BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei siinä ole mitään väärää jos myy treeniohjelmia täysin laillisesti. Katsoin, että ohjelma maksaa noin 29e.
Ihmiset ostaa asioita, vaikkei niitä välttämättä tarvitsisi. Ostin minäkin muutama kk sitten jonkun äänikirjan, jota en ole kuunnellut vielä kertaakaan. :LOL::ROFLMAO:

IMO. Tavallinen saliharjoittelija tai kotitreenaaja ei tarvitse maksullista "massatuotettua" ohjelmaa mihinkään.
Jokainen osaa kyllä punnertaa, vetää leukoja ja tehdä muita harjoitteita monipuolisesti. Ohjelma ei ole se juttu, juttu on se treenin säännöllisyys.
Sitten kun takana on jo runsaasti treenivuosia, eikä kehitystä tunnu tulevan niin kyseeseen voisi tulla ammattilaisten tekemä täysin yksilöity treeni/ruokavaliohjelma.
Kovakuntoiselta tai kovassa kunnossa joskus olleelta (100% naturaalilta) voisin kuulla treenivinkkejä vaikka pientä maksua vastaan. Roinamäen ihmisiltä en ostaisi yhtään mitään treeniohjelmia tai muitakaan palveluita ellen itse roinaisi. Asiat nyt vaan menee ihan eri tavalla jos mukana on vähänkin ulkopuolista apua.

Viimeksi muokattu:
IMO. Tavallinen saliharjoittelija tai kotitreenaaja ei tarvitse maksullista "massatuotettua" ohjelmaa mihinkään.
Jokainen osaa kyllä punnertaa, vetää leukoja ja tehdä muita harjoitteita monipuolisesti. Ohjelma ei ole se juttu, juttu on se treenin säännöllisyys.
Sitten kun takana on jo runsaasti treenivuosia, eikä kehitystä tunnu tulevan niin kyseeseen voisi tulla ammattilaisten tekemä täysin yksilöity treeni/ruokavaliohjelma.
Kovakuntoiselta tai kovassa kunnossa joskus olleelta (100% naturaalilta) voisin kuulla treenivinkkejä vaikka pientä maksua vastaan. Roinamäen ihmisiltä en ostaisi yhtään mitään treeniohjelmia tai muitakaan palveluita ellen itse roinaisi. Asiat nyt vaan menee ihan eri tavalla jos mukana on vähänkin ulkopuolista apua.

IMO ihan tiedoksi, että niin täyttä paskaa koko viesti kun olla ja voi. Hyvää vuotta 2020.

Zone-sarja -42%
Voisin väittää että täällä suurin osa ainakin vakavammin harrastaneista tietää että salille voi mennä heistä kukaan vaan tekemään random jumppaa mutta jos halutaan jotain tulosta niin pitää olla jonkinlainen ohjelmarunko.

Pohdin jo aikaa sitten miten Matias saakin niin helvetisti myytyä niitä ohjelmia kun lähes jokaiselta salilta ne saa halutessaan ilmaiseksi, osa joo on ihan täyttä kuraa mutta todella paljon myös ihan päteviä ohjelmia. Käsitin lisäksi että niihin ainakin isoon osaan sisältyy jonkinlaista henkilökohtaista muokkausta/seurantaa niin sellaisen määrän handlaaminen on kyllä aika suoritus yhdeltä mieheltä.

Eikös Matiaksella nyt ole jo monihenkinen valmennustiimi listoilla, joka suunnittelee ohjelmia.
No sitten, en ole aikapäiviin jaksanut enää niitä videoita katsoa mutta mitä siellä alussa oli niin puhui kuinka valmentaa jokaista jollain tasolla henkilökohtaisesti.

Varsin ihmeellistä seurata tätä keskustelua, jos kaikki lähti liikkeelle videosta jossa ihminen on iloinen tekemästään työstä ja siinä onnistumisessa. En ihan joka sanalta lukenut keskustelua mutta korjatkaa kuitenkin jos olen väärässä väittäessäni että hyvin negatiivis sävytteistä keskustelua ilmassa.

Onnistuminen + raha + itsevarmuus = negatiivinen keskustelu. Näkeekö kukaan samaa yhtälöä kuin minä? En nyt sitä hakemaani sanaa tähän kirjoita, kaikki varmaan osaa ynnätä omassa mielessä.

Itse olisin muutaman sanan valinnut eri tavalla videoon mutta ei se kuitenkaan tunteita herätä mihinkään suuntaan, en vaivaudu siitä edes henk.koht Matiakselle sanomaan ja vielä vähemmän kirjoittamaan sitä julkisesti nettiin. Tiedän alan hyvin, tunnen Matiaksen hyvin ja tiedän miten perusteellisesti ja antaumuksella ohjelmat ja koko järjestelmä on rakennettu joten ihmetyttää täysin tietämättömien ihmisten spekulointi täällä.

Haluaisin vaan nähdä teidän ilmeet ja mietteet kun tultaisiin porukalla nauramaan ja spekuloimaan teidän ammateista josta itse emme ymmärtäisi yhtään mitään, eikä myös tiedettäisi työtehtävienne sisältöä mutta kovaan ääneen kuitenkin arvosteltaisiin.

Matias on vahva persoon ja uskon että monen mielestä vähän liiankin vahva. Jos kokee epämiellyttäväksi tyyliksi niin annan ilmaisen vinkin, tämä ei maksa mitään. Älä katso Matiaksen videoita, helpottaa omaa oloa kun ei tule ärtymyksen tunteita. Sama myös minun videoitten kohdalla. Ei itselleen tahallaan tarvitse huono fiilistä tuottaa.

Onkohan yhteisiä bisneksiä tulossa?

Siinä vaiheessa kun Tuupovaaran teräväkynä osallistuu keskusteluun niin on aika jäävätä itsensä pois. Tästä eteenpäin moderointi sataa vain ja ainoastaan yhteen laariin.

Kauniita sanoja itseluottamuksesta, tässä muutama ilmainen lainaus ylimielisyydestä:

Ylimielisten ihmisten on aina oltava oikeassa, eivätkä he suvaitse sitä että joku väittää heitä vastaan tai että heitä korjataan, ja he ovat myöskin heidän oman turhautumisensa jatkuvia uhreja. Me tiedämme että ylimielisten ihmisten on vaikeaa nähdä omien tapojensa ”virheet”, todennäköisesti siksi että heidän nenänsä on niin lähellä peiliä, etteivät he näe edes itseään. Ylimielinen henkilö, oli hän minkä ikäinen tahansa, ”tietää kaiken”, eikä kukaan voi opettaa hänelle mitään, sillä se on jo hänen ”ansioluettelossaan”. Myöskin tarve olla parempi kuin kukaan muu missä tahansa tilanteessa, olosuhteessa tai asiayhteydessä muuttuu ”auktoriteetin harhaluuloksi”. Se on paikka, jossa kukaan ei saa häpäistä häntä, jossa hänen vastustamisensa millään muotoa on loukkaavaa.

Minun osalta tämä keskustelu on nyt tässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haluaisin vaan nähdä teidän ilmeet ja mietteet kun tultaisiin porukalla nauramaan ja spekuloimaan teidän ammateista josta itse emme ymmärtäisi yhtään mitään, eikä myös tiedettäisi työtehtävienne sisältöä mutta kovaan ääneen kuitenkin arvosteltaisiin.

Eiköhän jokainen meistä vuosia salilla käyneistä ihmisistä jotain kuitenkin ymmärrä kuntosaliharjoittelusta, vaikkei se meidän ammatti ole :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ei siihen mitään tutkintoa tarvita jos haluaa treeniohjelmia myydä. Mielestäni on täysin suotavaa keskustella markkinoilla myytävistä tuotteista tai palveluista, niiden hyödyllisyydestä ja tarpeellisuudesta.

Kannattaa erottaa Niemenkin kohdalla yksityishenkilö ja brändirooli. Noi videothan on monasti tosi hauskoja ja raflaavia, jolloin tulee myös näkyvyyttä. Kyllähän noista roasteista näkee että kaveri pystyy itselleen nauramaankin ja ottamaan sitä herjaa myös vastaan. Ja kaikki asiathan on jo usein aiemmin olemassa/keksitty mutta saa kait niitä silti markkinoida.

Eiköhän jokainen meistä vuosia salilla käyneistä ihmisistä jotain kuitenkin ymmärrä kuntosaliharjoittelusta, vaikkei se meidän ammatti ole :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ei siihen mitään tutkintoa tarvita jos haluaa treeniohjelmia myydä. Mielestäni on täysin suotavaa keskustella markkinoilla myytävistä tuotteista tai palveluista, niiden hyödyllisyydestä ja tarpeellisuudesta.
pakko tarttua tähän että joo kyllä kuka vaan osaa tosiaan heilua salilla mut siihen se jääkin yli 50% ihmisistä :D heilumiseen siis ja ei ole tietookaan siitä miksi jotain asioita tehään ja siinähän se ammattitaito tuleekin apuun.. ja tässä tullaan miksi onkin hyvä että jotkut tekee näitä. Jotkut on valmiita maksamaaan siitä ettei ite tarvii kaivaa internetistä kaikkea + internetti on täynnä aivan vääräänlaista tietoa.

Ei siihen tutkintoa tarvitsekaan, mutta kyllä siinä tietoa aiheesta vaaditaan, eikä tietenkään kenenkään yrityksen kohderyhmänä ole kaikki ihmiset. Ei tietenkään kaikki tarvitse valmennusta tai treeniohjelmia, mutta kyllä ilmeisesti joku tarvitsee kun kaupaksi käyvät. Mikä on syy tarvitseeko meidän sitä juuri tietää? Ehkä joku haluaa tukea yrittäjää, toinen kaipaa valmennusta syitä siihen varmasti on monta.

Henkilökohtaisesti en maksaisi itse treeniohjelmasta kun en tiedä miten se sopii itselleni, mutta ehkä joku kokee tarvitsevansa.

Ihmettelen, miten joku voi ottaa noin tiukkapipoisesti Matiaksen jutut? Mieshän puhuu monesti asioista ns. kieli poskessa ja ehkä haluaa joskus myös tahallaan ärsyttää. Tuossa on kuitenkin takana jumalaton määrä töitä, mutta sitä ei videoilla näytetä. Ja se on jonkunlaista nöyrtymistä sekin, kun yrittäjä tajuaa kuinka paljon hommia on paiskittava ennen kuin hommat pelaa. Itse en tajua, kuinka rättikauppa voi kannattaa (markkinat tuntuu itsestä ihan tukkoon lyödyiltä), mutta näköjään voi.
Itse en, kuten tulikin jo sanottua, fanita Matiasta (en osta valmennuksia enkä vaatteita) tai Vatasta (ei kiinnosta ptvgymillä treenaus), mutta nostan silti hattua molemmille. Bisnesälyä löytyy ja molemmat ovat pystyneet ns. brändäämään itsensä menestyksellä. Ja jos se jotakin lohduttaa, niin jos yrittäjänä pitkään toimii, niin alamäkeäkin on välillä luvassa. Mitä vielä tulee maksettuihin valmennuksiin, niin on mahdollista että se parantaa motivaatiota ja itsekuria. Pakko treenata kun on kerran maksettu ja on noissa kai jotain ryhmäpaineitakin, ei kehtaa kokoontumisiin missä tahansa kunnossa tulla.

Kannattaa erottaa Niemenkin kohdalla yksityishenkilö ja brändirooli. Noi videothan on monasti tosi hauskoja ja raflaavia, jolloin tulee myös näkyvyyttä. Kyllähän noista roasteista näkee että kaveri pystyy itselleen nauramaankin ja ottamaan sitä herjaa myös vastaan. Ja kaikki asiathan on jo usein aiemmin olemassa/keksitty mutta saa kait niitä silti markkinoida.

Yleisesti, liittymättä Niemeen - liekö sukupolviasiasta vai persoonasta kyse, mutta tuo kusipäätutka minulla toimii siten, että jos ihmisestä saa sellaisen kuvan joko livenä tai netissä niin se on minulle sama lopputulos. Eli suomeksi sanottuna, en erota brändiroolia yksityishenkilöstä koska en tunne yksityishenkilöä. Tässä on semmoinen poikkeus, että esim. nyrkkeilyssä tai kamppailu-urheilussa trashtalk ei häiritse, koska ne tyypit vastaa sanomisistaan saamalla tai antamalla pataan, joka on itseasiassa ihan helvetin reilu meininki.

Itsellä tulee nykyää poimittua bodiskenestä Vatasen, Kemppaisen Ollin ja Laajoen Aleksin tuotokset koska he vaikuttavat ihan helkkarin mukavilta ja aidoilta hepuilta. Nyt ajattelin jatkossa supportoida myös Killeä.

Yleisesti, liittymättä Niemeen - liekö sukupolviasiasta vai persoonasta kyse, mutta tuo kusipäätutka minulla toimii siten, että jos ihmisestä saa sellaisen kuvan joko livenä tai netissä niin se on minulle sama lopputulos. Eli suomeksi sanottuna, en erota brändiroolia yksityishenkilöstä koska en tunne yksityishenkilöä. Tässä on semmoinen poikkeus, että esim. nyrkkeilyssä tai kamppailu-urheilussa trashtalk ei häiritse, koska ne tyypit vastaa sanomisistaan saamalla tai antamalla pataan, joka on itseasiassa ihan helvetin reilu meininki.

Itsellä tulee nykyää poimittua bodiskenestä Vatasen, Kemppaisen Ollin ja Laajoen Aleksin tuotokset koska he vaikuttavat ihan helkkarin mukavilta ja aidoilta hepuilta. Nyt ajattelin jatkossa supportoida myös Killeä.
totta kaikki tyynni, itse en ole kaikkia matiaksen videoita kattonut että voihan siellä olla jotain mennyt ohitsekin, mutta eihän nyt miltään kusipäältä vaikuta. kamppailu-urheilussa joskus häiritsee että pataan tulee ja kunnolla mutta sitten se trashtalk jatkuu selittelyllä tai vaivattomasti uuteen kohteeseen siirtymisellä. Kaikkihan toki tähtää huomioarvon nostamiseen oli vaatekauppias tai ammattiurheilija.

