Massaa Voimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janiw82
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tein ton proteiinipumppaus-ohjelman joskus,ja sain sillä neljässä päivässä 2 senttii olkavarteen lisää ympärysmittaa,joka on viel tänäkin päivänä siitä,ja tuosta reenistä on jo yli vuosi ainakin,et ei oo mitää pumppia mikä siin kyl tulee hetkellisesti. eihän se välttis kaikilla toimi,mut ite testasin sen ainaki,ko epäilin vähä sitä hommaa. teen sen uuestaan tos kesälomilla jos on aikaa sillee. kokeilemisen arvoinen juttu ainakin.

tein ton proteiinipumppaus-ohjelman joskus,ja sain sillä neljässä päivässä 2 senttii olkavarteen lisää ympärysmittaa,joka on viel tänäkin päivänä siitä,ja tuosta reenistä on jo yli vuosi ainakin,et ei oo mitää pumppia mikä siin kyl tulee hetkellisesti. eihän se välttis kaikilla toimi,mut ite testasin sen ainaki,ko epäilin vähä sitä hommaa. teen sen uuestaan tos kesälomilla jos on aikaa sillee. kokeilemisen arvoinen juttu ainakin.

Vähän epäilen tota 4 päivässä 2 senttiä pysyvää lihasta.

Oon kans lukenu ton kirjan ja siinä oli joku proteiinipumppaus- (vai mikä vitun pumppu olikaa) ohjelma, missä tehään esim. olkavartta(hauis,ojentaja) tietyn ajan vaikka 8xpv n. 2-3 tunnin välein. Mut semmonen asia jäi mielee et voiko samaan aikaan tehä ihan tavallista saliharjottelua? :confused:
Onko moni kokeillu tota ohjelmaa? Kokemuksia?

No minun mielestäni kyllä ei voi, siinä kyllä tulee niin paljon rasitusta, että voi palautuminen jäädä aika heikoksi. Mutta tällä sivustolla on toi TTT-treeni thredi, jossa sivutaan tota proteiini pumppausta.

no siinäs epäilet =) ei oo mun onkelma.kyl mäki epäilin sitä ko luin kirjasta.

Kirjassa sanotaan että tällä ihmeohjelmalla saat 4 päivässä 2 senttiä pysyvää lihaa käteen? No, tehdään tota kaikki ja ollaan 60 sentin handujen ylpeitä omistajia:) Vähän haiskahtaa kusetukselta. Miks et tee kokoajan tota ohjelmaa niin kauan et saat 8 senttiä lisää muutamassa viikossa? kandeis varmaan jos 2 senttiä LIHAA tulee 4 päivässä!

se on siin kirjas muistaakseni 6 päivän setti- enkä tiä mihi perustuu,eikä mua liiemmi ees kiinnosta xD pääasia et toimi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mihin tämä "proteiinipumppaus" (mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan) perustui. Muistaakseni jotain, että veivataan hauiksia yötä päivää kahden tunnin välein?

ite tein jonku viis kuus reeniä päiväs kahen tunnin välein alotin sit kun heräsin. välissä runsaasti proteiiniä ja kaloreita

Minkälaisilla toistoilla tuo ohjelma toteutetaan? Eikö ole ylikunnon vaaraa? Täytyys hommata tuo kirja niin saa ravintoasiat kondikseen..

Mä meen ostamaa ton jos vaa löydän sen jostaa, ku kerta noin halpakii on ja sain just rahaakii.

Ainakin akateemisesta ja suomalaisesta löytyy tilaamalla ja sit netistä booky.fi ja tuol tulee ilman postikuluja..

Hinta kaikissa rontti 20e

Olen tehnyt esim. penkki-punnerruksessa 5x(5x100kg)ja 1x(2-3x110kg).
Tällä ohjelmalla olen saanut n.kuukaudessa 110kiloon yhden toiston lisää.
Joten tänäänkin meni 110kg helposti 3x
Tulokseni on vielä kovin heikkoja mutta tämä ohjelma tuntuisi sopivan minulle, tai voisihan kehitys olla vieläkin nopeampaa.:thumbs:

Mikäköhan kustantaja tolla kirjalla on? Itse olen kustannusalalla ja saan mukavan alennuksen, mutta pitää käydä ostamassa kustantajan omasta liikkeestä.

E: Siskon sanoin KVG(kato vittu googlesta)... Elikkä kustantaja on Wrange.

Voisikos joku laittaa vaikka tähän thrediin tuon proteiinipumppausminkälieohjelman? Vaikka vain pääperiaatteet, jos ei muuta. Keräilen nääs erilaisia ohjelmia, eikä huvitttaisi ostaa joka kirjaa, koska talousasiat nyt ovat mitä ovat :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom