Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ozma1 sanoi:Ajattelin tässä hiljattain aloittaa massakuurin. Joten Toistothan ovat siinä
6-12 välissä? Ja ei paljonkaan aerobista?Itselläni futistreenit pari kertaa viikossa eli onko noista haittaa jos käy vähän pelailemassa?Ja tietysti syödä pitää paljon eikös?
Ozma1 sanoi:Joo mukavasti alkanut tuo masskuuri. Mitä nyt tuli vähän juhlittua kun sain täysi-ikäisen paperit. Mutta muuten jees. Mietin vain tuossa että ei varmaan ole mitään väliä massakuurilla että syökö vaaleata vai tummaa leipää?Illalla syön ruisleipää mutta muilla ruokailuilla varmaan vaalea leipä ihan jees?
Timba79 sanoi:No kyllä sillä mitään väliä on, se onko olellisesti, niin en sanokkaan mitään. Itse kyllä söisin vain sitä ruisleipää, no joskus vaaleatakin siivu tai pari, mutta 90% leivästä tummaa niin ei ainakaan mene metsään.
no illallahan nyt ei tarvitsisi edes leipää syödä vaan koostaa se ateria rasvasta ja proteiinista. ja tosiaankin tuo MASSA se on aina joka paikassa eikä mietitä minä se massa tulee vaan seurataan vaan sitä puntarin neulaa :jahas:Ozma1 sanoi:Joo mukavasti alkanut tuo masskuuri. Mitä nyt tuli vähän juhlittua kun sain täysi-ikäisen paperit. Mutta muuten jees. Mietin vain tuossa että ei varmaan ole mitään väliä massakuurilla että syökö vaaleata vai tummaa leipää?Illalla syön ruisleipää mutta muilla ruokailuilla varmaan vaalea leipä ihan jees?
mää syön ennen nukkumaan menoa kans kaikkia mahollista, riippuen miten kova nälkä on, vähintään 50g prodea muita en laske edes. mutta jos haluat pysyä suht solakkana niin maltilla ne +kalorit, mutta silti hiilaria myös illalla.Ozma1 sanoi:Kyllä minä ainenkin olen illalla aina syönyt palasen ruisleipää sekä kinkkua päälle. ei varmaan oo hirveesti haittaa mitään.