Jos kyse on markkinoilla olevan tuotteen kritisoinnista, niin siinä olisi varmaan hyvä sitten jollain tavalla perustella sitä, miksi Niemen valmennuspaketit olisivat huonoja. Olen ymmärtänyt, että niissä on jonkinlainen runko ja sitten netin kautta voi saada valmennustiimin jäseniltä neuvoja ja/tai customointia ohjelmaan omien tarpeiden mukaan.

Nyt on kuitenkin esitetty, että Niemi myisi pelkkiä copy-paste-ohjelmia. Onko tälle nyt jotain perusteita? Oletteko siis itse ostaneet niitä ohjelmia ja todenneet, että niihin ei ole saatavissa mitään lisäohjeistusta nettivalmennuksena? Voisivatko @_ThePunisher_ , @märkäkorva , @wnbkeho tai @Kortto kertoa kokemuksistaan tarkemmin?

Olet varmasti punnuksia nostellut ja sulla varmaan monta kaveriakin ketkä nostelee ja hei mäkin vähän nostelen. Se mitä tarkoitin tietämättömyydellä on se että jos haukutaan ja arvostellaan tuotetta/palvelua jonka sisällöstä ei ole mitään käsitystä niin silloin ollaan täysin tietämättömiä asiasta. Tarvitseeko vielä väntää paksummasta rautalangasta? Onko sinulla kokemusta Matiaksen ryhmävalmennuksesta?

Hyödystä ja tarpeellisuudesta en näe kovinkaan kehittävää keskustelua täällä. Sekin asia on sellainen josta on aika haastavaa edes väitellä. On ihmisiä jotka tarvitsee tukea ja apua asioissa ja sitten on ihmisiä ketkä on täysin itsenäisiä ja eivät tarvitse kenenkään apua missään. Toinen ihminen hyötyy älyttömästi valmennuksesta, toinen ei hyödy lainkaan. Aletaanko tästä nyt väittelemään.

Vielä oma näkemys valmisohjelma vs. henk.koht ohjelma.

Meillä kaikilla valmentajilla on yleensä selkeä oma näkemys miten asiat kuuluisi tehdä. Jos minulle tulee asiakas kenellä ei ole ongelmia/toiveita ruokavalion suhteen, eikä asiakkaalla ole vammoja tai muita esteitä perus treenaamiseen niin minun kaava on hyvin samankaltainen kaikille. Miksi alkaa erikseen kaikille tekemään erilainen ohjelma ihan vaan sen takia että pitäisi tehdä erillainen ettei sitten vaan olisi samanlainen kuin toisella? Jos mielestäni joku tietty kaava on se paras, niin tottakai käytän samaa kaavaa kaikille saman tyyppisille yksilöille ketkä eivät toisin halua tai toivo.

Henk.koht valmennus tulee isoon arvoon siinä vaiheessa kun asiakkaalla on rajoitteita / esteitä / vammoja / muita huomioon otettavia seikkoja. Toki myös heille ketkä tarvitsevat 24/7 tuen ja ohjatut harjoitteet jne.

Valmisohjelmat ja etenkin ryhmävalmennukset on todella oiva ja edullinen keino saada omaan tekemiseen puhtia! (heille ketkä sitä puhtia tarvitsee)

Tunnen kymmeniä valmentajia erittäin hyvin, itselläkin toista tuhatta valmennettavaa ollut vuosien varrella. Tiedän miten hommat toimii. Sama valmisohjelma joka myydään 20-40€ hintaan niin se sama lappu myydään asiakkaan nimellä koristettuna 80-100€ hintaan. Kuten aiemmin sanoin niin miksi tehdä asiakkalle erillainen ohjelma ihan vaan sen takia että se olisi erillainen, vaikka se lipastossa oleva valmisohjelma olisikin täysin yhtä tehokas ja soveltuva asiakkaan käyttöön.

Vielä kun tarjosin henk.koht pt palveluita niin yleensä ensimmäisenä asiakkaalle tarjosin valmisohjelmia, jos kuitenkin asiakas halusi henk.koht ohjelman niin sellaisen kyllä sitten tein mutta hyvin monesti ne oli lähestulkoon samanlaisia kuin verkkokaupassa olevat ohjelmat.

Loppuun vielä, en yleistä että kaikki näin tekee. Omasta puolesta puhun vain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom