BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hapansilakkaa harva pitää edes teoriassa siedettävänä "ruokana".
Ruotsi keksinyt loistavan kidutus keinon!
Miettikää kun ette saisi mitään muuta kun surströmmingia, niin kauanko ottaisi aikaa tottua syömään tuota ehkä maailman kammottavinta "ruokaa".

Pitkään sivuuttanut tämän same goal sisällön ja pysynyt vanhassa jo kauan seuratussa materiaalissa. Onneksi läpällä vilkasin pari minuuttia Lakeus 3 -pätkää ja jumalauta miten viihdyttävää katottavaa. Kyllä menee seurantaan saatana!

Itsekin tein silloin alussa virheen ja en heti tarttunut Matiaksen videoihin kun ajattelin pintapuolisesti, että "mitä ihme spedeilyä nämäkin pätkät on ja itse mieskin on joku nobody", mutta onneksi sitten joku tylsä päivä rohkaistuin katsomaan. Todellinen show -mies ja erittäin mallikas ja lupaava kehonrakentaja. Ehdottomasti yksi nykysuosikkejani. Näin ne ennakkoasenteet vain voivat vaikuttaa ja jopa pilata monta hyvää juttua. Vieläkin harmittaa kun en kehdannut käydä Jyväskylän karsinnoissa jutuilla. :)

Itsekin tein silloin alussa virheen ja en heti tarttunut Matiaksen videoihin kun ajattelin pintapuolisesti, että "mitä ihme spedeilyä nämäkin pätkät on ja itse mieskin on joku nobody",

Oletko minä?

Olin kyllä monesti nähnyt suosituksissa yms noita matiaksen videoita, mut samoilla mielin olin. Sit PT-Vatanen mainosti Matiasta snäpissä ja rohkaistuin itekin kattomaan, tuli sit saman päivän aikana katottua kaikki läpi :D Aivan huikeeta matskua saatana.

Oletko minä?

Olin kyllä monesti nähnyt suosituksissa yms noita matiaksen videoita, mut samoilla mielin olin. Sit PT-Vatanen mainosti Matiasta snäpissä ja rohkaistuin itekin kattomaan, tuli sit saman päivän aikana katottua kaikki läpi :D Aivan huikeeta matskua saatana.

Mulla sama, näin noita pätkiä täällä ja välillä youtuben suosituksissa mut en koskaan jaksanu katsoa. Sit taisin yhen katsoa ja katsoinki sit loput parin päivän sisään.

Tälläisen palautteen lukeminen on sitten niin mahtavaa,kiitos! :) Heti kun saan yritys asiat kuntoon niin alkaa taas videota tulemaan. Täytyy sanoa että pelottaa aika paljon lähteä yrittäjäksi mutta se on sitä mitä haluan tehdä ja mun mielestä ainut oikea vaihtoehto tässä vaiheessa. Toivon ettei se tule sotkemaan mun treenaamista ja tämän vuoden kisatavoitetta. Tällä hetkellä salilla on kyllä ajatukset ihan jossain muualla kun siinä itse tekemisessä vaikka ihan hyviä treenejä on ollutkin. Mutta aika näyttää... Yritän ajatella että mitään ei saavuta jos ei ota riskejä.

Viikonloppuna kuvataan dokumentin ensimmäistä jaksoa ja kuvaukset jatkuu kahden viikon päästä vielä pohjanmaalla. Ekassa jaksossa käydään mun historiaa läpi ja tarina rakentuu haastattelujen ja treenaamisen ympärille. Rima nostettiin heti korkealle ekan jakson osalta sillä siinä on kaksi aika kovaa vierasta mukana. Tekis niin mieli näyttää teille se intron käsikirjoitus mutta pitää kysyä tuottajalta mitä mieltä se on asiasta. Sanotaanko että teema on ihan sama kuin logossa... haha!! Pakko siis vielä hetki kasvattaa tätä törkeän väristä partaa. Heti kyllä saa lähteä kun saadaan intro kuvattua :ruoska:

Olisit vaan tullut juttuihin @Wannabe Athlete ! Se oli just hienoa kisojen jälkeen jutella ihmisten kanssa :) Meinasin muuten sulkea kaikki vanhat videot kun uudistan tätä touhua mutta annoin niiden kuitenkin olla. Mitäs mieltä ootte siitä asiasta?

Olisit vaan tullut juttuihin @Wannabe Athlete ! Se oli just hienoa kisojen jälkeen jutella ihmisten kanssa :)

Joo oli semmonen rinki siinä teikän ympärillä ja jutut menossa niin en viitsinyt väliin tunkea. Mie oon vähän huono häiritsemään ihmisiä yleensäkin. Koitetaan skarpata kun seuraavat teikäläisen kisat käydään katsomassa. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ottakaa Matiaksen snapchat ( matias.niemi ) seurantaan ! ;)

thumbnail_Screenshot_2017-03-08-10-15-43.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom