BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tyhmä kysyy : Miksi kehonrakennus kisoissa ennen lavalle menoa otetaan viinaa? Mikä funktio, miten vaikuttaa kuivaan kroppaan?
Siksi kun valmentaja pakottaa!:nolo: En usko et se enää kerkeää paljon sitä kroppaa kuivattaa siinä vaiheessa kun se 10 minuuttia ennen lavalle menoa juodaan. Kai sillä haetaan letkuja ja painetta kroppaan yhdessä sipsien kanssa. Ite en huomannut yhtään mitään vaikutusta eli yhtä tyhjän kanssa. Toki olihan niitä sipsejä mukava syödä pitkästä aikaa :p
Tullu nyt katseltua loputki pätkät mitkä on jääny aikasemmin katsomatta ja mietin vaan että miksi jäi. Iha helvetin hauskaa settiä :D Mietin vaan että seuraavissa kisoissa Matias vois pitää vyölaukkua vaparin ajan. Olin Cedric Mcmillanillakin jotain helyjä kaulassa ja käsissä Olympiassa vaparin aikana
Juuri tänään soitin painoon mistä oon paitojakin ottanut että saisiko niiltä vyölaukkuja,haha! Mä tuan ne takasin muatiin !
Onneks olkoon matias! Aloitin seuraamaan Aten takia Same goalia ja mietin vaan että miks ton läskin pitää olla näillä videoilla, mutta äkkiä mielipide muuttui kun videoiden laatu vaan kasvoi tuotannon myötä.
Mitä Mila on tykännyt kun peräkammarin pullasta tuli alfauros?
Huomasin että sinulla on kotona kippilauta, mitä tarkoitusta palvelee, onko hyötyä ja mistä olet hankkinut ja mihin hintaan? Itse harkinnut hankintaa välilevyn takia mutta en tiedä olisiko siitä konkreettista hyötyä.
Oli kyllä mahtavaa seurata sitä onnellisuutta lavalla mikä naamasta paistoi ja sitä poseerauksen taidokkuutta, nyt offillakin vaan posereenejä ja ens kisoissa ristitään sut Suomen Labradaksi. Onnittelut vielä kerran.

Läskin piti olla videoilla sen takia koska mitään videoita tai same goal projektia ei olisi olemassa ilman tätä läskiä. Lilan kanssa tulee tässä kuussa 11 vuotta täyteen yhdessä oloa. Se on nähnyt aika monta muotoa musta vuosien varrella ja jokainen näyttää kelpaavan samalla lailla. Aluksi oli paini pojan kroppa ja sitten alkoi punttien nostelu. Armeijasta päästyäni olin yllättävän siistissä kunnossa ja painoa oli noin 100kg. Siitä sitten käytiin siellä 130kg vuosien varrella josta vedettiin kisakireäksi. Peräkammarin poika mä en kyllä ole ikinä ollut vaikka pulla onkin maistunut.

Selkäkippi on ajoittain aika kovassa käytössä. Vasen jalka on lyhyempi ja tolla saan SI-nivelen paukahtamaan paikoilleen ja jalat saman mittaiseksi. Kaksi pullistumaa löytyy myös alaselästä niin toi on kyllä jeesannut hyvin. Kyllä siitä apua on välilevy vaivan hoidossa,tekee tilaa sinne alaselkään. Varovainen sen kanssa pitää kyllä olla. Vuosia sitten ostin torista ja max 100e taisin siitä maksaa.

Kiitos paljon ja olihan se mahtavaa olla siellä lavalla! Kyllä aika paljon on tullut vuosien varrella mietittyä ja poseerattua... kyllä, myös silloin läskinä ;) ja nyt kisojen jälkeen porukka on pyytänyt mua opettamaan poseja kun menee ens vuonna kisaamaan :) Labrada,haha!!! :D:D Mä oon Niämen Matias pohjanmaalta!! Mutta kiitos! Panostan kyllä ympäri vuoden tohon hommaan :)

Onhan tupakinpolton lopettaminen nyt ihan lastenleikkiä tommoseen diettiin verrattuna. Ei se ole ko päättää haluaako ennemmin polttaa vai olla polttamatta. Joka kerta ko meinaa laittaa palamaan niin ei laita heti vaan miettii rauhassa että kumpaa haluaa enemmän polttaa tätä tai ei. Parin päivän kärvistelyn jälkeen jo helpottaa kummasti.

Itellä ainaki tietyt maut suussa tekee sen että haluttaa laittaa palamaan varmaan lopun elämää. Kahvi, viini yms. Aluksi vaikka ihan perus purkkaa taskuun että se maku lähtee suusta pois mikä sen halun laukasee.

Jos taas haluaa polttaa ennemmin ko lopettaa niin mikään kikka tai muu ei tule koskaan onnistumaan. Sillon poltellaan ja nautiskellaan elämästä tupakki suupielessä. Omia valintojahan nämä on aina.

Juurihan siinä se ongelma on kun tupakki on niin hyvää eikä mua ole huvittanut lopettaa. On kavereita jotka on monia kertoja lopettanu hetkeksi ja taas alottanu ja se vasta paskaa on! Mä lopetan sen lopullisesti sitten kerralla kun sen päätöksen teen ja se pitää. Nyt se on ollut jo mielessä jonkin aikaa eli alan valmistella itteäni siihen päätökseen. Vittuako tuata imemään kun täs yrittää esittää urheilijaa eikä siitä mitään apua kyllä ole.

Jos tällä ei treeni kulje, niin ei sitten millään ! Matias ei ole tästä paljon huudellut, mutta pistetään yksi kovimmista spotify listoista jakoon ! Muistakaa seurata ja kertokaa jos tykkäsitte.

nimetön.png

Kiitti pojat huikeasta matskusta, tuli viikonloppuna laitettua niitä taustalle pyöriin ja katseltua. Lisää vierailijoita vaan kehiin. :) Enkä pysty enää kuuntelemaan Antti Tuiskun biisiä repeilemättä. :D

Kiitti pojat huikeasta matskusta, tuli viikonloppuna laitettua niitä taustalle pyöriin ja katseltua. Lisää vierailijoita vaan kehiin. :) Enkä pysty enää kuuntelemaan Antti Tuiskun biisiä repeilemättä. :D

Mukava kuulla että videot kelpaa !! Sillon kun sain idean tosta tuiskusta niin en tiedä oliko se hyvä asia... Todella sekava video tuli kaikin puolin Jos se biisi tulee radiosta niin aika nopeaa tulee vaihdettua kanavaa,haha!

Kyllä mä alan taas tekeen videota kun pöly laskeutuu kisoista. Jotain on jo alustavasti laitettukin lukkoon. Ens vuodelle on todella paljon ideoita ja mahtavia vieraita tulossa mutta kaikki aikanaan. Se aitous videoista katoaa jos niitä painaa tulemaan väkisin ilman hyvää meininkiä. Instagramin oma tarina osioon tulee päiviteltyä todella paljon joten sieltä pääsette seuraamaan mitä on suunnitelmissa.

Hyvät kuvankäsittelijät hoi ! SAME GOAL Facebook kansikuva tulisi päivittää entistäkin hienommaksi, ja Matias tarvitsee apua tämän toteutuksessa !
Matiaksella on kuvia sekä visio miltä kansikuva tulee näyttämään. Enään puuttuu toteutus.

Muistanko ihan väärin, että @TML olisit joskus vastaavia tehnyt ?

PS. Muistakaa seurata Matiaksen oma tarina osiota instagramissa, sinne tulee päivittäin jotain !

Viimeksi muokattu:
Matiakselta ei ole tullut videoo kisojen jälkeen, koska mies on panostanut ja suunnitellut tulevaa vuotta.

Nyt on aika avata hieman mitä tulevan pitää, jotain siistiä on tulossa !

Pysykää menossa mukana, ja videoita odotellessa kannattaa ottaa Matiaksen oma tarina osio instagramissa haltuun. Sinne tulee päivittäin hyvää settiä !

View: https://www.instagram.com/p/BMy4a9ljTLz/?taken-by=matias_niemi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Erittäin mallikas. Lupaavin fysiikka mielestäni kaikista tän hetken kisaajista ja ehdoton suosikki.
Kiitos oikein paljon :) Tälläistä palautetta kuuntelee aina mielellään. Kun ei noita lihaksia ole vielä näillä vuosilla tuon enempää siunaantunut niin onneksi se luoja on suonut edes jonkunlaisen rakenteen.

Mutta oli mulla asiaakin.. Tulin meinaan kirjoittelemaan kuulumisia aikani kuluksi. Mukavasti on kisoista palauduttu ja mahtavaa treenailla kun pumpitkin on ihan järjettömiä. Kisojen jälkeen puolitin aerobisen määrät ja treeni ohjelmana oli simppeli 4-jakoinen. Suoria sarjoja ilman suurempia kikkailuja. Oli aikaa miettiä siinä samalla uutta treeni ohjelmaa ja mihin osa-alueisiin aletaan panostamaan. Mulla on todella hyvä tukiverkosto täällä Tampereella valmentaja mukaan lukien ja monen kanssa ollaankin keskusteltu miten hommia aletaan tekemään. Ensi vuonna olis siis tarkoitus kilpailla ja parantaa pakettia huomattavasti. Todellakaan en ollut tyytyväinen tämän vuoden kuntoon mutta ens vuonna tavoitteena tulla oikeasti kireässä kunnossa lavalle. Kunnon pidän mahdollisimman siistinä joka helpottaa sitten diettiä ja lopputulosta. Kalorit nousivat heti kisojen jälkeen noin 4500.

Videoita ei ole vielä tullut koska haluan saada kaikki suunitelmat rullaamaan. Ens vuonna tulee se dokumentti,firma pitäisi perustaa sekä tietysti omat videot siihen kylkeen. Niiden suunnittelu on vienyt aikaa ja aluksi en tiennytkään mistä lähtisin liikkeelle. Nyt alkaa hommat menemään taas eteenpäin joten eikö se tästä taas iloksi muutu :) Instagramin oma tarina osiota päivittelen tasaisen tappavasti joten ota seurantaan jos kiinnostaa missä mennään! Paljon tulee yksityisviestejä ja vastailen niihin parhaani mukaan. Laittakaas tänne kysymystä jos on jotain sydämellä. Tässä mun tämän hetkinen treeni jako,saadaan keskustelua aikaiseksi,haha! Yhden kierron oon nyt tehnyt ja muokkaillut sitä itselleni sopivaksi. Hyvältä tuntuu ainakin vielä tässä vaiheessa vaikka painotus onkin aika raju ylä kropalla :) Hieronnassa käyn 1-3 kertaa viikossa ja siellä keskitytään myös heikkouksiin että saadaan tilaa lihakselle kasvaa sekä tehostetaan palautumista.

TREENIJAKO
1 SELKÄ +takaolkapäät / HAUIS
2 RINTA,OJENTAJAT,+syvät vatsat/kyljet
3
4 OLKAPÄÄT,POHKEET
5 KÄDET,VATSA
6 SELKÄ,TAKAREIDET
7
8 RINTA,POHKEET
9 KÄDET,VATSA
10
11 SELKÄ +takaolkapäät/HAUIS
12 OLKAPÄÄT/OJENTAJA
13 JALAT
14

Kuivattaa siis kroppaa lisää.
Jaa että kun ollaan kohta menossa just lavalle niin kuivatetaan kroppa kossu ryypyillä..? Melko tehokasta ainetta noin kuivatusmielessä,1min ja mies kuivu kuin kelohonka,tosin mitään siitä ei ulos tullut kun ei se ole nesteitäkään nauttinut pitkään aikaan...Se neste..se vaan katoaa sekunneissa ryypyllä kehosta...JepJep Teitenki jos sitä jois raakaa viinaa 5-6 pääivää,lisäten yhden pullon joka päivä niin kuivuis ilman muuta juotavaa,mutta käsittääkseni näin ei menetelly Boogiekaan vaikka baarissa olikin kisoja vastaavana yönä..

Ettei vaan olis se syy että se vilkastuttaa verenkiertoa ja saa sitä kauttaa suonet täyttyy?

Se viinashotti bäkkärillä ja se pieni noste minkä siitä saa auttaa vaparissa koska kehonrakentajat ei vaparia treenaa. Kännispäissään on paljon helpompi inspiroida sen tutun pirates of te karibbeän tunnarin mukaan poset!

Niin se on ton alkoholin osalta että vilkastuttaa verenkiertoa ja tuo suonia pintaan helpommin. Mutta kuten kirjoitin niin itse en huomannut enää tuossa vaiheessa mitään eroa. Karsintoja edeltävänä iltana kun syötiin se mäkki ateria ja viinit siihen päälle niin sellaista en oo kokenut ikinä. Kroppa oli ihan täynnä letkuja ja todella paineinen. Siinä sitä porukalla sitten ihmeteltiin! Sama efekti ei toistunut enää lahdessa vaikka kuinka sitä odottelin o_O

Se viinashotti bäkkärillä ja se pieni noste minkä siitä saa auttaa vaparissa koska kehonrakentajat ei vaparia treenaa. Kännispäissään on paljon helpompi inspiroida sen tutun pirates of te karibbeän tunnarin mukaan poset!

Onko näin? Käys kattomas mun vapari minkä vedin ihan kännissä. Olisin varmaan saanut paremmat pisteet kun en olis kaatunut yleisöön ja oksentanut tuomareiden päälle. Ens vuonna jätän viinat juomatta ja lupaan harjoitella vaparia!

Voi olla aika yksilöllinen tuo vaikutus siihen miten suonet puskee pintaan ryypystä. Itselläni pari viinilasia saa aikaan tuon efektin melkoisen voimakkaana vaikka en sitä kyllä siihen tarkoitukseen ole nauttinut :rolleyes: Pari lasia punkkua ja kourallinen sipsejä niin tällainen maitovalaskin näyttää t-paidassa kisakireältä kun kädet ovat yhtä puutarhaletkua.

Suositut

Back
Ylös Bottom