Masusta eroon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kasari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by otr
Käykö porukka lenkillä ympäri vuoden vaikka massaa kasvattaakin? Olen vaan kuullut ettei massakaudella paljon kannata airobista harrastaa.. Itse en ole harrastanut, mutta ajattelin alkaa ku on taas pieni vararengas ympärillä vaikkakin vatsalihakset näkyykin (paitsi alimmat)..

Kyllä mä teen aerobista vaikka massaa haenkin. Ihan hyvää tekee yleiskunnolle ja treenikin tuntuu kulkevan paremmin.. Mutta en tee niin paljoa kuin esim "kiristäessä".. Ei mitään aamulenkkejä, vaan pari kertaa viikossa rauhallista kävelylenkkiä tai salilla kävelyä tai pyöräilyä (n.20 min) treenin jälkeen. Paino on noussut kesästä, milloin hiukan kiristin noin 4 kiloa ja vatsat näkyyy edelleen jotenkuten, paitsi se alin palkki :p

Originally posted by Superman77
Kyllä mä teen aerobista vaikka massaa haenkin. Ihan hyvää tekee yleiskunnolle ja treenikin tuntuu kulkevan paremmin.. Mutta en tee niin paljoa kuin esim "kiristäessä".. Ei mitään aamulenkkejä, vaan pari kertaa viikossa rauhallista kävelylenkkiä tai salilla kävelyä tai pyöräilyä (n.20 min) treenin jälkeen. Paino on noussut kesästä, milloin hiukan kiristin noin 4 kiloa ja vatsat näkyyy edelleen jotenkuten, paitsi se alin palkki :p

:D Jees.. Kyllähän mä tosiaan salilla pyöräilen jonkin verran ja tuleehan sitä muutaman kerran viikossa käveltyä (varsinkin joskus lauantaisin ku joutuu kiertelee muijan kaa kauppoja :lol2: ), mutta vois käydä mittauttamassa rasvaprosentin ja jos se näyttää liian pahoja lukemia niin alottaa pieni dietti.. Kesäks pitää kyllä kiristää toi alin palkkikin näkyviin ..

Eihän nyt aerobisen määritelmä voi olla kiinni suorituksen pituudesta tai sykkeestä muuten kuin että liian suurella sykkeellä tehty harjoitus menee helposti anaerobisen puolelle. Aerobinen liikunta=liikunta jossa energiantuotto tapahtuu hapen avulla.

Originally posted by meitsi
Eihän nyt aerobisen määritelmä voi olla kiinni suorituksen pituudesta tai sykkeestä muuten kuin että liian suurella sykkeellä tehty harjoitus menee helposti anaerobisen puolelle. Aerobinen liikunta=liikunta jossa energiantuotto tapahtuu hapen avulla.

Eläminen on aerobista :p Mutta aerobinen liikunta, niinkuin mä sen käsitän, on aerobisen- eli kardiovaskulaarisenkunnon (sydämen ja verenkiertoelimistön kyky ottaa happea ilmasta ja käyttää sitä elimistön energiantuotantoon) ylläpitoa tai kehittämistä. Ja tämä tapahtuu tehokkaasti korkeammilla sykkeillä (kuitenkin niin ettei maksimaalinen hapenottokyky ylity ja harjoitus muutu anaerobiseksi). Harvoin kävelysykkeet nostaa merkittävästi aerobista kuntoa.

Njaa. No käviskö tällänen:

aerobinen liikunta=liikunta jossa energiantuotto tapahtuu hapen avulla

aerobinen kuntoilu=aerobisen- eli kardiovaskulaarisenkunnon (sydämen ja verenkiertoelimistön kyky ottaa happea ilmasta ja käyttää sitä elimistön energiantuotantoon) ylläpitoa tai kehittämistä

;)

Originally posted by meitsi
Njaa. No käviskö tällänen:

aerobinen liikunta=liikunta jossa energiantuotto tapahtuu hapen avulla

aerobinen kuntoilu=aerobisen- eli kardiovaskulaarisenkunnon (sydämen ja verenkiertoelimistön kyky ottaa happea ilmasta ja käyttää sitä elimistön energiantuotantoon) ylläpitoa tai kehittämistä

;)

Now we're talking... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon kuullu jostain ihme kaalikeitto dietistä jossa syödään pelkkää kaalikeittoa ja niin paljon kuin jaksaa. Eräs vanhempi salillakävijä (jolla kyllä oli ilmeisesti rasvaa paljon) oli pudottanu jotain melkein 10kg 40 päivässä.. Onko kellään lisää tietoa tällaisesta dieetistä??:)

Originally posted by Harrastelija
Oon kuullu jostain ihme kaalikeitto dietistä jossa syödään pelkkää kaalikeittoa ja niin paljon kuin jaksaa. Eräs vanhempi salillakävijä (jolla kyllä oli ilmeisesti rasvaa paljon) oli pudottanu jotain melkein 10kg 40 päivässä.. Onko kellään lisää tietoa tällaisesta dieetistä??:)

Siis... olihan tämä vitsi? OLIHAN??? Mietipäs nyt itse, mitä tapahtuu lihaksille, jos elät pari viikkoa (melkein) pelkällä kaalikeitolla...

Nesteet kyllä lähevät kropasta huithelkattiin, mutta rasvaa tuolla keinolla ei saa juurikaan poltettua. Ja lihakset huutaa hoosiannaa... ÄLKÄÄ siis kokeilko tätä kotona!!!:evil:

Niinjoo, en ole itse kokeillut. Tosiaankaan.:rolleyes:

Mitä tuolla puhuttiin että joustessa pulssi nousee liian korkealle? Haittaako liian korkea pulssi jotenkin rasvan polttoa, vai mitä tällä tarkoitettiin?

Originally posted by Joubronx
Mitä tuolla puhuttiin että joustessa pulssi nousee liian korkealle? Haittaako liian korkea pulssi jotenkin rasvan polttoa, vai mitä tällä tarkoitettiin?
Mitä nopeammaksi syke menee sitä suurempi osa käytetystä energiasta on hiilareita, toisin päin taas pienemmällä sykkeellä elimistö käyttää enemmän rasvaa energia lähteenä. Polarin artikkelien mukaan max 60% käytetystä energiasta voidaan ottaa rasvasta. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon että tämä on PROSENTUAALINEN osuus kulutetusta energiasta, eli kovemmalla intensiteetillä saatetaan käytännössä kuluttaa enemmän rasvaa koska kokonaisenergia kulutus on suurempi. Lisäksi korkea intensiteettinen harjoitus lisää aineenvaihduntaa eli rasva palaa paremmin.

Originally posted by Harrastelija

joo, vastaavanlaisia on jossa syödään pelkästään esim. tomaattikeittoa. systerini joskus teki tota viikon ajan, ei oo tomaattikeitto maistunu sen jälkeen :p
muistaakseni tuon tomaattikeiton sulatteleminen kuluttaa enemmän kaloreita ku mitä siitä saa, samoin ku esim kiinankaalin syöminen.

varmasti tehokasta mutta eiköhän kaikki lihaksetkin häivy tommosella nollan kalorin dieetillä :D

Originally posted by mass
muistaakseni tuon tomaattikeiton sulatteleminen kuluttaa enemmän kaloreita ku mitä siitä saa, samoin ku esim kiinankaalin syöminen.
Voiko toi voi olla mahdollista? Mielenkiintoista jos on! :confused:

Pirkka-vinkki: Syö tomaattikeittoa REILUSTI ennen nukkumaan menoa , mutta säilytä normaali ruokavalio. Muutaman viikon kuluttua tulet huomaamaan , että rasvaprosenttisi pienentyy!

Kaikki te jotka haluatte pienentää rasva-prosenttia , niin voin suositella ZONE-ruokavaliota! itselläni on vuodessa kehonpainon pysyessä samana rasvaprosentti laskenut yli 5 prosenttia..

Originally posted by Kraftwerk n
Kaikki te jotka haluatte pienentää rasva-prosenttia , niin voin suositella ZONE-ruokavaliota! itselläni on vuodessa kehonpainon pysyessä samana rasvaprosentti laskenut yli 5 prosenttia..
<pilkunnusasua>eli jos rasvaprosenttisi oli vuosi sitten esimerkiksi 20% on se nyt 19%, niinkö? </pilkunnusasua> ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom