Nieme
VIP
Siksi kun valmentaja pakottaa! En usko et se enää kerkeää paljon sitä kroppaa kuivattaa siinä vaiheessa kun se 10 minuuttia ennen lavalle menoa juodaan. Kai sillä haetaan letkuja ja painetta kroppaan yhdessä sipsien kanssa. Ite en huomannut yhtään mitään vaikutusta eli yhtä tyhjän kanssa. Toki olihan niitä sipsejä mukava syödä pitkästä aikaa :pTyhmä kysyy : Miksi kehonrakennus kisoissa ennen lavalle menoa otetaan viinaa? Mikä funktio, miten vaikuttaa kuivaan kroppaan?
Juuri tänään soitin painoon mistä oon paitojakin ottanut että saisiko niiltä vyölaukkuja,haha! Mä tuan ne takasin muatiin !Tullu nyt katseltua loputki pätkät mitkä on jääny aikasemmin katsomatta ja mietin vaan että miksi jäi. Iha helvetin hauskaa settiä :D Mietin vaan että seuraavissa kisoissa Matias vois pitää vyölaukkua vaparin ajan. Olin Cedric Mcmillanillakin jotain helyjä kaulassa ja käsissä Olympiassa vaparin aikana
Onneks olkoon matias! Aloitin seuraamaan Aten takia Same goalia ja mietin vaan että miks ton läskin pitää olla näillä videoilla, mutta äkkiä mielipide muuttui kun videoiden laatu vaan kasvoi tuotannon myötä.
Mitä Mila on tykännyt kun peräkammarin pullasta tuli alfauros?
Huomasin että sinulla on kotona kippilauta, mitä tarkoitusta palvelee, onko hyötyä ja mistä olet hankkinut ja mihin hintaan? Itse harkinnut hankintaa välilevyn takia mutta en tiedä olisiko siitä konkreettista hyötyä.
Oli kyllä mahtavaa seurata sitä onnellisuutta lavalla mikä naamasta paistoi ja sitä poseerauksen taidokkuutta, nyt offillakin vaan posereenejä ja ens kisoissa ristitään sut Suomen Labradaksi. Onnittelut vielä kerran.
Läskin piti olla videoilla sen takia koska mitään videoita tai same goal projektia ei olisi olemassa ilman tätä läskiä. Lilan kanssa tulee tässä kuussa 11 vuotta täyteen yhdessä oloa. Se on nähnyt aika monta muotoa musta vuosien varrella ja jokainen näyttää kelpaavan samalla lailla. Aluksi oli paini pojan kroppa ja sitten alkoi punttien nostelu. Armeijasta päästyäni olin yllättävän siistissä kunnossa ja painoa oli noin 100kg. Siitä sitten käytiin siellä 130kg vuosien varrella josta vedettiin kisakireäksi. Peräkammarin poika mä en kyllä ole ikinä ollut vaikka pulla onkin maistunut.
Selkäkippi on ajoittain aika kovassa käytössä. Vasen jalka on lyhyempi ja tolla saan SI-nivelen paukahtamaan paikoilleen ja jalat saman mittaiseksi. Kaksi pullistumaa löytyy myös alaselästä niin toi on kyllä jeesannut hyvin. Kyllä siitä apua on välilevy vaivan hoidossa,tekee tilaa sinne alaselkään. Varovainen sen kanssa pitää kyllä olla. Vuosia sitten ostin torista ja max 100e taisin siitä maksaa.
Kiitos paljon ja olihan se mahtavaa olla siellä lavalla! Kyllä aika paljon on tullut vuosien varrella mietittyä ja poseerattua... kyllä, myös silloin läskinä ;) ja nyt kisojen jälkeen porukka on pyytänyt mua opettamaan poseja kun menee ens vuonna kisaamaan Labrada,haha!!! :D:D Mä oon Niämen Matias pohjanmaalta!! Mutta kiitos! Panostan kyllä ympäri vuoden tohon hommaan
Onhan tupakinpolton lopettaminen nyt ihan lastenleikkiä tommoseen diettiin verrattuna. Ei se ole ko päättää haluaako ennemmin polttaa vai olla polttamatta. Joka kerta ko meinaa laittaa palamaan niin ei laita heti vaan miettii rauhassa että kumpaa haluaa enemmän polttaa tätä tai ei. Parin päivän kärvistelyn jälkeen jo helpottaa kummasti.
Itellä ainaki tietyt maut suussa tekee sen että haluttaa laittaa palamaan varmaan lopun elämää. Kahvi, viini yms. Aluksi vaikka ihan perus purkkaa taskuun että se maku lähtee suusta pois mikä sen halun laukasee.
Jos taas haluaa polttaa ennemmin ko lopettaa niin mikään kikka tai muu ei tule koskaan onnistumaan. Sillon poltellaan ja nautiskellaan elämästä tupakki suupielessä. Omia valintojahan nämä on aina.
Juurihan siinä se ongelma on kun tupakki on niin hyvää eikä mua ole huvittanut lopettaa. On kavereita jotka on monia kertoja lopettanu hetkeksi ja taas alottanu ja se vasta paskaa on! Mä lopetan sen lopullisesti sitten kerralla kun sen päätöksen teen ja se pitää. Nyt se on ollut jo mielessä jonkin aikaa eli alan valmistella itteäni siihen päätökseen. Vittuako tuata imemään kun täs yrittää esittää urheilijaa eikä siitä mitään apua kyllä ole.