Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tein ton proteiinipumppaus-ohjelman joskus,ja sain sillä neljässä päivässä 2 senttii olkavarteen lisää ympärysmittaa,joka on viel tänäkin päivänä siitä,ja tuosta reenistä on jo yli vuosi ainakin,et ei oo mitää pumppia mikä siin kyl tulee hetkellisesti. eihän se välttis kaikilla toimi,mut ite testasin sen ainaki,ko epäilin vähä sitä hommaa. teen sen uuestaan tos kesälomilla jos on aikaa sillee. kokeilemisen arvoinen juttu ainakin.
Oon kans lukenu ton kirjan ja siinä oli joku proteiinipumppaus- (vai mikä vitun pumppu olikaa) ohjelma, missä tehään esim. olkavartta(hauis,ojentaja) tietyn ajan vaikka 8xpv n. 2-3 tunnin välein. Mut semmonen asia jäi mielee et voiko samaan aikaan tehä ihan tavallista saliharjottelua?
Onko moni kokeillu tota ohjelmaa? Kokemuksia?
no siinäs epäilet =) ei oo mun onkelma.kyl mäki epäilin sitä ko luin kirjasta.
se on siin kirjas muistaakseni 6 päivän setti- enkä tiä mihi perustuu,eikä mua liiemmi ees kiinnosta xD pääasia et toimi.
lue tosta ylempää =)
Mä meen ostamaa ton jos vaa löydän sen jostaa, ku kerta noin halpakii on ja sain just rahaakii.