Massa ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
moi alotin puol vuotta sitten 60 kilosena 188 senttisenä nyt painan noin 70 kg mut paino on sillee vähän jumis nyt..pitäs painaa ainakin 115kg 10 vuoden sisällä mut mä oon kuullu että "less is more" eli vähemmän ku treenaa niin saa massaa paremmin eli jos esim teen rintaa 2 eri liikettä eli vinopenkkiä ja bench fly kumpaaki noin 2-3 sarjaa ja toistoja noin 5-8 onks se sopivaa massan saamiseksi ja hauikselle toistoja 7 ja sarjoja 2 ..tuntuu et ei lihakset tuhoudu tarpeeks tossa treenissä mut te jotka ootte ex-perttejä eli entisiä perttejä niin kertokaa paremmin miten massaohjelma toimii. kiitos....

schwarzenegger II

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Ota tuolta 2-jakoinen ohjelma. Sitä treenataan sitten koko kroppaa eikä pelkästään rintaa ja hauiksia.

Sitten syöt kuin hevonen, kalorit +3000kcal ja proteiinia vähintään 150g hyvistä lähteistä (kana, liha, raejuusto, rahka yms) joka päivä. Ota palkkariki käyttöön.

Lue pakkista.

voiko massa ja voimatreenejä jotenki yhdistellä? kun ois vähän tarkotus saada molempia..enemmän oon kyllä ollut tän massatreenin puolella.

Hulkki sanoi:
Se on kyllä edelleenkin voimapainotteinen kehonrakennusohjelma, eli kehonrakennustreeniä voimapainotteisesti. Voimatreeni itsessään on täysin turhaa hommaa, pois se minusta :D
okei... my bad :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hulkki sanoi:
Se on kyllä edelleenkin voimapainotteinen kehonrakennusohjelma, eli kehonrakennustreeniä voimapainotteisesti.

ehkä sun pitäisi nimetä se kehonrakennuspainotteiseksi voimaohjelmaksi, niin jatkossa kaikki kutsuisi sitä juurikin toisinpäin.

Voimatreeni itsessään on täysin turhaa hommaa, pois se minusta :D

:hyper:

Schwarzenegger sanoi:
hulkki jätkä o muuten aika iso paljon menee triossa eli penkissa,maastavedossa ja kyykyssä
En tee penkkiä enkä kyykkyä, enkä myöskään ykkösiä. Treeneissä olen ottanut mm. seuraavat sarjat:
- Mave 227.5 kg x 7
- Etukyykky 150 kg x 6
- Vinopenkki 125 kg x 8

Hulkki sanoi:
En tee penkkiä enkä kyykkyä, enkä myöskään ykkösiä. Treeneissä olen ottanut seuraavanlaisia sarjoja:
- Mave 227.5 kg x 7
- Etukyykky 150 kg x 6
- Vinopenkki 125 kg x 8

Vai voimatreeni turhaa, pois se sinusta! Ei millään pahalla.. susta tulis parempi voimanostaja, kuin kehoilija! (Noita sun tuloksia kun katsoo..)

ironteme sanoi:
Vai voimatreeni turhaa, pois se sinusta! Ei millään pahalla.. susta tulis parempi voimanostaja, kuin kehoilija! (Noita sun tuloksia kun katsoo..)
Tuo on sinänsä varsin harmillista, koska joku voiman osto ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja painottaisin edelleenkin, etten ole missään vaiheessa treenannut voimaa vaan voimatasojen kehitys on aina lähinnä sivuvaikutusta raskaasta kehonrakennustreenistä. Se, että olen kokoistani suhteessa vahvempi, on mielestäni täysin loogista koska olen vakuuttunut siitä, että naturaalitreenaajan on tultava suhteessa paljon vahvemmaksi kuin roinaajan, jos halutaan kasvattaa sama määrä lihasta.

Hulkki sanoi:
Tuo on sinänsä varsin harmillista, koska joku voiman osto ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja painottaisin edelleenkin, etten ole missään vaiheessa treenannut voimaa vaan voimatasojen kehitys on aina lähinnä sivuvaikutusta raskaasta kehonrakennustreenistä.

:offtopic:

Miksi ei kiinnosta? Ei ole pakko vetää ylle niitä vihattuja siteitä ja haarniskoita, jos ei halua. Voi mennä raw kisoihin. Bonuksena se, että natuna helpompi menestyä voimailussa kuin kehonrakennuksessa. Olet todella pitkä kehonrakentajaksi, mutta voimailussa monet kovat nassut ovat pitkiä.

Entä vahvamies-touhut? Ulottuvuudesta olisi hyötyä ja voima funktionaalisempaa.

Tomppa85 sanoi:
Miksi ei kiinnosta? Ei ole pakko vetää ylle niitä vihattuja siteitä ja haarniskoita, jos ei halua. Voi mennä raw kisoihin. Bonuksena se, että natuna helpompi menestyä voimailussa kuin kehonrakennuksessa. Olet todella pitkä kehonrakentajaksi, mutta voimailussa monet kovat nassut ovat pitkiä.
Voiman osto ei yksinkertaisesti synnytä pienintäkään kipinää, kun taas kehonrakentaja olen halunnut olla 5-vuotiaasta asti. Minulle olisi hienompaa sijoittua vaikka 15. sijalle kehonrakennuksen noviisien SM-kisoissa, kuin voittaa voiman oston SM-kultaa (tämä on siis vain esimerkki, en toki väitä että pystyisin kumpaankaan suoritukseen).
Entä vahvamies-touhut? Ulottuvuudesta olisi hyötyä ja voima funktionaalisempaa.
En ikinä uskaltaisi tehdä äkillisiä liikkeitä isojen kuormien kanssa, menisi varmaan saman tien joku mesta paskaksi, katkeaisi ranne tms. Salilla harjoitusliikkeet ovat kontrolloituja eikä niissä esiinny mitään äkillisiä, arvaamattomia liikeratoja. Voimamieskisoissa taas juostaan ja riuhdotaan isojen kilomäärien kanssa hyvinkin riskialttiissa lajeissa, joissa voi tapahtua äkillisesti melkeinpä mitä tahansa vaarallista.

saanko kysyä et tuskin sul on aina ollu tuo lihasmassa et missä vaiheessa aloit treenin aikana saaman lihasmassaa ja paljon vedit kaloreita päivässä..jos saa kysyä niin ja jos sul on mese niin jos viittisit antaa

Schwarzenegger sanoi:
saanko kysyä et tuskin sul on aina ollu tuo lihasmassa et missä vaiheessa aloit treenin aikana saaman lihasmassaa ja paljon vedit kaloreita päivässä..
Treenit aloitin syksyllä 1997, kun olin 14 v. Tuolloin mitat olivat 181 cm / 50 kg. Lisää treenihistoriastani:
http://members.tiscali.fi/hulkki/kehitys.htm

Massaa on tullut vuosien varrella kovan treenin ja alati kehittyvän ruokavalion myötä. Tuolla joitan kuvia kehityksestäni vuosina 1998-2004:
http://members.tiscali.fi/hulkki/morph.htm
jos saa kysyä niin ja jos sul on mese niin jos viittisit antaa
Heh, mesessä en kyllä ehdi juttelemaan koska on hiukan kiire jo ihan vain kahden korkeakoulun samaan aikaan suorittamisessa. :)

mut mitä sä söit ja paljon niiku jos jaksat laittaa ei oo pakko..mut mä oon aina ollu arskan suurin fani ja must joko tulee sen kokonen tai mä kuolen se on mulle tärkeintä elämässä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom