Massa ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan vitun hyvä nosto 4 vuotta vanhaan aiheeseen :david:

Olisin itsekin nostanut kyllä, mutta mulla on kysyttävää. Sellainen :david: kysymys, että tuolla sanottiin, että massan kasvatukseen käy 2 tai 3 jakoinen. Miksi ei kuitenkin 1-jakoinen? Tästä tredistä selviski mulle jo, että massan kasvatukseen tarvitsee tehdä enemmän toistoja. Olen siis tehnyt väärin päin näemmä :D

Sitten tuosta levosta. Tarkoittaako tämä "lepo", että täytyy nukkua? Itselläni nimittäin on paha uniongelma, enkä saa vaan unta vaikka kuinka väsyttäisi. Päivällä siis on näin. Illalla monen tunnin sängyssä pyörimisen jälkeen saa hyvällä tuurilla unta. Kävisikö levoksi myös pelkkä sängyssä makaaminen?

Hieman :david: kysymyksiä, mutta älkää olko ankaria :)

Vielä vähän edittiä:

"Koko kroppa kerralla ohjelma

Koko kroppa kerralla by Arc:

Kyykky / Prässi 2 x
Jalkojen koukistus / SJMV 2 x
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x

Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x
Leuanveto / Ylätalja 2 x

Vinopenkki / Penkki 2 x
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x

Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla 1 x

Jalkojen nosto / Vatsarutistus 1 x"

Tuolla ohjelmalla siis treenaan ku en sitä kyykkyä enkä oikeen muitakaan älyttömän raskaita liikkeitä polvelle pysty tekemään.

kun aina mainitsette hyviksi proteiini lähteiksi nuo rae, rahka, kana ja liha ni entäs tonnikala? niissähän on proteiinia enemmän kuin nois muis. esim. 150 grammassa voi olla proteiinia se 39grammaa... eli eikös tuo oo myös hyvä vai onko protsku huononlaatuista?

kun aina mainitsette hyviksi proteiini lähteiksi nuo rae, rahka, kana ja liha ni entäs tonnikala? niissähän on proteiinia enemmän kuin nois muis. esim. 150 grammassa voi olla proteiinia se 39grammaa... eli eikös tuo oo myös hyvä vai onko protsku huononlaatuista?

On hyvää ja suosittua tavaraa pakkislaisten keskuudessa, myös ne mustat delfiininlihapalat mihin aina sillon tällön törmää, että ei kun purkkia turpaan vaan. :thumbs:

On hyvää ja suosittua tavaraa pakkislaisten keskuudessa, myös ne mustat delfiininlihapalat mihin aina sillon tällön törmää, että ei kun purkkia turpaan vaan. :thumbs:

hyvä ku oon sitä vetäny jo pitemmän aikaa ja kun ei oo kovinkaa puhetta siitä ollu ni aattelin kysyä. Yleensä moni mainitsee rahkan vaikka sen proteiini määrä on kaks kertaa pienempi 100g nähden kuin tonnikalas. eli jatkaa samaan malliin:thumbs:

Back
Ylös Bottom