Ei itse tarkoitus ole saada bisneksiä lyttyyn, vaan saada tuollainen ylimielisen natiainen ymmärtämään, että ei voi huudella ainakaan minun suuntaan mitä sattuu.
Ja yleensä, jos se paskanjauhaminen alkaa näkyy rahantulossa tälläiset ihmiset viimeistään herää, koska raha on näille kaikki kaikessa.
Ikävä kyllä se tehdään bisneksen takia, eikä siksi, että kasvettas ihmisenä, ja osattais pyytää anteeksi, jos on mokannut.
Ihan mielenkiinnosta kysyn Roku, että mitä jos sinun naapurisi haukkuisi vaikka sinun perhettä jatkuvasti, tai joku dissais sinun kaveria jne, mitä sanoisit? Luultavasti antaisit sen jatkua, koska toinen on vaan niin lapsellinen. Minä en toimi ikinä noin.
Jotkut näistä minun faneista on pysyneet minun tukena kymmeniä vuosia, niin hyvinä kuin huonoina aikoina ja jos joku räkänokkä alkaa heitä nimittelemään, niin he kyllä ansaitsevat sen, että seison heidän takana, enkä katso tälläistä läpi sormien. Sen olen heille vähintään velkaa, siitä tuesta mitä olen saanut vuosien varrella.