. 230kg sotilaspenkki,115kg sirkuskäsipaino,350kg maastaveto ja 160kg vauhditon pystypunnerrus. Katotaan kun se lomailemasta pääsee kotia että mitä me keksitään sen kans,haha!Oonko missannu vai mitä sille niilon 250kg penalle kävi? Mites niilon vedot ja kyykyt, onko niissä millaista tulosta ja progressiota tullut?
Hienoa kiitos!!!Tämä Härmän häjy menee seurantaan...todella viihdyttäviä videoita ja raju sälli....ISO peukku
Pakko oli pitää päässä että saa Same Goalin logon näkymään,pientä tuote sijoittelua ;)Hyvä pätkä,tälläisiä katselee mielellään
ps, pipo pois sisällä
Kiitos kommentista Mulle ainakin luvattiin että tällä viikolla tulee ulos se toinen osa ekasta jaksosta,toivotaan... Niilon kans lähdetään kuvaamaan kevään kisoja joten siitä ainakin videota tulossa.Meitsi diggaa kyl tästä äijästä. Hyvä video ja odotan kyllä innolla seuraavia osia.
Ei se mulla helppoa ole ollut toi kameran edessä oleminen mutta mitä enemmän tätä hommaa tekee niin koko ajan se helpottuu. Ihmeen hyvin vielä onnistui kaikki painisalilla. Takaperin volttia olis tehny mieli kokeilla mutta siihen vedin rajan. Olis ollu liian suuri riski että jää kevään kisat käymättä,haha Petra meinas innostua oikeen painimaan niin piti vähän esittää väsynyttä kun ei viittiny sitä vääntää solmuun ;) Kova tyttö se on painimaan,palataan!Loistava video, Matias on kyllä syntynyt kameran eteen. Ja on se perkele ketterä jätkä vielä kun katseli painitreenejä, vaikka massat ehkä pistää jo vähän puuskuttamaan noissa treeneissä. :D
Ainahan nuo tuntuu olevan.Matiaksen seuraava video vaikuttaa aika timanttiselta, Instassa oli teaseriä. :D
Sekin on totta toki.Ainahan nuo tuntuu olevan.