BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ai ssaatana.. Tsemppiä Matiakselle ja vaikkei se hirveästi videolta välity niin uskon että jonkin aikaa pyörii mielessä ja vituttaa toi kirjanpitäjä vastoinkäyminen

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voi kyllä osaksi syyttää ihan itseään. Ei se kirjanpito mitään rakettitiedettä ole ja hyvin pienellä itseopiskelulla kyllä toimitusjohtaja itse oppii niitä asiakirjoja sen verran ymmärtämään, että huomaa jos sieltä jotkut palkat jäävät kokonaan ilmoittamatta. Mutta kun ollaan tyhjästä yrittäjiksi lähdetty niin opitaan kantapään kautta.

Voi kyllä osaksi syyttää ihan itseään. Ei se kirjanpito mitään rakettitiedettä ole ja hyvin pienellä itseopiskelulla kyllä toimitusjohtaja itse oppii niitä asiakirjoja sen verran ymmärtämään, että huomaa jos sieltä jotkut palkat jäävät kokonaan ilmoittamatta. Mutta kun ollaan tyhjästä yrittäjiksi lähdetty niin opitaan kantapään kautta.
Ehheh mikä kommentti, juu ei se mitään rakettitiedettä tosiaan ole mutta siinä vaiheessa kun yrittäjä on kiireinen niin ei sillä välttämättä ole aikaa eikä intressejä tutkia sen tarkemmin sitä kirjanpitoa itse. Sen takiahan se kirjanpitäjä otetaan jotta itsellä olisi enemmän aikaa keskittyä itse bisnekseen. Sitä mukaa ku bisnes kasvaa myös työmäärä kirjanpidossa kasvaa. Sulla on sitten varmaan kirjanpito hyvin hanskassa kun tuollaista suollat, oletko verottajan kans paljonkin tekemisissä ollut?

It's not real, it's youtube. 60k turpaan kuulostaa hyvältä ja klikkiä tulee. Yrittäjä suurinpiirtein tietää missä mennään ja joo jotain voi jäädä maksamatta tai huomaamatta ja jotain tulla oikeesti yllätyksenä, mutta oliskohan nyt haluttu vähän hehkutella miten isoja bisneksiä tehdään, toivottavasti ton verran taskuista tippunu sohvatyynyjen väliin ja löytyy sieltä. ;-)

Ehheh mikä kommentti, juu ei se mitään rakettitiedettä tosiaan ole mutta siinä vaiheessa kun yrittäjä on kiireinen niin ei sillä välttämättä ole aikaa eikä intressejä tutkia sen tarkemmin sitä kirjanpitoa itse.

Sulla on sitten varmaan kirjanpito hyvin hanskassa!? oletko verottajan kans paljonkin tekemisissä ollut?

Joka kk toimitetaan tuloslaskelma ja halutessaan tasekin. Näkee kaiken myynneista, tuloihin, velat, varat ja juurikin enn.pid.velka, tyel velka jne. Kaikki kuukauden tuloslaskelmalla, jonka jokainen kyllä saa ja myös lukee.

On hanskassa. Olen melkein päivittäin.

Joka kk toimitetaan tuloslaskelma ja halutessaan tasekin. Näkee kaiken myynneista, tuloihin, velat, varat ja juurikin enn.pid.velka, tyel velka jne. Kaikki kuukauden tuloslaskelmalla, jonka jokainen kyllä saa ja myös lukee.

On hanskassa. Olen melkein päivittäin.
Hyvä. Sitten sulla pitäs myös olla käsitys siitä miksi yleensäkään kirjanpitäjä otetaan hoitamaan yrityksen kirjanpitoa. Kaikilla yrittäjillä ei tosiaan välttämättä riitä aika seuraamaan firman kirjanpitoa vaan se annetaan ammattilaisen tehtäväksi.

Hyvä. Sitten sulla pitäs myös olla käsitys siitä miksi yleensäkään kirjanpitäjä otetaan hoitamaan yrityksen kirjanpitoa. Kaikilla yrittäjillä ei tosiaan välttämättä riitä aika seuraamaan firman kirjanpitoa vaan se annetaan ammattilaisen tehtäväksi.

Kirjoitin jo ylös. Kirjanpitäjä tekee kirjanpidon ja toimittaa yrittäjälle kuun tuloslaskelman ja ilnoittaa maksettavat tiliöinnit. En osaa sanoa, onko tässä keississä pankkitunnarit annettu kirjanpitäjälle ja hän myös maksaa ne tilitettävät. En tiedä, en ole tuollaisista soppareista kuullu.

Kirjoitin jo ylös. Kirjanpitäjä tekee kirjanpidon ja toimittaa yrittäjälle kuun tuloslaskelman ja ilnoittaa maksettavat tiliöinnit. En osaa sanoa, onko tässä keississä pankkitunnarit annettu kirjanpitäjälle ja hän myös maksaa ne tilitettävät. En tiedä, en ole tuollaisista soppareista kuullu.
Kyllä niitä soppareita on monenlaisia. Kysymyshän on siitä mitä kirjanpitäjän kans sovitaan et mitä asioita hän hoitaa. Matiaksen tapauksesta en osaa sanoa mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nämähän on ihan sopimusasioita ja yksi välimuoto on että tilitoimisto hoitaa palkanmaksun sekä verojen yms. sellaisten maksun ja itse hoidetaan sitten kaikki muut laskut.
Jos jotain on jäänyt maksamatta kuten palkkojen sivukulut niin se raha pitäisi olla periaatteessa tallella tilillä jos liiketoiminta on alunalkaen kannattavaa tai sitten on pistetty haisemaan kun tililtä löytyy pitoa.
Ylipäätään pienyrittäjät (kuten minäkin) toimii perstuntumalla ja se ratkaisee mitä tilillä on oikeasti rahaa eikä taseet ja on elettävä intuition mukaankin että milloin on aika investoida milloin aika pitää puskuria.

Ei ole mitenkään tarkoitus irvailla kellekkään mutta kohta nähdään miten ne leasing mersut vaihtuu kaikessa hiljaisuudessa toyotaan eikä näy uusia postauksia tuninghommista.
Toisaalta siinäkin on ihan hyvää matskua kertoa suoraan että nyt ei mee ihan niin hyvin ja kertoa kuinka aikoo selvitä.

Zone-sarja -42%
Toisaalta siinäkin on ihan hyvää matskua kertoa suoraan että nyt ei mee ihan niin hyvin ja kertoa kuinka aikoo selvitä.

Ei vissiin tullut semmoista matskua...

Tuolta 60k -videolta minusta aika selvästi ilmenee, että Niemellä on ollut sopimus, jossa kirjanpitäjä hoitaa "kaiken". Suomessahan on sopimusvapaus ja kirjanpitäjälle voi jättää hoidettavaksi sen, mitä katsoo parhaaksi. Sekin videolta ilmeni, että jatkossa Niemi aikoo jatkossa olla paremmin selvillä veroasioistaan.

On se Niemi vaan aikamoinen sälli. Ensiksi video, että nyt menee huonosti ja kunnon nyyhkytarina, jolla vedotaan ihmisten hyväntahtoisuuteen ettei yritys menisi konkurssiin. Seuraavassa videossa myönnetään suoraan, että asiakkaita ”kusetettiin” maksimikiintiöllä ja muutenkin vaikutti koko toiminta laskelmoidulta (tuloksena ennätysmyynti). Jos olisin asiakas, saattaisi käydä mielessä, että onkohan itse ohjelmatkin ”kusetusohjelmia” tai millä muulla tavalla asiakasta viilataan linssiin. Ei kovin pitkäntähtäimen bisnestoimintaa mielestäni - asiakkaat eivät ole tyhmiä!

Suositut

Back
Ylös Bottom