Martinlaaksosta salia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 0001
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

0001

Banned
Hei, muutin juuri Martinlaaksoon Vantaalle ja nyt olisi hakusessa sali lähistöltä, tietääkö kukaan missä olisi paras hinta / laatu suhde.
Uinti kuuluu myös harrastuksiini.

moro. Ainakin kuntoporkkana on ihan ok sali, ja muistaakseni kuntosalin hintaan kuuluu samalla uinti (sijaitsee siis uimahallin alakerrassa).

Samoin myös Myyrmäen urheilutalolla 1km martsarista (kaupungin sali) kuuluu uinti samaan hintaan ja hinta on varsinkin opiskelijalle kohtuullinen (5kk- 90e) Kaupungin saleilla on tietty aina monenlaista porukkaa:)

moro. Ainakin kuntoporkkana on ihan ok sali, ja muistaakseni kuntosalin hintaan kuuluu samalla uinti (sijaitsee siis uimahallin alakerrassa).

Samoin myös Myyrmäen urheilutalolla 1km martsarista (kaupungin sali) kuuluu uinti samaan hintaan ja hinta on varsinkin opiskelijalle kohtuullinen (5kk- 90e) Kaupungin saleilla on tietty aina monenlaista porukkaa:)

Tossa kuntoporkkanassa oon kerran käynytkin, ihan mukava, melko pieni sali vain.. Uinti olisi treenin jälkeen hyvä juttu eikä siihen taida olla matkaa kun 500m.

Toivotaan ettei kk-maksu nouse turhan kalliiksi.

Itte käyn tuossa Kuntoporkkanassa, ku opiskelen naapurissa =P

Pieni paikka tosiaan, mutta hyvin siellä saa perustreenin kiskottua. Siellä ei hirveästi käy porukkaa tällä hetkellä, ainakaan aamupäivästä. Saa nähdä miten käy, kun uimahalli taas aukeaa. :(

Itte käyn tuossa Kuntoporkkanassa, ku opiskelen naapurissa =P

Pieni paikka tosiaan, mutta hyvin siellä saa perustreenin kiskottua. Siellä ei hirveästi käy porukkaa tällä hetkellä, ainakaan aamupäivästä. Saa nähdä miten käy, kun uimahalli taas aukeaa. :(

Joo, mun ois tarkotus rupee siellä käymään, tuolla kuntoporkkanassa.
Mikäli joku tai sinä, joka tarvitsee salikaveria niin olisin kiinnostunut koska yksin käyminen rupee rasittamaan jossain vaiheessa.

Tarkotus olis käydä 4 x vk, ma. ke. pe. + la.

Ite treenaan pääosin Myyrmäessä. Kannattaa tosiaan tehdä treenit aamupäivällä tai viimeistään kello 16. Sen jälkeen porukkaa on PALJON, mm monta urheiluseuraa samaan aikaan. Hinta tosiaan ei paha, 90€/5kk opiskelijoille.

Joo, mun ois tarkotus rupee siellä käymään, tuolla kuntoporkkanassa.
Mikäli joku tai sinä, joka tarvitsee salikaveria niin olisin kiinnostunut koska yksin käyminen rupee rasittamaan jossain vaiheessa.

Tarkotus olis käydä 4 x vk, ma. ke. pe. + la.
Myyrmäestä löytyy parikin hyvää mestaa.
1. tuo edellämainittu myyrmäen urheiluhalli. Erittäin monipuolinen ja kuten mainittu yhteydestä löytyykin uimahalli. miinuksena voisin sanoa, että etenkin alkukeväästä siellä on yleensä aika paljon ihmisiä kolmen-neljän maissa.

2. Makuunin takana oleva kuntosali Tiger. Voisi kuvitella jokaisen pakkislaisen sinne :D sitä voisi sanoa oikeaksi "bodarimestaksi", mutta itse käytän kuitenkin mielummin urheiluhallia huokeamman hinnan ja uimahallin takia. Moni tuttuni kuitenkin käy täällä ja voin vakuuttaa olevan hyvä paikka.

Mitä kavereideni juttuun on luottaminen niin molemmat pesevät kuntoporkkanan mennen tullen. Itse olen käynyt vain pari kertaa tigerissä, mutta urheiluhallissa olen käynyt jo reilun vuoden ajan. Suosittelen sitä! Etenkin opiskelijana, kun saa 5kk 90euron hintaan!

Ehdottomasti pasurin mainitsemat paikat pesevät kuntoporkkanan laitteistoltaan, tiloiltaan ja hinnoiltaan mennen tullen, mutta en ainakaan itte tykkää väenpaljoudesta salilla. :)

Tuossapa nuo melkein tulikin.
Itse suositteleisin urh.talon salia Myyrmäessä tai Tigeria.
Mikäs se on Louhelassa? Siinä Uomatiellä. K-kauppa taitaa olla samassa talossa.
Onko kukaan käynyt?

Uomatiellä on Myyr-Body, joka ei ainakaan ollut minun mieleeni. Myöskin urheilutalon sali on tultu nähtyä, mutta siellä pidin laitteita vähän liian "peruskuntoilijalle" suunniteltuina, enkä itse ainakaan saanut siellä samaa tuntumaa kuin Tigerissa. Tottumuskysymys kaiketi.

Tigerin kanssa on oltu naimisissa jo 2 vuotta, eikä suhde vielä rakoile. Voin suositella
lämpimästi! Väljästi mahtuu reenaamaan, jos pystyy välttämään kello viiden "rushit". Henkilökuntana nättiä tyttöjä, mikä on tietysti vaan piste iin päälle. Vehkeinä Kraftwerkin hyvin toimivia, kostailemattomia laatutuotteita, eikä levyt lopu kesken. Luksussali-ihmisille voi olla liian primitiivistä, sillä joka laitteessa EI ole plasmanäyttöä ;).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ite treenaan pääosin Myyrmäessä. Kannattaa tosiaan tehdä treenit aamupäivällä tai viimeistään kello 16. Sen jälkeen porukkaa on PALJON, mm monta urheiluseuraa samaan aikaan. Hinta tosiaan ei paha, 90€/5kk opiskelijoille.

Urheilutalosta puhuu hän..
Martinlaaksoa lähinnä on Myyr-Body Louhelassa. Pari kymppiä kuussa, kaikki tarvittava löytyy, vehkeet aina kunnossa ja avainkortilla puoleenyöhön asti pääsee jumppaamaan. Miinuksena että suihkutila on pieni ja käsipainoja ainoastaan 40kg asti.
Ruuhka-aikoja siellä ei oikeen ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom