Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Monenlaista juttua suunnitteilla mitkä haluan toteuttaa mutta kaikki aikanaan.Kiitos vielä kaikille!!!Musta on kyllä tullut Matias-fani näiden syksyn kisojen ja videopätkien myötä. Matiasta ja hänen ulosantiaan ei voi tarpeeksi kehua. Tekemisen meininki on ollut hurjaa, mutta koko ajan on välittynyt tuosta sellainen aito ilo lajiin. Ja Matiaksella on jalat tukevasti maassa. Jotkut bodarit eivät muka osaa enää edes kävellä, kun ovat olevinaan niin bodaria niin bodaria. Voisi helposti kuvitella, että pohojalaanen bodari olisi juntein mahdollinen ilmestys, mutta Matias on taas yleisolemukseltaan sieltä fiksuimmasta ja aidoimmasta päästä. Niin ja oikeesti ihan perkeleen komea äijä! #mancrush![]()
Se on kyllä julman kokoinen! Kasvanu ihan törkeestiKohonen aika isossa kunnossa :D
Kyllä mun se pitäis lopettaa ja nyt se on oikeesti ollutkin suunitelmissa. Kova olin ennen metsästämään niin olihan se makiaa imasta savut nuotiolla ja paistaa pari makkaraa! Kävin mä ammattikoulunkin joten tilanne on ikään kuin vaatinut,haha!! Etkä arvaakkaan montako kertaa mä olen oksentanut jalkatreeneissä. Siinä on se hyöty että muut luulee sun treenaavan kovaa vaikka oikeesti sulla on vaan helvetin huono kunto.Oli kyl helvetin hauska pätkä :D Nostan kyl hattua et oot saanu noin pirun kovat jalat rakennettua vaikka poltat röökiä. Mun oli pakko lopettaa polttaminen ku alotin treenaamaan tai jalkatreeneistä ei ois tullu yhtään mitään
Tyhmä kysyy : Miksi kehonrakennus kisoissa ennen lavalle menoa otetaan viinaa? Mikä funktio, miten vaikuttaa kuivaan kroppaan?
Näin arvelinkin.Kuivattaa siis kroppaa lisää.
Matias on taas yleisolemukseltaan sieltä fiksuimmasta ja aidoimmasta päästä. Niin ja oikeesti ihan perkeleen komea äijä! #mancrush![]()