BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjesta pakkotoiston hurjat! Ajattelin kirjoitella kuulumisia huvikseen tännekkin. Tosin taas oltais kisoihin menossa ja vähän erilainen dietti tulee olemaan kuin viimeksi. Viimeksi kaikki oli niin uutta ja jännittävää ja nyt tämä homma rullaa rutiinilla eteenpäin kun tietää miten se kroppa toimii dietin suhteen.

Offi meni melko hienosti mutta lopussa kuitenkin sitten mentiin ihan metsään. Paino pysyi kauan 102kg-105kg haarukassa jossa se oli suunitelmissa pitää ennen kisadietin alkua... Lopussa kaloreita nostettiin vähän liian ylös ja mä kerkesin/tajusin itse reagoida siihen liian myöhään. Myös muitakin muutoksia tehtiin jonka takia dietin aloitus paino nousi 108kg... Kerran viikossa oon syöny vapaammin mutta muuten ollaan pysytty myös offilla ruokavaliossa. Virheistä oppii ja nyt seuraavien kisojen jälkeen teen hommia ihan erilailla kun tietää miten niitä tehdään.

Jos tänä vuonna en saa haluttua kireyttä tuotua lavalle niin kisojen jälkeen pidän painon alle 100kg josta olisi sitten jatkossa mahtava lähteä dietille...

Paino oli tänä aamuna 103.8kg ja nyt se on alkanut tippumaan. Pysyi melkein 5 viikkoa siellä 108kg tuntumassa vaikka muutoksia on kyllä tapahtunut kiristymisen suhteen. Ruokavalioon tehtiin myös muutoksia. Aamupala ja 3 lämmintä ruokaa +treenijuomat. Halusin itse tätä muutosta ja sopii mun päivärytmiin todella hyvin sekä pääsen aikaisemmin nukkumaan. Kroppa oli todella väsynyt kun yritys vei alkuun tosi paljon energiaa ja tuli nukuttua ihan liian vähän. Nyt kun syön iltapalan 21-22 niin on pakko mennä ajoissa nukkumaan,haha! Oon todella kiitollinen että on töitä ja nyt oonkin saanut treenit ja työkuviot sovitettua yhteen niin että molemmat tulee hoidettua hyvin. Kiitos myös kaikille jotka teistä ootte tilanneet Same Goal tuotteita!!! ❤

Treenit kulkee ja seurakin on parasta mitä voisin toivoa. Treenaan siis nykyään Bullin ja kumppaneiden kans ja 7 punttia tehdään tällä hetkellä viikkoon sekä 3 aerobista tulee mulle. 2 x 60min aamulenkkiä sekä yksi 15min intervalli. Valmentajana toimii vieläkin Matti Halonen ja tietysti Jari sekä teemu katsoo myös mun perään...

Videoista sen verran että same goal päivästä on tulossa kooste kun kerkeän sen leikata loppuun... Videoita on muutenkin tulossa taas tasaiseen tahtiin. Hieron nykyään enään kahtena päivänä viikossa mutta tuun lopettamaan ne nyt pian kokonaan koska haluan viedä firmaa eteenpäin. Nyt kun saan noi kaksi päivää vielä vapaaksi firmalle niin kerkeän taas tuottaa myös niitä videoita...

Tässä lyhyesti kuulumisia! Kaikkeni teen sen eteen että syksyllä oon paremmassa kunnossa kuin viime vuonna! Ottakaas mun snäppi matias.niemi seuraantaan niin pysytte menossa mukana Palataan ja kovaa alkavaa treeni viikkoa kaikille! Pidetään tavoitteet vahvana mielessä!!

-Matias Niemi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onnea kovasti ja toivottavasti se kireys saadaan, mitä tavotellaan niin ei Leskisen tarvitse "yksin" kisata. Kuitenkin nuori kaveri jolla on hyvä rakenne, niin potenttiaalia on.

Suositut

Back
Ylös Bottom