BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pistä nyt se saatanan video sinne juutuubiin äijjä piinaa meitä täällä. oon prkl päivittäny tota tubea koko päivän et sais piristystä tähän päivään!

Haha! Huomenna ( lauantaina) tulee aamusta ulos. Toivotaan että kelpaa video kelpaa. Meinaan ton kanssa meni yllättävän kauan aikaa :)

Muistakaa pistää kommenttia videosta ja ottakaa Matiaksen somet haltuun !
SAME GOAL Facebook
Instagram matias_niemi
Youtube
Snapchat matias.niemi

Tällä videolla saat vastauksen seuraaviin kysymyksiin
- Crossfit vai kehonrakennus kisat?
- Mistä ominaisuudesta Teemu Niemi tunnetaan? Vai tunnetaanko
1f914.png

- Miksi jäätiin kaksi kertaa jumiin eri parkkihalliin 10 minuutin sisällä?
- Voiko 50 minuutin matkaan käyttää kaksi tuntia ?
- Miksi @PT-Vatanen siivoa salin takapihalla?

View: https://m.youtube.com/watch?v=owHM

Viimeksi muokattu:
Ei helvetti, vähän yksinkertasta sakkia =D miks ei menny vaa metrol kampist ruoholahteen suoraa salille. lol. Nauratti silti 5/5

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllä sitä ny tämmöte perusjuntti skutsistakin osaa Helsingin metrolla liikkua. Sen sijaan olin hieman ihmeissäni Pariisin metrossa ja sitten niitä RER-juniakin. Onneksi oli hieman kosmopoliitimpi työkaveri messissä.

Ei helvetti, vähän yksinkertasta sakkia =D miks ei menny vaa metrol kampist ruoholahteen suoraa salille. lol. Nauratti silti 5/5
Ootko sä tosissas? Mikä helvetti on edes metro?
Siis oliko pojilla koko ajan taskussa niitä kolikoita, joilla olisi voinut parkin maksaa? :D
Kyllä mulla oli kolikoita koko ajan ja mä kyllä tiesin että sinne käy myös setelit. En kai mä nyt sitä Niilolle sitä sano että saan hyvää video materiaalia :D Siellä toises parkkihallis ei kyllä oikeesti nähty automaatteja..

En kyllä itse uskaltais Petra Ollia painissa haastaa. Painijat pyyhkii usein bodareilla lattioita ja minun kaltaisilla riisikepeillä katot siihen päälle, mutta hyvin kyllä oli Niemellä paini hallussa.

Suositut

Back
Ylös Bottom