Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitun kauas on osa mennyt tässä skenessä ihmisten ilmaiseksi jeesaamisesta ja vilpittömästä auttamisesta, (esim. Gymlogit). Moraali ja jopa näköjään bodaus jää bodarilla taka-alalle, kun helpot fyrkat alkaa näkymään silmissä.
Riittää että menet kattomaan junnu bikini kisaajia, suurimmalla osalla hormoonitoiminta vedetty vituiksi kun ihmisillä liian suuret luulot itestään kuinka valmentaa. Itse sg valmennuksessa olleena totenut hommat tosi toimivaksi ja jos jollakin ongelmia itse on velvollinen ottamaan yhteyttä valmentajaan se että loukkaat salilla itsesi niin miten se liittyy valmentajaan? jos et osaa tehdä liikkeitä oikein sitte ostat vaan ohjaustunteja...Itse olen miettinyt tämän ammatin vastuupuolta. Siis kai näillä jokin koulutus on tuohon niin mikä on sitten sen valmentajan vastuu mikäli joku kituuttaa dietillään elimistönsä sekaisin tai vaikkapa loukkaa itsensä tehdessään väkisten liian suurilla painoilla jotain progressiota, jonka mahdollisesti turboahdettuna itse treenaava valmentaja on hyväksi todennut. Voisiko siitä vaatia valmentajalta tai hänen vakuutusyhtiöltään korvauksia kuten paskasta työn jäljestä voi vaatia yrittäjältä? Liekkö tälläisiä keissejä on vielä yhtään tulilla?
Copy-paste peppuohjelman myyjä ei ole ammatti. Sotketko nyt ammatin ja tavan harjoittaa ammattiaan jotenkin samaksi asiaksi?
Sinulla ei varmaan ole mitään sitä vastaan, että henkilö on ammatiltaan striimaaja?
J. Nyyssölä on striimaaja.
Lähes kuka tahansa osaa vaihtaa autoonsa renkaat ja jos ei niin camoooon googlesta löytyy silti ohjeet, sieltä vaan kädettömät opiskelemaan.
Pitäskö rengasliikkeitä syyllistää kun tekevät renkaanvaihtoja jonka kuka vaan osaa tehdä kun vaan viitsii.
On se nyt kumma jos joku haluaa päästä helpolla ostamalla parilla kympillä valmisohjelman mut ei, tuolta vaan googlesta ettimään sadoista eri vaihtoehdoista
Ei tulis enää mielenkään alkaa vaihtaa ite renkaita. Helppo homma, mut mieluummin maksan 20 e jollekin rasvanäpille, et hoitaa homman. Vähän sama homma valmennuksissa.
Onko sulla jotain tiettyjä nimiä mielessä joilla näistä tuomioita jolloin tieto julkista ja onko tuo muuten kovinkin tavallista tomintaa kuntosaliyrittäjien keskuudessa ?Rahan teko on helvetin helppoa jos tosiaan moraali antaa periksi
Esim. Kuntosaliyrittäjä myy sivussa roinaa ja näistä saadut voitot tilitetään kuntosalin tilille pt-tunteina jolloin ne saadaan muutettua helposti puhtaaksi rahaksi ja saadaan samalla näyttämään firman liikevoitto hyvältä
Ja kun verottaja kyselee asiakastietoja, että saisikos asiakkaiden yhteystiedot jotka ovat olleet pt-valmennuksena, ne pitää antaa tai muuten käteispanot kusahtaa likaiseksi rahaksi. Vaikka annat kaverille 10 tonnia, joka sitten maksaa vitusti mukamas valmennuksesta, kyselee verottaja tämän verotietoja, että mistäs tämä 10 tonnin käteismaksuvara on kerätty. Sitten kun on kaava, että yhtäkkiä isompi määrä käteistä käyttäviä asiakkaita ilmestyy maksamaan liian korkeita summia valmennuksesta, koska 60 euroa tunti on paha laskuttaa 24/7, kun ihmisen pitää nukkuakin. Verottajaa ei kuseteta helpolla.Esim. Kuntosaliyrittäjä myy sivussa roinaa ja näistä saadut voitot tilitetään kuntosalin tilille pt-tunteina jolloin ne saadaan muutettua helposti puhtaaksi rahaksi ja saadaan samalla näyttämään firman liikevoitto hyvältä
Maksat 180e ohjeista miten vaihdat renkaat "nopeemmin" ja "paremmin"?
Toki kun osaaminen on tällä tasolla niin kyllä tuo ensimmäinen 20 viikkoa ainakin kannattaa jokaisen ottaa.
katso liitettä 217097
"Nyt ois taputeltu 20 viikkoa kovaa treeniä ja vähän katsottu siinä samassa mitä sitä suuhunsa laittaa..."
No kokeillaan toista esimerkkiä missä mennään moraalin rajoillaKaikki tietää aina jonkin hemmetin helpon tavan tehdä rahaa ja selityksen perään, ettei itse viitsi, mut ku muut. Ite oon niin ahne paska ja moraalikin olisi kohtalaisen löysä, et kertokaa nyt jumaliste mulle helppo tapa tehdä rahaa ni mä alan tekee sitä heti! Sellainen, josta ei kiinni jäädessään saa mitään rikesakkoo kovempaa, jos se on laitonta, eikä ole pelkoa omien rahojen häviämisestä.
Mulle on lähinnä jäänyt mieleen hirveä hypetys ja härdelli. Tuntuu että enemmän tätä myydään omalla elämäntavalla kuin tuloksilla. Eikä ole ainut nykyvalmentajista. Enkä sitä väitä, etteikö valmennus voisi olla silti aivan pätevä. No joo, siinähän se markkinointi ja myynti tulikin.Tuskin Matiaksen valmennukset myy sen takia nin hyvin, että niissä ois jotain erityistä tai spesiaalia muihin verrattuna, ero syntyy siinä, että Matias on hyvä markkinoimaan ja myymään.