BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei itse tarkoitus ole saada bisneksiä lyttyyn, vaan saada tuollainen ylimielisen natiainen ymmärtämään, että ei voi huudella ainakaan minun suuntaan mitä sattuu.
Ja yleensä, jos se paskanjauhaminen alkaa näkyy rahantulossa tälläiset ihmiset viimeistään herää, koska raha on näille kaikki kaikessa.
Ikävä kyllä se tehdään bisneksen takia, eikä siksi, että kasvettas ihmisenä, ja osattais pyytää anteeksi, jos on mokannut.
Ihan mielenkiinnosta kysyn Roku, että mitä jos sinun naapurisi haukkuisi vaikka sinun perhettä jatkuvasti, tai joku dissais sinun kaveria jne, mitä sanoisit? Luultavasti antaisit sen jatkua, koska toinen on vaan niin lapsellinen. Minä en toimi ikinä noin.
Jotkut näistä minun faneista on pysyneet minun tukena kymmeniä vuosia, niin hyvinä kuin huonoina aikoina ja jos joku räkänokkä alkaa heitä nimittelemään, niin he kyllä ansaitsevat sen, että seison heidän takana, enkä katso tälläistä läpi sormien. Sen olen heille vähintään velkaa, siitä tuesta mitä olen saanut vuosien varrella.
Suoraselkäisen miehen on tuollaista vaikea selittää nykyajan ajatusmaailman omaavalle. Riittää kun ulospäin vaan saa

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Screenshot_20190530-115434.png

Pisti hymyilyttämään tämä foorumilla. Niemen mainos "kunto nousee ja palkkaa tulee" ja alla Matias Niemen ketju

Kyllä juu, toimintatapasi on tullut selväksi. Ensimmäisenä Matiaksen ketjuun dissaamaan hänen lippalakin myyntiä ja täysin tarkoituksella saada karavaanisi mukaan tähän dissaukseen. Jos olisit mies hoitaisit tämän Matiaksen kans keskenään etkä huutelis täällä hänen ketjussa lippalakeista.

Eiköhän sinunkin mielipiteesi ole tullut jo selväksi. Olet jankannut täällä nyt samaa asiaa useamman sivun verran, joka nyt on sinänsä hiukan oudohkoa kaverilta, jota tämä tapaus vain "naurattaa". Vaikeakin kirjoitella jatkuvasti naurunpyrskähdyksien lomassa?

Aina näitä keskimääräistä matalammalla impulssikynnyksellä varustettujen nahinoita on ollu viihdyttävää seurata. Mutta nyt kun mukaan on tullut vielä raha niin nyt tää kenttä vasta hauska onkin. Jokaisella omat firmat, valmennukset, vaatteet ja pienestä asiakaskentästä käydään taistelua. Noh, vahvin voittaa.

Ja raha, se on kaiken takana. Mä lyön vaikka pääni pantiksi, että jonainlailla tämänkin takana on raha. Se on yllättävän monen asian takana loppujen lopuksi.

Kyllä tuo lammas-läppä nyt on mielestäni aika kevyt, enkä itse ainakaan nähnyt sillä viittausta Marko sinun faneihisi yleisesti. Kaikilla tuntuu vain olevan myös sellaisia faneja, jotka ovat ns.aina kaikesta samaa mieltä (ainakin somessa) tämän fanittamansa persoonan kanssa. Tällaisia ihmisiä voi huoletta mielestäni kutsua lampaiksi, eikä sekään kovin raju dissaus mielestäni ole. Mutta toki asiat voi nähdä eri tavoin. Omaan silmään tuo 'Leijonakuningas'-läppä oli kyllä enemmänkin hyväntahtoisen läpyskän heittämistä, kuin mitään vittuilua, mutta enpähän minä Matiasta tunne...
Näin minäkin tämän ajattelin.

Fakta on se että, ihan sama mitä Make sanoo, niin täälä on sellanen ihmisryhmä, joka on aina samaa mieltä (lampaat). Ja tämä ihmisryhmä unohtaa täysin kaiken muun. Kun Make jotain sanoo niin siinä unohdetaan kaikki kritiikki varsinaista sisältöä kohtaan ja siihen ei jumalauta sanota vastaan mitään.

Varmaan mahtavaa kun täällä on näitä lampaita jotka jumaloi sun tekemisiä ja syö sun kädestä sanot sä ihan mitä tahansa.

Totuuden siemen tuossa siis todellakin on. Tuosta "lammas"-sanasta on tehty vaan nyt niin iso juttu. Yhtä hyvin se voisi olla joku toinen pieni harmiton eläin. En ymmärrä miksi vertauskuva on otettu noin kirjaimellisesti ja viestin pohjimmainen tarkoitus unohdettu; ei siis ihmisten haukkuminen lampaiksi vaan Maken asemaa foorumin keskustelukulttuurissa. Vielä kun otetaan huomioon, että Matias on Etelä-Pohjanmaalta, jossa asiat sanotaan suoraan ja kaunistelematta ja jossa tuollaiseen kielenkäyttöön ollaan ehkä totuttu niin tuo saattaa kuulostaa pahemmalta ihan toiselta seudulta kotoisin olevan korvaan. Itse olen Pohjanmaalta eikä minulle tullut tuon viestin luettua mieleenkään takertua tuohon sanaan.

Ei tuo Niemen viesti mikään fiksu veto ollut mutta ei siitä herranjumala olisi tarvinnut tehdä näin isoa juttua..

Näin minäkin tämän ajattelin.

Fakta on se että, ihan sama mitä Make sanoo, niin täälä on sellanen ihmisryhmä, joka on aina samaa mieltä (lampaat). Ja tämä ihmisryhmä unohtaa täysin kaiken muun. Kun Make jotain sanoo niin siinä unohdetaan kaikki kritiikki varsinaista sisältöä kohtaan ja siihen ei jumalauta sanota vastaan mitään.

Totuuden siemen tuossa siis todellakin on. Tuosta "lammas"-sanasta on tehty vaan nyt niin iso juttu. Yhtä hyvin se voisi olla joku toinen pieni harmiton eläin. En ymmärrä miksi vertauskuva on otettu noin kirjaimellisesti ja viestin pohjimmainen tarkoitus unohdettu; ei siis ihmisten haukkuminen lampaiksi vaan Maken asemaa foorumin keskustelukulttuurissa. Vielä kun otetaan huomioon, että Matias on Etelä-Pohjanmaalta, jossa asiat sanotaan suoraan ja kaunistelematta ja jossa tuollaiseen kielenkäyttöön ollaan ehkä totuttu niin tuo saattaa kuulostaa pahemmalta ihan toiselta seudulta kotoisin olevan korvaan. Itse olen Pohjanmaalta eikä minulle tullut tuon viestin luettua mieleenkään takertua tuohon sanaan.

Ei tuo Niemen viesti mikään fiksu veto ollut mutta ei siitä herranjumala olisi tarvinnut tehdä näin isoa juttua..
Niin, Make sanoi että kunto jää vajaaksi ja sehän jäi. Matias epävarmana kyseli itse kisavideollaan, että oli paras kunto eikö ollutkin. Sitten kun totesi itsekin, että ei nyt riitä lihasmassa näihin karkeloihin tällä hetkellä, niin sitä epävarmuutta paikattiin kertomalla kuinka ennemmin tehdään syksyllä 100k rahaa kuin kisataan.

Mitä tulee etelä-pohjalaiseen kulttuuriin, niin sehän menee niin, että uhoa jos edes aiot tehdä jotain ja jos homma kusee, niin uhoa entistä enemmän ja pistä epäonnistuminen muiden piikkiin. On täällä oikeitakin tekijöitä, mutta harva niistä selittelee.

Samaan aikaan pyydetään ostamaan lippalakkia, hupparia ja valmennusta, niin siinä voi kohderyhmässä kato käydä. Kilpailu tuolla alalla on kovaa ja siellä on valmentajia, jotka nakuttaa vuodesta toiseen +200ke tuloja ilman, että asia ei tule vastaan kuin verotiedoissa.

Kyllähän se nyt vaan on niin, et lampailla tarkoitetaan ihmisiä jotka ei itse tiedä asiasta ja uskovat jutut "kuulon perusteella" eikä halua ajatella/kyseenalaistaa asiaa oikeasti itse. Onhan se raju fakta, että harvassa on ne ihmiset ketkä on esim. jumalan/jeesuksen nähny ja uskoo siihen ihan vaan sen takia koska muutkin uskovat (maailman isoin bisnes). Helpompi on yhtyä toisen näkemykseen kuin kertoa omansa tai edes miettiä asiaa syvemmin itsekseen, totuus sattuu. "Nöyrä pitää olla, mutta ei tarvitse nöyristellä "ajatus vie jo elämässä pitkälle. Hyvää kesää kaikille :)

Kevyt ”it escalated quickly” meemi ilmassa

Executive summary:

1. Matias meni Thaimaaseen kesken kisaprepin
2. Marko kirjoitti, että tuo kyllä haittaa valmistautumista ja lopputulosta
3. Matias vastasi suurinpiirtein niin, että täällä on hyvät ruoat ja kehonrakennus ei ole hänelle kaikki kaikessa. Viestin sävy oli hieman kiukkuinen ja tämä kuuluisa lammasviittaus tuli tässä yhteydessä
4. Marko vastasi, että tuollaista ylimielistä dissaajaa pitäisi vetää korville, että oppii käyttäytymään
5. Matias vastaa jotain joka loppuu kaneettiin *olit kova* (viittauksena että ei enää kova)

Tämän jälkeen Matias ei ole kirjoitellut

Liiketoiminnan kannalta voi olla any publicity is good publicity. En tiedä. Toki pohjanmaan ulkopuolella viestintä näyttäytyy asiasta mitään tietämättömälle joko ylimielisyytenä tai sitten kombona nuoruudesta ja hermojen kiristymisestä dietillä

Sehän oli jo ollutta ja mennyttä. Hupias myönsi ettei ollut fiksu veto, (liian lyhyt) dietti sekoitti pään, työkiire painoi niskassa, pahoitteli henkilökohtaisuuksiin menemistä ja lopetti Maken seuraajien nimittelyn. Eiku hetkinen. Ihan voi peiliin katsoa kaikesta paskasta mitä saa ja on todellakin sen ansainnut. Ylimielinen pentu ei usko ennen kuin kaikki lelut on viety.

Make ja kaikki muut, joilla on silmät ja korvat, näkivät ettei tuosta kuntoon keretä, kehitystä ei tunnuta saavan aikaan ja thaimaan reissu tuohon kohtaan osoittaa, että puolilla valoilla puuhastellaan muutenkin. Mielestäni Makella ollut hyvät perustelut sanomisiinsa ja on ne tuonut esille.

Tässä taitaa olla kyse siitä, että Hupiaksen ego ei kestä sitä että oltiin väärässä ja hiivitään Snäpin puolelle pitämään viimeisistä egon rippeistä kiinni. Kyllä saa hävetä silmät päästään sellaista aikuista, joka rytkyjä tuollaiselta kakaralta ostaa.

Tainnut jo bisneksiin vaikuttaakin, sen verran agressiivista kampanjaa nyt nämä muutama nimimerkki (huom. samat jotka kehuneet sivutolkulla ylimielisyyttä, kehitystä, tulevaa kisakuntoa jne.) jo vetää. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ongelma nykyään on se että porukka ei osaa ottaa kritiikkiä vastaan. Työelämässä tulee jatkuvasti idiootteja vastaan ja jos kokaisen kanssa lähtisi vääntää niin eihän siitä tule mitään. Ei tarvitse tietenkään kuunnella vittuilua mutta voi miettiä miten vastaa kritiikkiin ja myös miten sitä annetaan.

Eiköhän sinunkin mielipiteesi ole tullut jo selväksi. Olet jankannut täällä nyt samaa asiaa useamman sivun verran, joka nyt on sinänsä hiukan oudohkoa kaverilta, jota tämä tapaus vain "naurattaa". Vaikeakin kirjoitella jatkuvasti naurunpyrskähdyksien lomassa?

Totta turiset toveri, olisihan tuon tuon voinut jättää vähemällekkin. Ei mulla mitään vaikeuksia ole kirjoitella täältä naurun seasta mutta jos ihan totuuden nimissä tätä koko keissiä katsoo niin aika vakavaksi vetää kuinka mitättömistä asioista pääsee jonkun ihon alle. Ja riitelyjä tulee aina olemaan kun ihmiset keskustelee mutta tuota en edelleenkään ymmärrä et tietentahtoen toisen bisneksiä yritetään dissata ja torpata oman fanilaumansa kanssa. Se jos jokin on kusipäistä hommaa, ei tuo pienyrittämien suomessa muutenkaan mitään herkkua ole siitä pitää verottaja huolen. Eikä minulla ole Makea vastaan mitään ole, arvostan häntä bodi ihmisenä edelleen mutta tulipahan se nähtyä että huumorintajua hänellä ei taida hirveesti olla. Itse olisin ottanut tuon Niemen kuva tekeleen huumorilla ja pistäny tuplasti parempaa takaisin.

Voi jeesus mitä kitinää täälä on. Lauma akkoja natisee ku tullu paha mieli ku toinen sanoi lampaaksi. :cry:

Alkakaa modet jo poistella näiden viestejä. Eikö tämä asia ole jo selvä.

Savolainen edelleen seissyt sinä kuuluisana "tasavertaisena" lavalla niiden huippu kehonrakentajien vierellä, joiden nimiä täälläkin on monet ketjut ja porukka fanittanut vuosia.

Veikkaan että joillekin lätkä-äijille se on kuin MM-95 jota katsotaan uudestaan ja uudestaan pari kertaa vuodessa kuluneen VHS kasetin läpi.

Viime vuosina Make katosi kuvasta, oli huhuja ties mitä, että miten huonosti miehellä menee ja täälläkin oltiin huolissaan ja toivottiin Makelle paluuta normielämään ja että edes välillä kirjoittelisi kuulumisiaan.

Noh, lopulta Make teki comebackin juuri niinkuin kaikki toivoivat, näytti olevan taas kondiksessa niin fyysisesti kuin henkisesti. Vastaili mielellään kysymyksiin ja vuorovaikutti. Se vanha kaikkien tuntema SUPERMASSA oli palannut.

Se, että porukka on kiinnostunut ja antaa arvostusta Suomen kovimmalle ei ole mitään lammastelua vaan ihan aitoa fanitusta. Oli osana mukana Ylilaudan Jonnet tai ei.

Jos amatöörikehonrakentaja ei osaa ottaa rakentavaa kritiikkiä vastaan mieheltä, joka on käynyt läpi kaiken sen mitä se menestys aivan huipputasolla vaatii, niin sanattomaksi vetää.

Zone-sarja -42%
Savolainen edelleen seissyt sinä kuuluisana "tasavertaisena" lavalla niiden huippu kehonrakentajien vierellä, joiden nimiä täälläkin on monet ketjut ja porukka fanittanut vuosia.

Veikkaan että joillekin lätkä-äijille se on kuin MM-95 jota katsotaan uudestaan ja uudestaan pari kertaa vuodessa kuluneen VHS kasetin läpi.

Viime vuosina Make katosi kuvasta, oli huhuja ties mitä, että miten huonosti miehellä menee ja täälläkin oltiin huolissaan ja toivottiin Makelle paluuta normielämään ja että edes välillä kirjoittelisi kuulumisiaan.

Noh, lopulta Make teki comebackin juuri niinkuin kaikki toivoivat, näytti olevan taas kondiksessa niin fyysisesti kuin henkisesti. Vastaili mielellään kysymyksiin ja vuorovaikutti. Se vanha kaikkien tuntema SUPERMASSA oli palannut.

Se, että porukka on kiinnostunut ja antaa arvostusta Suomen kovimmalle ei ole mitään lammastelua vaan ihan aitoa fanitusta. Oli osana mukana Ylilaudan Jonnet tai ei.

Jos amatöörikehonrakentaja ei osaa ottaa rakentavaa kritiikkiä vastaan mieheltä, joka on käynyt läpi kaiken sen mitä se menestys aivan huipputasolla vaatii, niin sanattomaksi vetää.

Just noin. Make nyt on monien mielessä kaikkien aikojen kovimman lavakunnon saavuttanut kehonrakentaja, mutta tämä ei nyt ehkä liity varsinaiseen aiheeseen. Videoissa Maken kommunikaatio ja ulosanti on ollut aina rehellistä, avointa ja on osannut puhua itselleen herkistä aiheista, mikä osoittaa tällaisessa alfa-maskuliinisuusskenessä todellista vahvuutta ja on sen nuoruuden testosteronin ajaman hierarkkiamiekkailun yläpuolella. Ylimielisyyttä en muista nähneeni koskaan Maken teksteissä tai olemuksessa, mutta tämä on toki rajattu havainto vain somesta ja kirjoituksista. Mutta kuten sanottua Matias on vielä nuori kaveri ja moottoritie on kuuma ja aikaa kasvamiselle on.

Totta turiset toveri, olisihan tuon tuon voinut jättää vähemällekkin. Ei mulla mitään vaikeuksia ole kirjoitella täältä naurun seasta mutta jos ihan totuuden nimissä tätä koko keissiä katsoo niin aika vakavaksi vetää kuinka mitättömistä asioista pääsee jonkun ihon alle. Ja riitelyjä tulee aina olemaan kun ihmiset keskustelee mutta tuota en edelleenkään ymmärrä et tietentahtoen toisen bisneksiä yritetään dissata ja torpata oman fanilaumansa kanssa. Se jos jokin on kusipäistä hommaa, ei tuo pienyrittämien suomessa muutenkaan mitään herkkua ole siitä pitää verottaja huolen. Eikä minulla ole Makea vastaan mitään ole, arvostan häntä bodi ihmisenä edelleen mutta tulipahan se nähtyä että huumorintajua hänellä ei taida hirveesti olla. Itse olisin ottanut tuon Niemen kuva tekeleen huumorilla ja pistäny tuplasti parempaa takaisin.

Täältä kans lakki nousee päästä yrittäjiä kohtaan, oli se lakki minkä merkkinen tahansa

Suositut

Back
Ylös Bottom