MassaKuuri!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajattelin tässä hiljattain aloittaa massakuurin. Joten Toistothan ovat siinä
6-12 välissä? Ja ei paljonkaan aerobista?Itselläni futistreenit pari kertaa viikossa eli onko noista haittaa jos käy vähän pelailemassa?Ja tietysti syödä pitää paljon eikös?

En tiedä siitä kivikautisesta. Mutta massaa olisi saatava. Siis keinotkin ovat tervetulleita että miten saada massaa!

Ruokavalio on kyllä tärkeimmästä päästä. Ei parit futistreenit kehittymistäsi tapa, mutta koska en ole asiasta täysin varma niin odota asiasta enemmän tietävien palautteita :)

Ruoka on tossa(kin) kaiken a ja o. Laske vaikka tällä kaikki syömiset ja kunhan siinä on semmoset +500 kcal pitäis kiloja alkaa kertyä lisää. Kannattaa kuitenkin kattoa västä mistä ja miten paljon niitä kaloreita ottaa ettei koko homma mene kirjaimellisesti läskiksi.. Jos aikasemmin olet treenannut voimatyylillä, pistä vähän pidemmät sarjat jotka teet melko loppuun asti, mutta ruokapuoli vaikuttaa kuitenkin kehitykseen huomattavasti enemmän kun se, että teetkö 4 vai 8 toistoa.

Sanoisin että lähinnä kasvaa hieman/pysyy samoissa lukemissa. Syy siihen miksi voimat ei kuitenkaan varmaan kovinkaan paljon kasva taitaa olla se että tehdään sarjat ihan loppuun -> hermosto menee ihan tukkoon -> voimat ei nouse. Näin ainaki itselläni.

Jos sä bulkkia vedät niin tulokset nousee - ei tipu. Koneessa on energiaa normaalia enemmän, joten jaksaaa vääntää rautaakin tavallista paremmin.

Ozma1 sanoi:
Ajattelin tässä hiljattain aloittaa massakuurin. Joten Toistothan ovat siinä
6-12 välissä? Ja ei paljonkaan aerobista?Itselläni futistreenit pari kertaa viikossa eli onko noista haittaa jos käy vähän pelailemassa?Ja tietysti syödä pitää paljon eikös?

Ei ne futistreenit/muu aerobinen haittaa käytännössä yhtään jos vaan syöt enemmän kuin kulutat. Ja tuollainen futiksenpeluu kuitenkin kuluttaa aika paljon, eli pitää syödä vielä enemmän.

Treenijaolla ei loppupelistä ole kovinkaan isoa merkitystä massankasvan kunnalta, enemmänkin sillä miten on ruokavalio ja lepopuoli hoidettu ja mitä tuo treeni sisältää. Ja noita ohjelmiahan voi hyvin vaihdella. Itse vaihtelen 2- ja 5 jakoisen välillä aina kun vaihtelua haluan ja molemmat tuntuvat toimivan ihan mukavasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jep. ruokavaliota vaan kunnolla kasaan, itse en tyytyisi edes 500kcal yli kulutuksen, vaan vetäisin huomattavasti suuremmilla kaloreilla. siis jos ei läskiä keräänny helposti niin enemmän vaan kaloreita.

Joo mukavasti alkanut tuo masskuuri. Mitä nyt tuli vähän juhlittua kun sain täysi-ikäisen paperit. Mutta muuten jees. Mietin vain tuossa että ei varmaan ole mitään väliä massakuurilla että syökö vaaleata vai tummaa leipää?Illalla syön ruisleipää mutta muilla ruokailuilla varmaan vaalea leipä ihan jees?

Ozma1 sanoi:
Joo mukavasti alkanut tuo masskuuri. Mitä nyt tuli vähän juhlittua kun sain täysi-ikäisen paperit. Mutta muuten jees. Mietin vain tuossa että ei varmaan ole mitään väliä massakuurilla että syökö vaaleata vai tummaa leipää?Illalla syön ruisleipää mutta muilla ruokailuilla varmaan vaalea leipä ihan jees?

No kyllä sillä mitään väliä on, se onko olellisesti, niin en sanokkaan mitään. Itse kyllä söisin vain sitä ruisleipää, no joskus vaaleatakin siivu tai pari, mutta 90% leivästä tummaa niin ei ainakaan mene metsään.

Timba79 sanoi:
No kyllä sillä mitään väliä on, se onko olellisesti, niin en sanokkaan mitään. Itse kyllä söisin vain sitä ruisleipää, no joskus vaaleatakin siivu tai pari, mutta 90% leivästä tummaa niin ei ainakaan mene metsään.

Täytyy enemmän ruveta vetelemään ruista.

Massaa massaa ja massaa.......

Se on joko läskiä tai lihasta eikä mitään suureltaa kuullostavaa "massaa"

Maltilliset bulkkaukset on paljon fiksumpia kuin sikabulkit joiden jälkeisessä läskin polttelussa menetetään nekin lihakset mitä ollaan aikaan saatu. Tuntuu että etenkin aloittelijat sortuu tähän kun on pakko olla "iso"...

Itselläni toimii aika tasan +500Kcal bulkki, paino nousee tasaisen hitaasti ja läskiä ei juuri kerry.

Ozma1 sanoi:
no illallahan nyt ei tarvitsisi edes leipää syödä vaan koostaa se ateria rasvasta ja proteiinista. ja tosiaankin tuo MASSA se on aina joka paikassa eikä mietitä minä se massa tulee vaan seurataan vaan sitä puntarin neulaa :jahas:

Kyllä minä ainenkin olen illalla aina syönyt palasen ruisleipää sekä kinkkua päälle. ei varmaan oo hirveesti haittaa mitään.

Ozma1 sanoi:
Kyllä minä ainenkin olen illalla aina syönyt palasen ruisleipää sekä kinkkua päälle. ei varmaan oo hirveesti haittaa mitään.
mää syön ennen nukkumaan menoa kans kaikkia mahollista, riippuen miten kova nälkä on, vähintään 50g prodea muita en laske edes. mutta jos haluat pysyä suht solakkana niin maltilla ne +kalorit, mutta silti hiilaria myös illalla.

edit: pakkiksella on jostain syystä karmee hiilari kammo nimenomaan tuossa iltasyömisessä, hiilarit on kuitenkin vähintäänkin yhtä tarpeellisia kuin proteiinit ja nukkuessaan molemmat on erittäin hyviä kehon rakennusaineita. itse välttäisin ainoastaan iltaisin hiilaria jos olisin dietillä, mutta se on vaan mun mielipide, ei totuus:).

Niitten fudistreenien päälle ois varmaan hyvä vetää kans ihan kunnon palkkari niin pääsee kroppa heti taas rakennusmoodiin.

Moi! Kun otan tuota malto6, hera80 ja kreatiinia palautukseen aina treenin jälkeen, ni kun jostain sivuilta luin että kreatiinia vois ottaa vaikka aluks viikon ajan 3-4teelusikallista päivässä ja sitte lopuks 1-2teelusikallista, ni pitääkö tämä paikkansa? ( tässä linkki sinne sivulle: http://www.musclenet.fi/ravinteet_lisaravinteet.php ) Entä voiko/kannattaako tota fastin massaa ottaa aamulla? Koska sitä ns. kuuluisi ottaa? Pitäs saada itelle painoa lisää, eikä tuo pelkkä ruuan syöminen oikee auta ku pitäs syödä valehtelematta 30min välein, enkä silti lihois. Aineenvaihdunta on mulla kyllä aika nopea.. Kiitoksia jos joku nyt vastais näihin :S

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom