Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellaista kun ihmisten kunnioitus ei ymmärrä jos ei itse kunnioita muita. Someaika on sumentanut ihmisten näköä.
No lähinnä teet itsesi naurunalaiseksi joidenki silmissä mutta ei kai siinä, jatka valitsemallasi tiellä
Eikö tässä maailmassa ole jotain tähdellisempääkin tekemistä, kuin pahoittaa mielensä jonkun toisen somekirjoituksesta. Vittu aikuiset ihmiset. Saatanan mielensäpahoittajia koko vitun maailma nykyään täynnä. Menkää tekemään jotain hyödyllistä, älkääkä kitiskö netissä päivät pitkät. Tsempit vittu kaikille.
Ja sitten kitiset itse täällä?
Todellakin mutta en ole muuta väittänytkään.Ja sinä myös.
Ja nyt kaikki joukolla hokemaan etten osta tästä puljusta ikinä mitään Otatkohan sä Make nyt vähän liian tosissaan nuo "lammas" läpät ja samalla teet kaikkesi torpataksesi suomalaisen pienyrittäjän elämää. Mistä voit tietää vaikka tuon kuvan olis joku piruuttaan tehny saadakseen sut kilahtamaan "lammas" sanasta? Vai onko tuo jossain ihan julkisessa Matiaksen somesivuilla tai jossain muualla?
Varsinkin kun pyörii sivuistoilla, joka on suunnattu keholajien ystäville. Oma kehitys täysin nollissa ja edes kehdataan avautua lajin TODELLISELLE taitajalle, ni menee vähän yli. Matiaksen alkuaikoina todella pidin niistä videoista ja ukkelin touhuista. Linkkasin jopa vanhalle isäukolle(Laihialta) näitä alkuaikojen "kuninkaanna" videoita, koska ne oli niin aitoja ja hyvällä tavalla itsevarmoja.Jos joku yrittäjä haukkuu/loukkaa jotakin tiettyä asiakasta tai asiakasryhmää, niin pitäisikö se vaan hyväksyä vai tuoda asia esille? Siulla on Roku hyvä asenne ja hienot arvot . Tollasta yrittäjää pitääkin kannattaa
Kyllä tuo lammas-läppä nyt on mielestäni aika kevyt, enkä itse ainakaan nähnyt sillä viittausta Marko sinun faneihisi yleisesti. Kaikilla tuntuu vain olevan myös sellaisia faneja, jotka ovat ns.aina kaikesta samaa mieltä (ainakin somessa) tämän fanittamansa persoonan kanssa. Tällaisia ihmisiä voi huoletta mielestäni kutsua lampaiksi, eikä sekään kovin raju dissaus mielestäni ole. Mutta toki asiat voi nähdä eri tavoin. Omaan silmään tuo 'Leijonakuningas'-läppä oli kyllä enemmänkin hyväntahtoisen läpyskän heittämistä, kuin mitään vittuilua, mutta enpähän minä Matiasta tunne...
Koko keskustelu on luettavissa ihan täällä pakkiksella. Jos vaivaudut sen ihan itse lukemaan, niin ei ehkä tarvitse täällä kysellä? Varmasti se mielipide siitä kehittyy...Korjatkaa nyt jos olen väärässä, mutta lähtikö tämä koko ihan turhanpäiväinen sekoilu ja toisen mustamaalaaminen todellakin siitä liikkeelle, että toista nimitettiin tällä keskustelupalstalla "lampaaksi"? Siis ihan oikeasti?
Ei kai ihmiset nykyään näin herkkähipiäisiä ole. Vai ovatko.
Koko keskustelu on luettavissa ihan täällä pakkiksella. Jos vaivaudut sen ihan itse lukemaan, niin ei ehkä tarvitse täällä kysellä? Varmasti se mielipide siitä kehittyy...
Ihmetyttää hiukan muutenkin tämä porukan dissaus Savolaista kohtaan tästä battlesta, kun Matiashan sen bensan ensimmäiseksi liekkiin heitti. Miksi Markon pitäisi nousta tämän casen yläpuolelle, mutta Matiakselta samaa ei vaadita?
Jos joku yrittäjä haukkuu/loukkaa jotakin tiettyä asiakasta tai asiakasryhmää, niin pitäisikö se vaan hyväksyä vai tuoda asia esille? Siulla on Roku hyvä asenne ja hienot arvot . Tollasta yrittäjää pitääkin kannattaa
Varmaan ihmiset oletti että Savolaiselta löytyisi aikuismaisempi lähestymistapa asiaan. Matiakselta ei vaadita siksi että kaikki olettaa ettei se siihen kykene.