Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsekin tein silloin alussa virheen ja en heti tarttunut Matiaksen videoihin kun ajattelin pintapuolisesti, että "mitä ihme spedeilyä nämäkin pätkät on ja itse mieskin on joku nobody",
Oletko minä?
Olin kyllä monesti nähnyt suosituksissa yms noita matiaksen videoita, mut samoilla mielin olin. Sit PT-Vatanen mainosti Matiasta snäpissä ja rohkaistuin itekin kattomaan, tuli sit saman päivän aikana katottua kaikki läpi :D Aivan huikeeta matskua saatana.
Olisit vaan tullut juttuihin @Wannabe Athlete ! Se oli just hienoa kisojen jälkeen jutella ihmisten kanssa
Sillon sitä porukkaa vasta onkin mestarin ympärillä vai kuinka?Joo oli semmonen rinki siinä teikän ympärillä ja jutut menossa niin en viitsinyt väliin tunkea. Mie oon vähän huono häiritsemään ihmisiä yleensäkin. Koitetaan skarpata kun seuraavat teikäläisen kisat käydään katsomassa.
Juu älä perkule sulje vanhoja videoita.Meinasin muuten sulkea kaikki vanhat videot kun uudistan tätä touhua mutta annoin niiden kuitenkin olla. Mitäs mieltä ootte siitä asiasta?