BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vittu miten tyhmää sakkia kaikki urheilijat, kun maksavat valmentajasta vaikka kaikki tietämys on kaikkien saatavilla :D
Kyllä on niin suppea käsitys koko hommasta ettei mitään. Ai että on käsitys esim treenin toteutuksesta käytännössä? Jos siis lukee vaikka Branch Warrenin treenin selostuksen, niin automaattisestiko osaa ottaa kaiken irti itsestään? Nyt valot päälle jo oikeesti, menee aivan levottomaksi juttu ja sulla ei taida ihan kamalasti olla käsitystä mitä treeni vaatii kokonaisuudessaan. Mä takaan, että tuut mun kanssa treenaan, niin mä revin susta ne reservit irti ja suoritat paremmin kuin koskaan yksin. Sitä on valmennus myös. Miten voi olla noin älytön ja typerä ajatusmalli, että jos vain lukee treeniohjelman, niin se on siinä. Se pitää kato vielä suorittaakin, ei lukemalla mikään lihas kasva.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä on niin suppea käsitys koko hommasta ettei mitään. Ai että on käsitys esim treenin toteutuksesta käytännössä? Jos siis lukee vaikka Branch Warrenin treenin selostuksen, niin automaattisestiko osaa ottaa kaiken irti itsestään? Nyt valot päälle jo oikeesti, menee aivan levottomaksi juttu ja sulla ei taida ihan kamalasti olla käsitystä mitä treeni vaatii kokonaisuudessaan. Mä takaan, että tuut mun kanssa treenaan, niin mä revin susta ne reservit irti ja suoritat paremmin kuin koskaan yksin. Sitä on valmennus myös. Miten voi olla noin älytön ja typerä ajatusmalli, että jos vain lukee treeniohjelman, niin se on siinä. Se pitää kato vielä suorittaakin, ei lukemalla mikään lihas kasva.
Mistään en mitään tiedä mutta tais Rautaneitsyen heitto olla ihan puhdas läppä ja vastaus tuohon Pirre P postaukseen, näin ainakin itse asian ymmärsin. Tuskin itse on tuota mieltä.

No sitten pirre saa miettiä asiaa uudestaan. Piti kuitenkin selventää, että se mihin hommat yleensä kaatuu, on toteutus. Kaikki luulee, että lääkkeet ja muu paska on se millä lihas tehdään, ei, se tehdään salilla.

Sori Mike, mut toi mun kommentti oli aivan täysin sarkasmilla kirjoitettu vitsi, jos ei hymiöstä käynyt ilmi. Pirren viestien mukaan toi on hänen ajatusmaailmansa.. Mulla on kyllä kokemusta yli 10 vuoden valmentajasuhteesta, joka jatkuu edelleen.

Sori Mike, mut toi mun kommentti oli aivan täysin sarkasmilla kirjoitettu vitsi, jos ei hymiöstä käynyt ilmi. Pirren viestien mukaan toi on hänen ajatusmaailmansa.. Mulla on kyllä kokemusta yli 10 vuoden valmentajasuhteesta, joka jatkuu edelleen.
Sitten ei kyllä rautaneitsyen kriteerit täyty 👌

Pahoittelut, ohjataan siis pirrelle.

Kai ihminen itse on lähtökohtaisesti se paras asiantuntija siihen, tarvitseeko hän valmentajaa jossain tietyssä tilanteessa?
No ei varmasti ole:D Ja ettei sun tarvi vaivautua kysyyn, että, "Miksi ei?", niin vastaan jo valmiiks, että katso vaan ikkunasta ulos 1000 ensimmäistä kävelijää ja mieti, että olisko todellisuudessa heidän terveydelleen parempi, kun joku osaaja antais vähän neuvoja, kuinka päästä kondikseen.

No ei varmasti ole:D Ja ettei sun tarvi vaivautua kysyyn, että, "Miksi ei?", niin vastaan jo valmiiks, että katso vaan ikkunasta ulos 1000 ensimmäistä kävelijää ja mieti, että olisko todellisuudessa heidän terveydelleen parempi, kun joku osaaja antais vähän neuvoja, kuinka päästä kondikseen.

Mutta onko ns. tavalliselle pulliaiselle kehonrakentaja se paras vaihtoehto?

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta onko ns. tavalliselle pulliaiselle kehonrakentaja se paras vaihtoehto?
Samalla tavallahan se painonpudotus toimii oli sitten bodari tai lihava. Ja nyt vittuun ne roinakortit sit.

Ehkä lihavalla ihmisellä se kynnys lähteä kysymään neuvoa bodarilta on suurempi vaikka käsittääkseni Matias ja vaikka Bull auttaa kaikkia lähtökohdasta riippumatta

Samalla tavallahan se painonpudotus toimii oli sitten bodari tai lihava. Ja nyt vittuun ne roinakortit sit.

Ehkä lihavalla ihmisellä se kynnys lähteä kysymään neuvoa bodarilta on suurempi vaikka käsittääkseni Matias ja vaikka Bull auttaa kaikkia lähtökohdasta riippumatta

Riippuu varmaan mistä näkökulmasta, mutta ei se nyt aivan samalla tavalla toimi. Tietty se aina lopulta riippuu kulutetuista ja syödyistä kaloreista, mutta siinä välillä voi monikin asia vaihdella.

Tavalliselle pulliaiselle paras valmentaja on se, joka saa hänet motivoitua treenaamaan.

Jos henkilö on ei-liikunnallinen perusterve ihminen, hänelle saa merkittävää kunnonkohotusta kuka hyvänsä, joka ymmärtää edes jotain liikunnasta. Niemi saa, Bull saa, Utti saa, minä saan ja se ketjusalin kirjekurssitettu PT saa myös. - Sillä edellytyksellä että treenaaja tekee ohjeiden mukaan.

Liikuntaa harrastamattoman ihmisen saaminen paljon nykytilaa parempaan kuntoon ei ole vaikeaa. Edes valitulla liikuntamuodolla ei ole merkitystä, kunhan se ihminen alkaa liikkua, treenimäärät ja intensiteetti ovat nousujohteisia ja alussa ei treenata niin kovaa että tulee loukkaantumisia.

Väittäisin että Niemen paras ominaisuus valmentajana on karismaattinen persoona, joka vetoaa tiettyyn osaan ihmisistä ja motivoi nämä oikeasti noudattamaan hänen ohjeitaan, jolloin he myös kehittyvät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom