Masusta eroon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kasari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mul on muodostumas tohon navan alapuolelle tollai "outokumpu" :lol1: ja haluaisin päästä siit eroo. Oisko apuja? Samal haluisin kiinteyttää vatsalihaksii...

Mitä jos koittaisit laihduttaa??? kannattaa alottaa searchin käytöllä
Eikä se sun vatsalihakses kiinteydy.Kasvaa se voi.

Juu, elikkä ei se pelkkä vatsalihasten teko sitä kumpua siitä vyötäröltä hävitä. Elikkä eikun vaan rasvaa polttamaan. Siinä sitten samalla teet vatsojakin niin kyllä sieltä lopulta se six-packikin paljastuu.

Originally posted by Kasari
Mul on muodostumas tohon navan alapuolelle tollai "outokumpu" :lol1: ja haluaisin päästä siit eroo. Oisko apuja? Samal haluisin kiinteyttää vatsalihaksii...

Vähennä oluen juontia jos sullon sellanen "köllykkä" :kippis2:

Nii sitä just piti kysyy et mikä keino olis paras tapa polttaa sitä rasvaa? Sori en esittäny alkukyssärii selkeesti... :(

Juu kesäl tuli vedettyy kaljaa, mut viimex yli kuukaus sitte:kippis1: . Onha sitä "kaljakessiä" siinä myös :hmmm:

Aamulla kun heräät, niin juo ~0.5l vettä ja lähde juoksulenkille. Älä syö mitään ennen lähtöä. Kun tulet lenkiltä pidä vielä muutama kymmenen minuuttia taukoa ruoasta ja sitten vasta syö aamupala. Jos saisit lenkkeilyn viikoittain neljään kertaan, niin tulokset ilmenisi huomattavan nopeasti. Tuolla voi saada jopa 1.5-2kg viikossa lähtemään, jos tarpeeksi reenaa :) Rasvaa vaan palamaan niin kyllä se sixpack esiin tulee..

Muistaa vaan sitten että ei se vatsasta pelkästään se rasva lähde, vaan myös muualta, tarkkaile mitä syöt, liika rasvaruoka pois ja syöt vähemmän mitä kulutat....Thermogeenit peliin, niitä saa hyvin varustetuista lisäravinne liikkeistä, helpottaa rasvan palamista.....

Originally posted by Rock^
Tuolla voi saada jopa 1.5-2kg viikossa lähtemään, jos tarpeeksi reenaa :)

Täh?? Mistä tollasen luvun keksit? oletan nyt että tässä vain juostaan ja nipistellään ruuasta, eli ei käytetä mitään termogeeneja tms. ja ihan totta että tuo juoksemalla kunto kohoaa, mutta siitä voi olla montaa mieltä että onko se PARHAIN tapa polttaa rasvaa.

Originally posted by Loadmaster
Thermogeenit peliin, niitä saa hyvin varustetuista lisäravinne liikkeistä, helpottaa rasvan palamista.....

Kerropas lisää. Siis tarkemmin mitä thermogeenejä ja mistä saa ja mitä ne vaikuttaa? Searchilla löytyi aiheesta juttua vain roinaforumin puolelta.

Originally posted by Äijä
mitä thermogeenejä ja mistä saa ja mitä ne vaikuttaa?

tuota boosmanin sivuilla myytävää VitaLIFE ThermogenicBoosteria oon kuullu kehuttavan, siinä on ma huangia (efedriinin "esiaste" tjs). en tiedä toimiiko kun en oo ite kokeillu... mutta valitettavasti voi melkein sanoa että laillisilla termogeeneilla ei kannata odottaa kovin suuria tuloksia ja sitäpaitsi ne on yleensä ihan helvetin kalliita. Ne piristää varmaan jonkun verran, ja kiihdyttää aineenvaihduntaa ehkä. Mutta luulenpa että saat aika hyviä tuloksia ihan liikunnalla ja ruokavalion siistimisellä. Ja kannattaa käyttää oikeenlaisia öljyjä että saat rasva-aineenvaihdunnan käyntiin, eti searchilla siitä on ollu pajon juttua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehkä Wintikka vois vastata Äijä:lle... :D

Mun mielestä paras rasvanpoltto liikunta on reipas kävely.. pulssi nousee liian korkeaksi (ainakin mulla) juostessa. Kannattais tosiaan selailla palstaa ja käyttää searchia! "dietti", "rasvanpoltto" yms, niin luulisi tietoa löytyvän.

Itellä lähti masu kun järkeisti syömisen ja lisäs vähän aerobista. Kymmenen kiloo oon tällä hetkellä keveempi ku puoli vuotta sitten. Ennen säästettiin sillä että vedettiin koulussa maha niin turvoksiin ettei illalla tarvinnu / pystyny syömään. Syöntiä oli korkeintaan tommoset 3 ateriaa päivässä. Eikä mistään prtsku/hiilari/rasva -suhteista tietookaa. Mut sit ku rupes syömään 5 - 6 kertaa päivässä pienempiä aterioita, laskeskeli vähän noita p/h/r-suhteita ja lisäs aerobista ni rupes tuloksia näkymään.

Tällä hetkellä onkin ongelma sitten se ettei paino taho nousta sitten ni millään, liekö aineenvaihdunta lisääntyny uuden elämäntyylin seurauksena vai mikä...

