BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sellaista kun ihmisten kunnioitus ei ymmärrä jos ei itse kunnioita muita. Someaika on sumentanut ihmisten näköä.

Juuri näin. Marko ei-niin-aktiivisena someihmisenä ole vielä selkeästi tottunut tähän jatkuvaan muista paskanpuhumiseen netissä, mikä valitettavasti on nykyään se uusi normaali, jolle kenenkään ei muka pitäisi edes korvaansa lotkauttaa. Helvetin surullista, että joidenkin asenne on tämä, kun joku perää vähänkään kunnioitusta tai alkeellisimpiakin käytöstapoja muilta netissä:

No lähinnä teet itsesi naurunalaiseksi joidenki silmissä mutta ei kai siinä, jatka valitsemallasi tiellä :LOL:

Zone-sarja -42%
Eikö tässä maailmassa ole jotain tähdellisempääkin tekemistä, kuin pahoittaa mielensä jonkun toisen somekirjoituksesta. Vittu aikuiset ihmiset. Saatanan mielensäpahoittajia koko vitun maailma nykyään täynnä. Menkää tekemään jotain hyödyllistä, älkääkä kitiskö netissä päivät pitkät. Tsempit vittu kaikille.

Eikö tässä maailmassa ole jotain tähdellisempääkin tekemistä, kuin pahoittaa mielensä jonkun toisen somekirjoituksesta. Vittu aikuiset ihmiset. Saatanan mielensäpahoittajia koko vitun maailma nykyään täynnä. Menkää tekemään jotain hyödyllistä, älkääkä kitiskö netissä päivät pitkät. Tsempit vittu kaikille.

Ja sitten kitiset itse täällä?

Kyllä tuo lammas-läppä nyt on mielestäni aika kevyt, enkä itse ainakaan nähnyt sillä viittausta Marko sinun faneihisi yleisesti. Kaikilla tuntuu vain olevan myös sellaisia faneja, jotka ovat ns.aina kaikesta samaa mieltä (ainakin somessa) tämän fanittamansa persoonan kanssa. Tällaisia ihmisiä voi huoletta mielestäni kutsua lampaiksi, eikä sekään kovin raju dissaus mielestäni ole. Mutta toki asiat voi nähdä eri tavoin. Omaan silmään tuo 'Leijonakuningas'-läppä oli kyllä enemmänkin hyväntahtoisen läpyskän heittämistä, kuin mitään vittuilua, mutta enpähän minä Matiasta tunne...

Onko pikkusen turhan iso numero tehty tosta lammas jutustakin jo. Turha ottaa liian vakavasti netissä sanottuja asioita, varsinkin kun jokainen sanoo välillä jotain hetken mielijohteesta. Itse en ihan ymmärrä mikä siinä niin hiertää vielä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja nyt kaikki joukolla hokemaan etten osta tästä puljusta ikinä mitään :ROFLMAO: Otatkohan sä Make nyt vähän liian tosissaan nuo "lammas" läpät ja samalla teet kaikkesi torpataksesi suomalaisen pienyrittäjän elämää. Mistä voit tietää vaikka tuon kuvan olis joku piruuttaan tehny saadakseen sut kilahtamaan "lammas" sanasta? Vai onko tuo jossain ihan julkisessa Matiaksen somesivuilla tai jossain muualla?

Jos joku yrittäjä haukkuu/loukkaa jotakin tiettyä asiakasta tai asiakasryhmää, niin pitäisikö se vaan hyväksyä vai tuoda asia esille? Siulla on Roku hyvä asenne ja hienot arvot :rolleyes::rolleyes:. Tollasta yrittäjää pitääkin kannattaa(y):yäk:(n):whistle:

Jos joku yrittäjä haukkuu/loukkaa jotakin tiettyä asiakasta tai asiakasryhmää, niin pitäisikö se vaan hyväksyä vai tuoda asia esille? Siulla on Roku hyvä asenne ja hienot arvot :rolleyes::rolleyes:. Tollasta yrittäjää pitääkin kannattaa(y):yäk:(n):whistle:
Varsinkin kun pyörii sivuistoilla, joka on suunnattu keholajien ystäville. Oma kehitys täysin nollissa ja edes kehdataan avautua lajin TODELLISELLE taitajalle, ni menee vähän yli. Matiaksen alkuaikoina todella pidin niistä videoista ja ukkelin touhuista. Linkkasin jopa vanhalle isäukolle(Laihialta) näitä alkuaikojen "kuninkaanna" videoita, koska ne oli niin aitoja ja hyvällä tavalla itsevarmoja.

Tänään juttelin treenikaverin kanssa, joka ei seuraa pakkista, mutta noita muita somekanavia kyllä. Kaveri alkoi siinä juttelemaan, että mikä vittu semmosta -Niemeä_ nykyään vaivaa? On niin ylimielinen, että yrjöttää. Kerroin vähän sitte näitä taustoja, ni kaveri totesi niistä tietämättä, että kyllä siitä sitte oikea kuva välittyi ja se ei ole imarteleva.

Mitä luulette "yrittämisen" ihannoijat kuinka käy Bulkkiohjelmat ja lippalakit kaupaksi, kun moinen kuva välittyy jo seuraamattomankin silmään? Edit. hän oli siis katsellut tämän uusimman kisakoosteen.

Menkää vittu nuorkauppakamarille noita yritysjuttujanne selostamaan. Näillä näytöillä Matiaksella ei täällä paljon ole annettavaa(bodaussivusto).

En tietenkään Matiasta henk. koht. tunne ja videoissa mies on oikein mukava, mutta noin ei alkavaa yritystoimintaa hoideta.

Kyllä tuo lammas-läppä nyt on mielestäni aika kevyt, enkä itse ainakaan nähnyt sillä viittausta Marko sinun faneihisi yleisesti. Kaikilla tuntuu vain olevan myös sellaisia faneja, jotka ovat ns.aina kaikesta samaa mieltä (ainakin somessa) tämän fanittamansa persoonan kanssa. Tällaisia ihmisiä voi huoletta mielestäni kutsua lampaiksi, eikä sekään kovin raju dissaus mielestäni ole. Mutta toki asiat voi nähdä eri tavoin. Omaan silmään tuo 'Leijonakuningas'-läppä oli kyllä enemmänkin hyväntahtoisen läpyskän heittämistä, kuin mitään vittuilua, mutta enpähän minä Matiasta tunne...

En nyt ota muuten asiaan kantaa, mutta eihän tuo nyt mihinkään muuhun viittaakaan kuin Savolaisen kannattajakuntaan. Jos peilaa siihen Niemen alkup. viestiin, mistä tämä koko härdelli sai alkunsa.

Ihmetyttää hiukan muutenkin tämä porukan dissaus Savolaista kohtaan tästä battlesta, kun Matiashan sen bensan ensimmäiseksi liekkiin heitti. Miksi Markon pitäisi nousta tämän casen yläpuolelle, mutta Matiakselta samaa ei vaadita?

Korjatkaa nyt jos olen väärässä, mutta lähtikö tämä koko ihan turhanpäiväinen sekoilu ja toisen mustamaalaaminen todellakin siitä liikkeelle, että toista nimitettiin tällä keskustelupalstalla "lampaaksi"? Siis ihan oikeasti?:woot:

Ei kai ihmiset nykyään näin herkkähipiäisiä ole. Vai ovatko.

Nyt Make ja Matias joku yhteistreenivideo pystyyn, Mike kuvaa saatana, jossa vittuillaan puolin ja toisin kaikkia lampaaksi, niin kaikki voittaa. Kaikki saa näkyvyyttä. Tässä nykyisessä täysin typerässä sodankäynnissä ei voita kumpikaan.

Viimeksi muokattu:
Korjatkaa nyt jos olen väärässä, mutta lähtikö tämä koko ihan turhanpäiväinen sekoilu ja toisen mustamaalaaminen todellakin siitä liikkeelle, että toista nimitettiin tällä keskustelupalstalla "lampaaksi"? Siis ihan oikeasti?:woot:

Ei kai ihmiset nykyään näin herkkähipiäisiä ole. Vai ovatko.
Koko keskustelu on luettavissa ihan täällä pakkiksella. Jos vaivaudut sen ihan itse lukemaan, niin ei ehkä tarvitse täällä kysellä? Varmasti se mielipide siitä kehittyy...

Koko keskustelu on luettavissa ihan täällä pakkiksella. Jos vaivaudut sen ihan itse lukemaan, niin ei ehkä tarvitse täällä kysellä? Varmasti se mielipide siitä kehittyy...

No täsmälleen sen mielikuvan minä sain, mitä keskustelua aiemmin seurasin. Ei tämmöisessä aivan turhanpäiväisessä riidankylvännässä voita lopulta kukaan. Nielkää jokainen ylpeytenne ja pussatkaa.

Ihmetyttää hiukan muutenkin tämä porukan dissaus Savolaista kohtaan tästä battlesta, kun Matiashan sen bensan ensimmäiseksi liekkiin heitti. Miksi Markon pitäisi nousta tämän casen yläpuolelle, mutta Matiakselta samaa ei vaadita?

Varmaan ihmiset oletti että Savolaiselta löytyisi aikuismaisempi lähestymistapa asiaan. Matiakselta ei vaadita siksi että kaikki olettaa ettei se siihen kykene.

No mietis nyt ihan oikeasti mistä tämä koko keissi alkoi? Joku sanoin sanan lammas niin puoli pakkotoistoa sekos siitä ja alko välittömästi älytön Matiaksen dissaaminen, kyllä elämän pitää olla aika vituillaan jos joka lammas sanasta vetää tollaset pultit. En todella tunne edes Matiasta mutta eiköhän tuo ollu ihan leikillään heitetty kommentti. Mutta jos sinäkin vedät herneet joka somekirjoituksesta niin onnea valitsemallesi tielle. Ja tottakai omia arvoja saa puolustaa ja pitääkin mutta Make nyt olis voinu kuitata tuon vaikka kakaran heittona ja heittää vastapalloon jotain mutta ei mies vetää himmeet pultit ja eikun instaliveä pystyyn asian tiimoilta. Olette te aika velikultia :ROFLMAO:

Varmaan ihmiset oletti että Savolaiselta löytyisi aikuismaisempi lähestymistapa asiaan. Matiakselta ei vaadita siksi että kaikki olettaa ettei se siihen kykene.

Juuri tämä, kuvittelin et Makella hermo pitää eikä lähde mukaan tuollaiseen lapselliseen läpänheittoon mut väärässä olin. En mä ainakaan voi tuolle kuvalle kuin nauraa minkä oli jostain lasten sadusta tehty, mikä ei ollut edes mitenkään nimetty et se oli Makelle tarkoitettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom