BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En usko, että ketään oikeesti häiritsee treeniohjelmien myynti. On sitä paljon turhempiakin asioita joihin voi rahansa työntää.

IMO. JA NYT IHAN YLEISESTI VAAN:

Se mikä ihmisiä häiritsee on luultavasti se miten he tulkitsevat yrittäjän persoonan. Arvelisin, että bisneksessä esim. nämä piirteet kostautuvat jossain vaiheessa:
ylimielisyys, rehvastelu, toisten vähättely yms. Ihmiset tulkitsevat asioita eri tavalla.

Kauniita sanoja itseluottamuksesta, tässä muutama ilmainen lainaus ylimielisyydestä:

Ylimielisten ihmisten on aina oltava oikeassa, eivätkä he suvaitse sitä että joku väittää heitä vastaan tai että heitä korjataan, ja he ovat myöskin heidän oman turhautumisensa jatkuvia uhreja. Me tiedämme että ylimielisten ihmisten on vaikeaa nähdä omien tapojensa ”virheet”, todennäköisesti siksi että heidän nenänsä on niin lähellä peiliä, etteivät he näe edes itseään. Ylimielinen henkilö, oli hän minkä ikäinen tahansa, ”tietää kaiken”, eikä kukaan voi opettaa hänelle mitään, sillä se on jo hänen ”ansioluettelossaan”. Myöskin tarve olla parempi kuin kukaan muu missä tahansa tilanteessa, olosuhteessa tai asiayhteydessä muuttuu ”auktoriteetin harhaluuloksi”. Se on paikka, jossa kukaan ei saa häpäistä häntä, jossa hänen vastustamisensa millään muotoa on loukkaavaa.

Minun osalta tämä keskustelu on nyt tässä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Henk.koht valmennus tulee isoon arvoon siinä vaiheessa kun asiakkaalla on rajoitteita / esteitä / vammoja / muita huomioon otettavia seikkoja. Toki myös heille ketkä tarvitsevat 24/7 tuen ja ohjatut harjoitteet jne

Miten tämä käytännössä toteutetaan? Eikö olisi fiksumpaa pistää treenautettava ennemmin lääkärin pakeille kuin alkaa itse puoskaroimaan ilman pätevyyttä? Itsekin harkinnut Same Goal mutta lääkäri kehotti välttämään isompia painoja välilevyjen takia. Ois kyl siistii löytää jokin kikka näistä valmennuksista (hinnalla ei väliä) millä pystyis taas treenaa kovaa turboahdettuna vaikka on näitä rajoitteita/esteitä/vammoja.

Miten tämä käytännössä toteutetaan? Eikö olisi fiksumpaa pistää treenautettava ennemmin lääkärin pakeille kuin alkaa itse puoskaroimaan ilman pätevyyttä? Itsekin harkinnut Same Goal mutta lääkäri kehotti välttämään isompia painoja välilevyjen takia. Ois kyl siistii löytää jokin kikka näistä valmennuksista (hinnalla ei väliä) millä pystyis taas treenaa kovaa turboahdettuna vaikka on näitä rajoitteita/esteitä/vammoja.
Rautalanka taas pöydälle..

Jos sinulla on maitoallergia niin en laita raejuusto aamupuroon. Jos kyykkäminen sattuu polviin mutta prässi ei, niin en laita kyykkyä ohjelmaan. Jos sinulla on iso etuolkapäät mutta huonot takaolkapäät niin laitan etuvipareiden sijasta takavipareita.

En passita asiakasta lääkäriin pienien takaolkapäiden takia..

Jos sinulla on lääkärin palveluita vaativia ongelmia niin kyllä, suosittelen lääkärissä käymistä.

Diagnoosi lääkäriltä ja sen diagnoosin kanssa pätevän valmentajan puheille. Välilevyongelmat todella yleisiä mutta tiedän kourallisen kyseisestä oireesta kärsivää trenaajaa. Paljosta joutuu luopumaan mutta onneksi bodauksessa ei ole sääntöjä. Monipuoliselta nykyaikaiselta salilta löytyy vaikka minkämoista vehjettä jotka sallii 100% kovaa treenaamisen vaikka vaivoja olisi. Voimanosto on sitten eri juttu, se on kolme liikettä ja piste.

Täällä nyt niin paljon kommenttia on etten jaksa edes kaikkia lukea. Jos kuitenkin kävisitte Matiaksen nettisivuilta lukemassa mikä on valmennus ja mitä se tarjoaa eri paketissaan. Tai mitä ryhmävalmennus ylipäänsä on. Ei sitten tarvitse itse keksiä valmennuksen sisältöä omasta päästä.

Mä olen ihan käsittänyt että on paljon erilaisia tavoitteita jonka mukaan ohjelmakin mutta eikai siinä sitten mitään...

Jos kyse on markkinoilla olevan tuotteen kritisoinnista, niin siinä olisi varmaan hyvä sitten jollain tavalla perustella sitä, miksi Niemen valmennuspaketit olisivat huonoja. Olen ymmärtänyt, että niissä on jonkinlainen runko ja sitten netin kautta voi saada valmennustiimin jäseniltä neuvoja ja/tai customointia ohjelmaan omien tarpeiden mukaan.

Nyt on kuitenkin esitetty, että Niemi myisi pelkkiä copy-paste-ohjelmia. Onko tälle nyt jotain perusteita? Oletteko siis itse ostaneet niitä ohjelmia ja todenneet, että niihin ei ole saatavissa mitään lisäohjeistusta nettivalmennuksena? Voisivatko @_ThePunisher_ , @märkäkorva , @wnbkeho tai @Kortto kertoa kokemuksistaan tarkemmin?
Jopas täällä tuli keskustelua aiheesta. Omalta kohdaltani en ole esittänyt, että Niemi myisi pelkkiä valmisohjelmia. Kuten kirjoitin, niin ihmettelin yleisesti valmisohjelmien ostajakuntaa, sen määrää ja ostajaprofiilia. En puhunut copypasteista. Täällä tulikin paljon näkökulmia aiheesta ja ymmärrän niiden ohjelmien tarpeellisuuden joillekin nyt paremmin. Joskaan edelleenkään en itse ottaisi, enkä suosittelisi välttämättä kaverillekaan. Voi toki olla, että mieli muuttuisi jos tietäisin sisällöstä paremmin. Enkä puhu nyt edelleenkään vain Matiaksesta ja hänen ohjelmistaan. Kova temppu tuo myyntilukema on. Ja kyllähän sitä uutisiakin avataan henkilöistä joista ei välttämättä pidä, jos on herättävä otsikko. Tarkoitan vain, kun usein ihmetellään miksi joku katsoo videon vaikka sen henkilö herättäisi negatiivisia tuntemuksia. Itse kyllä satunnaisesti seuraan, enkä koe olevani mikään negaaja, vaikka sanaa viljelläänkin usein kritiikin yhteydessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen ollut Matiaksen valmennuksessa kohta 1 vuoden :rock: Mitä olen sanonut rahalle vastineeksi 🤔 Ammattitaitoa, monipuolisuutta, apua kun sitä tarvitsen!

Matiaksella on tosi kova ja ammattitaitoinen tiimi, Henk. Kohtaimista onnistuu myös tehdä ja tapaamisia myös! 🙂
Itse olen olut erittäin tyytyväinen Matiaksen valmennukseen :) se ei välttämättä sovi kaikille mutta suosittelen kokeilemaan 🙂

Itse olen ollut Matiaksen valmennuksessa kohta 1 vuoden :rock: Mitä olen sanonut rahalle vastineeksi 🤔 Ammattitaitoa, monipuolisuutta, apua kun sitä tarvitsen!

Matiaksella on tosi kova ja ammattitaitoinen tiimi, Henk. Kohtaimista onnistuu myös tehdä ja tapaamisia myös! 🙂
Itse olen olut erittäin tyytyväinen Matiaksen valmennukseen :) se ei välttämättä sovi kaikille mutta suosittelen kokeilemaan 🙂

Kuvia ennen ja jälkeen esille. Saa vähän motia omiinkin touhuihin :)

Olipa hyvä podcasti, taas kerran. Kiitos Rennelle.

Käsitykseni matiaksesta (otan luvan first name bases) muuttui kokonaan. Vaikka SG juttu ei ole minun brändi. Toivon hänelle ja yritykselle kaikkea hyvää ja menestystä. Tuohan hän maalle verotuloja, työllistää ihmisiä ja samalla saa elää unelmaansa.
Puhe kuinka hän auttaa muitakin yrittäjiä kasvattamaan bisnestä yms on hienoa touhua. Tämä aika tiivistetysti mitä haluaisin sanoa, mutta luurilla paska kirjoittaa, kun kämmenistä roikkuu 10 mulkkua sormien sijaam.

Zone-sarja -42%
Rautalanka taas pöydälle..

Jos sinulla on maitoallergia niin en laita raejuusto aamupuroon. Jos kyykkäminen sattuu polviin mutta prässi ei, niin en laita kyykkyä ohjelmaan. Jos sinulla on iso etuolkapäät mutta huonot takaolkapäät niin laitan etuvipareiden sijasta takavipareita.
Ok. En ole valmis maksamaan naapurin penaltakin saatavista neuvoista. Luulis jokaisen nuo ymmärtävän ilman, että siihen tarvitsee mitään nettivalmennusta. Näin rautalangasta väännettynä siis kankkulan kaivoon rahat.

Ok. En ole valmis maksamaan naapurin penaltakin saatavista neuvoista. Luulis jokaisen nuo ymmärtävän ilman, että siihen tarvitsee mitään nettivalmennusta. Näin rautalangasta väännettynä siis kankkulan kaivoon rahat.
Siis mitä vittua? No kun ei noita tunnu ymmärtävän moni kokenut treenaajakaan.

Tä Pirre_P ja Vatanen keskustelu on vähän outo.Vatasen ihan asiallisesta vastauksesta Pirre editoi tärkeimmän osan veke ja kommentoi sit alustusta muka hauskasti.

Vittu miten tyhmää sakkia kaikki urheilijat, kun maksavat valmentajasta vaikka kaikki tietämys on kaikkien saatavilla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom