BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sellanen 7-8kg lihaa lisää, niin on kova paketti alle 90kg. Sitten alkaa mahdollisesti olemaan vastusta leskiselle, koska rakenne on parempi. Tämä nyt on jossittelua, koska Leskinen on todistettu olevan aina kireä lavalla. Tälläisiä kavereita ei suomen maassa hirveän montaa loppujen lopuksi ole.

Sellanen 7-8kg lihaa lisää, niin on kova paketti alle 90kg. Sitten alkaa mahdollisesti olemaan vastusta leskiselle, koska rakenne on parempi. Tämä nyt on jossittelua, koska Leskinen on todistettu olevan aina kireä lavalla. Tälläisiä kavereita ei suomen maassa hirveän montaa loppujen lopuksi ole.

Olisi kohtuu kova sana siihen nähden, että Matiaksen puntaripaino taisi olla n. 89kg viime kisoissa.

En voi sanoa fanittavani ketään ihmistä suomalaisessa bodyskenessä, mutta kyllä Niemi on ehdottomasti lähimpänä. Keep it up!

PS. Jo klassikoksi muodostunut Pyydä multa anteeks kunnolla -musiikkiesitys kuuluisi ehdottomasti johonkin tubepätkien Hall of fameen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei ihme, että tuossa seurassa on voinut vähän käsitys omasta kondiksesta hämärtyä(näin kehonrakennusmielessä). Ja ennen kuin joku vetää herneet nenään, niin onhan tuollaisissa kunnon liharekoissa sitä jotain! :puntti:

Sai taas nauraa vedet silmissä. :D

Hyvä video, viihdyttävä ja asiiiia pitoone.
Yritän aina leikata noin niin että katsojan mielenkiinto pysyisi koko ajan. Kiitos :)
En voi sanoa fanittavani ketään ihmistä suomalaisessa bodyskenessä, mutta kyllä Niemi on ehdottomasti lähimpänä. Keep it up!

PS. Jo klassikoksi muodostunut Pyydä multa anteeks kunnolla -musiikkiesitys kuuluisi ehdottomasti johonkin tubepätkien Hall of fameen.
Haha! Vieläkin te muistatte sen :nolo: Paolo oli ajelemas sillon Tampereen suuntaan ja mulla oli siinä aikaa odotella niin käsikirjoitin siinä aikani kuluksi sen musavideon. On muuten ainut video mihin oon tuolla tavalla tehty suunitelmaa.
On isoja miehiä videolla!:D Käykäähän joskus yhdessä vähä voimailemassa, kamera mukana. :)
Niilon kans puhuttiin joskus että jos mä teen sille bodaus treenin ja se opettaa mulle voimamies juttuja. Katotaan jos sellainen suunitelma joskus saataisiin videolle.Pietarin kans tulee paljonkin käytyä salilla pohjanmaalla ollessa. Jos se nyt tulis enemmän kameralle jatkossa! Niilon 250kg penkin käyn kuvaamassa vuoden alussa.
Ei ihme, että tuossa seurassa on voinut vähän käsitys omasta kondiksesta hämärtyä(näin kehonrakennusmielessä). Ja ennen kuin joku vetää herneet nenään, niin onhan tuollaisissa kunnon liharekoissa sitä jotain! :puntti:
Joo ja mä olin vielä porukan pienin ja voimattomin :D Silloin kun Pietari paino 178kg niin ei hyvänen aika kun se oli iso!
Sai taas nauraa vedet silmissä. :D
Haha,hienoa!! Just tuollaisten kommenttien takia tätä hommaa tehdään. Toki en tiedä onko se hyvä asia jos laji on kehonrakennus ja sä oot nauranu kyyneleet silmissä :(:D:D

Haha,hienoa!! Just tuollaisten kommenttien takia tätä hommaa tehdään. Toki en tiedä onko se hyvä asia jos laji on kehonrakennus ja sä oot nauranu kyyneleet silmissä :(:D:D

Ei se oo niin vakavata! :D

Millos saatais Matias uutta biisiä ulos? Burtsov & Primo feat. Killeri :rock: Kiitokset noista IG tarinoista, makiat naurut saa aina kun niitä kattellee!

Millos saatais Matias uutta biisiä ulos? Burtsov & Primo feat. Killeri :rock: Kiitokset noista IG tarinoista, makiat naurut saa aina kun niitä kattellee!
Haha! Ei sitten ikinä :cool: Kiitos että oot mukana touhussa ja seuraat!
Voisitte ottaa Niilon kanssa Surströmming challengen, kerta Niilolla taitaa hissipoika olla aika herkkä.
Siitä ei tulis kyllä yhtään mitään, voin mä toki kysyä siltä :D Ens kuussa eka jakso dokumentista ulos! Viikonloppuna alkaa kuvaukset ja parin viikon päästä lähdetään pohjanmaalle kuvaamaan introa niin sitä odotan huolella :oujee:Idea ainakin on mun mielestä todella hieno jos sen saa toimimaan!

Suositut

Back
Ylös Bottom