Originally posted by metalman
Täh?? Mistä tollasen luvun keksit? oletan nyt että tässä vain juostaan ja nipistellään ruuasta, eli ei käytetä mitään termogeeneja tms.

Mä olen n.10kg kevyempi, kuin 5 viikkoa sitten... laske siitä. Kävelin ja nipistelin ruuasta... ;)

Ensimmäisenä viikkona taisi lähteä jopa nelisen kiloa = nesteitä...painon putoaminen dieetin alussa voi olla hyvinkin dramaattista ensimmäisen kahden viikon aikana, lipolyysi on tällä ajanjaksolla kaikkein kovimmillaan.

Tiputin kyllä painoa aivan liian nopeaan...veikkaan, että hitaammalla tyylillä olis varmaan jääny vähän enemmän lihaakin jäljelle. No silti +5kg viime massakautta edeltäneeseen painoon, pakko se on natuna semmoseen olla tyytyväinen.

Originally posted by Kilppa
Mä olen n.10kg kevyempi, kuin 5 viikkoa sitten... laske siitä

Kuinka monta lenkkiä viikossa? Yleensäkin: miten treenipäivänä lenkkeily? Punttitreeni on Ma,ke ja pe. Aamulenkit olen käynyt ti, to ja la, mässäpäivä sunnuntai ja silloin en lenkkeile eli jos lisää aerobista, on se tehtävä reenipäivänä.

Originally posted by Krusifiksi
Yleensäkin: miten treenipäivänä lenkkeily?

Mulla menee reenit ma,ke,pe(,su). Lenkit on (ma,)ke,pe ja la. Tuntuu luonnollisemmalta lepäillä reenin jälkeisinä päivinä eikä kimmota heti kuudelta aamulla riuhtomaan. Sitten kun on sen välipäivän tunnelmoinut niin onkin taas reenipäivän aamuna pirteä lähteä lenkille ja illemmalla vääntämään. Tuloksista en osaa vielä sanoa.

Originally posted by Kilppa
Mä olen n.10kg kevyempi, kuin 5 viikkoa sitten... laske siitä. Kävelin ja nipistelin ruuasta... ;)

Kunnioitettava suoritus, käytitpä termoja tai et (oletan ettet käyttäny mitään "laitonta"). Itsekkin tällä hetkellä poltan rasvaa, mutta HUOM en todellakaan ole dieetillä.

Ihmetteli tota 2,5 kiloa viikossa sillä, että uskon ettei pelkällä lenkkeilyllä ja pikku nipistelyillä tollasta vauhtia laihdu. kunnon dieetillä varmasti laihtuukin. Tollanen kuva mulla on mutta toisaalta jokainen kroppa on erilainen, eli en usko että ite pystyisin polttamaan noin nopeasti rajullakaan dieettaamisella.

Originally posted by metalman
tuota boosmanin sivuilla myytävää VitaLIFE ThermogenicBoosteria oon kuullu kehuttavan, siinä on ma huangia (efedriinin "esiaste" tjs).

Itse ostin juuri Fat Burnereita tosin en rasvan polttoon vaan lisä boostiin treenaamiseen. Mulla toimii hyvin (sisältää juuri tuota ma huangia ja muita piristäviä seikkoja), tosin vaan treenin aikana saattaa esiintyä närästystä ja joskus treenin jälkeen huono olo.....mutta sen kärsin....makso 120 tabua 38€ ja sillä selviää monia kuukausia kun en ota kun yhden kerralla´, enkä jälkeen 18.00 muuten menee yöunet.....Jos rasvanpolttoon ni sitten 2 tai 3 tabua enne treeniä

En tiedä kuuluuko tämä replay roinafoorumin puolelle, pyydän anteeksi jos näin on ja moderaatorithan voi tämän sitten sinne siirtää.:kippis1:

Käykö porukka lenkillä ympäri vuoden vaikka massaa kasvattaakin? Olen vaan kuullut ettei massakaudella paljon kannata airobista harrastaa.. Itse en ole harrastanut, mutta ajattelin alkaa ku on taas pieni vararengas ympärillä vaikkakin vatsalihakset näkyykin (paitsi alimmat)..

Yksinkertaista, syö enemmän kuin kulutat. Onhan se selvää että tiheällä lenkkeilyllä saa kilot lentämään. Juokseminen liikuntana on erittäin tehokasta kaloreiden polttoa, jopa tehokkaampaa kuin uinti. Ja vatsalihasliikkeitä vielä lenkin päälle niin avot. Toki joissakin saleissa on hyvän tekniikan omaavat kuntopyörät, joissa löytyy rasvanpoltto-ohjelmia. Esim. 20minuutissa niillä saa poltetuksi jopa 300kcal (vastus vaihtuu minuutin välein 4,6,8,10,12 tms). Suosittelen sitäkin. Tosin erään tutkimuksen mukaan pyöräily heikentää hedelmällisyyttä, nojoo, rajotetaan vähän :)

Oho meni sanat sekasin :) KULUTA enemmän kuin syöt. Tosin ei kannata mennä liiallisuuksin sen dieetin kanssa, kunhan karsii rasvoja (ei kokonaan) ja juo paljon. Vihannekset/hedelmät plussaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom