BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä tuo lammas-läppä nyt on mielestäni aika kevyt, enkä itse ainakaan nähnyt sillä viittausta Marko sinun faneihisi yleisesti. Kaikilla tuntuu vain olevan myös sellaisia faneja, jotka ovat ns.aina kaikesta samaa mieltä (ainakin somessa) tämän fanittamansa persoonan kanssa. Tällaisia ihmisiä voi huoletta mielestäni kutsua lampaiksi, eikä sekään kovin raju dissaus mielestäni ole. Mutta toki asiat voi nähdä eri tavoin. Omaan silmään tuo 'Leijonakuningas'-läppä oli kyllä enemmänkin hyväntahtoisen läpyskän heittämistä, kuin mitään vittuilua, mutta enpähän minä Matiasta tunne...
Ihan sama asia on tapahtunut lukemattomia kertoja mulle, samaa mieltä ovat perseennuolijoita, ei siitä kukaan ole vetänyt kamalaa sotaa että nyt kaikki on perseennuolijoita. En tajua ite mikä tossa oli nin kamalaa, Matias nyt ei tarkoittanut varsinaisesti juurikaan sitä että kaikki olis jotain munattomia vätyksiä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mista tama Kuningas lappa on saanut alkunsa? Onko Matias voittanut jotain kisoja tms?
Katsoin joskus pari minuuttia Matiaksen videota jossa mies keuli autollaan/rahoillaan, siihen loppu katteleminen. Rahaa ei kuitenkaan tehda lippalakkikaupoilla niin paljoa etta olis tarvetta alkaa keulimaan. Ja ne joilla sita rahaa oikeasti on eivat siita huutele yleensa :)

Eikö kukaan muista Matiaksen ensimmäistä vai toista kisavideota, jossa Matias lähetti terveisiä kaikille Pakkotoiston Jonneille, että lopettaa huutelun, ellei ole samassa kondiksessa. Sillon ei muistaakseni kukaan vetänyt herneitä nokkaan, nyt niitä on mennyt joillakin useampi ja syvälle :D miks?

Eikö kukaan muista Matiaksen ensimmäistä vai toista kisavideota, jossa Matias lähetti terveisiä kaikille Pakkotoiston Jonneille, että lopettaa huutelun, ellei ole samassa kondiksessa. Sillon ei muistaakseni kukaan vetänyt herneitä nokkaan, nyt niitä on mennyt joillakin useampi ja syvälle :D miks?
Koska ja kun savon Maken kunniaa on loukattu ja syvästi kutsumalla luultavasti läpällä faneja lampaaksi. Tollasta ei anteeksi anneta ja tehdään kaikkensa että loukkaajan bisnekset saadaan dissattua pystyyn.

Lammas sana on tänä päivänä vaarallinen sana, sillä saa puoli pakkotoistoa kimppuunsa:eek:

Koska ja kun savon Maken kunniaa on loukattu ja syvästi kutsumalla luultavasti läpällä faneja lampaaksi. Tollasta ei anteeksi anneta ja tehdään kaikkensa että loukkaajan bisnekset saadaan dissattua pystyyn.

Lammas sana on tänä päivänä vaarallinen sana, sillä saa puoli pakkotoistoa kimppuunsa:eek:
Ei itse tarkoitus ole saada bisneksiä lyttyyn, vaan saada tuollainen ylimielisen natiainen ymmärtämään, että ei voi huudella ainakaan minun suuntaan mitä sattuu.
Ja yleensä, jos se paskanjauhaminen alkaa näkyy rahantulossa tälläiset ihmiset viimeistään herää, koska raha on näille kaikki kaikessa.
Ikävä kyllä se tehdään bisneksen takia, eikä siksi, että kasvettas ihmisenä, ja osattais pyytää anteeksi, jos on mokannut.
Ihan mielenkiinnosta kysyn Roku, että mitä jos sinun naapurisi haukkuisi vaikka sinun perhettä jatkuvasti, tai joku dissais sinun kaveria jne, mitä sanoisit? Luultavasti antaisit sen jatkua, koska toinen on vaan niin lapsellinen. Minä en toimi ikinä noin.
Jotkut näistä minun faneista on pysyneet minun tukena kymmeniä vuosia, niin hyvinä kuin huonoina aikoina ja jos joku räkänokkä alkaa heitä nimittelemään, niin he kyllä ansaitsevat sen, että seison heidän takana, enkä katso tälläistä läpi sormien. Sen olen heille vähintään velkaa, siitä tuesta mitä olen saanut vuosien varrella.

Viimeksi muokattu:
Ihan sama asia on tapahtunut lukemattomia kertoja mulle, samaa mieltä ovat perseennuolijoita, ei siitä kukaan ole vetänyt kamalaa sotaa että nyt kaikki on perseennuolijoita. En tajua ite mikä tossa oli nin kamalaa, Matias nyt ei tarkoittanut varsinaisesti juurikaan sitä että kaikki olis jotain munattomia vätyksiä.
Mikenäkin puolustaisin kyllä omia foorumilaisia, ne ovat kuitenkin sinua "elättäneet" vuosikausia. Olet paljosta kiitollisuuden velassa näille ihmisille, jotka täällä käy. Muista se aina kommenteissasi, vaikka ihmisten kommentit ei välttämättä miellytäkkään.
Paskanpuhumista ei kenenkään tarvi katsoa, sitä en tarkoita.

Niin no, Niemi lähti Vatasen kanssa Thaimaahan.Hänen perinteiset arvostelijansa aloittivat arvostelun miten se on väärin.Vatasen videolla näkyy hieno hotellihuone,hyvä sänky,hyvänlainen treenipaikka ja lisäks selviää että Matias tilaa palvelusta safkat valmiiks tehtynä ja pakattuna,paketeissa lukee selvästi paljonko kanaa sekä riisiä ja vielä treenikin näkyy maistuvan hyvän kaverin eli Vatasen kanssa.
Tässä kohtaa voi heilutella sekä perinteistä Kateuskorttia että Bodymunkki-korttia.

Jostain syystä Savolainen moitti kaikkea tätä,nukkumista sekä treenailua,vaikka itse istui ymmärtääkseni Oulussa tarkkailemassa tilannetta.Tämän jälkeen nämä ""97eisaakoskaanunohtua" tyypit ryntäsivät paikalle.

Niemi pyysi Markoa soittamaan Mentulalle jos on jotain sanomista ja nimitti tätä "97eisaakoskaanunohtua"" porukkaa lampaiksi.

Nythän tilanne näyttää siltä että Savolainen meinaa myydä näille faneilleen koko satsin asusteita ja lippalakkeja kunhan saa asian jotenkin järjestettyä,rahoitus,tätä varten asian pitää nähtävästi olla esillä.

Viimeksi muokattu:
Ihan mielenkiinnosta kysyn Roku, että mitä jos sinun naapurisi haukkuisi vaikka sinun perhettä jatkuvasti, tai joku dissais sinun kaveria jne, mitä sanoisit?
Totahan netti on väärällään ja se on aivan vitun sama mitä siihen sanoo tai on sanomatta. Kaikki tosin sanoo, että ignooraa, sitten sekään ei kelpaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin no, Niemi lähti Vatasen kanssa Thaimaahan.Hänen perinteiset arvostelijansa aloittivat arvostelun miten se on väärin.Vatasen videolla näkyy hieno hotellihuone,hyvä sänky,hyvänlainen treenipaikka ja lisäks selviää että Matias tilaa palvelusta safkat valmiiks tehtynä ja pakattuna,paketeissa lukee selvästi paljonko kanaa sekä riisiä ja vielä treenikin näkyy maistuvan hyvän kaverin eli Vatasen kanssa.
Tässä kohtaa voi heilutella sekä perinteistä Kateuskorttia että Bodymunkki-korttia.

Jostain syystä Savolainen moitti kaikkea tätä,nukkumista sekä treenailua,vaikka itse istui ymmärtääkseni Oulussa tarkkailemassa tilannetta.Tämän jälkeen nämä ""97eisaakoskaanunohtua" tyypit ryntäsivät paikalle.

Niemi pyysi Markoa soittamaan Mentulalle jos on jotain sanomista ja nimitti tätä "97eisaakoskaanunohtua"" porukkaa lampaiksi.

Nythän tilanne näyttää siltä että Savolainen meinaa myydä näille faneilleen koko satsin asusteita ja lippalakkeja kunhan saa asian jotenkin järjestettyä,rahoitus,tätä varten asian pitää nähtävästi olla esillä.
No ei pidä alkuunkaan paikkaansa. En moittinut treenaamista, vaan sanoi, että ei ole järkevää lähreä kesken kova dieetin Thaimaaseen ja sehän vaan on fakta. Kertonut moneen kertaan, miksi se ei ole järkevää. Mutta jos et ole koskaan tehnyt mitään tosissaan, et luultavasti sitä ymmärrä, vaan sinusta on hienoa olla jossain Thaimaassa.
Olin itse siellä kuukauden, ja oli yhtä helvettiä sen kuumuuden jne kanssa.
Ja Matias sanoi paljon muutakin :)
Ja minun paitahanke on ihan omaksi huviksi tehty, ei mikään bisnes.

No ei pidä alkuunkaan paikkaansa. En moittinut treenaamista, vaan sanoi, että ei ole järkevää ja sehän vaan on fakta. Kertonut moneen kertaan, miksi se ei ole järkevää. Mutta jos et ole koskaan tehnyt mitään tosissaan, et luultavasti sitä ymmärrä, vaan sinusta on hienoa olla jossain Thaimaassa.
Olin itse siellä kuukauden, ja oli yhtä helvettiä sen kuumuuden jne kanssa.
Mutta jos on tärkeä duuni ja tärkeä kisaaminen, niin ei sitä voi toista pudottaa pois. Silloin sovelletaan tilanteen mukaan. Se on järkevää. Tyhmää on uhrata kaikki bodauksen alttarilla.

Ei itse tarkoitus ole saada bisneksiä lyttyyn, vaan saada tuollainen ylimielisen natiainen ymmärtämään, että ei voi huudella ainakaan minun suuntaan mitä sattuu.
Ja yleensä, jos se paskanjauhaminen alkaa näkyy rahantulossa tälläiset ihmiset viimeistään herää, koska raha on näille kaikki kaikessa.
Ikävä kyllä se tehdään bisneksen takia, eikä siksi, että kasvettas ihmisenä, ja osattais pyytää anteeksi, jos on mokannut.
Ihan mielenkiinnosta kysyn Roku, että mitä jos sinun naapurisi haukkuisi vaikka sinun perhettä jatkuvasti, tai joku dissais sinun kaveria jne, mitä sanoisit? Luultavasti antaisit sen jatkua, koska toinen on vaan niin lapsellinen. Minä en toimi ikinä noin.
Jotkut näistä minun faneista on pysyneet minun tukena kymmeniä vuosia, niin hyvinä kuin huonoina aikoina ja jos joku räkänokkä alkaa heitä nimittelemään, niin he kyllä ansaitsevat sen, että seison heidän takana, enkä katso tälläistä läpi sormien. Sen olen heille vähintään velkaa, siitä tuesta mitä olen saanut vuosien varrella.
Kävisin henkilökohtaisesti kysymässä et mikä naapurilla hätänä. Jos toteaisin et se oli huuli heittäisin tuplat takaisin, jos taas toteaisin et naapuri on tosissaan haukkumisessa ottaisin luulot pois ja vääntäisin nenästä.

Toki ymmärrän pointtisi mutta kun katsoo kokonaisuutta mistä tämä teidän välinen lähti niin aika pienestä sinun pään sisään pääsee. Olet kuitenkin monelle esimerkki ja iso osa suomibodausta. Kuvittelin et hermosi on rautaa etkä tartu mitättömiin huulen heittoihin. Lapsellista tuo lammastelukin on en mä sitä edes kiistä.

Zone-sarja -42%
Kävisin henkilökohtaisesti kysymässä et mikä naapurilla hätänä. Jos toteaisin et se oli huuli heittäisin tuplat takaisin, jos taas toteaisin et naapuri on tosissaan haukkumisessa ottaisin luulot pois ja vääntäisin nenästä.

Toki ymmärrän pointtisi mutta kun katsoo kokonaisuutta mistä tämä teidän välinen lähti niin aika pienestä sinun pään sisään pääsee. Olet kuitenkin monelle esimerkki ja iso osa suomibodausta. Kuvittelin et hermosi on rautaa etkä tartu mitättömiin huulen heittoihin. Lapsellista tuo lammastelukin on en mä sitä edes kiistä.
Hermoista en tiedä :), mutta aina kun joku sorkkii minulle tärkeitä ihmisiä, niin en anna asian olla. En ikinä!

Se oli duunia se Thaimaanreissu.
Millä lailla? Jos tarkoitat sieltä otettuja videoita jne, niin olisi ne varmaan voinut lähempänäkin tehdä ja parempaa bisnestä on menestyä kisoissa ja sitä tuo reissu ei varmasti tukenut. Tiedät reissanneena, mitä tekee kropalle aikaerot ja kun lämpö vaihtuu -20 +30 asteeseen. Ja pahin skenaario tuossa oli, että kun bakteerikanta täysin eri, niin paha mahatauti olisi katkaissut koko projektin.
Eli yksinkertaisesti riski ei ollut videoiden arvoinen, kun ne olisi voinut toteuttaa paljon paremmassa paikassa.

Miks jollekin pitäis olla kateellinen, jos on saanut muutaman kympin nettivalmennuksilla ja lippalakeilla? Vai siitä, että ”wauuuu menee ihan thaimaahan”? Vai siitä että vedetään apteekillinen lääkkeitä eikä tehdä ollenkaan lihaa edellisiin kisoihin verrattuna?

Savolainen ihmetteli, miks
Millä lailla? Jos tarkoitat sieltä otettuja videoita jne, niin olisi ne varmaan voinut lähempänäkin tehdä ja parempaa bisnestä on menestyä kisoissa ja sitä tuo reissu ei varmasti tukenut. Tiedät reissanneena, mitä tekee kropalle aikaerot ja kun lämpö vaihtuu -20 +30 asteeseen. Ja pahin skenaario tuossa oli, että kun bakteerikanta täysin eri, niin paha mahatauti olisi katkaissut koko projektin.
Eli yksinkertaisesti riski ei ollut videoiden arvoinen, kun ne olisi voinut toteuttaa paljon paremmassa paikassa.

Tottakai se oli työmatka, niin sai matkan verovähennyksiin. Kuvattiinhan siellä video ja tuli tätä laifstailia tähän. Mutta siis oikeastihan se oli vain lomamatka.

Sitten kun olit oikeassa kaikesta, eli ei päässy kuntoon, oli offilla liian rasvanen jne.. Nyt ollaan niin menestyjää kun on nettivalmennus ja lippalakit tuottanu muutaman kympin, niin ego on kovilla.

Hermoista en tiedä :), mutta aina kun joku sorkkii minulle tärkeitä ihmisiä, niin en anna asian olla. En ikinä!

Kyllä juu, toimintatapasi on tullut selväksi. Ensimmäisenä Matiaksen ketjuun dissaamaan hänen lippalakin myyntiä ja täysin tarkoituksella saada karavaanisi mukaan tähän dissaukseen. Jos olisit mies hoitaisit tämän Matiaksen kans keskenään etkä huutelis täällä hänen ketjussa lippalakeista.

Allek antaa positive feedbäkkiä Matiakselle. Taannoin kirjailin viestin koskien hieman ylimalkaista asennetta yrittäjästatusta kohtaan ja sen mukanaan tuomiin lievi-ilmiöihin. Raha etc. Kirjoitin asiallisesti tehden selväksi asian pointin. Mielestäni sen keskustelun ympärillä käyty viestittely näkyi suoraan Matiaksen sosiaalisessa mediassa.

Turha itsensä, yrittämisen ja rahan nostattaminen vähentyi ja snäpit yms muuttuivat takaisin sille totutulle tasolle mitä on mukava seurata. Sen sijaan nostan nyt toisen vaikuttajan tähän, kun puolimuotoinen ehkä vitsillä heitetty elvistely päättyi valtikka tuntui siirtyneen Porvooseen. Toki tankkausvideot, luis vuittonit heitetään varmaan myös vitsillä niin allekirjoittaneen ajatusmaailmaan ei se vaan sovi. Eikä välttämättä tarvitsekkaan, mutta esimerkiksi 2500euron polttoainekuluista kertominen on täysin turhanpäiväistä, joka auttamatta kääntyy elvistelyksi vaikka kuinka neutraaleilla laseilla asiaa tutkiskelee. Ja kun peilatakaan kokonaisuutta, pari vuotta sitten ei ollut mitään, nyt firmat pyörii niin annetaan palaa ja isosti. Sikäli näitä nähnyt pienen urani aikana ja jopa voi todeta, että normaalia kuin epänormaalia. Toki ymmärrän täysin, jos ja kun rahaa on niin siitä pitää osata nauttia, mutta miten ulosanti jaetaan on sitten asia erikseen. Päätän keskustelun Eppu Normaaliin, annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan. Jokainen tyylillään, tämä on keskusteluforum, joten oletan tämän ääneen sanomisen olevan sallittua, enkä kirjoita negatiivisesti - yritän rakentavasti.

Suositut

Back
Ylös Bottom