MassaKuuri!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei pitäisi kalorimääristä kiinno olla kyllä massan saanti. Mutta mitä järkeä tuollaiessa on, onkin sitten jo eri juttu. Isonkin kalorimäärän saa mahdutettua todella hyvin 6 ateriaan päivässä. Ei todellakaan tarvita mitään jatkuvaa mässäilyä.

pikku mies sanoi:
No toi oli varmaan mun isoin bulkkini, että sikäli huono esimerkki. Ei siinä sen kummempaa pointtia oo kuin saada massaa... Mielummin luopusin vähän tästä sixpackistä ja saisin lihasta/massaa tilalle, kun ei tähän vajaaseen 80kg vielä rasvaa mahdu ainakaan mulla.

Kauanko sä olet sitten jo bulkkaillut? Pistä myös treeniohjelmaa näkyviin.

okei rupeen vetään vaan enemmän aterioita, yleensä niitä aterioita on tullu joku 3 vaan ja sit mässäilly muuten jotain leipää tai hedelmiä kokoajan.

edit.
treenaan 1. rinta, olkapäät, hauis
2. jalat
3. selkä, ojentaja

huumor sanoi:
sama jako kuin mulla..niin tosiaan hanttu tossa jo kysykin et kauon oot bulkannu??

No täytyy myöntää, ettei mun syöminen oo niin kauheen tarkkaa. Kerran oon noi kalorit laskenu ja tiedän mistä saa kuinka paljon mitäkin suurinpiirtein. Sen verran osaan sanoa, että dieetillä en oo ikinä ollu, ainakaan tietoisesti :D Eli koitan syödä sillai ettei nälkää olis pahemmin tai ainakaan pitkään. Tossa talvella/viime syksynä tajusin, että hel*etti syödähän tässä täytyy jos meinaa kehittyä. Sitten alko aika hyvä kehitys mutta nyt se alkaa oleen stopissa, niin sarjapainot kuin kehonpainokin. Läskiä ei kyllä löydy...

no ainakin toi syömises näytti aika erikoiselta mitä tost aiemmalt sivulta katoin. kyllä noilla pitäis ainakin painon nousta jonain tavarana ;) ootko muuten vaihtanu millon viimeks ohjelmaa?? meinaan jos ei meinaa painoissakaan tulla yhtään kehitystä niin kyllä se voi ohjelmastakin kiinni olla..

no juu ei tosta ruoka esimerkistä kannata tehdä niin suurta numeroo heh... en mä normaalisti joka minuutti vedä safkaa :D mutta tosiaan treeni ohjelmaa en oo hetkeen vaihtanu, siinä olis varmaan ideaa. Kolmijakonen kuitenkin sopii mulle parhaiten luultavasti

pikku mies sanoi:
no juu ei tosta ruoka esimerkistä kannata tehdä niin suurta numeroo heh... en mä normaalisti joka minuutti vedä safkaa :D mutta tosiaan treeni ohjelmaa en oo hetkeen vaihtanu, siinä olis varmaan ideaa. Kolmijakonen kuitenkin sopii mulle parhaiten luultavasti
itsekin käytän kolmijakoista mutta lihasten jakoa ja toistojen määrää olisi hyvä vaihtaa vähän jos ei kehitystä pitempään aikaan tule. esimerkiksi voisit ottaa vaikka tyyliin:

rinta,olka,ojentaja
jalat
selkä,hauis

tai

rinta,selkä
jalat
olka,hauis,ojentaja.

noista jaoista voisit jompaa kumpaa koittaa jos haluat ja vaihdella tosiaan aina välillä niitä toistojen määriä. ei muutakun tsemiä ja kerro miten alkaa menemään :thumbs:

jeps tota vois koittaa: rinta,selkä
jalat
olka,hauis,ojentaja

mutta tosta: rinta,olka,ojentaja
jalat
selkä,hauis

en tykänny koska ei oikein jaksanu reenata ojentajia ja hauista kunnolla kun tuli jo aika paljon etukäteisväsytystä, mutta toi eka näyttäs aika hyvältä. Vois ottaa heti ens viikolla kokeiluun ;) penkissä oon toteuttanu miken 2x6 systeemiä orjallisesti ja tulosta on tullu ihan sinne satasen nurkille mutta josko se taas lähtis nousuun :kippis1: vaikka mitäs sen penkin väliä on... :david:

Kiitos jokatapauksessa vinkeistä! :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no eipä mitään.. (jos tämä kiitos nyt mulle oli tarkotettu :nolo: ) mutta pistähän sit juttua miten on alkanu menemään.. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom