BB Matias Niemi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En ole aiemmin videoita (muistaakseni) katsellut, mutta nyt aloin tuota katsomaan. 2:30 - 2:38 tipahdin sen verran että meni heti kanava tilaukseen. :D
Meininki vaikuttaa tosiaankin erinomaiselta, kuten lämpö™ tuossa edellä totesi.

Musta on kyllä tullut Matias-fani näiden syksyn kisojen ja videopätkien myötä. Matiasta ja hänen ulosantiaan ei voi tarpeeksi kehua. Tekemisen meininki on ollut hurjaa, mutta koko ajan on välittynyt tuosta sellainen aito ilo lajiin. Ja Matiaksella on jalat tukevasti maassa. Jotkut bodarit eivät muka osaa enää edes kävellä, kun ovat olevinaan niin bodaria niin bodaria. Voisi helposti kuvitella, että pohojalaanen bodari olisi juntein mahdollinen ilmestys, mutta Matias on taas yleisolemukseltaan sieltä fiksuimmasta ja aidoimmasta päästä. Niin ja oikeesti ihan perkeleen komea äijä! #mancrush :nolo:

Hyvä pätkä oli. Nostan kyllä hattua tuolle Matiaksen duunille, ollu mukava seurata äijjän tekemisiä. Oon hehkuttanu äijjää kavereillekki jotka ei seuraa ollenkaan kehonrakennusta :D Elähän unoha kameraa nurkkaan vaikka kisat onki nyt ohi :puntti:

Oli kyl helvetin hauska pätkä :D Nostan kyl hattua et oot saanu noin pirun kovat jalat rakennettua vaikka poltat röökiä. Mun oli pakko lopettaa polttaminen ku alotin treenaamaan tai jalkatreeneistä ei ois tullu yhtään mitään

Tänne on taas tullut mukavasti kommentteja! Näitä on sitten niin mukava lueskella että saa taas hymy korvissa painaa pään tyynyyn. Meinasin aluksi vastailla osaan kysymyksistä mutta en nyt ala tällä kännykällä kikkailemaan Mutta...Nyt tosin olis kisat takana ja yks mun elämäni hienoimpia kokemuksia. Yritin valmistella tota pääkoppaa dietin jälkeiseen aikaan mutta täytyy myöntää että aika syvissä ajatuksissa sitä on tällä viikolla mies ollut. En tiedä oikeen mistä se johtuu kun kisatkin meni ihan putkeen. Veikkaan että aika monella ekojen kisojen jälkeen samanlaisia fiiliksiä... Mutta nyt alkaa ajatukset olemaan taas pikkuhiljaa kasassa ja miettiny mitä sitä seuraavaksi tekisi. Seuraavalla videolla käyn läpi vähän tätä kisojen jälkeistä aikaa ja tulevaisuuden suunitelmia. Nyt haluan saada elämän taas normaaliksi ja jos sitä vaikka huomiois välillä tota muijaakin enemmän eikä koko ajan olisi kännykkä kädessä :p Videot tulee jatkumaan ja nyt kun on taas virtaa toteuttaa niin mahtavia juttuja tulossa!! Ainakin mun mielestä :) Monenlaista juttua suunnitteilla mitkä haluan toteuttaa mutta kaikki aikanaan.Kiitos vielä kaikille!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Musta on kyllä tullut Matias-fani näiden syksyn kisojen ja videopätkien myötä. Matiasta ja hänen ulosantiaan ei voi tarpeeksi kehua. Tekemisen meininki on ollut hurjaa, mutta koko ajan on välittynyt tuosta sellainen aito ilo lajiin. Ja Matiaksella on jalat tukevasti maassa. Jotkut bodarit eivät muka osaa enää edes kävellä, kun ovat olevinaan niin bodaria niin bodaria. Voisi helposti kuvitella, että pohojalaanen bodari olisi juntein mahdollinen ilmestys, mutta Matias on taas yleisolemukseltaan sieltä fiksuimmasta ja aidoimmasta päästä. Niin ja oikeesti ihan perkeleen komea äijä! #mancrush :nolo:

Tämä on kyllä muijan "rakastan sua" lauseen jälkeen kauneinta mitä mulle on sanottu Pitää tulostaa jääkaapin oveen! Mustakin on tullut Tomi-fani,haha!! Tykkäät vaan ulosannista kun itekkin oot pohjanmaalta. Muista juures!
Kohonen aika isossa kunnossa :D
Se on kyllä julman kokoinen! Kasvanu ihan törkeesti
Oli kyl helvetin hauska pätkä :D Nostan kyl hattua et oot saanu noin pirun kovat jalat rakennettua vaikka poltat röökiä. Mun oli pakko lopettaa polttaminen ku alotin treenaamaan tai jalkatreeneistä ei ois tullu yhtään mitään
Kyllä mun se pitäis lopettaa ja nyt se on oikeesti ollutkin suunitelmissa. Kova olin ennen metsästämään niin olihan se makiaa imasta savut nuotiolla ja paistaa pari makkaraa! Kävin mä ammattikoulunkin joten tilanne on ikään kuin vaatinut,haha!! Etkä arvaakkaan montako kertaa mä olen oksentanut jalkatreeneissä. Siinä on se hyöty että muut luulee sun treenaavan kovaa vaikka oikeesti sulla on vaan helvetin huono kunto.

Tyhmä kysyy : Miksi kehonrakennus kisoissa ennen lavalle menoa otetaan viinaa? Mikä funktio, miten vaikuttaa kuivaan kroppaan?

Suomalainen perinne. Ko musiikki soi ja pitäs alkaa tanssimaan niin harva sitä kehtaa selvinpäin tehdä. Ei ainakaan pelkät pikkuhousut jalassa.

Kuivattaa siis kroppaa lisää.

Tämä on kyllä ollut huikea syksy seurattavana, kuningas, jukka, letku ketä näitä nyt onkaan. Sekä muutama dramaattinen juonenkäänne raskaassa. Kiitos kilpailijat, Juhis kiertää nyt korkin kiinni ja alkaa itsekin puntteja kopistelemaan ;)

Tullu nyt katseltua loputki pätkät mitkä on jääny aikasemmin katsomatta ja mietin vaan että miksi jäi. Iha helvetin hauskaa settiä :D Mietin vaan että seuraavissa kisoissa Matias vois pitää vyölaukkua vaparin ajan. Olin Cedric Mcmillanillakin jotain helyjä kaulassa ja käsissä Olympiassa vaparin aikana

Onneks olkoon matias! Aloitin seuraamaan Aten takia Same goalia ja mietin vaan että miks ton läskin pitää olla näillä videoilla, mutta äkkiä mielipide muuttui kun videoiden laatu vaan kasvoi tuotannon myötä.
Mitä Mila on tykännyt kun peräkammarin pullasta tuli alfauros?
Huomasin että sinulla on kotona kippilauta, mitä tarkoitusta palvelee, onko hyötyä ja mistä olet hankkinut ja mihin hintaan? Itse harkinnut hankintaa välilevyn takia mutta en tiedä olisiko siitä konkreettista hyötyä.
Oli kyllä mahtavaa seurata sitä onnellisuutta lavalla mikä naamasta paistoi ja sitä poseerauksen taidokkuutta, nyt offillakin vaan posereenejä ja ens kisoissa ristitään sut Suomen Labradaksi. Onnittelut vielä kerran.

Hieno suoritus!
Nyt tulee Suomalaiselle miehelle tiukka paikka kun pitää tunnustaa olleensa väärässä, katselin aiempia videopätkiä ja mietin että ei tosta pullukasta ole muutakuin uhoamaan, olinpahan pahasti väärässä.
Itse lopetin tupakanpolton kun yhtenä iltana mietin että miksi ihmeessä pitää pilata keuhkonsa ja kenties terveytensä, kun pistin pään tyynyyn niin mietin että huomisesta en enää polta ja kahteen vuoteen en ole polttanut.
Onhan se aivan helvetin vaikea lopettaa ei siitä mihinkään pääse mutta sinäkin päätit jonain päivänä olla lavalla kovassa kunnossa ja niin olitkin, nyt vain sama päätös nortin kanssa.
Itselle ei tuosta tupakasta ollut mitään sen kummempaa haittaa mutta halusin vain saada treenistä enempi irti.

Onhan tupakinpolton lopettaminen nyt ihan lastenleikkiä tommoseen diettiin verrattuna. Ei se ole ko päättää haluaako ennemmin polttaa vai olla polttamatta. Joka kerta ko meinaa laittaa palamaan niin ei laita heti vaan miettii rauhassa että kumpaa haluaa enemmän polttaa tätä tai ei. Parin päivän kärvistelyn jälkeen jo helpottaa kummasti.

Itellä ainaki tietyt maut suussa tekee sen että haluttaa laittaa palamaan varmaan lopun elämää. Kahvi, viini yms. Aluksi vaikka ihan perus purkkaa taskuun että se maku lähtee suusta pois mikä sen halun laukasee.

Jos taas haluaa polttaa ennemmin ko lopettaa niin mikään kikka tai muu ei tule koskaan onnistumaan. Sillon poltellaan ja nautiskellaan elämästä tupakki suupielessä. Omia valintojahan nämä on aina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom