Massaa Voimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janiw82
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tälläsen mainoksen saa varmaan heittää, kun tätä ei p-storesta löydy?
Massaa! voimaa! -kirja olis bookplussassa tarjouksessa 16,95€ ja toimituskuluineen 19,90€. Oli itekkin "pakko" nyt tilaa ku halvalla saa;)

Kiitti tiedosta. Mä tilasin kans :)

Ensimmäinen kuukausi takana, painon sain pudotettua takaisin 68kiloon, vaikka dieetti meinasi kusta viikon salitauon takia.
Ennätykset ropisi kuitenkin tauon jälkeen, dieetin viimeisenä päivänä pohkeissa (Emmuista lukua) -> 190kg:hen ja ylätalja kapealla otteella 50kg:sta -> 65kg:hen. Lopputulokseen voinee siis olla ihan tyytyväinen.

Nyt (ainakin) olis (ollut) tarkoitus aloittaa taas pakkoahtaminen ja läskeily, vaan koulun ruokalista kusee, ei mitään lihaisan maittavaa mättöä, kuten dieettiviikoilla tuntui lähes joka päivä olevan. Mur. (Tai noh, ei pitäis valittaa, mukava kun edes joskus on)

Ehdottomasti kannattaa kirja hommata hyllyyn. Ihmeellinen kirja sinäänsä et jokaisella kerralla kun lukee läpi ni oppii aina jotain uutta!

ps. 5 x Max usein tarkoittaa viidein toiston maximisarjaa, eli painoa jolla maksimissaan saadaan viisi toistoa. Omasta mielestäni paljon tärkeämpi tieto lihasmassankasvattajalle kuin 1RM.

1,5kk takana, ja on taas dieettijakson vuoro.
Vajaaseen 70kg:hen sain taas elopainoni nostettua.
Ylätalja kapealla otteella nousi jo 75kg:hen, alataljaan 5kiloa lisää ja muissa liikkeissä ei varsinaista nousua tällä kertaa.

ankkiz: Aikas vähän nousee painosi kahdessa viikossa, jos on kuitenkin +1000kcal päivässä.

Miltä tuntuu/näyttää??? Kasvaako ukko ja samalla vähän kiristyy???

ankkiz: Aikas vähän nousee painosi kahdessa viikossa, jos on kuitenkin +1000kcal päivässä.

Miltä tuntuu/näyttää??? Kasvaako ukko ja samalla vähän kiristyy???

Jep, totta on vähäinen kasvaminen. Aika fiilispohjalla ja mahdollisuuksien mukaan tulee syötyä, en laske kaloreita dieetillä enkä bulkillakaan. Välillä +400-1000 välillä luulisin liikkuvani "massakaudella" ja dieetillä ehkä -200-600. Laiskana saa tyytyä vain arvailuun ;)

Kyllä voisin kuitenkin lihaserottuvuuden väittää hieman parantuneen, vaikka samoissa lukemissa on edestakaisin vatkattu.
Itsehän en täysin vanno kehonrakennuksen nimeen, vaan arvostan ehkä enemmälti kestävyyttä ja voimaa suhteessa painoon. Tämän takia "kehonrakennus" tyyppinen salillakäynti on ihan hyvä kompromissi, kun molemmat tulokset kasvaa, vaikka ei hinkkaisikaan vain ykkösiä, eikä 100 toiston sarjoja. Miellyttävämmäksi muuttuva ulkonäkö on tottakai suuri plussa :)

Huhhuh, sitä on kyllä vuorottelusyöpöttelyreenit jäänyt vähiin.
Ensiksi oli viikon tauko, koska sali muutti toisaalle, siihen kylkiäisiksi heti perään kuukauden flunssa/kuumejojottelu.
Pakkotoiston ja bodykirjallisuudenkin lukeminen lähennellyt nollaa viimeaikoina tauosta johtuneen motivaatiopuutteen johdosta.

Nyt kuitenkin ehkä viitisen kertaa olen ehtinyt jo uudellakin salilla käymään, ja josko tämä taas tästä lähtisi käyntiin. 65-67kg elopainoa ja yritän aloittella taas syklittelyn ensin parin viikon massakaudella. 70kg kieppeille jos sais takaisin painonsa possuiltua, ja sitten parin viikon kiristely :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kävin itse lainaamassa eilen tämän kirjan kirjastosta. Pakko kyllä myöntää, että yllätyin tosi positiivisesti. Juuri semmoisen mukavan lupsakkaa tekstiä eikä mitään kiveen hakattuja faktoja.

Varsin mukava oli myös huomata, että kirjassa ei lytätty moni jakoisia ohjelmia. Olin siinä uskossa, että niitä vain haukutaan, ja suositellaan 2 tai 1 jakoisia ohjelmia.

Tuossa viikonloppuna ahmaisin kirjan läpi ruutuvihko ja kynä toisessa kourassa ja paljon asioita oman reenailun suhteen loksahteli paikoilleen. Nyt parina päivänä tullu vielä sieltä täältä kertailtua, minulle ainakin jäi hyvät fiilikset tuosta kirjasta. Ilmeisesti tietokaan ei ole tuulesta temmattua näitten foorumin juttujen perusteella joten kannatti lukea.

Onko kukaan testannut Proteiinipumppaus treeniä? Olis ite tarkotus parantaa omaa heikkoa kohtaa vielä ennen kesää sillä joten olis kiva kuulla onko toiminu. Ja onnistuukohan useamman lihasryhmän treenaaminen yhtäaikaa? Yks selvästi heikoin mulla on mutta jos tota viikon teen niin olishan siinä samalla kätevä treenata joku muukin jos onnistuu.

Onko kukaan testannut Proteiinipumppaus treeniä? Olis ite tarkotus parantaa omaa heikkoa kohtaa vielä ennen kesää sillä joten olis kiva kuulla onko toiminu. Ja onnistuukohan useamman lihasryhmän treenaaminen yhtäaikaa? Yks selvästi heikoin mulla on mutta jos tota viikon teen niin olishan siinä samalla kätevä treenata joku muukin jos onnistuu.

kyllä kannattais jättää muut lihat rauhaan siksi aikaa ja keskittyä tähän heikkoon kohtaan:)

Tämän kirjan vois kyllä käyä lainaamassa, kun kerran sitä jo katselin kirjastossa, mutta ajattelin että tuskin se mikään hyvä on. :curs:

Kyllä se Suwa on niin hyvä kuin sitä on kehuttu. Kaikki kehut ovat ansaittu. Yksi parhaimpia opuksia ellei paras mitä suomen kielellä löytyy.

Tulipa itekkin ostettua toi kirja. Täytyy sanoa, ettei turhaan oo kehuttu. Asiat on kerrottu selkeästi ja käsitteitä avataan sopivasti niin että ne tajuaa, muttei aleta viilamaan pilkkua. Just semmonen kirja mitä ite kaipas, ja varmaan moni muuki sali harjottelusta kiinnostunu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom